abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 30 april 2025 @ 18:50:40 #201
57816 crew  Mijk
BAM
pi_217501845
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 18:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Hoezo heb ik daar 'vijandig' gedaan? Hij zit mij letterlijk zwart te maken dat ik de sfeer verziek. Het liefst wil hij nog dat ik oprot of een ban krijg. Kom op nou hé.
Je zegt zelf notabene dat je hem hard toespreekt, als je niet PM verder wil om het op te lossen, laat het dan nu rusten svp.
As above, so below.
pi_217501849
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2025 18:50 schreef Mijk het volgende:

[..]
Je zegt zelf notabene dat je hem hard toespreekt, als je niet PM verder wil om het op te lossen, laat het dan nu rusten svp.
Ja, dat is een reactie op zijn eigen hele 'sympathieke' berichten. Constant zit deze user over mij te praten, of valt deze mij aan, of wil deze mij rapporteren, of zit hij te klagen. En dan ben ik de boeman als ik daar wat van zeg? Het moet niet gekker worden.

Vind je dit een hand toereiken?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:23 schreef Vincent_student het volgende:
@:Kerelx , @:Kerelx. , -@:Kerelx , @:Kerelx- @:.Kerelx (Ik werk alvast in de toekomst)

Volgens mij had ik die post verwijdert. Maar goed, vragen mag je altijd. Maar het is nog steeds mijn eigen zaak. Maar punt is wel dat het tijdens jullie afwezigheid (met Ali) alles weer eindelijk normaal werd in dit subforum en nu zijn jullie weer terug en de sfeer is weer naar de filistijnen. Dat is het grote bezwaar,
En dit, vind je dit erg sympathiek en handtoereikend?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:16 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Kijk ook hoe hij discussieert met anderen. Er valt totaal niet met hem te praten. Hij staat open voor niemand en meneer heeft allemaal gelijk en anderen snappen het niet en als het niet in zijn straatje past dan is het altijd "Ik weet niet waar je het over hebt". Een ontzettend onsympathieke jongen. Als christen schaam ik me ook voor hem.
Dat tweede bericht heb ik genegeerd, maar als hij nu poogt om mij een ban aan te smeren (ik kan er niet meer van maken), dan zeg ik daar wat van. Dat is toch mijn goed recht?

Hoeveel bericten heb ik inmiddels alweer gerapporteerd over persoonlijke aanvallen en ander onfatsoenlijk gedrag van diverse users? Heb ik geen gelijk als ik zeg dat zij hiermee de sfeer verzieken? Moet ik dit soort berichten over mij ook maar gewoon normaal vinden? Kan best hoor, maar dan wil ik wel garantie dat ik niet ineens een ban krijg op basis van dit soort insinuaties.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Kannibali op 30-04-2025 19:17:16 ]
pi_217501872
quote:

[..]
Hoezo heb ik daar 'vijandig' gedaan? Hij zit mij letterlijk zwart te maken dat ik de sfeer verziek. Het liefst wil hij nog dat ik oprot of een ban krijg. Kom op nou hé.

Bij mij wordt alles op 1 pagina weergegeven trouwens, dus ik weet niet waar je naar verwijst.
Houd toch op met die spelletjes man. Doe gewoon eens wat er beleefd aan je wordt gevraagd. Gewoon om eens iets vriendelijks te doen voor een ander. Een echte christen begrijpt dit. Ben je wel een christen?
pi_217501884
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 18:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ja, dat is een reactie op zijn eigen hele 'sympathieke' berichten. Constant zit deze user over mij te praten, of valt deze mij aan, of wil deze mij rapporteren, of zit hij te klagen. En dan ben ik de boeman als ik daar wat van zeg? Het moet niet gekker worden.

Vind je dit een hand toereiken?
[..]
Hoeveel bericten heb ik inmiddels alweer gerapporteerd over persoonlijke aanvallen en ander onfatsoenlijk gedrag? Heb ik geen gelijk als ik zeg dat andere users hier de sfeer verzieken daarmee?

Het is voor iedereen duidelijk dat er hier 1 rotte appel is en dat ben jij.
pi_217502069
quote:
Het liefst wil hij nog dat ik oprot of een ban krijg.
Nee, dat wil ik niet. Ik wil het gewoon samen oplossen. Je intentie is goed.
pi_217502077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 19:19 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Nee, dat wil ik niet. Ik wil het gewoon samen oplossen. Je intentie is goed.
Dat blijkt niet uit je gedrag, Vincent. Je zegt dat, maar uit je gedrag blijkt het tegenovergestelde.

