Overlevingsstand thuis makker. Ik ben er helemaal klaar mee. Werkdagen in Nederland die aanvoelen als een vakantie in Saudi-Arabië.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net niet. Deuren nu weer open, licht briesje.
Dat is gek.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
Leuk die users die Curaçao supporten met een blauwe username.
Titanium of kijk je de andere wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef Karina het volgende:
Ok dit nummer zit nu in mijn hoofd he Euphoria
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesiequote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is gek.
75% van het WK-moderatorteam schittert weer in afwezigheid.
Prima tochquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is gek.
75% van het WK-moderatorteam schittert weer in afwezigheid.
Die slapen na 23quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesie
Werken met dit weer moet je ook niet doen. Fuck het systeem.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overlevingsstand thuis makker. Ik ben er helemaal klaar mee. Werkdagen in Nederland die aanvoelen als een vakantie in Saudi-Arabië.
Is Onlogisch er dan wel?quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesie
nee maar het lijkt erop daarom zit Euphoria nu in mijn hoofdquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Titanium of kijk je de andere wedstrijd
Minuut verschilquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ecuador-Duitsland niet wacht op Ivoorkust-Cuaracao
Lekker hoor maatquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski
We kunnen nu echt beginnen
Deden ze gisteren ook al niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ecuador-Duitsland niet wacht op Ivoorkust-Cuaracao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |