abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221267203
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:38 schreef dop het volgende:

[..]
Ik snap bij hen je irritatie, maar laat je niet opjutten. In dat felle en strijdbare zit ook een hoop onzekerheid.
Hoe fanatieker hoe moeilijker ze het zelf vaak hebben met hun overtuigingen.
Niet iedereen kan zich even makkelijk in een ander verplaatsen.
Dank je. Kijk ik ben ook zeer liberaal in geloven en ik heb ook respect voor niet-gelovigen, want niemand kent de waarheid. Jij stelt je tenminste sympathiek op in discussies en je veegt alles niet op een sprookjeshoop.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 19:50:43 #77
545 dop
:copyright: dop
pi_221267474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:41 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dank je. Kijk ik ben ook zeer liberaal in geloven en ik heb ook respect voor niet-gelovigen, want niemand kent de waarheid. Jij stelt je tenminste sympathiek op in discussies en je veegt alles niet op een sprookjeshoop.
Zo is het. Maar het is best lastig voor sommige om dit te beseffen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_221268238
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Wanneer wordt eens een keer opgetreden tegen gasten die hier lopen te roepen dat het verzinsels en onzin is waar gelovigen in geloven? Ik word er een beetje moe van. Zo kunnen we niet normaal praten over een geloof of een overtuiging. Ik wil graag dat hier iets wordt aan gedaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 17:01 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Als je niet gelooft, hoor je niet thuis in F&L.
Kweetniet hoor maar dit is volgens mij in 26 jaar Fok nog nooit de insteek geweest van F&L/WFL of hoe het ooit ook heette

@Lenny77 ?

En ms ook ff hier naar kijken
-Sigaartje in F&L / Hoe denkt God echt over homo-seksualiteit? deel 3
pi_221269965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:31 schreef Modus het volgende:

[..]
[..]
Kweetniet hoor maar dit is volgens mij in 26 jaar Fok nog nooit de insteek geweest van F&L/WFL of hoe het ooit ook heette

@:Lenny77 ?

Dank je wel maat, en tot na de ban.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 08:32:11 #80
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221327472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:31 schreef Modus het volgende:

[..]
[..]

@:Lenny77 ?

Als @-Sigaartje de bijbel beschouwt als een geschiedenis- en biologieboek waar alles staat wat een mens moet weten en begrijpen dan mag hij dat doen. Als hij feitelijke kennis en wetenschap onbelangrijk vindt dan mag hij dat.

Ikzelf geloof niet in sprookjes en verzinsels als een kompas om mijn leven richting te geven. Omdat ik dat vind heeft hij ergens letterlijk gezegd dat ik moest "opdonderen van dit forum." Inmiddels heeft hij dat bericht verwijderd. Dit geeft aan dat hij heeft ingezien dat zijn gedrag hier niet ok is (of misschien was?). Anyway, ik zou zeggen zand erover en laten we doorgaan met de hoofdvraag van dit subforum: "wat is werkelijkheid, wat is de realiteit?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')