* Dr_Flash maar weer van de kast af klimtquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei en insinueerde ik helemaal nietIk had het over de algemene sfeer
Vandaag ben ik tegen oranjequote:Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski
We kunnen nu echt beginnen
Hopelijk niet voor het laatstquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:55 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Misschien voor het laatst.
Blijven ademen, Dr_Flash!quote:
Ik kan het huis nu uiteindelijk wat af laten koelen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes
Zijn jullie al gesmolten?
Net niet. Deuren nu weer open, licht briesje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes
Zijn jullie al gesmolten?
Ecuador is geniaalquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski
We kunnen nu echt beginnen
We zitten nog niet in de kwartfinale.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:12 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |