Toch gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
oh shit keek bij nieuwe topics en dacht dit voor de wedstrijden van vanavond was
Met 4 punten ben je echt wel door joh.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:42 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie Duitsland de boel nog wel saboteren.
?quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 4 punten ben je echt wel door joh.
Wat is daar het probleem van? Ecuador vond ik zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
?
Zeker, met 3 en goed doelsado ook wel. Bedoel meer dat ze met een B team gaan ballen en Ecuador helpen.
Ik zie Curacao niet winnen van Ivoorkust eerlijk gezegd. Puntje misschien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem van? Ecuador vond ik zo slecht nog niet.
Het blijft wel een probleem van dat beste nummer 3 systeem, dat wel
Is geen probleem amigo. Mogen van mij wel door.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem van? Ecuador vond ik zo slecht nog niet.
Het blijft wel een probleem van dat beste nummer 3 systeem, dat wel
Ivoorkust was zelfs gelijkwaardig aan Duitsland. Die gaan nooit verliezen vanavond.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Curacao niet winnen van Ivoorkust eerlijk gezegd. Puntje misschien.
Dat lijkt me ook een kansloze zaak jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Curacao niet winnen van Ivoorkust eerlijk gezegd. Puntje misschien.
Dan kijk je lekker Duitslandquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:30 schreef TLC het volgende:
0-3 en Dickie mag terecht naar huis, ik word ook n beetje moe van die Curaçao hype eerlijk gezegd
Waarschijnlijk over 4 jaar weer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:55 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Misschien voor het laatst.
Welke hype?quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:30 schreef TLC het volgende:
0-3 en Dickie mag terecht naar huis, ik word ook n beetje moe van die Curaçao hype eerlijk gezegd
Hij bedoelt de 5 minuten aandacht die Curacao krijgt tussen het voorbeschouwen op Oranje, die steeds op dezelfde dag spelen.quote:
Volgens mij komt de enige hype van @3rr0rquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:30 schreef TLC het volgende:
Nee, ook dat menig programma ineens op Curacao moet zijn, bovendien vind ik het veel knapper wat Kaapverdië doet, die verliezen niet steeds met grote cijfers van (middelmatige) ploegen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt de 5 minuten aandacht die Curacao krijgt tussen het voorbeschouwen op Oranje, die steeds op dezelfde dag spelen.
Welke ploegen kunnen (buiten Italië) bij de beste 32 zitten zonder dikke verliespartij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:20 schreef TLC het volgende:
En sowieso als je met 7-1 verliest hoor je niet bij de beste 32 ploegen te zitten. Het is al erg genoeg dat Zuid-Afrika erbij zit en zelfs Schotland zou nog kunnen brrr
Het is niet alleen die 7-1, maar tegen Australie en zelfs tegen Schotland gingen ze er kansloos met grote cijfers van af. Het is voor hun leuk dat ze meedoen hoor op het WK maar je moet wel realistisch blijven, dat is alleen omdat die grote 3 landen zich niet hebben hoeven te kwalificeren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke ploegen kunnen (buiten Italië) bij de beste 32 zitten zonder dikke verliespartij?
Je ben een scorebordjournalist want je hebt dus helemaal niet gekeken naar die wedstrijden tegen Schotland en Australie of erover gelezen. Anders wist je hoe het verloop was en ze pas bijv door een rode kaart of in de laatste 15 minuten nadat wisselspelers erin kwamen (immers oefenwedstrijd) de mist in gingen. Tot die tijd boden ze gewoon partij. Dat is niet 'kansloos'.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Het is niet alleen die 7-1, maar tegen Australie en zelfs tegen Schotland gingen ze er kansloos met grote cijfers van af. Het is voor hun leuk dat ze meedoen hoor op het WK maar je moet wel realistisch blijven, dat is alleen omdat die grote 3 landen zich niet hebben hoeven te kwalificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |