Heel netjes van je dat je een bedankje weggeeft, jij geeft wel het goede voorbeeld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dank aan de mods dat er even ingegrepen is.
In het verleden zijn het vaker of alleen maar users geweest die vooral in F&L actief waren mod geweest. Ging altijd prima. Laforest, Molurus, Haushofer, Triggershot, en nog zoveel anderen, waren heel actief hier en konden prima onpartijdig modereren. Maar zoals Dotteke aangaf kan Yvonne prima users screenen (als ik het zo mag noemen) voor de functie van moderator.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef dop het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk voor het overgrote deel van de f&l vaste klanten.
Hier heb je volgens mij een mod nodig die zelf niet deel neemt aan de discussie.
Heel charmant, zo'n complimentje weggeven. Je bent een voorbeeld voor anderen. Kontlikkerij is niks voor jou, gelukkig maar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Kerelx het volgende:
[..]
In het verleden zijn het vaker of alleen maar users geweest die vooral in F&L actief waren mod geweest. Ging altijd prima. Laforest, Molurus, Haushofer, Triggershot, en nog zoveel anderen, waren heel actief hier en konden prima onpartijdig modereren. Maar zoals Dotteke aangaf kan Yvonne prima users screenen (als ik het zo mag noemen) voor de functie van moderator.
zo lang is kerelx nog niet hierquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Kerelx het volgende:
[..]
In het verleden zijn het vaker of alleen maar users geweest die vooral in F&L actief waren mod geweest. Ging altijd prima. Laforest, Molurus, Haushofer, Triggershot, en nog zoveel anderen, waren heel actief hier en konden prima onpartijdig modereren.
Ik impliceer ook niet anders, ik geef het aan omdat het de onpartijdigheid (of de mogelijke twijfel daar aan) ten goede zou komen.quote:Maar zoals Dotteke aangaf kan Yvonne prima users screenen (als ik het zo mag noemen) voor de functie van moderator.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:51 schreef Panterjong het volgende:
[..]
'Als' is inderdaad niet van toepassing.
Verder zal het me allemaal een worst wezen heel die mening van je.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:50 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Dat mijn mening je een worst zal wezen geeft mij toch wel aan dat je niet naar de inhoud kijkt, maar naar wie wat post. Je zit er dan emotioneel in en dat maakt discussiëren niet prettig of rationeel. Verder reageer je natuurlijk zelf op mijn post (met een stroman).
En uiteraard spuit 11 die zich er ook mee moet bemoeien:quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nou de reden is achter de reactie van Panterjong. Wat is er nou 'giftig' in Kerelx's reactie?quote:woensdag 19 februari 2025 15:18 schreef Bassie48 het volgende:[/b]
[..]
Houd eens op met die flauwekul.
Ik voel me nu niet echt geroepen verantwoording af te leggen aan iemand die mij vanuit een sektarische basis satanisch noemt, mensen op allerlei wijzen kleineert en ondanks ingrijpen van mods niet van ophouden weet door andere users uit te schelden met termen als 'Spuit 11'.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Eerlijkheidshalve moeten we denk ik toch echt even terug naar wat nou de oorzaak was van deze uitwisseling:
[..]
[..]
[..]
En uiteraard spuit 11 die zich er ook mee moet bemoeien:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nou de reden is achter de reactie van Panterjong. Wat is er nou 'giftig' in Kerelx's reactie?
Niets. Dus dit is het soort gedrag dat ertoe leidt dat we als kleine kinderen om een mod moeten zeuren.
Het is wmb stieren en vervelen. Niveau basisschool.
Objectief gezien is er helemaal niets giftigs aan zijn reactie. Dus het zou eigenlijk wel prettig zijn als je aangeeft wat je nou eigenlijk dwarszit en waarom je het nodig of gerechtvaardigd vindt om zo te reageren. Het lijkt namelijk nergens op te slaan en gewoon een beetje ordinair gescheld te zijn. Om vervolgens hier een potje te huilen dat wij ruzie zoeken. Vreemde gedachtenkronkels allemaal, ik kan het moeilijk serieus nemen. Maar het is dan ook niet echt serieus bedoeld, is het wel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet echt geroepen verantwoording af te leggen aan iemand die mij vanuit een sektarische basis satanisch noemt, mensen op allerlei wijzen kleineert en ondanks ingrijpen van mods niet van ophouden weet door andere users uit te schelden met termen als 'Spuit 11'.
Echt... je scheld zelf iemand uit voor Spuit 11 en dan moet ik jou uitleg gaan geven. Notabene aan iemand die mij uitscheld voor trol, me satanisch noemt en mn opleiding tot op het bot afkraakt op basis van vage aannamen. Wie denk je dat je bent, de Heilige moeder van het kindeke Jezus zelf? Ga toch weg man, je zit gewoon weer te trollen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Objectief gezien is er helemaal niets giftigs aan zijn reactie. Dus het zou eigenlijk wel prettig zijn als je aangeeft wat je nou eigenlijk dwarszit en waarom je het nodig of gerechtvaardigd vindt om zo te reageren. Het lijkt namelijk nergens op te slaan behalve een beetje ordinair gescheld.
Ga toch gewoon ergens anders stieren, joh.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:55 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Echt... je scheld zelf iemand uit voor Spuit 11 en dan moet ik jou uitleg gaan geven. Notabene iemand die mij uitscheld voor trol, me satanisch noemt en mn opleiding tot op het bot afkraakt op basis van vage aannamen. Wie denk je dat je bent, de Heilige moeder van het kindeke Jezus zelf? Ga toch weg man, je zit gewoon weer te trollen.
Indien nog niemand zich gemeld heeft en als iedereen het ermee eens is wil ik het wel proberen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:48 schreef yvonne het volgende:
Hierbij meteen een vraag. Is er onder jullie iemand die mod zou willen worden hier?
Objectief gezien is er helemaal niets spuit-elferigs aan zijn reactie. Dus het zou eigenlijk wel prettig zijn als je aangeeft wat je nou eigenlijk dwarszit en waarom je het nodig of gerechtvaardigd vindt om zo te reageren. Het lijkt namelijk nergens op te slaan en gewoon een beetje ordinair gescheld te zijn. Om vervolgens hier een potje te huilen dat wij ruzie zoeken. Vreemde gedachtenkronkels allemaal, ik kan het moeilijk serieus nemen. Maar het is dan ook niet echt serieus bedoeld, is het wel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ga toch gewoon ergens anders stieren, joh.
Graag. Jij bent wel relaxt...quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Indien nog niemand zich gemeld heeft en als iedereen het ermee eens is wil ik het wel proberen.
Ik ben dagelijks aanwezig dus dat is een plus maar heb verder nimmer gemodereerd dus weet ik niet of ik de juiste persoon daarvoor ben.
Graag, dat zou fijn zijn. Maar ik benijd je niet, er zijn een handjevol users met wie een fijne discussie onmogelijk is. En dat is jammer want (bijna) alle onderwerpen in F&L zijn interessant genoeg om op een volwassen manier van gedachten te wisselen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Indien nog niemand zich gemeld heeft en als iedereen het ermee eens is wil ik het wel proberen.
Ik ben dagelijks aanwezig dus dat is een plus maar heb verder nimmer gemodereerd dus weet ik niet of ik de juiste persoon daarvoor ben.
Heb jij maar 3 vingers?quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Graag, dat zou fijn zijn. Maar ik benijd je niet, er zijn een handjevol users met wie een fijne discussie onmogelijk is. En dat is jammer want (bijna) alle onderwerpen in F&L zijn interessant genoeg om op een volwassen manier van gedachten te wisselen.
Ik kan het alleen maar aanmoedigen, maar dan ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij met de bovenstaande casus zou omgaan (dus van post #7).quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf niet als voorbeeld, jij bent immers de grootste ruziezoeker.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar aanmoedigen, maar dan ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij met de bovenstaande casus zou omgaan (dus van post #7).
Interpreteer jij Kerelx's post als 'giftig' en de reacties van PJ en B daarop als redelijk en in harmonie met de regels van dit subforum?
Gewoon om een idee te krijgen wat we kunnen verwachten en ook voor jezelf om te zien hoe je met dit soort dingen zou omgaan.
@bedachtzaam en dit?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf niet als voorbeeld, jij bent immers de grootste ruziezoeker.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf niet als voorbeeld, jij bent immers de grootste ruziezoeker.
En waarom die ene post van kereltjex terwijl die constant aan het trollen is?
Ik moet maar proberen te denken dont feed de trolquote:
Voor trolgedrag is dit topic niet bedoeld. Het uiten van persoonlijke rancune kun je via de dm doen als je wilt of via de verlink-button.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
@:bedachtzaam en de opmerking dat Kerelx 'constant aan het trollen' is. Ben je dat met PJ eens?
Het lijkt me wel verstandig om hier even voor te gaan zitten voordat je die verantwoordelijkheid op je neemt.
Houd eens op met die flauwekul.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
@:bedachtzaam en de opmerking dat Kerelx 'constant aan het trollen' is. Ben je dat met PJ eens?
Het lijkt me wel verstandig om hier even voor te gaan zitten voordat je die verantwoordelijkheid op je neemt.
Hou nu eens op, het is wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Fijn dat je het wilt doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ben blij dat een mod nu streng optreedt. Dat was wel hard nodig. Alle welwillende users zijn - denk ik - bereid om te doen wat je van ons vraagt. Maar ik heb er een hard hoofd in dat de onwelwillenden zich hieraan willen houden. De geschiedenis van dit forum leert ons een harde les.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou nu eens op, het is wel genoeg geweest.
En dat telt voor iedereen.
Dit is niet bedoeld om te stoken. Uiteindelijk ging het om deze uitwisseling, die kenmerkend is voor het soort uitwisselingen wat voor problemen zorgt. Die staat er nog steeds, er is niets uitgekomen. Het lijkt me nou niet echt zinnig om dat te negeren, een mod aan te stellen en door te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou nu eens op, het is wel genoeg geweest.
En dat telt voor iedereen.
Nou het korte antwoord is dat ik dergelijke reacties die op de man zijn zou verwijderen, wie het ook is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit is niet bedoeld om te stoken. Uiteindelijk ging het om deze uitwisseling. Die staat er nog steeds, er is niets uitgekomen. Het lijkt me nou niet echt zinnig om dat te negeren, een mod aan te stellen en door te gaan.
Het is niet aan jou om iemand aan te wijzen die in jou ogen trolt, dat maakt een Mod, FA of een admin wel uitquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit is niet bedoeld om te stoken. Uiteindelijk ging het om deze uitwisseling, die kenmerkend is voor het soort uitwisselingen wat voor problemen zorgt. Die staat er nog steeds, er is niets uitgekomen. Het lijkt me nou niet echt zinnig om dat te negeren, een mod aan te stellen en door te gaan.
Je bent helemaal geen verantwoording schuldig aan de users hoe jij iets zou gaan doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou het korte antwoord is dat ik dergelijke reacties die op de man zijn zou verwijderen, wie het ook is.
Wat ik denk of vind doet er natuurlijk niet toe want van belang is een goede sfeer en inhoudelijke discussie.
Fijn, ik neem vandaag of morgen even per pm contact met je op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit klinkt als muziek in mijn oren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou het korte antwoord is dat ik dergelijke reacties die op de man zijn zou verwijderen, wie het ook is.
Wat ik denk of vind doet er natuurlijk niet toe want van belang is een goede sfeer en inhoudelijke discussie.
Met Ali heb ik ook eens zo'n 'soort discussie' gevoerd. Ik stelde hem toen voor om eens in discussie te gaan met een paar wetenschappers van diverse vakgebieden om zijn denkbeelden te toetsen aan wetenschappelijke criteria. Dat vond hij niet nodig. Hij gebruikte als argument dat "die duizenden wetenschappers die elk decennialang onderzoek hebben gedaan in hun vakgebied" (bijv. paleontologie, genetica, moleculaire biologie, embryologie, evolutiebiologie en kosmologie) het allemaal verkeerd zagen wat betreft het ontstaan van leven en evolutie omdat hij de afgelopen 20 jaar "heel wat kennis had opgedaan op internet en zo ook zijn inzichten had gekregen"quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:30 schreef Haushofer het volgende:
Het is in mijn ogen volslagen belachelijk om als leek ("ik heb wel eens een fossiel in een museum gezien!") te pretenderen dat al die duizenden experts er naast zitten
Of Ali kloons gebruikt weet ik ook niet (ik heb aanhalingstekens gebruikt) maar het is wel opvallend dat Kerelx pas geregistreerd staat vanaf 31 december 2024 en dat hij mij meteen allerlei akkefietjes verweet die ik in in het verleden met Ali had. Waarschijnlijk is dit sektelid ingehuurd door Ali. Kan Bayesiaanse statistiek hier een oplossing voor bieden of ben ik het slachtoffer van apofenie?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:53 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk niet dat Ali hier kloons gebruikt, en we hoeven het niet telkens over zijn persoon te hebben.
Ook denk ik niet dat Fok! een forum is om hard te modereren op pseudowetenschap zoals creationisme. Dan wordt het hier ook heel stil, vrees ik. Ik denk dat het prima is als creationisten hier hun ideeën willen spuien, net als mensen die andere gevestigde wetenschap willen bekritiseren. Dat is ook de kern van wetenschap, en leert je tevens iets over methodiek.
't Is alleen dat ik persoonlijk er na 20 jaar wel klaar mee ben.
Het lijkt mij vergezocht. Maar nog belangrijker: dit soort zaken hoeven niet telkens weer te worden besproken. DM een mod of zet een TR als het storend wordt en laat het daar verder bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:15 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Of Ali kloons gebruikt weet ik ook niet (ik heb aanhalingstekens gebruikt) maar het is wel opvallend dat Kerelx pas geregistreerd staat vanaf 31 december 2024 en dat hij mij meteen allerlei akkefietjes verweet die ik in in het verleden met Ali had. Waarschijnlijk is dit sektelid ingehuurd door Ali. Kan Bayesiaanse statistiek hier een oplossing voor bieden of ben ik het slachtoffer van apofenie?
20 jaar is erg lang, je hebt je steentje wel bijgedragen.
Je geeft aan dat we elkaar moeten negeren, wat ik best wil naleven, maar het moet wel wederzijds zijn. Ik ga hem niet eenzijdig negeren, want op die manier kan hij zijn gang blijven gaan en sneren blijven uitdelen en ik moet me maar inhouden. Zie hier weer:quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Heren het is nu wel klaar toch?
Negeer elkaar gewoon
Beter zet je een tr bij de posten. Ik zit nu in de 🚗 onderweg naar huis( rij niet zelf). Kijk zo even als ik achter de laptop zitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:37 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Je geeft aan dat we elkaar moeten negeren, wat ik best wil naleven, maar het moet wel wederzijds zijn. Ik ga hem niet eenzijdig negeren, want op die manier kan hij zijn gang blijven gaan en sneren blijven uitdelen en ik moet me maar inhouden. Zie hier weer:
Bassie48 in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 7
Tja, ik neem je niet echt serieus net zoals jij mij niet serieus neemt. Als ik je gekwetst heb en je tere zieltje aan het huilen is, dan spijt mij dat zeer. Dat was echt niet mijn bedoeling. Het was slechts bedoeld als pedagogische ingreep. Ik heb je totaal verkeerd ingeschat, je bent kennelijk meer dan een digitaal verschijnsel maar een fijngevoelige, dolend wezentje van vlees en bloed. Dat was ik even vergeten. Anyway, mijn welgemeende excuses en alle goeds gewenst in je creationistische wereldje.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:37 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Je geeft aan dat we elkaar moeten negeren, wat ik best wil naleven, maar het moet wel wederzijds zijn. Ik ga hem niet eenzijdig negeren, want op die manier kan hij zijn gang blijven gaan en sneren blijven uitdelen en ik moet me maar inhouden. Zie hier weer:
Bassie48 in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 7
Ondanks je moderatie en waarschuwing blijft hij helaas doorgaan in FB zie hierboven.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter zet je een tr bij de posten. Ik zit nu in de 🚗 onderweg naar huis( rij niet zelf). Kijk zo even als ik achter de laptop zit
Dit is de pot die de ketel verwijt, terwijl je zelf enkele maanden (6 augustus 2024) geregistreerd bent. Verdenk ik je van het zijn van een kloontje van bijv. Panterjong, omdat je hem vaak liket en napraat? Nee. Waarom niet? Omdat ik geen roddelblad niveau hanteer, maar inhoudelijk reageer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:15 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Of Ali kloons gebruikt weet ik ook niet (ik heb aanhalingstekens gebruikt) maar het is wel opvallend dat Kerelx pas geregistreerd staat vanaf 31 december 2024
Ik weet wel dat je antideel / zefi bent hoor. Dat ik ooit iemand heb ontmoet die beweert dat mensen geen hersenen nodig hebben zal ik nooit vergeten...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:31 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Dit is de pot die de ketel verwijt, terwijl je zelf enkele maanden (6 augustus 2024) geregistreerd bent. Verdenk ik je van het zijn van een kloontje van bijv. Panterjong, omdat je hem vaak liket en napraat? Nee. Waarom niet? Omdat ik geen roddelblad niveau hanteer, maar inhoudelijk reageer.
In Haushofer 1:1 staat ook nog "Da fak, doe allemaal es ff normaal anders tyf ik jullie in de zwavelput!"quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
ALs jullie nu eens beginnen om niet meer op elkaar te reageren is![]()
In Johannes 8:7 stond Jezus op en antwoordde op hun vraag over de steniging: “ Laat degene onder u die zonder zonde is, de eerste steen op haar werpen .
Goed gesproken Panterjong. We noemen hem voortaan "Hij wiens naam hier niet mag worden genoemd."quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:53 schreef Panterjong het volgende:
Zolang er hier een sektelid rondhangt die haatzaait naar een specifieke groep gelovigen toe, wat overigens een strafbaar feit is, zal ik me daar, zolang moderatie uitblijft, tegen blijven verzetten.
Maar goed, gezien de ernst van de zaak, het aantal keer door mij melden ervan via de verlinkbutton en omdat betreffende user al een tijdje stil is op dit forum ga ik er voorzichtig vanuit dat de user even een ban heeft en voor de toekomst hopelijk z'n lesje geleerd heeft.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:06 schreef Kerelx het volgende:
[..]
@:Ali_Kannibali
@:Haushofer
@:Amerauder
@:Mijk
@:bedachtzaam
@:Alarmonoff
Jawel, Yvonne weet ook wie ik ben denk ik, dus als FOK daarvoor open staat wil ik dat wel weer gaan doen, en zal dan ook actiever worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:48 schreef yvonne het volgende:
Hierbij meteen een vraag. Is er onder jullie iemand die mod zou willen worden hier?
Is misschien de betere keuzequote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:46 schreef Bassie48 het volgende:
Wanneer begint @:bedachtzaam als mod? Ik heb er sinds ruim een week niks meer over gehoord.
Nee, ik heb laten weten dat ik op aanraden er toch van af zie.quote:
Ja, weet niet zeker of ik dat kan, ik weet behoorlijk wat van esoterische materie enzo, en dan zal mijn discussie op scherpst van de snede eraf moeten wel, , omdat ik nooit "partijdig" (voor mezelf of anderen) zou kunnen gaan reageren (lees; modereren). Dus ik wil t best overwegen en met yvonne oid erover praten, ik heb eerder RnP gemod, en da's zéker wel 100% te vergelijken met dit forum als je kijkt naar de discussiepower over t algemeen, alleen was dat een onfatsoenlijke peroide imo, zowel voor R&P als voor mezelf. Het was in een periode dat daar extreem grote zgn "competition" (ego, hihi) was en uitvergroting van (vooral dus de fouten op) het modden, ik handelde altijd naar eer en geweten maar je kunt nooit iedereen tevreden houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, ik heb laten weten dat ik op aanraden er toch van af zie.
Mijk, volgens mij kan je best heel goed de middenweg varen en toevoegen aan F&L als mod.
Naar mijn mening moet dat geen probleem vormen Mijk, de meningsverschillen nodigen juist uit tot discussie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:13 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja, weet niet zeker of ik dat kan, ik weet behoorlijk wat van esoterische materie enzo, en dan zal mijn discussie op scherpst van de snede eraf moeten wel, , omdat ik nooit "partijdig" (voor mezelf of anderen) zou kunnen gaan reageren (lees; modereren). Dus ik wil t best overwegen en met yvonne oid erover praten, ik heb eerder RnP gemod, en da's zéker wel 100% te vergelijken met dit forum als je kijkt naar de discussiepower over t algemeen, alleen was dat een onfatsoenlijke peroide imo, zowel voor R&P als voor mezelf. Het was in een periode dat daar extreem grote zgn "competition" (ego, hihi) was en uitvergroting van (vooral dus de fouten op) het modden, ik handelde altijd naar eer en geweten maar je kunt nooit iedereen tevreden houden.
Maar dat forum is minstens even emotioneel geladen als dit, + ik heb een bepaald standpunt, al neem ik wel elke religie serieus, dat zou een neutraal iets kunnen zijn in mijn benadernig. Al zal ik dan niet meer echt discussie aan kunnen gaan, of conversatie, zoals ik dat normaal gesproken zou doen, omdat ik volgens een bepaald "persona" moet fungeren dan he.
Dus not sure, als ik nog gewoon mijn standpunten uit kan dragen op een bepaalde wijze en kan modden tegelijkertijd vind ik het best, ik ben --net als jij-- vaak nachtelijk ook actief. Filosofie is dan ook iets voor in de nacht imo, solo, darkness, mystic.
Dus ja, ik kijk wel of men het oke vind of niet, Yvonne enzo, en de reacties hier, als die ook tegen stemmen, dan ga ik daar niet tegenin ofzo, want ook die kan ik prima begrijpen. Ik heb aardig wat harde discussies gehad hier, zij het wel dat ik nooit iemand Ad hominem, ik weet niet of het ooit gebeurd is, maar ik vermijd dat, zeer bewust, al kan het het er een keer doorheen geglipt zijn.
We zien wel. Eerst Yvonne oid maar ns aanhoren.
Wat was jouw motivatie t niet te doen?
Voor mij geldt dat laatste ook wel ja, maargoed, ik heb het hier nog niet heel extreem uit de hand zien lopen, wel in sommige topics, maar dat is zo voorbij, je moet je voorstellen dat in R&P er een stuk of 30x meer actieve topics zijn en die lijst ook veel groter is, en de userbase ook flink wat groter aan boord daar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Naar mijn mening moet dat geen probleem vormen Mijk, de meningsverschillen nodigen juist uit tot discussie.
Ook als moderator moet je natuurlijk gewoon mee kunnen doen en hoef je niet je eigen standpunten opzij te zetten.
Persoonlijk kan ik me bijvoorbeeld niet vinden in de standpunten van Ali of Libertarisch maar zij hebben natuurlijk alle recht en vrijheid om hun standpunten aan te dragen in een discussie.
De grens ligt wat mij betreft bij het op de man gaan, bewust ontsporen, schelden, racisme enzovoort.
Maar dit zegt Bedachtzaam die nog nimmer gemodereerd heeft, dus je hebt al meer ervaring dan mij.
Waarom ik er vanaf zie is om mezelf niet te veel te belasten.
Misschien valt het ook wel mee omdat het best een rustig forum is maar voor mij is belangrijk dat ik niet teveel hooi op de vork neem.
Daar was ik al mee begonnen, dat kan je ook hier in FB zien, want ik negeerde zijn laatste twee posts die op mij gericht waren. Maar als het van een kant moet komen, waarbij ik hem negeer, maar hij lekker zijn gang kan gaan en ook nog eens in FB op de man speelt (zoals met de post waar ik je eerder op wees), dan zie ik geen reden om niet met gelijke munt op hem te reageren. De forumregels gelden voor iedereen en niet alleen voor mij. Dus nogmaals zie o.a. deze post van hem, die ik heb genegeerd. Hij gaat niet allen door met reageren op mij, maar speelt ook op de man, in FB.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
ALs jullie nu eens beginnen om niet meer op elkaar te reageren is![]()
In Johannes 8:7 stond Jezus op en antwoordde op hun vraag over de steniging: “ Laat degene onder u die zonder zonde is, de eerste steen op haar werpen .
Ja hoi.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:13 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja, weet niet zeker of ik dat kan, ik weet behoorlijk wat van esoterische materie enzo, en dan zal mijn discussie op scherpst van de snede eraf moeten wel, , omdat ik nooit "partijdig" (voor mezelf of anderen) zou kunnen gaan reageren (lees; modereren). Dus ik wil t best overwegen en met yvonne oid erover praten, ik heb eerder RnP gemod, en da's zéker wel 100% te vergelijken met dit forum als je kijkt naar de discussiepower over t algemeen, alleen was dat een onfatsoenlijke peroide imo, zowel voor R&P als voor mezelf. Het was in een periode dat daar extreem grote zgn "competition" (ego, hihi) was en uitvergroting van (vooral dus de fouten op) het modden, ik handelde altijd naar eer en geweten maar je kunt nooit iedereen tevreden houden.
Maar dat forum is minstens even emotioneel geladen als dit, + ik heb een bepaald standpunt, al neem ik wel elke religie serieus, dat zou een neutraal iets kunnen zijn in mijn benadernig. Al zal ik dan niet meer echt discussie aan kunnen gaan, of conversatie, zoals ik dat normaal gesproken zou doen, omdat ik volgens een bepaald "persona" moet fungeren dan he.
Dus not sure, als ik nog gewoon mijn standpunten uit kan dragen op een bepaalde wijze en kan modden tegelijkertijd vind ik het best, ik ben --net als jij-- vaak nachtelijk ook actief. Filosofie is dan ook iets voor in de nacht imo, solo, darkness, mystic.
Dus ja, ik kijk wel of men het oke vind of niet, Yvonne enzo, en de reacties hier, als die ook tegen stemmen, dan ga ik daar niet tegenin ofzo, want ook die kan ik prima begrijpen. Ik heb aardig wat harde discussies gehad hier, zij het wel dat ik nooit iemand Ad hominem, ik weet niet of het ooit gebeurd is, maar ik vermijd dat, zeer bewust, al kan het het er een keer doorheen geglipt zijn.
We zien wel. Eerst Yvonne oid maar ns aanhoren.
Wat was jouw motivatie t niet te doen?
Nou!, ik post wat en dan krijg ik ditquote:Op zondag 2 maart 2025 15:08 schreef Bassie48 het volgende:
Het was een tijdje rustig hier maar ik merk dat het weer ongezellig wordt.
quote:
Hoi, gaan we ff praten, en zo ja, waar? En zo nee, hoi back, hihiquote:
Aan alle orthodoxe, apofenische en dolgedraaide gelovigen die geloof met wetenschap verwarren.quote:
En wie zijn dat dan?quote:Op maandag 3 maart 2025 06:04 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Aan alle orthodoxe, apofenische en dolgedraaide gelovigen die geloof met wetenschap verwarren.
Dat mag ik niet zeggen want we mogen op dit forum niet meer persoonlijk worden. Ik heb er wel een stuk of wat in het vizier. Haushofer, Blommeke, Panterjong en Mijk zijn bijvoorbeeld hele geschikte peren, daar heb ik echt geen problemen mee. Maar sommige anderen? Die vind ik verschrikkelijkquote:
Je hoeft geen vrienden met ze te worden maar zolang ze op wat voor manier dan ook niet meer de boel verzieken moeten we proberen ze een nieuwe kans te geven.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen want we mogen op dit forum niet meer persoonlijk worden. Ik heb er wel een stuk of wat in het vizier. Haushofer, Blommeke, Panterjong en Mijk zijn bijvoorbeeld hele geschikte peren, daar heb ik echt geen problemen mee. Maar sommige anderen? Die vind ik verschrikkelijk
Vanwaar jouw vraag eigenlijk?
Dat jij niets met wetenschap hebt noch rationeel bent.quote:
"Jullie"? Ik zit je steeds te wijzen op zijn misdragingen, waar FB voor bedoeld is, en heb hem geprobeerd te negeren, maar ga dat niet eenzijdig doen. Je doet er zelf niks aan.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
Gaan jullie even lekker ergens anders spelen, het is hier geen SC
Ja jullie, zitten meer als twee mensen hier, hij die de schoen past trekt hem aan..quote:Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Kerelx het volgende:
[..]
"Jullie"? Ik zit je steeds te wijzen op zijn misdragingen en heb hem geprobeerd te negeren, maar ga dat niet eenzijdig doen. Je doet er zelf niks aan.
Ik denk dat passief-agressief gedrag niet beter is dan persoonlijk worden. Dat is vooral mazen in de wet gebruiken om nog steeds mensen persoonlijk aan te vallen natuurlijk. Dat draagt nou niet bij aan een betere sfeer, is het wel?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen want we mogen op dit forum niet meer persoonlijk worden. Ik heb er wel een stuk of wat in het vizier. Haushofer, Blommeke, Panterjong en Mijk zijn bijvoorbeeld hele geschikte peren, daar heb ik echt geen problemen mee. Maar sommige anderen? Die vind ik verschrikkelijk
Vanwaar jouw vraag eigenlijk?
Ik moet hier toch nog even op reageren, hopelijk mijn laatste over dit onderwerp.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik denk dat passief-agressief gedrag niet beter is dan persoonlijk worden. Dat is vooral mazen in de wet gebruiken om nog steeds mensen persoonlijk aan te vallen natuurlijk. Dat draagt nou niet bij aan een betere sfeer, is het wel?
Ik weet niet eens wat apofenisch isquote:Op maandag 3 maart 2025 06:04 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Aan alle orthodoxe, apofenische en dolgedraaide gelovigen die geloof met wetenschap verwarren.
Dat wist ik ook niet totdat ik recent @Haushofer 's boek had gelezen. Sindsdien maakt het een belangrijk onderdeel uit van mijn vocabulaire.quote:
Klopt, het wordt nog zeer sporadisch gebruikt (google maar eens 'apofenisch') maar in de strijd tegen totaal ontspoord geloof in Opperwezens is dit een machtig verbaal wapen.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:19 schreef Vincent_student het volgende:
Het staat zelfs niet in mijn editie van Van Dale.
En wat was de uitkomst van het gesprek? Is er al witte rook?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:56 schreef Mijk het volgende:
[..]
Hoi, gaan we ff praten, en zo ja, waar? En zo nee, hoi back, hihiKan ook wel op de koffie komen in de buurstad
Maar dan wel met gebakje erbij.
Heb nog niets gehoord verder, dus denk niet dat er echt haast achter zit, of mijn input (vanuit eigen view)j is te zwaar in dit forum , iets wat ik zomaar kan begrijpen. Ik weet ook dat ik dat discusseivuur zal moeten neutraliseren/matigen bij modden, daaarom zei ik eerder ook; ik weet niet zeker of ik daartoe in staat ben. Dat is een probleem van dit forum.quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:10 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
En wat was de uitkomst van het gesprek? Is er al witte rook?
Goede post.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:02 schreef Mijk het volgende:
[..]
Heb nog niets gehoord verder, dus denk niet dat er echt haast achter zit, of mijn input (vanuit eigen view)j is te zwaar in dit forum , iets wat ik zomaar kan begrijpen. Ik weet ook dat ik dat discusseivuur zal moeten neutraliseren/matigen bij modden, daaarom zei ik eerder ook; ik weet niet zeker of ik daartoe in staat ben. Dat is een probleem van dit forum.
1.) Je wilt iemand hebben die betrokken is bij dit forum, diegene post niet voor niets mee.
2.) Dus áls iemand hier al meepost, dan is het ook iemand met een sterke eigen view op deze content.
Door deze raakvlakken, en daarbij opgeteld de content zelf (wat altijd een verhit punt is, in élke discussie, óveral) is het heel lastig iemand te vinden die niet minstens de standpunten van een aantal mensen behoorlijk vreemd, zweverig of op zn minst héél ver gezocht vindt óf juist andersom, "iemand die te nuchter is". En als 1 of 2 ontbreekt in deze, dan
Nu val ik wel een beetje daar tussenin omdat ik aan beide kanten van de discussie heb gestaan (en nog steeds sta), omdat ik zo'n 27 jaar atheist was voordat ik zag wat er bedoeld werd door religies (en ook dit is een behoorlijke waarheidsclaim, maar voor mijzelf is deze waar, en onderbouwbaar zoals ik dat countless times heb getracht), dus in die zin sta ik wel in het midden van de klassieke Atheist/Theist Welles/Nietes discussie.
Maar eerlijk is eerlijk; in mijn ogen, was @:bedachtzaam de betere persoon geweest om te modden, jammer dat hij/zij zelf niet wil. Deze is subtieler aanwezig, gaat geen giga discussies aan voor zover ik tot nu toe gezien heb. Ik meng me wel vaker daarin, aan welke kant dan ook, laatste tijd was dat met Ali, maar voorheen ook met veel W&Ter omdat ik vind dat ze allebei ongelijk hebben maar ook weer een punt op sommige vlakken![]()
Dus ja, ik snap de moeite ook vanuit het bestuur wat deze betreft, ik denk dat dit het meest lastige forum is om te modden (en een mod voor te vinden) omdat dit over iets anders gaat dan andere fora. Hoewel POL (of R&P) een vergelijkbaar iets is (als je kijkt naar emotionele lading) , gaat dit over levensovertuigingen ipv bestuursovertuigingen of relaties, iets wat een stuk dieper gaat dan die 2 bij elkaar imo.
Anders kun jij ns een poging doen tot sollicitatie, Bassie@:Amerauder vond ik ook een sterke aanbeveling hierboven.
TLDR: Je kunt niet een 100% neutraal iemand vinden die ook nog eens sterk betrokken is bij dit forum.
Ja en dan is het de vraag; is het een beker, als je eigenlijk je in moet gaan houden op discussievlak ómdat je mod bent? Bij R&P stond ik daar ook wat verder vanaf en kon me meer distantiëren van de inhoud van de OP (of posts in een topic) omdat ze veel meer "simplistisch" waren he (over t algemeen dan). Zoals ik zei; daar roept iemand "omg kut tyfus hoerige hoer !!!1111" enz enz , dan is modden vrij eenvoudig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:09 schreef Bassie48 het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, ik zou het toch fijn vinden als jij deze beker niet aan je voorbij laat gaan.
Ja ik wil erover praten, nogmaals, maar heb een voorstel gedaan voor gesprek, nog niets op terug gezien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:46 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Ik denk dat je er te zwaar aan tilt, want in het verleden zijn er moderators geweest die christen, moslim, atheïst, agnost waren en die ook een sterke mening/overtuiging daarin hadden en vaak mee postte hier, maar toch prima konden modden hier. Maar als je het zelf niet wilt dan houdt het op.
T was ook een garpquote:Bassie48 is een van de users die hier voor problemen zorgt, dat kan je zelfs hier teruglezen in FB, en hij is ook in januari enkele weken geband vanwege het steeds op de man spelen. Als hij aangesteld zou worden als mod ga je 100% partijdigheid zien en dat er zelfs normale posts van users verdwijnen omdat hij er niet mee eens is. Je leest het ook in zijn reactie op jou hierboven. Totaal ongeschikt, zoals hij zelf ook zegt.
Lol, in de mijne ook niet. En ik heb een online abonnement. Het is dus geen officieel erkend Nederlands woord.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:19 schreef Vincent_student het volgende:
Het staat zelfs niet in mijn editie van Van Dale.
De woorden zijn dan ook een samenstelling van Griekse termen, net als pareidolia, wat nauw verwant is aan apefonie. Worden meestal gebruikt in psychologie en neurowetenschap. Dat het niet in van Dale staat zegt niet dat de woorden verzinsels zijn. Er zijn meer voorbeelden uit de psychologie, zoals Derealisatie of Depersonalisatie, die niet in het woordenboek voorkomen, omdat dit specialistisch jargon is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Lol, in de mijne ook niet. En ik heb een online abonnement. Het is dus geen officieel erkend Nederlands woord.
Hottentottententententoonstelling komt ook niet in de Dikke van Dale voor terwijl we dat toch dagelijks gebruiken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:00 schreef Mijk het volgende:
[..]
De woorden zijn dan ook een samenstelling van Griekse termen, net als pareidolia, wat nauw verwant is aan apefonie. Worden meestal gebruikt in psychologie en neurowetenschap. Dat het niet in van Dale staat zegt niet dat de woorden verzinsels zijn. Er zijn meer voorbeelden uit de psychologie, zoals Derealisatie of Depersonalisatie, die niet in het woordenboek voorkomen, omdat dit specialistisch jargon is.
Panseksueel ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:10 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Hottentottententententoonstelling komt ook niet in de Dikke van Dale voor terwijl we dat toch dagelijks gebruiken.
@Mijk,ik kom nog bij je terug hoor, zitten midden in een verbouwing.quote:
Heb je een linkje naar de posts in kwestie?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:31 schreef Panterjong het volgende:
User: Ali_Kannibali reageert in strijd met het protocol. Dit doet hij keer op keer. Ik denk dat dit komt omdat hij een persoonlijke vete tegen mij heeft omdat hij me als satanisch ziet. Hier heeft die me in ieder geval al meerdere keren op een verkapte manier mee uitgescholden.
User Ali_Kannibali schreef:
Ik denk dat Panterjong zichzelf eerder belachelijk maakt met allerlei onhoudbare stellingen.
Dergelijke reactie is in strijd met de regels. Zelfs aan de roodgedrukte banner heeft betreffende user lak.
'Discussiëren doen we op INHOUD. Het verwijzen naar users en die op welke wijze dan ook belachelijk maken of schofferen of beschuldigen is nadrukkelijk NIET de bedoeling (en banbaar)!'
Topic pointer aangepast zodat er geen bijzondere leestekens meer inzitten en weer leesbaar isquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:53 schreef Modus het volgende:
Geen idee waarom mijn post hier over een F&L topicpointer verwijderd is, maar dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word steeds verdacht gemaakt van dat ik Ali ben. Het draagt helemaal niets bij aan de discussie en je wordt op de man aangevallen. Dan ben ik Ali, dan weer Libertarisch, dan weer een christen, dan weer een hindoe, dan weer een moslim. Eerst waren het andere users die dit deden en nu neemt Vincent_student het stokje over.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:11 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wel opvallend, tegelijkertijd terug met Ali na een tijdje afwezig te zijn geweest. Zijn jullie toch dezelfden?
Mja, goed, het staat hem vrij dat zichzelf af te vragen , zeker als je gister geregistreerd bent met 5 posts op dit account. Nu weet ik dat er een ander account van je is, waarom kom je daar niet op?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:07 schreef Kerelx. het volgende:
Kan een mod (@:Mijk @:Lenny77) hiernaar kijken:
[..]
Constant wordt ik verdacht gemaakt van dat ik Ali ben. Het draagt helemaal niets bij aan de discussie en je wordt op de man aangevallen. Dan ben ik Ali, dan weer Libertarisch, dan weer een christen, dan weer een hindoe, dan weer een moslim. Eerst waren het andere users die dit deden en nu neemt Vincent_student het stokje over.
Dat is het punt niet. En als het hem dat vrij staat om dat te doen, dan staat het mij ook vrij om hem met gelijke munt te betalen en zo het topic te laten escaleren en verzanden in roddels over en weer. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef Mijk het volgende:
[..]
Mja, goed, het staat hem vrij dat zichzelf af te vragen , zeker als je gister geregistreerd bent met 5 posts op dit account. Nu weet ik dat er een ander account van je is, waarom kom je daar niet op?
ja, dat hij het hardop doet is niet zo handig idd, zal de post weghalen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:31 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. En als het hem dat vrij staat om dat te doen, dan staat het mij ook vrij om hem met gelijke munt te betalen en zo het topic te laten escaleren en verzanden in roddels over en weer. Zo simpel is het.
Ik dreig niet. Ik geef aan dat als ik op dezelfde manier zou reageren dan kan zo'n topic pagina's lang verzanden in dat geroddel en op de man spelen. Het begint altijd met één post, die geef ik nu aan. Als het mag, dan mag het, zo niet, dan niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef Mijk het volgende:
[..]
ja, dat hij het hardop doet is niet zo handig idd, zal de post weghalen.
Dat je hier dreigt het topic te laten escaleren en verzanden in roddels is niet zo chique tho.
hij is wel een kloon alleen niet van jouwquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan weer over als het heel duidelijk geen kloon is?
ik spreek niet graag van schuld maar ja dat hij een kloon is is zijn schuld , dat mens speculeert van welk account dat is een gevolgquote:Alsof het zijn schuld is dat mensen denken dat hij een kloon van mij is?
ik zeg heel duidelijk dat hij geen kloon van jouw is omdat die speculatie niet klopt en wel meerdere malen word gedaan door andere usersquote:Of mijn schuld? Waarom betrek je mij erbij?
als de mods het toestaan dan zet ik hem graag even hier zodat het niet verder offtopic hoeft.quote:Als het een 'kloon van mij' is, dan ben ik degene die dat account zou hebben aangemaakt hè.
Moeten wij ons aan jullie aanpassen om te vermijden dat jullie denken dat wij klonen van elkaar zijn en daar het ene na het andere onzinnige bericht over te zien?
Neem gewoon verantwoordelijkheid voor jullie eigen gedrag. Beschuldig mensen niet vals zonder enige basis. Ik begrijp ook totaal niet dat geen mod daar ooit op heeft ingegrepen, het slaat echt nergens op.
Hij is kennelijk geband, zijn vorige account is geschorst en hij geeft geen antwoord op jouw duidelijke vragen. Als ik jou was zou ik hem maar goed in de gaten houden voordat het hier weer uit de hand loopt.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef Mijk het volgende:
[..]
Mja, goed, het staat hem vrij dat zichzelf af te vragen , zeker als je gister geregistreerd bent met 5 posts op dit account. Nu weet ik dat er een ander account van je is, waarom kom je daar niet op?
Ook maar even in de Klaagmuur.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:29 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Je bent zelf een kloon van een andere account en dat is geheel je eigen schuld. Je logt voornamelijk in op je troll-account om als atheïst mee te doen als gelovigen aangevallen en verdacht gemaakt worden.
Ik vind vooral dat je niet zo schijnheilig moet doen.
Kunnen we hier alsjeblieft over ophouden nu?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:33 schreef Vincent_student het volgende:
Ik bied mijn excuses aan. Het viel me gewoon op. Ik geef toe dat het niet handig van me was. Ik had zo'n grote discussie hierover niet verwacht, eerlijk gezegd.
Man, man, man.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik zo dom zou zijn om tegelijkertijd met twee kloonaccounts te gaan posten?
Kunnen we hier alsjeblieft over ophouden nu? Deze aantijging is afkomstig van Panterjong en ik zou graag zien dat hij erop aan wordt gesproken dat hij dit soort leugens heeft verspreid. Dat lijkt me wel zo bevorderlijk voor de sfeer en dergelijke en het lijkt mij ook niet meer dan eerlijk naar mij toe als user. Bij voorbaat dank.
Waarom ben je me weer vals aan het beschuldigen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik zo dom zou zijn om tegelijkertijd met twee kloonaccounts te gaan posten?
Kunnen we hier alsjeblieft over ophouden nu? Deze aantijging is afkomstig van Panterjong en ik zou graag zien dat hij erop aan wordt gesproken dat hij dit soort leugens heeft verspreid. Dat lijkt me wel zo bevorderlijk voor de sfeer en dergelijke en het lijkt mij ook niet meer dan eerlijk naar mij toe als user. Bij voorbaat dank.
Je gaat hier vrolijk verder met je verdachtmakingen, in nota bene FB, nadat Mijk een post heeft weggehaald die dat deed. Maar je hebt natuurlijk niks te vrezen met je troll-account. Je bent met dit account weer een lange tijd afwezig geweest, en zodra er weer op de man gespeeld wordt log je in met dit troll-account om mee te doen. Het is daarom je eigen schuld dat je een kloon bent en dat daar over gespeculeerd wordt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:19 schreef dop het volgende:
[..]
hij is wel een kloon alleen niet van jouw
[..]
ik spreek niet graag van schuld maar ja dat hij een kloon is is zijn schuld , dat mens speculeert van welk account dat is een gevolg
[..]
ik zeg heel duidelijk dat hij geen kloon van jouw is omdat die speculatie niet klopt en wel meerdere malen word gedaan door andere users
[..]
als de mods het toestaan dan zet ik hem graag even hier zodat het niet verder offtopic hoeft.
@:kerelx is een kloon van een eerder account. Als je dit topic leest bevestigd @:mijk dat ook.
Ik vind het vervelend voor je dat sommige users denken dat hij een kloon van jouw account is. Het is bepaald geen beschuldig zonder enige onderbouwing dat @:kerelx een kloon is. (Niet van Ali)
Mijn probleem is dat hij zijn eigen verleden/post history, verstopt achter zijn oude account. Maar wel spreekt over het verleden en oude posts van users hier terwijl hij de gene is die er belang bij lijkt te hebben dat niet iedereen weet van wel account hij een kloon is.
Ja, verplaats het maar naar de FB, neem vooral je eigen reactie mee die je geheel wijdt aan het verdacht maken van mij.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:32 schreef dop het volgende:
[..]
Ook maar even in de Klaagmuur.
Misschien even kijken hoe lang dit account geregistreerd is.
Enig bewijs voor je claim?
Geen idee of de mods dit mogen maar ze kunnen prima bevestigen dat ik geen kloons heb op fok.
Wel grappig dat je de aanval verkiest maar niet wil melden onder welk accounts je in het verleden hier kwam.
Stop toch eens met dat getrol. Dop doet niets verkeerd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Je gaat hier vrolijk verder met je verdachtmakingen, in nota bene FA, nadat Mijk een post heeft weggehaald die dat deed. Maar je hebt natuurlijk niks te vrezen met je troll-account. Je bent met dit account weer een lange tijd afwezig geweest, en zodra er weer op de man gespeeld wordt log je in met dit troll-account om mee te doen. Het is daarom je eigen schuld dat je een kloon bent en dat daar over gespeculeerd wordt.
Je hebt inhoudelijk niks in te brengen, daarom begin je hier als een roddeltante mee te roddelen en users verdacht te maken, te demoniseren. Het is roddelblad niveau wat beter past in SHO en niet F&L. SHO is een hoekje verderop waar je je kopje thee en nagelvijl mee kan nemen.
@:dop is een kloon van een andere account. Ik vind het vervelend dat sommige users denken dat je een kloon bent, maar het is bepaald geen beschuldiging zonder enige onderbouwing dat @:dop een troll-account is. Zo ben je een heel tijd afwezig en opeens ben je er als er op de man gespeeld wordt om je andere accounts bijval te geven. @:dop
Mijn probleem is dat je aannames over anderen doet, roddelt en je achter dit troll-account verbergt en niet openlijk met je eigen account reageert @:dop . Je hebt daar een belang bij dat je niet inhoudelijk reageert en dit account gebruikt om te trollen en valse beschuldigingen te doen.
Stop toch een met je getrol en gejank.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:00 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Stop toch eens met dat getrol. Dop doet niets verkeerd.
Kom op kerelx, je weet zelf toch wel dat je raar doet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:02 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Stop toch een met je getrol en gejank.
Je doet zelf raar door elke keer in verschillende topics te reageren met de zinsnede "loop niet te trollen " op users die serieus reageren, en dat voor iemand die nota bene 2 kinderen heeft. Echt, schaam je hoe je hier als een kleuter loopt te trollen en users loopt te beschuldigen van datgene waar je zelf schuldig aan maakt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:10 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Kom op kerelx, je weet zelf toch wel dat je raar doet.
welke post?, @Mijk heeft niets weg gehaald van mij, maar mocht hij dit wel doen omdat deze discussie in het andere topic offtopic is dan vind ik dat prima.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Je gaat hier vrolijk verder met je verdachtmakingen, in nota bene FA, nadat Mijk een post heeft weggehaald die dat deed.
Ik heb het niet over jouw post, maar die van Vincent_student die verwijderd is omdat hij begon met het verdacht maken van mij en deze roddel tour begon. Wat doe jij? Jij gaat vrolijk daarmee verder in het andere topic én hier in FB, omdat je niks te vrezen hebt met je troll-account. Je hebt er vast zat naast deze.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:18 schreef dop het volgende:
[..]
welke post?, @:mijk heeft niets weg gehaald van mij, maar mocht hij dit wel doen omdat deze discussie in het andere topic offtopic is dan vind ik dat prima.
Ik heb in ruim 25jaar fok 2 notes en 1 waarschuwing zo ongeveer.
Mijn Posts zijn zeer regelmatig en over een grote variatie aan topics door de jaren heen.
Maar jij mag roepen dat ik een kloon ben, als dat je blij maakt.
Met dit gedrag zullen andere users je vast nog makkelijker links laten liggen. Als dat is wat je wil bereiken succes.
Welke users?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:17 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Je doet zelf raar door elke keer in verschillende topics te reageren met de zinsnede "loop niet te trollen " op users die serieus reageren, en dat voor iemand die nota bene 2 kinderen heeft. Echt, schaam je hoe je hier als een kleuter loopt te trollen en users loopt te beschuldigen van datgene waar je zelf schuldig aan maakt.
Zo, dit is echt grof.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:17 schreef Kerelx. het volgende:
dat voor iemand die nota bene 2 kinderen heeft
Joh, hou je een beetje in. Laat het toch rusten. Je maakt het zo alleen maar erger. We hadden hier een paar weken rust en alles begint weer van voor af aan. En dat nog wel in een religieus subforum. Best erg.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:30 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jouw post, maar die van Vincent_student die verwijderd is omdat hij begon met het verdacht maken van mij en deze roddel tour begon. Wat doe jij? Jij gaat vrolijk daarmee verder in het andere topic én hier in FB, omdat je niks te vrezen hebt met je troll-account. Je hebt er vast zat naast deze.
Wat wil je daarmee bewijzen? Je hebt troll-accounts, en dop is er een van, en je kan niks anders bewijzen.
Hoe voelt dat nou, die spiegel? Leuk he? Geniet ervan.
Als je reflectie in de spiegel niet bevalt, verander je eigen gedrag dan.
ik heb vrij duidelijk aan gegeven welk deel van jouw gedrag ik ongepast vind, daar reageer je niet op verder prima, zal er geen nacht minder om slapen. Verder laat ik het aan de modsquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:30 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jouw post, maar die van Vincent_student die verwijderd is omdat hij begon met het verdacht maken van mij en deze roddel tour begon. Wat doe jij? Jij gaat vrolijk daarmee verder in het andere topic én hier in FB, omdat je niks te vrezen hebt met je troll-account. Je hebt er vast zat naast deze.
Wat wil je daarmee bewijzen? Je hebt troll-accounts, en dop is er een van, en je kan niks anders bewijzen.
Ja dat is wel jammer. Ali en Kerelx verzieken de boel weer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:43 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Joh, hou je een beetje in. Laat het toch rusten. Je maakt het zo alleen maar erger. We hadden hier een paar weken rust en alles begint weer van voor af aan. En dat nog wel in een religieus subforum. Best erg.
Klopt, het zijn de twee ergste forumverpesters die er zijn. Wekenlang was het hier leuk en konden we beschaafd met elkaar van gedachten wisselen. Nu voeren de ruziezoekers weer de boventoon. Van Kerelx had ik niks anders verwacht, van Ali de vrome christen valt mij dit bar tegen. Hij denkt dat hij de weg van Jezus volgt maar het is voor iedereen duidelijk dat hij Satan aanbidt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:54 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer. Ali en Kerelx verzieken de boel weer.
Nee, dat doe jij door je reacties hier weer. Je hebt zelf die roddel opgerakeld en laat het niet rusten en maakt het alleen maar erger. We hadden hier inderdaad een paar weken rust tot jij weer met die roddels begon. Schijnheilige.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:43 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Joh, hou je een beetje in. Laat het toch rusten. Je maakt het zo alleen maar erger. We hadden hier een paar weken rust en alles begint weer van voor af aan. En dat nog wel in een religieus subforum. Best erg.
En ik heb duidelijk aangegeven welk deel van jouw gedrag ik ongepast vind. Ik heb geen ongepast gedrag vertoond en reageer alleen op roddels en het spelen op de man, waarbij men voorbij aan de inhoud gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:49 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb vrij duidelijk aan gegeven welk deel van jouw gedrag ik ongepast vind, daar reageer je niet op verder prima, zal er geen nacht minder om slapen. Verder laat ik het aan de mods
Dat doe jij met de rest hier, trol.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:54 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Met die paar post van je op dit nieuwe account is het vrij snel duidelijk hoe weinig inhoud jij hebt, maar bedankt voor het inzicht.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:30 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
En ik heb duidelijk aangegeven welk deel van jouw gedrag ik ongepast vind. Ik heb geen ongepast gedrag vertoond en reageer alleen op roddels en het spelen op de man, waarbij men voorbij aan de inhoud gaat.
Tja als jij het forum verziekt dan verziek jij get forum. Het is zoals het is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik ben nog geen week terug en binnen 2 dagen begint hetzelfde riedeltje weer: kloon-accounts, haatzaaier, religiegek, nepchristen, je verpest het forum, enz.
Ik zal mij inhouden maar ik hoop wel dat hier objectief naar gekeken wordt.
Schelden is niet nodig hoor.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Tja als jij het forum verziekt dan verziek jij het forum. Het is zoals het is.
Het begon met het door jou voortzetten van je haat-campagne naar katholieken toe.
In dit topic beschuldig je me ook weer vals.
Nu even klaar jongens, ik ga ff eea bekijken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:02 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Stop toch een met je getrol en gejank.
Dank je.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:14 schreef Mijk het volgende:
[..]
Nu even klaar jongens, ik ga ff eea bekijken.
Ik heb mijn excuses aangeboden. Ik heb toegegeven dat ik verkeerd zat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:27 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij door je reacties hier weer. Je hebt zelf die roddel opgerakeld en laat het niet rusten en maakt het alleen maar erger. We hadden hier inderdaad een paar weken rust tot jij weer met die roddels begon. Schijnheilige.
Denk dat je even moet beseffen, dat het niet zo'n vreemde reactie is van vincent, als je account 2 dagen terug is aangemaakt, en er slechts 3 posts waren op dat moment. Nu is het offtopic van vincent idd, maar je zou er in principe niet gek van op moeten kijken dát men dit als clone bestempeld ("clone van wie" even daarbuiten gelaten, da's verder irrelevant op t moment, de "waarom" is interessanter).quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:30 schreef Kerelx. het volgende:
[..]
De waarheid is natuurlijk dat je zelf begon met haatzaaien naar aanleiding van het overlijden van de paus waardoor volgens jou 'leden van een bepaald ander geloof' 'feest zouden vieren' en dergelijke, berichten die ook zijn aangepast door een mod. Terwijl ik er zelf geen woord over gezegd had en er ook niks over gezegd heb.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Tja als jij het forum verziekt dan verziek jij get forum. Het is zoals het is.
Het begon met het door jou voortzetten van je haat-campagne naar katholieken toe.
In dit topic beschuldig je me ook weer vals.
Die post waarin je de katholieke kerk beschuldigde had niets met mij van doen. Die kwam gewoon voort uit je drang om haat te zaaien naar katholieken toe.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De waarheid is natuurlijk dat je zelf begon met haatzaaien naar aanleiding van het overlijden van de paus waardoor volgens jou 'leden van een bepaald ander geloof' 'feest zouden vieren' en dergelijke, berichten die ook zijn aangepast door een mod. Terwijl ik er zelf geen woord over gezegd had en er ook niks over gezegd heb.
Dus wie verpest hier nou de sfeer en wie zaait er nou haat? Dat ben je toch echt zelf.
Dat geklaag dat het 'rustig was' en nu het door mij weer bonje zou zijn, is ook echt omkeren. Ik heb mij gewoon normaal gedragen en niets aanstootgevends gezegd of wat dan ook. Maar ik krijg wel weer de drek over mij heen van dezelfde users als altijd, die zich blijkbaar niet door enige regel of maatregelen geremd voelen.
Feit is ook dat het hier jarenlang in wezen best goed ging, tot enkele users hier ongeveer een jaar geleden heel actief werden. Pas sinds hun aanwijzigheid op dit subforum escaleert het constant. Dat is de realiteit.
Verder kan ik het ook allemaal negeren, maar dit verdient wel zichtbaarheid.
Ik mag volgens mij zeggen over de katholieke kerk wat ik wil. Daar is dit subforum voor bedoeld, om het over filosofie en levensbeschouwing aka religie te hebben. Als ik daar geen kritiek op mag hebben, waarom heb je dan zelf kritiek op andere kerken en religies?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:50 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Die post waarin je de katholieke kerk beschuldigde had niets met mij van doen. Die kwam gewoon voort uit je drang om haat te zaaien naar katholieken toe.
Voor wat betreft mijn opmerking. Eerder heb je de paus 'antichrist' genoemd en de gehele katholieke gemeenschap heb je meerdere keren weggezet als satanisch. Het is verder een feit dat een deel van de leer van de adventskerk er op gericht is de katholieke gemeenschap te haten. Er is daar zelfs een hele theologie door de adventskerk omheen gebouwd waar jij, gezien je uitingen, je mee hebt laten indoctrineren.
De gedachte dat de dood van deze satan zou leiden tot feestvreugde bij de adventskerk is daarom zo gek nog niet. Wat dat met haatzaaien te maken heeft ontgaat me.
Zou je me nog even willen laten weten waarom je me vals beschuldigd? Waar, hoe en wanneer heb ik precies gezegd dat je een kloon van kerelx bent? Wat is de reden van deze valse beschuldiging?
Kritiek is wat anders dan het beledigen van groepen met valse argumenten. De leider uitschelden als antichrist en de gehele katholieke kerk satanisch noemen bijvoorbeeld. Dat is gewoon laster. En groepsbelediging en daarom een strafbaar feit. Pure gevoelens van haat zijn het die je uit.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik mag volgens mij zeggen over de katholieke kerk wat ik wil. Daar is dit subforum voor bedoeld, om het over filosofie en levensbeschouwing aka religie te hebben. Als ik daar geen kritiek op mag hebben, waarom heb je dan zelf kritiek op andere kerken en religies?
Verder haat ik de katholieke gemeenschap niet. Dat heb ik nooit gezegd en nooit bedoeld, dus dat is een loze aantijging. Als ik de katholieke gemeenschap zou haten, zou ik mijn mond over de misstanden van de kerk houden, zodat katholieken en anderen nooit zouden begrijpen in welk opzicht dit instituut niet in lijn is met de Christelijke leer van Jezus zelf.
Ik beledig geen groepen en ik noem de hele katholieke kerk niet 'satanisch'. Dat zijn allemaal verdraaiingen van wat ik zeg.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:21 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Kritiek is wat anders dan het beledigen van groepen met valse argumenten. De leider uitschelden als antichrist en de gehele katholieke kerk satanisch noemen bijvoorbeeld. Dat is gewoon laster. En groepsbelediging en daarom een strafbaar feit. Pure gevoelens van haat zijn het die je uit.
Overigens een kerk als dat amerikaanse adventsgebeuren die de kkk decennia lang gefinancieerd heeft en achter een dode valse profeet aanloopt heeft nu ook niet echt iets met het christelijk geloof van doen.
Zou je nog antwoord willen geven waarom je me vals beschuldigd? Dat ik gezegd zou hebben dat jij zefi bent of wat je ook voor onzin uitkraamde. Deed je dat om te trollen?
Het zijn letterlijke herhalingen of het parafreren van wat je zegt. Geen verdraaiingen. Je beledigt gewoon groepen ook als je slechts zou zeggen dat de leider van de katholieke kerk de Antichrist is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik beledig geen groepen en ik noem de hele katholieke kerk niet 'satanisch'. Dat zijn allemaal verdraaiingen van wat ik zeg.
Ik kan de posts niet terugvinden, wellicht was het Bassie die ermee begon, weet jij het nog? Kan hij aangepakt worden.
Verder ben ik klaar met jou en je vriendjes.
Dus als je kritiek hebt op Dick Schoof, beledig en haat je alle Nederlanders. Of op Gandhi, alle boeddhisten. Dat is jouw logica.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Het zijn letterlijke herhalingen of het parafreren van wat je zegt. Geen verdraaiingen. Je beledigt gewoon groepen ook als je slechts zou zeggen dat de leider van de katholieke kerk de Antichrist is.
En gek he dat je iets niet terug kan vinden dat niet bestaat.
Fijn dat je weer klaar met me bent.
Ik dacht me te kunnen herinneren dat je had gezegd dat je klaar met me was.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dus als je kritiek hebt op Dick Schoof, beledig en haat je alle Nederlanders. Of op Gandhi, alle boeddhisten. Dat is jouw logica.
Dit zijn letterlijk jouw woorden:quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik beledig geen groepen en ik noem de hele katholieke kerk niet 'satanisch'. Dat zijn allemaal verdraaiingen van wat ik zeg.
Ik kan de posts niet terugvinden, wellicht was het Bassie die ermee begon, weet jij het nog? Kan hij aangepakt worden.
Ook dit zijn jouw woorden:quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik word gek van die twee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:54 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Maar je zit wel op een openbaar forum. Dus negeer gewoon users als ze zo extreem in je irritatiezone zitten.quote:
Ik zal het proberen. Dankquote:Op zondag 27 april 2025 09:54 schreef Haushofer het volgende:
Jongens, waarom moet dit hier? Doe dit gewoon ff via DM of negeer elkaar gewoon, en laat mods bepalen wat er precies onder haatzaaierij valt; zet desnoods een TR. Wordt het voor iedereen weer wat gezelliger.
Gezegende zondag
ben je bekeerd?quote:Op zondag 27 april 2025 19:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Maar je zit wel op een openbaar forum. Dus negeer gewoon users als ze zo extreem in je irritatiezone zitten.
Als Jezus na 3 dagen uit dat graf kon kruipen om de mensheid van haar zondige aard te bevrijden kun jij bepaalde users op Fok! wel negeren.Behatslachah en Insha'allah!
Nee, maar mocht het gebeuren, dan open ik een topic, want dan bestaat-Ie echtquote:
Ja Mijk, op dat argument heb ik eerder geantwoord: ik weet ook zelf dat ik Kerelx ben. Ik gebruik dezelfde gebruikersnaam, dat is ook geen geheim. Je hebt daarentegen een totaal andere naam aangenomen dan je oorspronkelijke.quote:Op zondag 27 april 2025 11:38 schreef Mijk het volgende:
Ja KerelX, je hoeft niet te herhalen dat ik EggsTC ben hoor, dat weet ik zelf prima, en dat heb ik zelf vaker gemeld in dit forum, dat is geen geheim.
De reden dat ik niet onder dat account verder post, is omdat die op een 50K mark kwam, en ik die daarop wilde laten staan, daar ik inmiddels al even onder een andere nick op internet post, was t wel een mooie verandering op dat moment.
Misschien geeft dat antwoord op je brandende vraag.
Hopelijk kunnen we nu wél weer door op niveau. Met dank aan iedereen die topic reports heeft gezet, en mensen die gemod hebben hier toen ik er niet was gister.
Back on topic graagthanks.
From EggsTC with love
Dat negeren kunnen ze niet, want ze reageren zelf op mij en niet andersom, dus ik irriteer me eerder aan hen. Mijn reacties op hen, waaraan ze zich zo irriteren is ironisch genoeg een spiegel die ik ze voorhoud. Ze kunnen gewoon niet omgaan met andere meningen.quote:Op zondag 27 april 2025 19:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Maar je zit wel op een openbaar forum. Dus negeer gewoon users als ze zo extreem in je irritatiezone zitten.
Als Jezus na 3 dagen uit dat graf kon kruipen om de mensheid van haar zondige aard te bevrijden kun jij bepaalde users op Fok! wel negeren.Behatslachah en Insha'allah!
Point taken, bedankt voor je mening.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:25 schreef _Kerelx het volgende:
[..]
Ja Mijk, op dat argument heb ik eerder geantwoord: ik weet ook zelf dat ik Kerelx ben. Ik gebruik dezelfde gebruikersnaam, dat is ook geen geheim. Je hebt daarentegen een totaal andere naam aangenomen dan je oorspronkelijke.
Die “50K mark” is je eigen verzonnen reden. Je hebt een andere account genomen, net als ik, en daar gaat het om. Ik heb immers ook aangegeven waarom ik een andere account heb genomen, omdat ik wilde stoppen met posten en mijn account door de passmailer heb gehaald.
Het is geen brandende vraag, ik hou je een spiegel voor. Je meet met twee maten en doet mee met de verdachtmakingen, terwijl je zelf een kloon van EggsTC bent.
Discussies waren op niveau, totdat er op de man gespeeld werd en jij eraan meedeed. Het heeft niks met liefde van jouw kant te maken, dat is een façade. Het is ego-tripperij.
Nou vertel eens, waarom ben jij niet gebanned voor het nemen van een andere account? Waarom ga je zelf niet verder op je eigen oude account en moet ik dat wel van jou?quote:
Als je gelezen hebt, dan begrijp je waarom. Een kloon is niet verboden, maar een kloon van een ander nemen zonder te weten of je het origineel bent, is een ander verhaal. Ik kan met EggsTC prima aantonen dat ik Mijk ben.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:33 schreef _Kerelx het volgende:
[..]
Nou vertel eens, waarom ben jij niet gebanned voor het nemen van een andere account? Waarom ga je zelf niet verder op je eigen oude account en moet ik dat wel van jou?
Dus wat je stelt is dat ik de naam Kerelx niet mag gebruiken en een andere naam moet gebruiken, zodat andere users weer kunnen gaan speculeren van "he, een nieuwe gebruiker, je bent vast die en die". Maar prima, dan neem ik een andere naam.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:35 schreef Mijk het volgende:
[..]
Als je gelezen hebt, dan begrijp je waarom. Een kloon is niet verboden, maar een kloon van een ander nemen zonder te weten of je het origineel bent, is een ander verhaal. Ik kan met EggsTC prima aantonen dat ik Mijk ben.
Dát is de twijfel hier, het kan zomaar zijn dat jij "de echte kerelx" zn account hier aan het zwart maken bent. Ik wil niet zeggen dat het zo is, maar de mogelijkheid is er.
Ben jij de echte kerelx, of niet? Misschien kunnen we daar mee beginnen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:39 schreef _Kerelx het volgende:
[..]
Dus wat je stelt is dat ik de naam Kerelx niet mag gebruiken en een andere naam moet gebruiken, zodat andere users weer kunnen gaan speculeren van "he, een nieuwe gebruiker, je bent vast die en die". Maar prima, dan neem ik een andere naam.
Ja dat ben ik. Vandaar dat ik ook dezelfde gebruikersnaam gebruik. Ik doe dit niet om je het leven zuur te maken. Je kan dat ook wel merken aan mijn manier van schrijven. De "echte Kerelx" zal dan ook niet inloggen en het tegendeel kunnen bewijzen, zoals je vraagt, omdat ik dat account door de passmailer heb gehaald.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:42 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ben jij de echte kerelx, of niet? Misschien kunnen we daar mee beginnen.
Nouja, dat je de hele tijd posts gaat zitten spammen waarvan je denkt dat ik dat zou willen verbergen oid, wat totaal niet het geval was overigens, dan ben je wel degelijk bezig met "het dwars proberen te liggen" (in je eigen hoofd dan, want tis verre van mijn bedoeling en dat is het ook nooit geweest, om dat te verbergen, en jij leek heel duidelijk te denken van wel)..quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:45 schreef _Kerelx het volgende:
[..]
Ja dat ben ik. Vandaar dat ik ook dezelfde gebruikersnaam gebruik. Ik doe dit niet om je het leven zuur te maken. Je kan dat ook wel merken aan mijn manier van schrijven. De "echte Kerelx" zal dan ook niet inloggen en het tegendeel kunnen bewijzen, zoals je vraagt, omdat ik dat account door de passmailer heb gehaald.
Het eerste wat meneer doet met zijn volgende kloon is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:50 schreef Mijk het volgende:
[..]
Nouja, dat je de hele tijd posts gaat zitten spammen waarvan je denkt dat ik dat zou willen verbergen oid, wat totaal niet het geval was overigens, dan ben je wel degelijk bezig met "het dwars proberen te liggen" (in je eigen hoofd dan, want tis verre van mijn bedoeling en dat is het ook nooit geweest, om dat te verbergen, en jij leek heel duidelijk te denken van wel)..
Goed, verder ga ik hier niet op in, je liep expres te zieken, mods hebben behoorlijk wat werk gehad aan jou, dus je kunt jezelf in de spiegel aankijken voor de reden waarom je accounts deleted worden.
Lekker offtopic met gestrekt been er in.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:29 schreef _Kerelx het volgende:
[..]
En daar ben je weer. Ik dacht je zei dat je hier weg ging? Maar zoals gewoonlijk kom je na een paar dagen weer terug.
Deleted.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:15 schreef dop het volgende:
[..]
Het eerste wat meneer doet met zijn volgende kloon is.
[..]
Lekker offtopic met gestrekt been er in.
_Kerelx in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 15
En dan straks hier weer lekker huilen.
Volgens mij is deze regel hier van toepassing:quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:53 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Mensen zijn in staat om van alles en nog wat te verzinnen. Of het allemaal de toets van de werkelijkheid doorstaat is vaak twijfelachtig. Kijk naar al die godsdienstdwazen, door hun gemankeerde hersenprocessen beweren ze van alles. Ze noemen dat geloof maar in werkelijkheid slaat het allemaal nergens op.
Ik vind dit wel heel erg hypocriet. Jij en Vincent_student begonnen als eerst met de verdachtmaking richting mij en persoonlijke aanvallen, en nu huil je zelf als ik Vincent_student ‘herinner’ aan zijn eigen woord dat hij hier niet meer zou posten. Dat is niet off-topic noch met een gestrekt been in komen, want in hetzelfde topic heeft Vincent meerdere keren aangegeven te stoppen met posten, dat zou dan ook off-topic zijn. En ik kom daarmee echt niet met een “gestrekt been” in, maar herinner hem gewoon om zich aan zijn woord te houden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:15 schreef dop het volgende:
[..]
Het eerste wat meneer doet met zijn volgende kloon is.
[..]
Lekker offtopic met gestrekt been er in.
_Kerelx in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 15
En dan straks hier weer lekker huilen.
Ik spam niet en lig niet dwars. Er wordt een eenzijdig verhaal verteld over mij, waar ik op reageer. En omdat je meedeed met de aanval op mij, i.p.v. ertegen op te treden, hou ik je een spiegel voor betreft het nemen van een andere account. Jij hebt niks te verbergen met je nieuwe account, net zo min ik.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:50 schreef Mijk het volgende:
[..]
Nouja, dat je de hele tijd posts gaat zitten spammen waarvan je denkt dat ik dat zou willen verbergen oid, wat totaal niet het geval was overigens, dan ben je wel degelijk bezig met "het dwars proberen te liggen" (in je eigen hoofd dan, want tis verre van mijn bedoeling en dat is het ook nooit geweest, om dat te verbergen, en jij leek heel duidelijk te denken van wel)..
Goed, verder ga ik hier niet op in, je liep expres te zieken, mods hebben behoorlijk wat werk gehad aan jou, dus je kunt jezelf in de spiegel aankijken voor de reden waarom je accounts deleted worden.
Ik ben het helemaal met je eens. Kijk ook hoe hij discussieert met anderen. Er valt totaal niet met hem te praten. Hij staat open voor niemand en meneer heeft allemaal gelijk en anderen snappen het niet en als het niet in zijn straatje past dan is het altijd "Ik weet niet waar je het over hebt". Een ontzettend onsympathieke jongen. Als christen schaam ik me ook voor hem.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:44 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik heb nergens een nazi-vergelijking gebruikt. Nergens heb ik je een hond genoemd. Wat zit je nou weer te liegen?
Je bent geen sukkel omdat je een gelovige bent, integendeel. Ik zie een gelovige als iemand die behoefte heeft aan duidelijkheid en vastigheid in zijn of haar woelige wereld. En dat is een goed ding, niet mijn ding maar het is wel goed,
Er zijn vele redenen waarom ik een bloedhekel aan je heb. Maar dat snap je toch niet want luisteren is niet jouw ding. Je negeert werkelijk elk argument dat niet in jouw vieze straatje past. Je bent volgens mij in ieder geval geen hond of nazi maar een griezelige haatzaaier die onverdraagzaam is tegen alles en iedereen die niet in jouw compleet van de pot gerukte sprookjes gelooft. Je bent een schande voor het christelijk geloof. Grieven, kwetsen en arrogant zijn, is jouw ding, niet de mijne. Je zegt dat je de weg van Jezus volgt maar ik lees de teksten van iemand met een duivelse inborst.
Wil je dat ik aardig tegen jou doe? Ik zou zeggen, begin eens eens jouw houding te veranderen op dit forum. Maar goed, dat doe je toch niet want jouw Jezus luistert al lang niet meer naar jou. Alle hoop is verdwenen.
Dit is mijn mening en daar zal je het mee moeten doen.
Geen idee wie je bent, heb ik je hier eerder gezien?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:04 schreef -Kerelx het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg hypocriet. Jij en Vincent_student begonnen als eerst met de verdachtmaking richting mij en persoonlijke aanvallen, en nu huil je zelf als ik Vincent_student ‘herinner’ aan zijn eigen woord dat hij hier niet meer zou posten. Dat is niet off-topic noch met een gestrekt been in komen, want in hetzelfde topic heeft Vincent meerdere keren aangegeven te stoppen met posten, dat zou dan ook off-topic zijn. En ik kom daarmee echt niet met een “gestrekt been” in, maar herinner hem gewoon om zich aan zijn woord te houden.
Door dit hier aan te halen huil je toch wel zelf met je troll-account.
Sorry maar ik maak hier toch echt bezwaar tegen. Ik ben niet degenen die anderen uitmaakt voor dwazen, idioten, haatzaaiers, antisemiet, racist, die insinueert dat anderen op het graf van de paus dansen, dat een user klonen aanmaakt, dat anderen nepchristenen of wat dan ook nep zijn, dat mijn geloof alleen maar onzinnige hersenspinsels zijn, of de uitingen van andere geestelijke problemen. Ik ben niet degene die openlijk negatief over anderen praat, maar zodra ik in gesprek ga met die persoon begin te dreigen dat ik die persoon ga rapporteren omdat het mij niet aanstaat wat diegene zegt. Ik ben niet diegene die verwacht dat andere users mijn ongevraagde adviezen aannemen of leuk vinden, of daar op zitten te wachten. Ik verwacht niet dat andere mensen heel hun manier van doen en denken aanpassen omdat ik dat nu eenmaal zo wil, en omdat ik anders met mijn voeten ga stampen omdat het niet meer leuk is. Ik ben in letterlijk 1 of 2 topics actief, hoe zou ik de sfeer van het hele subforum verpesten? Door mijn kijk op zaken te geven in een topic over het geloof? Veel van de users hier, waaronder jij zelf, zijn ontzettend onverdraagzaam en intolerant, en ook respectloos naar anderen toe, en proberen ook niet te begrijpen wat ik of een ander met een andere mening zegt of bedoelt te zeggen. Dat jullie het onderling prima kunnen vinden is natuurlijk logisch, want soort zoekt soort, maar je hoeft mij niet te verwijten dat ik hier 'de sfeer verpest' of iets dergelijks, dat doen jullie zelf met jullie eigen haatdragende, intolerante houding en dubieuze postgedrag, vol persoonlijke aanvallen en gebrek aan respect voor mensen met andere meningen. Hierboven geeft een user openlijk aan dat hij gewoon een hekel aan mij heeft. En waarom? Omdat ik in andere dingen geloof en dat niet onder stoelen of banken steek en niet zomaar voor zoete koek andermans mening slik, en omdat ik erop wijs dat die persoon zich respectloos gedraagt en de regels overtreedt. Als het aan jullie ligt, komen hier alleen users posten waar je het mee eens bent, dan ben je een 'goed en leuk persoon'. Steek de hand eens in eigen boezem Vincent. Dit is niet de eerste keer waarin je mij op zo'n manier openlijk aanvalt. Denk je dat ik dan op jouw goedbedoelde adviezen over communicatie zit te wachten? Omdat je zo'n goed voorbeeld geeft van een goede, respectvolle communicator denk je? Ik vind het ronduit giftig en ook niet eerlijk of waarheidsgetrouw wat je doet en houd mij daar liever verre van.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:23 schreef Vincent_student het volgende:
@:Kerelx , @:Kerelx. , -@:Kerelx , @:Kerelx- @:.Kerelx (Ik werk alvast in de toekomst)
Volgens mij had ik die post verwijdert. Maar goed, vragen mag je altijd. Maar het is nog steeds mijn eigen zaak. Maar punt is wel dat het tijdens jullie afwezigheid (met Ali) alles weer eindelijk normaal werd in dit subforum en nu zijn jullie weer terug en de sfeer is weer naar de filistijnen. Dat is het grote bezwaar,
Nee, het zal mij een worst zijn hoe je gelooft, echt. Het is hoe je communiceert. Het is jammer dat je gewoon niet luistert en de hulp die je aangeboden wordt afwijst. Het gaat echt niet om je geloof, maar het communiceren met anderen, daar kan heel veel aan verbeterd worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
En waarom? Omdat ik in andere dingen geloof en dat niet onder stoelen of banken steek
Ik wil geen hulp van iemand die verdachtmakingen plaatst over klonen, die constant in mijn afwezigheid en aanwezigheid mijn woorden verdraait, die mijn persoon bekritiseert, die met zijn voeten begint te stampen als iemand iets zegt wat hem niet aanstaat, die doet alsof ik hier de sfeer verziek terwijl ik zelf juist constant persoonlijk direct en indirect wordt aangevallen, enzovoorts. Voor mij zijn dat allemaal tekenen van een grondig gebrek aan inzicht, en dat stimuleert bij mij geen vertrouwen. Accepteer dat en move on.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee, het zal mij een worst zijn hoe je gelooft, echt. Het is hoe je communiceert. Het is jammer dat je gewoon niet luistert en de hulp die je aangeboden wordt afwijst. Het gaat echt niet om je geloof, maar het communiceren met anderen, daar kan heel veel aan verbeterd worden.
Dat ik je rapporteerde, was omdat je verzocht om op te houden met vuren van posts op me. Je beschuldigt anderen ervan zaken te verdraaien, maar dat doe jij zelf.
Laat maar. Er valt geen land met je bezeilen. Veel succes verder. Ik wil je erg graag helpen, één op één gesprek, mocht je dat willen, je bent altijd welkom.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp van iemand die verdachtmakingen plaatst over klonen, die constant in mijn afwezigheid en aanwezigheid mijn woorden verdraait, die mijn persoon bekritiseert, die met zijn voeten begint te stampen als iemand iets zegt wat hem niet aanstaat, die doet alsof ik hier de sfeer verziek terwijl ik zelf juist constant persoonlijk direct en indirect wordt aangevallen, enzovoorts. Voor mij zijn dat allemaal tekenen van een grondig gebrek aan inzicht, en dat stimuleert bij mij geen vertrouwen. Accepteer dat en move on.
Hier weer, 'vuren van posten'. Wat een onzin toch. Je zoekt zelf de confrontatie op, Vincent. Als je er niet tegen kan dat ik je een weerwoord geef, moet je dat niet doen.
Ik deed niet mee met de aanval, ik noemde louter dat het "niet zo vreemd is dat iemand denkt dat je een kloon bent, omdat je een account van 2 dagen oud had met 3 posts"... verder gaan we geen discussie voeren hierover, ja ik ben EggsTC, ja dat mag, ja jij mag ook een kloon, maar wees dan niet verbaasd als dat gezegd wordt. Ja, je hebt ongeveer 10x dezelfde post hier neergezet waar mods dus steeds moesten ingrijpen en veel moesten verwijderen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:05 schreef -Kerelx het volgende:
[..]
Ik spam niet en lig niet dwars. Er wordt een eenzijdig verhaal verteld over mij, waar ik op reageer. En omdat je meedeed met de aanval op mij, i.p.v. ertegen op te treden, hou ik je een spiegel voor betreft het nemen van een andere account. Jij hebt niks te verbergen met je nieuwe account, net zo min ik.
Je liep zelf expres te zieken en mijn posts te verwijderen die gewoon normaal waren, dus hield ik je gewoon weer een spiegel voor. Je hebt zelf een nieuwe account genomen EggsTC, en doet mee met de verdachtmakingen, dus doe ik dat ook bij jou. En dan te bedenken dat ik je wees op deze mod functie.
Waarom zou ik jouw hulp willen? Heb ik daar ooit om gevraagd, of een teken gegeven dat ik daar op zit te wachten?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Laat maar. Er valt geen land met je bezeilen. Veel succes verder. Ik wil je erg graag helpen, één op één gesprek, mocht je dat willen, je bent altijd welkom.
Ok. Het was uit een goed hart.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw hulp willen? Heb ik daar ooit om gevraagd, of een teken gegeven dat ik daar op zit te wachten?
Waarom zou ik hulp willen van iemand die zich zo opstelt naar mij zoals jij doet? Vijandig, aanvallend, roddels verspreiden, mijn persoon bekritiseren, proberen mij een ban aan te smeren. Nu ook weer je laatste bericht in het topic. Wat denk je nou, dat je dan als een sympathieke vent overkomt waar ik wel een leuk gesprekje mee wil voeren, of advies van wil? Nee, totaal niet. Als je dat niet snapt, ontbreekt het aan zelfreflectie ben ik bang.
Ik spreek je nu hard toe, maar daar heb je het toch echt zelf naar gemaakt met je eigen gedrag.
Dat betwijfel ik dus. Omdat je constant allerlei smerige dingen doet en zegt. Bij mij komt het meer over als een soort controledrang. Ik moet doen zoals jij wil, anders word je boos of verpest ik de sfeer. Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:42 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ok. Het was uit een goed hart.
Dat is echt niet het geval. Zullen we nu afsluiten? Maar, zoals ik al zei, mijn deur staat altijd open.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus. Omdat je constant allerlei smerige dingen doet en zegt.
Ik verzoek jou vriendelijk om te stoppen met over mij te praten of mijn persoon te bekritiseren en gewoon als een volwassen kerel een inhoudelijk gesprek met mij te voeren. Ik zit niet te wachten op goedbedoelde adviezen of een aanbod van hulp, ik wil gewoon dat je mij respecteert en me in mijn waarde laat, en met mij een gesprek op de inhoud voert. De rest heb ik nu geen interesse in.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:44 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is echt niet het geval. Zullen we nu afsluiten? Maar, zoals ik al zei, mijn deur staat altijd open.
Als ik de laatste pagina teruglees, ben jij degene die hier vijandelijk zit te doen, en niet Vincent. Dus ik weet niet, maar ga even PM verder , hij steekt zn hand zelfs daarvoor uit, om eea op te lossen.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik verzoek jou vriendelijk om te stoppen met over mij te praten of mijn persoon te bekritiseren en gewoon als een volwassen kerel een inhoudelijk gesprek met mij te voeren. Ik zit niet te wachten op goedbedoelde adviezen of een aanbod van hulp, ik wil gewoon dat je mij respecteert en me in mijn waarde laat, en met mij een gesprek op de inhoud voert. De rest heb ik nu geen interesse in.
Welke laatste pagina? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:47 schreef Mijk het volgende:
[..]
Als ik de laatste pagina teruglees, ben jij degene die hier vijandelijk zit te doen, en niet Vincent. Dus ik weet niet, maar ga even PM verder , hij steekt zn hand zelfs daarvoor uit, om eea op te lossen.
Je weigert dat, dat is je goed recht, maar je zit vervolgens wel gal te spuien over hem. Dus ga PM, of laat het rusten, 1 vd 2 gaarne.
Deze pagina.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Welke laatste pagina? Waar heb je het over?
Hoezo heb ik daar 'vijandig' gedaan? Hij zit mij letterlijk zwart te maken dat ik de sfeer verziek. Het liefst wil hij nog dat ik oprot of een ban krijg. Kom op nou hé.quote:
Je zegt zelf notabene dat je hem hard toespreekt, als je niet PM verder wil om het op te lossen, laat het dan nu rusten svp.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Hoezo heb ik daar 'vijandig' gedaan? Hij zit mij letterlijk zwart te maken dat ik de sfeer verziek. Het liefst wil hij nog dat ik oprot of een ban krijg. Kom op nou hé.
Ja, dat is een reactie op zijn eigen hele 'sympathieke' berichten. Constant zit deze user over mij te praten, of valt deze mij aan, of wil deze mij rapporteren, of zit hij te klagen. En dan ben ik de boeman als ik daar wat van zeg? Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:50 schreef Mijk het volgende:
[..]
Je zegt zelf notabene dat je hem hard toespreekt, als je niet PM verder wil om het op te lossen, laat het dan nu rusten svp.
En dit, vind je dit erg sympathiek en handtoereikend?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:23 schreef Vincent_student het volgende:
@:Kerelx , @:Kerelx. , -@:Kerelx , @:Kerelx- @:.Kerelx (Ik werk alvast in de toekomst)
Volgens mij had ik die post verwijdert. Maar goed, vragen mag je altijd. Maar het is nog steeds mijn eigen zaak. Maar punt is wel dat het tijdens jullie afwezigheid (met Ali) alles weer eindelijk normaal werd in dit subforum en nu zijn jullie weer terug en de sfeer is weer naar de filistijnen. Dat is het grote bezwaar,
Dat tweede bericht heb ik genegeerd, maar als hij nu poogt om mij een ban aan te smeren (ik kan er niet meer van maken), dan zeg ik daar wat van. Dat is toch mijn goed recht?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:16 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Kijk ook hoe hij discussieert met anderen. Er valt totaal niet met hem te praten. Hij staat open voor niemand en meneer heeft allemaal gelijk en anderen snappen het niet en als het niet in zijn straatje past dan is het altijd "Ik weet niet waar je het over hebt". Een ontzettend onsympathieke jongen. Als christen schaam ik me ook voor hem.
Houd toch op met die spelletjes man. Doe gewoon eens wat er beleefd aan je wordt gevraagd. Gewoon om eens iets vriendelijks te doen voor een ander. Een echte christen begrijpt dit. Ben je wel een christen?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Hoezo heb ik daar 'vijandig' gedaan? Hij zit mij letterlijk zwart te maken dat ik de sfeer verziek. Het liefst wil hij nog dat ik oprot of een ban krijg. Kom op nou hé.
Bij mij wordt alles op 1 pagina weergegeven trouwens, dus ik weet niet waar je naar verwijst.
Het is voor iedereen duidelijk dat er hier 1 rotte appel is en dat ben jij.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, dat is een reactie op zijn eigen hele 'sympathieke' berichten. Constant zit deze user over mij te praten, of valt deze mij aan, of wil deze mij rapporteren, of zit hij te klagen. En dan ben ik de boeman als ik daar wat van zeg? Het moet niet gekker worden.
Vind je dit een hand toereiken?
[..]
Hoeveel bericten heb ik inmiddels alweer gerapporteerd over persoonlijke aanvallen en ander onfatsoenlijk gedrag? Heb ik geen gelijk als ik zeg dat andere users hier de sfeer verzieken daarmee?
Nee, dat wil ik niet. Ik wil het gewoon samen oplossen. Je intentie is goed.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het liefst wil hij nog dat ik oprot of een ban krijg.
Dat blijkt niet uit je gedrag, Vincent. Je zegt dat, maar uit je gedrag blijkt het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:19 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Ik wil het gewoon samen oplossen. Je intentie is goed.
Ok, prima.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit je gedrag, Vincent. Je zegt dat, maar uit je gedrag blijkt het tegenovergestelde.
Misschien begrijp je het niet, maar met al die berichten over mij en je kritiek en je gedoe, heb je mijn vertrouwen geschaad. Het zal even duren voordat je dat weer terug hebt.
Dat is toch heel wat anders dan specifieke users persoonlijk aanvallen, of een hele categorie mensen als idioten wegzetten?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:32 schreef Mijk het volgende:
[..]
dwaalleren, en valse leren, valse profeten enzovoorts.
Ja, als iemand letterlijk zegt je aan te vallen op je persoon ipv op je denkbeelden, zoals we zien, is dat wel nextlevel toxic.quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders dan specifieke users persoonlijk aanvallen, of een hele categorie mensen als idioten wegzetten?
Dat gaat puur om de inhoud, om doctrine, om theologie.
De bijbel noemt men ook sprookjes, verzinsels, enz. Vind ik allemaal prima. Maar er is toch een duidelijk verschil tussen een bepaalde leer bekritiseren en de mensen zelf, inclusief users hier, persoonlijk aanvallen? Ik dacht dat wij nog steeds Nederlanders waren, waarbij vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat, en alles bekritiseerd moet kunnen worden. Maar onderling kunnen we het gewoon fatsoenlijk houden. Zoals iemand ooit zei: let the minds clash, but keep the fists down.
Laat ik het zo zeggen, je lijkt mij een hele lieve man met goede intenties maar je manier van communiceren is tenenkrommend. IRL zou ik je mijden als de pest.quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders dan specifieke users persoonlijk aanvallen, of een hele categorie mensen als idioten wegzetten?
Dat gaat puur om de inhoud, om doctrine, om theologie.
De bijbel noemt men ook sprookjes, verzinsels, enz. Vind ik allemaal prima. Maar er is toch een duidelijk verschil tussen een bepaalde leer bekritiseren en de mensen zelf, inclusief users hier, persoonlijk aanvallen? Ik dacht dat wij nog steeds Nederlanders waren, waarbij vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat, en alles bekritiseerd moet kunnen worden. Maar onderling kunnen we het gewoon fatsoenlijk houden. Zoals iemand ooit zei: let the minds clash, but keep the fists down.
Eindelijk eens een verstandige reactie van je. Ik ben toch blij dat mijn opmerking - al is het maar een klein beetje - een reactie bij je heeft losgemaakt. Wellicht het begin van introspectie en een gedragsverandering op dit forum. Wie weet vind ik je dan niet meer een compleet gestoorde manipulator.quote:
Ik heb mijn oorspronkelijke reactie verwijderd. Het zou inderdaad fijn zijn als je me zou mijden. Ik probeer jou zoveel mogelijk te negeren, doe hetzelfde zou ik zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:13 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een verstandige reactie van je. Ik ben toch blij dat mijn opmerking - al is het maar een klein beetje - een reactie bij je heeft losgemaakt. Wellicht het begin van introspectie en een gedragsverandering op dit forum. Wie weet vind ik je dan niet meer een compleet gestoorde manipulator.
Het is nog fijner als jij - als volwassen vent - je gedrag verandert, dat is een win-win situatie. Maar gezamenlijke winst is niet jouw ding hè? Het ego is kennelijk bij jou sterker dan het hart van Jezus.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb mijn oorspronkelijke reactie verwijderd. Het zou inderdaad fijn zijn als je me zou mijden. Ik probeer jou zoveel mogelijk te negeren, doe hetzelfde zou ik zeggen.
Ik heb er geen problemen mee dat er gezegd wordt dat ik een kloon ben, als het een keer of twee keer gebeurd. Dat kan ik negeren. Maar het wordt nu maandenlang geroepen door een kliekje die, zodra ze inhoudelijk niks in te brengen hebben, meteen op de persoonlijke tour gaan en op de man spelen. Dat mag officieel niet van de forumregels. Het is ook off-topic, wat ook niet volgens de forumregels mag. Je vindt het zelf ook niet leuk als ik je steeds herinner aan dat je EggsTC bent en dat je een andere account hebt genomen. Of als ik steeds zou beweren dat je Haushofer of dop bent. Dat zou je ook niet leuk of inhoudelijk vinden. Doe er dan wat aan als een user hier aan de alarmbel trekt, i.p.v. er vrolijk aan mee te doen en degene die aan de alarmbel trekt te bannen.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:32 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik deed niet mee met de aanval, ik noemde louter dat het "niet zo vreemd is dat iemand denkt dat je een kloon bent, omdat je een account van 2 dagen oud had met 3 posts"... verder gaan we geen discussie voeren hierover, ja ik ben EggsTC, ja dat mag, ja jij mag ook een kloon, maar wees dan niet verbaasd als dat gezegd wordt. Ja, je hebt ongeveer 10x dezelfde post hier neergezet waar mods dus steeds moesten ingrijpen en veel moesten verwijderen.
We zijn toch allemaal volwassen hier jongens, even serieus?
Ik ben het eens dat er geen "name-calling" hoeft te komen, zoals dwazen, idioten enz. Maar aan de andere kant Ali, heb jij het ook gehad over dwaalleren, en valse leren, valse profeten enzovoorts. Iedereen weet dat discusssie over religie áltijd heated is of uiteindellijk wordt.
Er is een dikke huid nodig, schelden is overbodig, maar andere leren als "vals" bestempelen dan dus ook he.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Gewoon normaal doen is genoeg, discussie voeren op niveau, zoals @:Dop dat imo sterk laat zien atm.
Als je iets onderuit wilt trappen omdat je t niet met degene eens bent, doe dat op een formele wijze, dat kan prima, en zoniet, laat even je emotie afkoelen. Wrath is een zonde.
Ik denk dat je het verkeerd leest, ik reageer daar op meerdere personen tegelijk, niet op jou alszijnde ali.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:28 schreef -Kerelx het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee dat er gezegd wordt dat ik een kloon ben, als het een keer of twee keer gebeurd. Dat kan ik negeren. Maar het wordt nu maandenlang geroepen door een kliekje die, zodra ze inhoudelijk niks in te brengen hebben, meteen op de persoonlijke tour gaan en op de man spelen. Dat mag officieel niet van de forumregels. Het is ook off-topic, wat ook niet volgens de forumregels mag. Je vindt het zelf ook niet leuk als ik je steeds herinner aan dat je EggsTC bent en dat je een andere account hebt genomen. Of als ik steeds zou beweren dat je Haushofer of dop bent. Dat zou je ook niet leuk of inhoudelijk vinden. Doe er dan wat aan als een user hier aan de alarmbel trekt, i.p.v. er vrolijk aan mee te doen en degene die aan de alarmbel trekt te bannen.
En waarom noem je mij hier “Ali”? En dan zeg je aan het begin “ik doe niet mee met de aanval”?
Je doet gewoon mee met de verdachtmakingen. Als je mijn vele posts in NWS had gelezen, dan had je kunnen weten dat ik Ali niet ben: Ali zou het nooit voor andere religies opnemen, wat ik wel doe. Dus er kan helemaal geen sprake zijn van “dwaalleren, valse leren of valse profeten” als je mijn posts in NWS had gelezen.
Je adviezen kan je beter richten tot degenen die op de man spelen en users verdacht maken.
Ik lees het niet verkeerd Mijk. Je quote immers mij en reageert daar aan een stuk op. Je reageert verkeerd. Je kan Ali quoten of taggen als je hem wilt aanspreken, want hoe je post nu leest lijkt het alsof je mij voor Ali aanziet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:38 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd leest, ik reageer daar op meerdere personen tegelijk, niet op jou alszijnde ali.
Wees blij dat je niet geband bent met al dat getrol.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:45 schreef -Kerelx het volgende:
[..]
Ik lees het niet verkeerd Mijk. Je quote immers mij en reageert daar aan een stuk op. Je reageert verkeerd. Je kan Ali quoten of taggen als je hem wilt aanspreken, want hoe je post nu leest lijkt het alsof je mij voor Ali aanziet.
Het feit dat je reageert op mij en basht maakt je zelf tot trol. Je kan je er ook buiten houden om de zaken niet te escaleren. Maar als trol ben je uit op escalatie. Ik sprak met Mijk en niet jou.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:54 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet geband bent met al dat getrol.
Vage logica.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:16 schreef -Kerelx het volgende:
[..]
Het feit dat je reageert op mij en basht maakt je zelf tot trol. Je kan je er ook buiten houden om de zaken niet te escaleren. Maar als trol ben je uit op escalatie. Ik sprak met Mijk en niet jou.
Sandalen aan voetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Topic Stel je ontmoet Jezus begint niet al te best.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:09 schreef Iceage het volgende:
@:Masberum
Daar gaat je weer opnieuw voor de zoveelste keer. Alleen zoek je nu andere sub topics op dan R&P maar hetzelfde soort verhaal zoals meestal en ik vind het een topic kaap.
F&L / Mening
Hoeft niet, het is al hersteldquote:Op zondag 20 juli 2025 17:36 schreef Bassie48 het volgende:
Mijn account "Geldprintkabouter" is permanent geblokkeerd omdat "het een kloon zou zijn van een gebande". Maar Bassie48 is helemaal niet geband. Dus ik heb überchef Danny maar een berichtje gestuurd.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |