abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221144007
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!

  donderdag 25 juni 2026 @ 11:14:40 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221144063
Hoogmoed komt voor de val.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221144109
Eerst maar eens zien of we langs die Mocro's geraken, ben daar alles behalve gerust op. Die gaan alles uit de trukendoos halen om te frustreren. Dat hebben we tijdens de Afrika Cup wel gezien.
pi_221144116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Eerst maar eens zien of we langs die Mocro's geraken, ben daar alles behalve gerust op. Die gaan alles uit de trukendoos halen om te frustreren. Dat hebben we tijdens de Afrika Cup wel gezien.
Die hebben die beker zelfs gestolen, iedereen weet dat Senegal de eerlijke winnaar was.
pi_221144120
Volgens mij heeft Nederland op een WK nog nooit verloren van een Afrikaanse ploeg, en zo werelds waren hun wedstrijden tegen Schotland en Haiti ook weer niet.

Maar Oranje moet nog wel eerste worden natuurlijk :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221144156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:26 schreef TLC het volgende:
Volgens mij heeft Nederland op een WK nog nooit verloren van een Afrikaanse ploeg, en zo werelds waren hun wedstrijden tegen Schotland en Haiti ook weer niet.

Maar Oranje moet nog wel eerste worden natuurlijk :B
Iedereen is geboren in Europa. Niet echt Afrikaans dus. :+
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:41:50 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221144189
Ligt er nog aan wat Japan doet?
Als ze het nog beter doen tegen Zweden, en wij slechter tegen Tunesië dan staat Japan eerste in de groep toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221144227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:41 schreef Harvest89 het volgende:
Ligt er nog aan wat Japan doet?
Als ze het nog beter doen tegen Zweden, en wij slechter tegen Tunesië dan staat Japan eerste in de groep toch?
Ja. Alleen Tunesie kan er helemaal niks van en Zweden is niet veel minder dan Japan. Dus zal wel bijzonder zijn mocht Japan op 1 einidgen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:03:18 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221144282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ja. Alleen Tunesie kan er helemaal niks van en Zweden is niet veel minder dan Japan. Dus zal wel bijzonder zijn mocht Japan op 1 einidgen.
Ja laten we het hopen.

Nederland - Marokko
Brazilie - Japan

Zijn toch leuke wedstrijden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221144288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja laten we het hopen.

Nederland - Marokko
Brazilie - Japan

Zijn toch leuke wedstrijden.
Zeker. Leukste knock out potjes. En volgens mij kun je nog Noorwegen-Ivoorkust krijgen qua genot.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 12:34:16 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221144574
Dit gaat gruwelijk backfiren.
What can change the nature of a man?
pi_221144624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ja. Alleen Tunesie kan er helemaal niks van en Zweden is niet veel minder dan Japan. Dus zal wel bijzonder zijn mocht Japan op 1 einidgen.
Japan walst ook over Zweden heen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:46:33 #13
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221144661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Japan walst ook over Zweden heen.
Neuh, Zweden moet een punt pakken of in ieder geval niet met te grote cijfers verliezen en zo goed is Japan nu ook weer niet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:47:07 #14
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221144664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, Zweden moet een punt pakken of in ieder geval niet met te grote cijfers verliezen en zo goed is Japan nu ook weer niet.
Japan gaat er bij de laatste 16 max ook gewoon uit.
pi_221144675
Daarom, winnen van Marokko is meteen kwalificeren voor kwartfinale.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:48:21 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221144677
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Japan gaat er bij de laatste 16 max ook gewoon uit.
Dat denk ik ook, veel hype, weinig substantie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221144683
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Die hebben die beker zelfs gestolen, iedereen weet dat Senegal de eerlijke winnaar was.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221144700
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoogmoed komt voor de val.
Dit is Oranjes voetbal-DNA wel een beetje (boel) ja.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221144754
@DrDentz is een Ajaxfan
pi_221144798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:59 schreef OmniRocket het volgende:
@:DrDentz is een Ajaxfan
Laatste jaren niet meer zo
pi_221144802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Japan walst ook over Zweden heen.
Daar geloof ik niks van.
pi_221145112
Ik raad Verbruggen zweetbandjes om zijn polsen aan i.p.v. een handdoek naast het doel tegen Marokko. :!

Maar dan passen zijn handschoenen misschien weer niet goed.

Dit wordt een lastig potje.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221145184
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:12 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!

[ afbeelding ]
Dan wil ik je niet meer in dit subforum zien voor de kwartfinales.
  Vis een optie? donderdag 25 juni 2026 @ 14:10:12 #24
70532 loveli
N
pi_221145218
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:34 schreef Coco het volgende:
Dit gaat gruwelijk backfiren.
In de schilderswijk?
crap in = crap out
pi_221145705
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Japan walst ook over Zweden heen.
Ik zou daar niet zeker van zijn, Zweden heeft een punt nodig om door te gaan, dus die gaan niet veel risico nemen. Japan zal ook niet veel risico nemen vermoed ik, dat zit ook niet in hun cultuur, die loeren toch meer op de counter ga ik van uit. Ik verwacht niet dat ze zullen doordrukken zoals tegen Tunesië, tenzij Zweden net zo verdedigt als de Schotten tegen Brazilië.

Tunesië is onthutsend zwak, spelers hebben al uitgelegd waarom. Na elk toernooi wordt het hele team zowat vervangen met nieuwe spelers, waardoor er nooit gebouwd kan worden, en dus geen kans maakt tegen landen die al jaren in dezelfde samenstelling spelen.
greetings and salutations
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')