Overlevingsstand thuis makker. Ik ben er helemaal klaar mee. Werkdagen in Nederland die aanvoelen als een vakantie in Saudi-Arabië.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net niet. Deuren nu weer open, licht briesje.
Dat is gek.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
Leuk die users die Curaçao supporten met een blauwe username.
Titanium of kijk je de andere wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef Karina het volgende:
Ok dit nummer zit nu in mijn hoofd he Euphoria
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesiequote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is gek.
75% van het WK-moderatorteam schittert weer in afwezigheid.
Prima tochquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is gek.
75% van het WK-moderatorteam schittert weer in afwezigheid.
Die slapen na 23quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesie
Werken met dit weer moet je ook niet doen. Fuck het systeem.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overlevingsstand thuis makker. Ik ben er helemaal klaar mee. Werkdagen in Nederland die aanvoelen als een vakantie in Saudi-Arabië.
Is Onlogisch er dan wel?quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesie
nee maar het lijkt erop daarom zit Euphoria nu in mijn hoofdquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Titanium of kijk je de andere wedstrijd
Minuut verschilquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ecuador-Duitsland niet wacht op Ivoorkust-Cuaracao
Lekker hoor maatquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski
We kunnen nu echt beginnen
Deden ze gisteren ook al niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ecuador-Duitsland niet wacht op Ivoorkust-Cuaracao
Ik weet niet goed wat ik anders moet doen. Het is te heet om thuis te zitten. En als ik in de middag aan de zuip ga ben ik te beroerd om in de avond nog voetbal te kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werken met dit weer moet je ook niet doen. Fuck het systeem.
Met name met zo'n hoofdquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Pepe.. met zo'n naam verdien je van tevoren al rood
[ afbeelding ]
Toen speelden ze deze wedstrijden ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deden ze gisteren ook al niet.
FIFA is wat losser geworden.
Bruine STER?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg een STER-advertentie.
Value Added Tax?quote:
Welnee. Kop gaat naar de voet toe, niet andersom.quote:
Ik had 1-1 omdat ik dacht dat Duitsland wel met de B-ploeg zou gaan aantredenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:03 schreef -Deluzion- het volgende:
Fuck, had 4-1 gezegd, teruggekomen op 3-1.... had hem beter op 4-1 kunnen laten staan vermoed ik... Duitsers houden zich nooit in -.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |