Die hebben die beker zelfs gestolen, iedereen weet dat Senegal de eerlijke winnaar was.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Eerst maar eens zien of we langs die Mocro's geraken, ben daar alles behalve gerust op. Die gaan alles uit de trukendoos halen om te frustreren. Dat hebben we tijdens de Afrika Cup wel gezien.
Iedereen is geboren in Europa. Niet echt Afrikaans dus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:26 schreef TLC het volgende:
Volgens mij heeft Nederland op een WK nog nooit verloren van een Afrikaanse ploeg, en zo werelds waren hun wedstrijden tegen Schotland en Haiti ook weer niet.
Maar Oranje moet nog wel eerste worden natuurlijk
Ja. Alleen Tunesie kan er helemaal niks van en Zweden is niet veel minder dan Japan. Dus zal wel bijzonder zijn mocht Japan op 1 einidgen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:41 schreef Harvest89 het volgende:
Ligt er nog aan wat Japan doet?
Als ze het nog beter doen tegen Zweden, en wij slechter tegen Tunesië dan staat Japan eerste in de groep toch?
Ja laten we het hopen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja. Alleen Tunesie kan er helemaal niks van en Zweden is niet veel minder dan Japan. Dus zal wel bijzonder zijn mocht Japan op 1 einidgen.
Zeker. Leukste knock out potjes. En volgens mij kun je nog Noorwegen-Ivoorkust krijgen qua genot.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja laten we het hopen.
Nederland - Marokko
Brazilie - Japan
Zijn toch leuke wedstrijden.
Japan walst ook over Zweden heen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja. Alleen Tunesie kan er helemaal niks van en Zweden is niet veel minder dan Japan. Dus zal wel bijzonder zijn mocht Japan op 1 einidgen.
Neuh, Zweden moet een punt pakken of in ieder geval niet met te grote cijfers verliezen en zo goed is Japan nu ook weer niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Japan walst ook over Zweden heen.
Japan gaat er bij de laatste 16 max ook gewoon uit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, Zweden moet een punt pakken of in ieder geval niet met te grote cijfers verliezen en zo goed is Japan nu ook weer niet.
Dat denk ik ook, veel hype, weinig substantie.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Japan gaat er bij de laatste 16 max ook gewoon uit.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die hebben die beker zelfs gestolen, iedereen weet dat Senegal de eerlijke winnaar was.
Dit is Oranjes voetbal-DNA wel een beetje (boel) ja.quote:
Daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan wil ik je niet meer in dit subforum zien voor de kwartfinales.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:12 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!
[ afbeelding ]
Ik zou daar niet zeker van zijn, Zweden heeft een punt nodig om door te gaan, dus die gaan niet veel risico nemen. Japan zal ook niet veel risico nemen vermoed ik, dat zit ook niet in hun cultuur, die loeren toch meer op de counter ga ik van uit. Ik verwacht niet dat ze zullen doordrukken zoals tegen Tunesië, tenzij Zweden net zo verdedigt als de Schotten tegen Brazilië.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |