Akkoordquote:
Mwah, weliswaar niet mijn lievelingsmod maar ik ben wel tevreden over @:Coco.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie willen dus zeggen dat @:Coco er geen bal van bakt?
Is wel waar. Die overwinning is verder wel alsof je een potje gaat basketballen tegen kleuters.quote:
Geen waterijsje?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
Is wel een patroon. Kan mij een ander incident herinneren rondom Nederland - Japan, inclusief bloed.quote:
Ik slinger vannacht de airfryer aanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
k zag vanmiddag bij de friettent een "Zwemmertje" op het menu staan. Weten jullie wat dat is?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
Vrouwen horen daar ook niet thuis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |