Persoonlijke aanvallen mogen nooit.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:16 schreef Kerelx het volgende:
@:Dotteke nu je er toch bent,
Wat vind je hiervan, mag dit: Bassie48 in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, nieuw deel 4
Zo gaat het in F&L al een tijdje helaas. Hopelijk vinden ze iemand die hier wil modereren en soms meeleest in topics. Bedankt voor het modden hier.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen mogen nooit.
Het lijkt hier niet te stoppen helaas
Geen dank.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:37 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Zo gaat het in F&L al een tijdje helaas. Hopelijk vinden ze iemand die hier wil modereren en soms meeleest in topics. Bedankt voor het modden hier.
Er is hier helemaal geen mod meer, zelfs geen zieke.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank.
Hoop dat jullie mod snel weer beter is.
Eigenlijk is het erg dat volwassen mensen zich niet kunnen gedragen.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:01 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Er is hier helemaal geen mod meer, zelfs geen zieke.
Het is fijn dat je langs komt maar dit forum heeft echt een vast iemand nodig die met een objectieve kijk de boel corrigeert.
Dit is al vaker gevraagd aan andere mods van fok maar er is helaas niets veranderd.
Klopt. @Lavenderr is hier mod en zij ligt met griep in bed.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb noodgang vorige week een berichtje gestuurd en die bevestigde dat hij hier geen mod meer is.
Ja, kinderen zijn daar beter in.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het erg dat volwassen mensen zich niet kunnen gedragen.
quote:Op maandag 3 februari 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt. @:lavenderr is hier mod en zij ligt met griep in bed.
Zal proberen hier zo snel mogelijk weer te zijn,
Ik ga straks even kijke. Ben nu even niet thuis enquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:24 schreef Kerelx het volgende:
@:Dotteke Bassie48 is weer terug na een tijd geband te zijn en het geklier begint weer van voren af aan en beschuldigd mij o.a. van terroriserend gedrag:
Bassie48 in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 7
Panterjong in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 7
Panterjong en Bassie48 (die elkaar na praten) lopen het topic te kapen en laten het verzanden in gekibbel.
@Ali_Kannibaliquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:48 schreef yvonne het volgende:
Hierbij meteen een vraag. Is er onder jullie iemand die mod zou willen worden hier?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik word geen mod, ben aan het schrijven in 1 topic al meer dan genoeg tijd kwijt. Ik heb ook nog werk. Mijn onpartijdigheid zou meteen in twijfel worden getrokken, geen zin in dat gelazer. Eigenlijk zouden we het hier gewoon zelf gewoon moeten kunnen doen zonder mod, we zijn toch allemaal volwassenen.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik word geen mod, ben aan het schrijven in 1 topic al meer dan genoeg tijd kwijt. Ik heb ook nog werk. Mijn onpartijdigheid zou meteen in twijfel worden getrokken, geen zin in dat gelazer. Eigenlijk zouden we het hier gewoon zelf gewoon moeten kunnen doen zonder mod, we zijn toch allemaal volwassenen.
Dat zou ideaal zijn. Geen mods meer nodigquote:
Ik ben niet geschikt want ik zou meteen mijn gram halen en een aantal usual suspects het leven verschrikkelijk zuur maken en binnen 24 uur (Trump-terminologie) alle ruziezoekers, kontlikkers en schijnheiligen te verdrijven van dit forum.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:48 schreef yvonne het volgende:
Hierbij meteen een vraag. Is er onder jullie iemand die mod zou willen worden hier?
Iedere mod mag modden over het hele forum. Iedere mod heeft wel zijn of haar eigen forum. En we modden niet snel in een ander topic. Maar De mod van hier is ziek en dan helpen we even mee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:28 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Okee. Dan snap in het niet helemaal.
Wie gaat dan de offtopic berichten verwijderen als er nog geen mod is?
Verder de vraag, wie ziet er op toe dat de toekomstige mod onpartijdig is / de boel objectief bekijkt? Zou je dan niet moeten beginnen met iemand buiten dit subforum te zoeken?
Jammer, want jij zou een hele goede mod zijn voor iedereen die jouw meningen deelt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dat geldt natuurlijk voor het overgrote deel van de f&l vaste klanten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:35 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Jammer, want jij zou een hele goede mod zijn voor iedereen die jouw meningen deelt.
De laatste pak hem beet 7 jaar is hier variërend van nauwelijks tot totaal niet gemodereerd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere mod mag modden over het hele forum. Iedere mod heeft wel zijn of haar eigen forum. En we modden niet snel in een ander topic. Maar De mod van hier is ziek en dan helpen we even mee.
En @:Yvonne is zeer goed in staat een juiste persoon hier vooruit te zoeken
Laforest was hier toch mod voor lavenderr?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef Panterjong het volgende:
[..]
De laatste pak hem beet 7 jaar is hier variërend van nauwelijks tot totaal niet gemodereerd.
Omdat het niet echt nodig was. Iedereen is hier al 25 keibraaf en nu is het 'mis' Jullie zijn volwassen, en het is vrij simpel, zit niet op elkaar te bitchen en ga niet off topic ín een lopend topic om elkaar in de haren te vliegen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef Panterjong het volgende:
[..]
De laatste pak hem beet 7 jaar is hier variërend van nauwelijks tot totaal niet gemodereerd.
Enkel op papier. In de praktijk wordt hier al jaren niet gemodereerdquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laforest was hier toch mod voor lavenderr?
Het was jaren geleden al nodig en er vinden al jarenlang opstootjes plaats waar nooit of nauwelijks iets meegedaan wordt. Een bepaalde user kon hier bijvoorbeeld maandenlang mensen voor kankerlijer en zo uitmaken voordat er een keer iets mee gedaan werd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het niet echt nodig was. Iedereen is hier al 25 keibraaf en nu is het 'mis' Jullie zijn volwassen, en het is vrij simpel, zit niet op elkaar te bitchen en ga niet off topic ín een lopend topic om elkaar in de haren te vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |