Wat kijk je op scherm 2?quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk Curacao - Ivoorkust op scherm 1.
Ik moest net ook al modden in een ander topic (ik denk ik ben onlogisch net voor)quote:
Het is de wedstrijdspanning.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest net ook al modden in een ander topic (ik denk ik ben onlogisch net voor)
Hopelijk verbetert de sfeer wat
Alsof dat ook door mij kwam of zoquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest net ook al modden in een ander topic (ik denk ik ben onlogisch net voor)
Hopelijk verbetert de sfeer wat
Dat zei en insinueerde ik helemaal nietquote:
Feyenoord houdt geen spelers meer over.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is de wedstrijdspanning.
Stel je voor dat Ueda nog een keer scoort!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |