Brazilie haalde ooit de halve finale met een 7-1 Nederlaag van onze Duitse vrienden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:20 schreef TLC het volgende:
En sowieso als je met 7-1 verliest hoor je niet bij de beste 32 ploegen te zitten. Het is al erg genoeg dat Zuid-Afrika erbij zit en zelfs Schotland zou nog kunnen brrr
Maar je mening was dat Curaçao teveel aandacht krijgt en een hype is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef TLC het volgende:
Sorry ik blijf toch gewoon bij mijn mening, ik vind Curacao gewoon een matige ploeg (maar dat wil niet zeggen dat het natuurlijk knap is wat ze bereikt hebben), het is voor ze te hopen dat het gewoon een niet eenmalig iets is en dat ze er de volgende keer gewoon weer bij zijn op het WK.
En jawel de wedstrijd tegen Schotland heb ik wel degelijk gezien en Brazilie was idd matig in 2014ze verloren daarna ook nog eens met 0-3
Sorry als ik iemands gevoelens gekwetst heb![]()
Ja heel erg , ik denk dat ik mij vanavond maar in slaap huil en de wedstrijd van Oranje ga missen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef TLC het volgende:
Sorry ik blijf toch gewoon bij mijn mening, ik vind Curacao gewoon een matige ploeg (maar dat wil niet zeggen dat het natuurlijk knap is wat ze bereikt hebben), het is voor ze te hopen dat het gewoon een niet eenmalig iets is en dat ze er de volgende keer gewoon weer bij zijn op het WK.
En jawel de wedstrijd tegen Schotland heb ik wel degelijk gezien en Brazilie was idd matig in 2014ze verloren daarna ook nog eens met 0-3
Sorry als ik iemands gevoelens gekwetst heb![]()
Mwah nee. Curacao hoort echt wel bij de minste 16. Maarja Zuid-Afrika ookquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja heel erg , ik denk dat ik mij vanavond maar in slaap huil en de wedstrijd van Oranje ga missen.
Maar van de 48 landen die meedoen kan Curacao prima bij de top 32 zitten.
Tenzij ze winnen lol :pquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mwah nee. Curacao hoort echt wel bij de minste 16.
Door op de juiste momenten te pieken kunnen ze bij de beste 32 zitten. Dat ze gemiddeld genomen dat niet zijn kan prima, maar met een overwinning vanavond zitten ze erbij.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mwah nee. Curacao hoort echt wel bij de minste 16. Maarja Zuid-Afrika ook![]()
Duitsland - Frankrijk wellicht in de 8e finale...quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat dat betreft is dit WK wel lekker verrassend. Echt geen idee wie er in de 8e's zal staan behave Frankrijk en Argentinië
ik bedoel dat zijn de enige 2 waar ik geld op zou inzetten om daar sowieso te staan ware ik een tokkie.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Duitsland - Frankrijk wellicht in de 8e finale...
oh ik las 4e.....
Teveel aandacht heb ik nooit gezegd, maar meer het gevoel dat het n hype werd. Maar geen misverstand over het feit dat ik ze het beste wens hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar je mening was dat Curaçao teveel aandacht krijgt en een hype is.
Dat ze alle denkbare kwaliteit missen zal niemand ontkennen.
Ze zijn igg beter dan Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja heel erg , ik denk dat ik mij vanavond maar in slaap huil en de wedstrijd van Oranje ga missen.
Maar van de 48 landen die meedoen kan Curacao prima bij de top 32 zitten.
Rond de finale vragen mensen dit nog altijd waarschijnlijk met altijd hetzelfde antwoord.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom begint dit nu weer om 22 uur.
Hoe lang kijk je nu al het WK?quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom begint dit nu weer om 22 uur.
Hij laat het afweten, let maar op.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:05 schreef Coco het volgende:
Er zijn een aantal plaatjes gepost.
Maar we missen nog de belangrijkste.
@:pisces29
@:dombohetolifantje1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |