Mwa laten we niet overdrijvenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Parodie op een moderator
Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
Ga je haar doen vanavond?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou zonde zijn
Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
Jij bent er al maar je vriendin slaapt straks met de ventilator komt?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
De beste mods op fok! zijn doorgaans de mods die werkelijk waar niks doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Parodie op een moderator
Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
En jij slaapt beneden?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Soms is niks doen beter dan erop handelen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Parodie op een moderator
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:onlogisch is er ook neem ik aanIk geloof nog steeds niet in het bestaan van @onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ach Tong, dat gun je je ergste vijand toch niet, moderator worden?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Parodie op een moderator
Ja, dat was wel het planquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij slaapt beneden?
Of wat?
Zet mij maar op zwart.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie willen dus zeggen dat @:Coco er geen bal van bakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Meest gewaardeerde mod in VBL.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie willen dus zeggen dat @:Coco er geen bal van bakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Klap in het gezicht van @onlogischquote:
Die leest dit toch niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |