Je bent zelf te zoet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ik lust het wel maar vind het niet superlekker. te zoet.
Het weerbericht in Kansas Cityquote:
Dat zou ik zeer jammerlijk vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Nederland verlaat wordt, ga ik denk ik naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |