Niks mis met perenijsjes; ook iets minder calorierijk dan zo'n dikke Magnum (= pakje boter op een stokje).quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Hoeveel mensen eten in godsnaam perenijsjes...
Binnen?quote:
Daar gaat mijn FA-schap.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was een mention in het vorige topic
Beetje opletten aub
Heb ik gedaanquote:
Ik heb al 3 likes ontvangen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
Heeft iemand overigens ikgeefenkellikes nog gezien?
Theequote:
Moet niet aan warme drank denken met deze temperaturenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |