Ik weet niet goed wat ik anders moet doen. Het is te heet om thuis te zitten. En als ik in de middag aan de zuip ga ben ik te beroerd om in de avond nog voetbal te kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werken met dit weer moet je ook niet doen. Fuck het systeem.
Met name met zo'n hoofdquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Pepe.. met zo'n naam verdien je van tevoren al rood
[ afbeelding ]
Toen speelden ze deze wedstrijden ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deden ze gisteren ook al niet.
FIFA is wat losser geworden.
Bruine STER?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg een STER-advertentie.
Value Added Tax?quote:
Welnee. Kop gaat naar de voet toe, niet andersom.quote:
Ik had 1-1 omdat ik dacht dat Duitsland wel met de B-ploeg zou gaan aantredenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:03 schreef -Deluzion- het volgende:
Fuck, had 4-1 gezegd, teruggekomen op 3-1.... had hem beter op 4-1 kunnen laten staan vermoed ik... Duitsers houden zich nooit in -.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |