abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218427383
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 19:33 schreef Alarmonoff het volgende:
"Jezus is de Waarheid". ;)
Is dit een correct antwoord op een vraag of een mening die een persoonlijke voorkeur weergeeft?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 6 augustus 2025 @ 11:35:50 #277
485843 crew  Jippie
pi_218431587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 04:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]
Nee, ik ben niet van erismaar1mening.com. Ik ben wel van neemjetaakserieus.nl.
Goh, wanneer kunnen we weer een bijdrage van jouw hand op de FP verwachten? #neemjetaakserieus.nl
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 augustus 2025 @ 11:53:06 #278
507389 crew  Jigzoz
pi_218431806
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 11:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Goh, wanneer kunnen we weer een bijdrage van jouw hand op de FP verwachten? #neemjetaakserieus.nl
Terechte klacht. Ik zal daar eens over nadenken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 6 augustus 2025 @ 12:17:07 #279
485843 crew  Jippie
pi_218431984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 11:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]
Terechte klacht. Ik zal daar eens over nadenken.
Dacht dat je daar inmiddels wel uit zou zijn. Ik weet dat je een fatsoenlijk persoon bent, gedraag je daar dan ook naar in de discussies. Als crew moeten we het goede voorbeeld geven, mensen belachelijk maken om een mening die afwijkt van je eigen visie is gewoon niet gewenst.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 augustus 2025 @ 12:22:17 #280
507389 crew  Jigzoz
pi_218432022
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dacht dat je daar inmiddels wel uit zou zijn. Ik weet dat je een fatsoenlijk persoon bent, gedraag je daar dan ook naar in de discussies. Als crew moeten we het goede voorbeeld geven, mensen belachelijk maken om een mening die afwijkt van je eigen visie is gewoon niet gewenst.
Ik zie bovenstaande zeker niet als iemand belachelijk maken om een mening die afwijkt van mijn visie, maar ik wil me er verder wel in schikken hoor. Wat mij betreft is het allemaal niet zo groot.
pi_218432824
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jij bent een perfecte moraalridder die weet hoe het hoort. Jouw wijsheid strekt ons allen tot voorbeeld, mogen we je aanraken?

:r
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 14:18:00 #282
57816 crew  Mijk
BAM
pi_218433065
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:56 schreef Geldprintkabouter het volgende:

[..]
Jij bent een perfecte moraalridder die weet hoe het hoort. Jouw wijsheid strekt ons allen tot voorbeeld, mogen we je aanraken?

:r
Zou jij t normaal vinden als iemand tegen je zegt dat je psychisch niet in orde bent vanwege je mening? Of?

Goed, ik wil voorstellen om dit topic te behouden waarvoor het is, en dat zijn gebeurtenissen in dit subforum, geen gevecht tussen politieke spectra of meningen wat richting dat gaat.

Dus graag discussie elders voortzetten, DM Jippie maar als je m daarover wilt vragen of wat wil zeggen, maar ik stel voor dat we t niet hier doen.
As above, so below.
pi_218434833
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:18 schreef Mijk het volgende:

[..]
Zou jij t normaal vinden als iemand tegen je zegt dat je psychisch niet in orde bent vanwege je mening? Of?

Goed, ik wil voorstellen om dit topic te behouden waarvoor het is, en dat zijn gebeurtenissen in dit subforum, geen gevecht tussen politieke spectra of meningen wat richting dat gaat.

Dus graag discussie elders voortzetten, DM Jippie maar als je m daarover wilt vragen of wat wil zeggen, maar ik stel voor dat we t niet hier doen.
Dat was idd een misplaatste en zelfs schandalige opmerking. Je was even van het padje met een paar absurde beslissingen maar je hebt jezelf weer herpakt. De besten kunnen dit overkomen, zelfs mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')