abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220646941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:34 schreef EsserS het volgende:

[..]
Ok maar ik heb er weinig vertrouwen in. Je bent nogal stellig in je beweringen en je wisselt vaak van emotionele stemming. De ene keer bied je na gescheld hier gedwee en nederig excuses aan en beloof je beterschap, de andere keer begin je weer uit het niets stoere beschuldigingen te uiten die werkelijk nergens op slaan. Kijk @:-Knapzak- is een trol die af en toe hier komt om rare dingen te zeggen over mij wanneer een andere user (jij dus) daar de gelegenheid voor geeft maar jij schat ik uiteindelijk hoger in.

Dus .....
Had ik je niet gevraagd om me wat meer tijd te geven om alles door te lezen? Ik heb een drukke werkweek achter de rug en ik heb een relatie met het weekend voor de deur. Je hebt er weinig vertrouwen in, dat zal me een zorg zijn. Ik zou zeggen, vent, geniet gewoon van je vrijdagavond, neem een wijntje en geniet van het Koningsweekend en dan spreken we elkaar later wel weer.
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:33:55 #52
511677 EsserS
Just show it!
pi_220647260
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:50 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Had ik je niet gevraagd om me wat meer tijd te geven om alles door te lezen? Ik heb een drukke werkweek achter de rug en ik heb een relatie met het weekend voor de deur. Je hebt er weinig vertrouwen in, dat zal me een zorg zijn. Ik zou zeggen, vent, geniet gewoon van je vrijdagavond, neem een wijntje en geniet van het Koningsweekend en dan spreken we elkaar later wel weer.
Ik zei toch al dat ik geen vertrouwen in je heb, dat hoef je echt niet te bevestigen. Dat komt nogal idioot over, vent! Het grote probleem met jou is dat je niet wil lezen wat er staat maar dat je wel wil lezen wat er niet staat. Hopeloos dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door EsserS op 25-04-2026 06:55:12 ]
In Data We Trust
pi_220660140
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 21:33 schreef EsserS het volgende:

[..]
Ik zei toch al dat ik geen vertrouwen in je heb, dat hoef je echt niet te bevestigen. Dat komt nogal idioot over, vent! Het grote probleem met jou is dat je niet wil lezen wat er staat maar dat je wel wil lezen wat er niet staat. Hopeloos dus.
Zoek het dan ook maar lekker zelf uit. Ik vind er geen bal meer aan in dit subforum.
  zondag 26 april 2026 @ 20:47:36 #54
511677 EsserS
Just show it!
pi_220660539
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 20:00 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Zoek het dan ook maar lekker zelf uit. Ik vind er geen bal meer aan in dit subforum.
Het is jammer om te lezen dat je besluit te vertrekken vanwege onze verhitte discussie. Het is spijtig dat onze interactie op deze manier is geëscaleerd. Ik waardeer de bijdragen die je hebt geleverd, ongeacht of we op dezelfde lijn zaten. Ik las je worsteling tussen ratio en gevoel. Het is nooit mijn doel geweest om je weg te jagen maar om tot een uitwisseling van "meningen" te komen. Mocht je op een rustiger moment besluiten dat je toch weer wilt deelnemen dan is de deur wat mij betreft open. Ik hoop dat we in de toekomst weer constructief van gedachten kunnen wisselen.
In Data We Trust
  dinsdag 28 april 2026 @ 07:25:55 #55
511677 EsserS
Just show it!
pi_220669233
Het probleem -knapzak-

Deze user heeft in F&L nog geen enkele inhoudelijke posting gedaan. Wel zoekt hij mij constant op en uit allerlei vage en niet concrete beschuldigingen over mij. Waarom doet hij dat, wat is zijn agenda? Wat is hij verder van plan? Gaat hij mij straks beschuldigen dat ik een pedofiel ben of een vrouwenmishandelaar "omdat mijn manier van schrijven daar op wijst"? Hoe gek is -knapzak- eigenlijk? Dit is best zorgelijk. Ik heb herhaaldelijk zijn postings gemeld maar daar is door de moderator nooit op gereageerd.

Er gebeuren hier rare dingen. Toen ik mij een paar maanden geleden voor het eerst na zo'n 20 jaar weer op fok meldde, met een ander account want na al die jaren was het oude account vergeten en weg, kreeg ik al vrij snel een DM van éne "Tovia" die allerlei rare dingen over mij zei. Ik heb daar verder niet op gereageerd.

-Knapzak-, Tovia: wat zijn dat dus voor rare gasten? Wie zijn ze, wat doen ze hier? Waarom wordt er niet ingegrepen door de moderator?
In Data We Trust
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 10:40:07 #56
57816 crew  Mijk
BAM
pi_220670275
De moderator grijpt niet in omdat deze kijkt naar verhoudingen, als je continu zelf ieders visie behalve die van jezelf voor wartaal, fantasien en lucht fabels uitmaakt dan moet je eens in de spiegel kijken als je daarop aangesproken wordt.

Hij die continu met verwijtende en/of vervelende taal uitdeelt moet ook kunnen incasseren, zo werkt het. Wees blij dat niet ál je posts genote worden omdat ik er een beetje klaar mee ben om dat te doen en anders nergens anders mee bezig ben de hele dag, als ik dat wel zou doen dan had je al wat meer bans te pakken inmidddels. Op dit moment verwijder ik posts in de hoop dat de topcis betere doorstroom krijgen ipv dat gelazer de hele tijd.

Dus als je wilt dat ik in ga grijpen, vooral doorgaan, dan zal ik ook doorgaan met alle posts noten, dan gooi je je eigen glazen in.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mijk op 28-04-2026 10:48:07 ]
As above, so below.
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:58:32 #57
511677 EsserS
Just show it!
pi_220670763
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:40 schreef Mijk het volgende:
De moderator grijpt niet in omdat deze kijkt naar verhoudingen, als je continu zelf ieders visie behalve die van jezelf voor wartaal, fantasien en lucht fabels uitmaakt dan moet je eens in de spiegel kijken als je daarop aangesproken wordt.

Hij die continu met verwijtende en/of vervelende taal uitdeelt moet ook kunnen incasseren, zo werkt het. Wees blij dat niet ál je posts genote worden omdat ik er een beetje klaar mee ben om dat te doen en anders nergens anders mee bezig ben de hele dag, als ik dat wel zou doen dan had je al wat meer bans te pakken inmidddels. Op dit moment verwijder ik posts in de hoop dat de topcis betere doorstroom krijgen ipv dat gelazer de hele tijd.

Dus als je wilt dat ik in ga grijpen, vooral doorgaan, dan zal ik ook doorgaan met alle posts noten, dan gooi je je eigen glazen in.
Ik heb je begrepen. Ik mag -Knapzak- dus ook van alles en nog wat betichten zonder enige feitelijke grond? En jou ook? Iedereen mag dus van jou onterecht beschuldigd worden omdat - als jij op je tere teentjes getrapt wordt - de spelregels ineens anders worden. Dan mag het allemaal persoonlijk en Ad Hominem zijn.

Nou, dat is dus duidelijk allemaal. Lekker wijs doen en de verlichte profeet uithangen. NOT.
In Data We Trust
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 12:17:17 #58
57816 crew  Mijk
BAM
pi_220670839
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:58 schreef EsserS het volgende:

[..]
Ik heb je begrepen. Ik mag -Knapzak- dus ook van alles en nog wat betichten zonder enige feitelijke grond? En jou ook? Iedereen mag dus van jou onterecht beschuldigd worden omdat - als jij op je tere teentjes getrapt wordt - de spelregels ineens anders worden. Dan mag het allemaal persoonlijk en Ad Hominem zijn.

Nou, dat is dus duidelijk allemaal. Lekker wijs doen en de verlichte profeet uithangen. NOT.
De spelregels worden niet anders, jij beschuldigt men zelf van vanalles zonder feitelijke grond, of heb je zelf bewezen dat t allemaal verzinsels, spirituele onzin gekkies, en wartaal is? Of ligt het dan anders? Begin bij jezelf, wellicht worden de reacties die je wilt zien dan beter. Je eigen gedrag wordt gereflecteerd en als je goed op let, heb ik óók zijn posts verwijderd.

Verder ga ik hier niet meer op in, verander je eigen gedrag en er gaat een wereld voor je open.
As above, so below.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:20:48 #59
511677 EsserS
Just show it!
pi_220670858
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:17 schreef Mijk het volgende:

[..]
De spelregels worden niet anders, jij beschuldigt men zelf van vanalles zonder feitelijke grond, of heb je zelf bewezen dat t allemaal verzinsels, spirituele onzin gekkies, en wartaal is? Of ligt het dan anders? Begin bij jezelf, wellicht worden de reacties die je wilt zien dan beter. Je eigen gedrag wordt gereflecteerd en als je goed op let, heb ik óók zijn posts verwijderd.

Verder ga ik hier niet meer op in, verander je eigen gedrag en er gaat een wereld voor je open.
De spelregels verander jij wel als het je uitkomt. Iedereen ziet dat hier. Maar ga gewoon door met wat je aan het doen bent. Luisteren naar kritiek is niet jouw ding. Daarvoor ben je teveel losgezongen van de realiteit.
In Data We Trust
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 13:56:04 #60
57816 crew  Mijk
BAM
pi_220671316
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:20 schreef EsserS het volgende:

[..]
De spelregels verander jij wel als het je uitkomt. Iedereen ziet dat hier. Maar ga gewoon door met wat je aan het doen bent. Luisteren naar kritiek is niet jouw ding. Daarvoor ben je teveel losgezongen van de realiteit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:18 schreef EsserS het volgende:
dankzij menselijke fantasie en gewetenloze manipulatie. Het religieuze script van Dune wijkt werkelijk in niets af van de blablabla waar jij in gelooft.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:00 schreef EsserS het volgende:
Voor mij is religie een megalomaan "meningbouwwerk" op drijfzand
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:18 schreef EsserS het volgende:

[..]
Rare reactie, nergens op gebaseerd behalve op het vreemde denkvermogen van een trol.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:23 schreef EsserS het volgende:
Rare reactie dus. Warrig, onjuist en vreemde context.
Zelf topic reports zetten over trolling.
Zelf mensen warrig noemen, megalomaan.
Zelf over fantasie beginnen en gewetenloze manipulatie.
Zelf mensen wegzetten als denkvermogen van een troll.

Maar wel gaan janken over spelregels die verandert worden? Als de spelregels toegepast zouuden worden zoals jij wilt, dan geef je jezelf een ban, easy as that.

Ik ga wel weer schonen zodra het speelkwartier is afgelopen.

Projectie pur sang.
As above, so below.
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:00:08 #61
511677 EsserS
Just show it!
pi_220671335
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:56 schreef Mijk het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zelf topic reports zetten over trolling.
Zelf mensen warrig noemen, megalomaan.
Zelf over fantasie beginnen en gewetenloze manipulatie.
Zelf mensen wegzetten als denkvermogen van een troll.

Maar wel gaan janken over spelregels die verandert worden? Als de spelregels toegepast zouuden worden zoals jij wilt, dan geef je jezelf een ban, easy as that.

Ik ga wel weer schonen zodra het speelkwartier is afgelopen.

Projectie pur sang.
We hebben dus te maken met een moderator die persoonlijke aanvallen niet kan - en ook niet wil - onderscheiden van een objectieve mening. Dat is heel zorgelijk voor de toekomst van dit forum.
In Data We Trust
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 14:01:05 #62
57816 crew  Mijk
BAM
pi_220671341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:00 schreef EsserS het volgende:

[..]
We hebben dus te maken met een moderator die persoonlijke aanvallen niet kan - en ook niet wil - onderscheiden van een objectieve mening. Dat is heel zorgelijk voor de toekomst van dit forum.
Persoonlijjke aanvallen die jij doet? Je bent zeer welkom om weg te blijven van het forum als je dat wenst, want de enige nar die hier alle topics vergalt, zie je in de spiegel.
As above, so below.
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:02:38 #63
511677 EsserS
Just show it!
pi_220671354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:01 schreef Mijk het volgende:

[..]
Persoonlijjke aanvallen die jij doet? Je bent zeer welkom om weg te blijven van het forum als je dat wenst, want de enige nar die hier alle topics vergalt, zie je in de spiegel.
Dus al die users die mij thumb-upjes geven op mijn postings zijn ook fout bezig?

Mijn God, je bent nog erger dan ik dacht.
In Data We Trust
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 14:06:17 #64
57816 crew  Mijk
BAM
pi_220671376
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:02 schreef EsserS het volgende:

[..]
Dus al die users die mij thumb-upjes geven op mijn postings zijn ook fout bezig?

Mijn God, je bent nog erger dan ik dacht.
Als zij bovenstaande ook een normale manier van communiceren vinden, dan moeten ze dat vooral thumb-upjes geven. Dat maakt t niet correcter en dat sluit projectie ook niet uit.
As above, so below.
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:56:05 #65
16305 Jappie
parttime reverend
pi_220671695
Voor wat het waard is..ik vind je geduld in deze bewonderenswaardig Mijk......keep up the good work.
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:37:19 #66
511677 EsserS
Just show it!
pi_220671857
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:06 schreef Mijk het volgende:

[..]
Als zij bovenstaande ook een normale manier van communiceren vinden, dan moeten ze dat vooral thumb-upjes geven. Dat maakt t niet correcter en dat sluit projectie ook niet uit.
Ik ben bang dat projectie een kwaal is waar jij duidelijk mee te maken hebt. Zodra je geconfronteerd wordt met onwelgevallige objectieve feiten, projecteer je je angsten door jouw eigen cognitieve dissonantie te labelen als mijn 'projectie', zodat je niet langer de feiten onder ogen hoeft te komen die jouw wereldbeeld uitdagen. Óf door jouw eigen blinde vlekken te verpakken als een diagnose van mij, om zo de aandacht van je eigen ongelijk af te leiden.

Psychologie is simpel maar de bereidheid om in de spiegel te kijken is voor jou kennelijk een brug te ver.
In Data We Trust
pi_220672661
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:37 schreef EsserS het volgende:

[..]
Ik ben bang dat projectie een kwaal is waar jij duidelijk mee te maken hebt. Zodra je geconfronteerd wordt met onwelgevallige objectieve feiten, projecteer je je angsten door jouw eigen cognitieve dissonantie te labelen als mijn 'projectie', zodat je niet langer de feiten onder ogen hoeft te komen die jouw wereldbeeld uitdagen. Óf door jouw eigen blinde vlekken te verpakken als een diagnose van mij, om zo de aandacht van je eigen ongelijk af te leiden.

Psychologie is simpel maar de bereidheid om in de spiegel te kijken is voor jou kennelijk een brug te ver.
Dat gekissebis van jou begint anders toch ook behoorlijk vermoeiend te worden.
Kijk bijvoorbeeld even naar je post #52, als dat geen ruziezoeken is dan weet ik niet wat het wel is.
Je komt snel boos over, kort lontje, kondigt je vertrek aan. Kortom, je lijkt hoog in de emotie te zitten, terwijl je de ratio predikt.
Doe es een beetje rustig.

Ik hou, net als jij, ook niet van esoterisch spiritueel gebabbel, maar ruziezoeken hou ik helemaal niet van.

[ Bericht 0% gewijzigd door OllieA op 28-04-2026 18:00:48 ]
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')