Misschien begrijp je het niet, maar met al die berichten over mij en je kritiek en je gedoe, heb je mijn vertrouwen geschaad. Het zal even duren voordat je dat weer terug hebt.
pi_217502081
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 19:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat blijkt niet uit je gedrag, Vincent. Je zegt dat, maar uit je gedrag blijkt het tegenovergestelde.

Misschien begrijp je het niet, maar met al die berichten over mij en je kritiek en je gedoe, heb je mijn vertrouwen geschaad. Het zal even duren voordat je dat weer terug hebt.
Ok, prima.
pi_217504437
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2025 18:32 schreef Mijk het volgende:

[..]
dwaalleren, en valse leren, valse profeten enzovoorts.
Dat is toch heel wat anders dan specifieke users persoonlijk aanvallen, of een hele categorie mensen als idioten wegzetten?

Dat gaat puur om de inhoud, om doctrine, om theologie.

De bijbel noemt men ook sprookjes, verzinsels, enz. Vind ik allemaal prima. Maar er is toch een duidelijk verschil tussen een bepaalde leer bekritiseren en de mensen zelf, inclusief users hier, persoonlijk aanvallen? Ik dacht dat wij nog steeds Nederlanders waren, waarbij vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat, en alles bekritiseerd moet kunnen worden. Maar onderling kunnen we het gewoon fatsoenlijk houden. Zoals iemand ooit zei: let the minds clash, but keep the fists down.
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 00:23:04 #209
57816 crew  Mijk
BAM
pi_217504451
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat is toch heel wat anders dan specifieke users persoonlijk aanvallen, of een hele categorie mensen als idioten wegzetten?

De bijbel noemt men ook sprookjes, verzinsels, enz. Vind ik allemaal prima. Maar er is toch een duidelijk verschil tussen een bepaalde leer bekritiseren en de mensen zelf, inclusief users hier, persoonlijk aanvallen? Ik dacht dat wij nog steeds Nederlanders waren, waarbij vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat, en alles bekritiseerd moet kunnen worden. Maar onderling kunnen we het gewoon fatsoenlijk houden. Zoals iemand ooit zei: let the minds clash, but keep the fists down.
Ja, als iemand letterlijk zegt je aan te vallen op je persoon ipv op je denkbeelden, zoals we zien, is dat wel nextlevel toxic.

't staat er niet florisant op zo, ik kom erop terug.
As above, so below.
pi_217504924
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, je lijkt mij een hele lieve man met goede intenties maar je manier van communiceren is tenenkrommend. IRL zou ik je mijden als de pest.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bassie48 op 01-05-2025 06:04:51 ]
pi_217505498
-

[ Bericht 16% gewijzigd door Ali_Kannibali op 01-05-2025 09:32:30 ]
pi_217506114
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 08:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
-
Eindelijk eens een verstandige reactie van je. Ik ben toch blij dat mijn opmerking - al is het maar een klein beetje - een reactie bij je heeft losgemaakt. Wellicht het begin van introspectie en een gedragsverandering op dit forum. Wie weet vind ik je dan niet meer een compleet gestoorde manipulator.
pi_217506135
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 10:13 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Eindelijk eens een verstandige reactie van je. Ik ben toch blij dat mijn opmerking - al is het maar een klein beetje - een reactie bij je heeft losgemaakt. Wellicht het begin van introspectie en een gedragsverandering op dit forum. Wie weet vind ik je dan niet meer een compleet gestoorde manipulator.
Ik heb mijn oorspronkelijke reactie verwijderd. Het zou inderdaad fijn zijn als je me zou mijden. Ik probeer jou zoveel mogelijk te negeren, doe hetzelfde zou ik zeggen.
pi_217506486
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 10:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb mijn oorspronkelijke reactie verwijderd. Het zou inderdaad fijn zijn als je me zou mijden. Ik probeer jou zoveel mogelijk te negeren, doe hetzelfde zou ik zeggen.
Het is nog fijner als jij - als volwassen vent - je gedrag verandert, dat is een win-win situatie. Maar gezamenlijke winst is niet jouw ding hè? Het ego is kennelijk bij jou sterker dan het hart van Jezus.
pi_217506902
Vanavond 2 extra gaslights in de pan
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217507197
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2025 18:32 schreef Mijk het volgende:

[..]
Ik deed niet mee met de aanval, ik noemde louter dat het "niet zo vreemd is dat iemand denkt dat je een kloon bent, omdat je een account van 2 dagen oud had met 3 posts"... verder gaan we geen discussie voeren hierover, ja ik ben EggsTC, ja dat mag, ja jij mag ook een kloon, maar wees dan niet verbaasd als dat gezegd wordt. Ja, je hebt ongeveer 10x dezelfde post hier neergezet waar mods dus steeds moesten ingrijpen en veel moesten verwijderen.

We zijn toch allemaal volwassen hier jongens, even serieus?

Ik ben het eens dat er geen "name-calling" hoeft te komen, zoals dwazen, idioten enz. Maar aan de andere kant Ali, heb jij het ook gehad over dwaalleren, en valse leren, valse profeten enzovoorts. Iedereen weet dat discusssie over religie áltijd heated is of uiteindellijk wordt.

Er is een dikke huid nodig, schelden is overbodig, maar andere leren als "vals" bestempelen dan dus ook he.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Gewoon normaal doen is genoeg, discussie voeren op niveau, zoals @:Dop dat imo sterk laat zien atm.

Als je iets onderuit wilt trappen omdat je t niet met degene eens bent, doe dat op een formele wijze, dat kan prima, en zoniet, laat even je emotie afkoelen. Wrath is een zonde. :*
Ik heb er geen problemen mee dat er gezegd wordt dat ik een kloon ben, als het een keer of twee keer gebeurd. Dat kan ik negeren. Maar het wordt nu maandenlang geroepen door een kliekje die, zodra ze inhoudelijk niks in te brengen hebben, meteen op de persoonlijke tour gaan en op de man spelen. Dat mag officieel niet van de forumregels. Het is ook off-topic, wat ook niet volgens de forumregels mag. Je vindt het zelf ook niet leuk als ik je steeds herinner aan dat je EggsTC bent en dat je een andere account hebt genomen. Of als ik steeds zou beweren dat je Haushofer of dop bent. Dat zou je ook niet leuk of inhoudelijk vinden. Doe er dan wat aan als een user hier aan de alarmbel trekt, i.p.v. er vrolijk aan mee te doen en degene die aan de alarmbel trekt te bannen.

En waarom noem je mij hier “Ali”? En dan zeg je aan het begin “ik doe niet mee met de aanval”?

Je doet gewoon mee met de verdachtmakingen. Als je mijn vele posts in NWS had gelezen, dan had je kunnen weten dat ik Ali niet ben: Ali zou het nooit voor andere religies opnemen, wat ik wel doe. Dus er kan helemaal geen sprake zijn van “dwaalleren, valse leren of valse profeten” als je mijn posts in NWS had gelezen.

Je adviezen kan je beter richten tot degenen die op de man spelen en users verdacht maken.
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 12:38:33 #217
57816 crew  Mijk
BAM
pi_217507264
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 12:28 schreef -Kerelx het volgende:

[..]
Ik heb er geen problemen mee dat er gezegd wordt dat ik een kloon ben, als het een keer of twee keer gebeurd. Dat kan ik negeren. Maar het wordt nu maandenlang geroepen door een kliekje die, zodra ze inhoudelijk niks in te brengen hebben, meteen op de persoonlijke tour gaan en op de man spelen. Dat mag officieel niet van de forumregels. Het is ook off-topic, wat ook niet volgens de forumregels mag. Je vindt het zelf ook niet leuk als ik je steeds herinner aan dat je EggsTC bent en dat je een andere account hebt genomen. Of als ik steeds zou beweren dat je Haushofer of dop bent. Dat zou je ook niet leuk of inhoudelijk vinden. Doe er dan wat aan als een user hier aan de alarmbel trekt, i.p.v. er vrolijk aan mee te doen en degene die aan de alarmbel trekt te bannen.

En waarom noem je mij hier “Ali”? En dan zeg je aan het begin “ik doe niet mee met de aanval”?

Je doet gewoon mee met de verdachtmakingen. Als je mijn vele posts in NWS had gelezen, dan had je kunnen weten dat ik Ali niet ben: Ali zou het nooit voor andere religies opnemen, wat ik wel doe. Dus er kan helemaal geen sprake zijn van “dwaalleren, valse leren of valse profeten” als je mijn posts in NWS had gelezen.

Je adviezen kan je beter richten tot degenen die op de man spelen en users verdacht maken.
Ik denk dat je het verkeerd leest, ik reageer daar op meerdere personen tegelijk, niet op jou alszijnde ali.
As above, so below.
pi_217507324
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 12:38 schreef Mijk het volgende:

[..]
Ik denk dat je het verkeerd leest, ik reageer daar op meerdere personen tegelijk, niet op jou alszijnde ali.
Ik lees het niet verkeerd Mijk. Je quote immers mij en reageert daar aan een stuk op. Je reageert verkeerd. Je kan Ali quoten of taggen als je hem wilt aanspreken, want hoe je post nu leest lijkt het alsof je mij voor Ali aanziet.
  donderdag 1 mei 2025 @ 16:54:52 #219
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217509501
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 12:45 schreef -Kerelx het volgende:

[..]
Ik lees het niet verkeerd Mijk. Je quote immers mij en reageert daar aan een stuk op. Je reageert verkeerd. Je kan Ali quoten of taggen als je hem wilt aanspreken, want hoe je post nu leest lijkt het alsof je mij voor Ali aanziet.
Wees blij dat je niet geband bent met al dat getrol.
Rest your mind in distant wilderness
Take your time and concentrate on it
Take a stand and make your hand a fist
We got a reason to resist
pi_217510416
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:54 schreef Panterjong het volgende:

[..]
Wees blij dat je niet geband bent met al dat getrol.
Het feit dat je reageert op mij en basht maakt je zelf tot trol. Je kan je er ook buiten houden om de zaken niet te escaleren. Maar als trol ben je uit op escalatie. Ik sprak met Mijk en niet jou.
pi_217510450
Kan dit gezeik nou eens ophouden?
  donderdag 1 mei 2025 @ 19:29:37 #222
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217510498
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 19:16 schreef -Kerelx het volgende:

[..]
Het feit dat je reageert op mij en basht maakt je zelf tot trol. Je kan je er ook buiten houden om de zaken niet te escaleren. Maar als trol ben je uit op escalatie. Ik sprak met Mijk en niet jou.
Vage logica.
  Moderator vrijdag 2 mei 2025 @ 13:41:06 #223
57816 crew  Mijk
BAM
pi_217517516
ja ik ga er niet meer op in, wordt een herhaling van zetten, heeft nul zin want niets wat ik zeg is ok. Graag dit topic inactief houden tenzij er weer gelazer ergens is. Thanks.
As above, so below.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 21:26:33 #224
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218006738
Topic Stel je ontmoet Jezus begint niet al te best. }:|
pi_218046786
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Topic Stel je ontmoet Jezus begint niet al te best. }:|
Sandalen aan voet
Brood en wijn op het terras
Jezus zegt: Betaal!
pi_218246039
crosspost uit FB R$p-->

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 01:09 schreef Iceage het volgende:
@:Masberum

Daar gaat je weer opnieuw voor de zoveelste keer. Alleen zoek je nu andere sub topics op dan R&P maar hetzelfde soort verhaal zoals meestal en ik vind het een topic kaap.

F&L / Mening
pi_218270968
Mijn account "Geldprintkabouter" is permanent geblokkeerd omdat "het een kloon zou zijn van een gebande". Maar Bassie48 is helemaal niet geband. Dus ik heb überchef Danny maar een berichtje gestuurd.
  Admin zondag 20 juli 2025 @ 21:01:42 #228
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218272252
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 17:36 schreef Bassie48 het volgende:
Mijn account "Geldprintkabouter" is permanent geblokkeerd omdat "het een kloon zou zijn van een gebande". Maar Bassie48 is helemaal niet geband. Dus ik heb überchef Danny maar een berichtje gestuurd.
Hoeft niet, het is al hersteld :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 20 juli 2025 @ 21:21:36 #229
510276 Geldprintkabouter
Clandestiene puntmuts
pi_218272466
quote:
17s.gif Op zondag 20 juli 2025 21:01 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hoeft niet, het is al hersteld :)
^O^

[ Bericht 29% gewijzigd door Geldprintkabouter op 20-07-2025 21:37:03 ]
Geld maakt niet gelukkig tenzij versleten schoenen wanhopig naar je staren
  maandag 4 augustus 2025 @ 09:03:38 #230
510276 Geldprintkabouter
Clandestiene puntmuts
pi_218412524
pi_218413169
quote:
Dit wordt ook wel marchanderen genoemd
  maandag 4 augustus 2025 @ 10:16:38 #232
510276 Geldprintkabouter
Clandestiene puntmuts
pi_218413198
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:14 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:14 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Ik noem het "aan de bel trekken" omdat er gekke dingen gebeuren op dit subforum. ;)
pi_218413338
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:16 schreef Geldprintkabouter het volgende:

[..]
[..]
Ik noem het "aan de bel trekken" omdat er gekke dingen gebeuren op dit subforum. ;)
Ik bedoel dat de mod met de regels aan het marchanderen is.

Iedereen ziet een wappie topic
  maandag 4 augustus 2025 @ 10:52:52 #234
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_218413439
Ach er zijn hier wel meer wappies. De vraag is wat het met topic met filosofie te maken heeft.

Wat is het vraagstuk?
Wat is de onderliggende argumentatie?

Dit lijkt te ontbreken. Aangezien TS niet de tijd heeft genomen e.e.a. hierover te duiden lijkt het me inmiddels tijd worden dit topic te sluiten.
  maandag 4 augustus 2025 @ 10:53:11 #235
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_218413441
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:52 schreef Panterjong het volgende:
Ach er zijn hier wel meer wappies. De vraag is wat het topic met filosofie te maken heeft.

Wat is het vraagstuk?
Wat is de onderliggende argumentatie?

Dit lijkt te ontbreken. Aangezien TS niet de tijd heeft genomen e.e.a. hierover te duiden lijkt het me inmiddels tijd worden dit topic te sluiten.
  maandag 4 augustus 2025 @ 11:00:57 #236
510276 Geldprintkabouter
Clandestiene puntmuts
pi_218413475
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:34 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Ik bedoel dat de mod met de regels aan het marchanderen is.

Iedereen ziet een wappie topic
Sorry, verkeerd begrepen. Ligt aan mij - denk ik - dat ik zo wantrouwig geworden ben door de huidige moderatie van dit subforum.
pi_218413502
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:00 schreef Geldprintkabouter het volgende:

[..]
Sorry, verkeerd begrepen. Ligt aan mij - denk ik - dat ik zo wantrouwig geworden ben door de huidige moderatie van dit subforum.
Np

Ik snap je wantrouwen.
  maandag 4 augustus 2025 @ 14:02:28 #238
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218414836
Waarom wordt de volledige humbug van het 2 miljard doden draadje hier in F&L getolereerd wat kompleet humbug is en niet naar de pisbakken van TRU gekickt?
pi_218414923
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waarom wordt de volledige humbug van het 2 miljard doden draadje hier in F&L getolereerd wat kompleet humbug is en niet naar de pisbakken van TRU gekickt?
Niks daarvan. TRU is geen pisbak. TRU gaat over paranormale verschijnselen. Dit hoort niet in TRU thuis. F&L en TRU moeten geen tweede KLB worden!
  maandag 4 augustus 2025 @ 15:12:10 #240
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218415699
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:16 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Niks daarvan. TRU is geen pisbak. TRU gaat over paranormale verschijnselen. Dit hoort niet in TRU thuis. F&L en TRU moeten geen tweede KLB worden!
Het hoort zeker niet in F&L
pi_218415858
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 15:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Het hoort zeker niet in F&L
Maar ook niet TRU. Ik zou het zelfs in VER schoppen.
  maandag 4 augustus 2025 @ 15:36:23 #242
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218415894
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 15:31 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Maar ook niet TRU. Ik zou het zelfs in VER schoppen.
Whatever, alsof men in TRU zo kieskeurig is.
pi_218415912
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 15:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Whatever, alsof men in TRU zo kieskeurig is.
We hebben helaas te maken met users van wie het IQ niet zo bewonderenswaardig is.
  maandag 4 augustus 2025 @ 16:31:49 #244
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218416271
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 15:38 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
We hebben helaas te maken met users van wie het IQ niet zo bewonderenswaardig is.
Ik betwijfel of het IQ is, heb een vriend die 2 Doctoraalstudies summa cum laude op zijn naam heeft maar heilig overtuigd is dat 9/11 een complot is, en faliekant tegen vaccinatie is.
pi_218416471
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik betwijfel of het IQ is, heb een vriend die 2 Doctoraalstudies summa cum laude op zijn naam heeft maar heilig overtuigd is dat 9/11 een complot is, en faliekant tegen vaccinatie is.
Je bent iemand aan het citeren die die aangeeft dat paranormale verschijnselen serieus genomen moeten worden. En dan serieus in de context van bewieroking.
  maandag 4 augustus 2025 @ 17:18:50 #246
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218416662
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Je bent iemand aan het citeren die die aangeeft dat paranormale verschijnselen serieus genomen moeten worden. En dan serieus in de context van bewieroking.
Oh dear, wappies voeren, note to self, niet meer doen
pi_218416753
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Op mijn werk is iedereen universitair opgeleid, velen met dubbele afgeronde universitaire studies. Ik ben de enige die geen bul heeft. Ondanks al die gestudeerdheid zie ik enorme verschillen. Ik zie tussen collega's vrouwenhaters, PVV-stemmers en zelfs aanhangers van dictaturen. De vrouwenhaters, daar ben ik nog het meest om verbaasd. Tijdens een biertje in de kroeg leerde ik hun ware aard kennen over hoe ze over vrouwen dachten. Had niets met wraak te maken, maar alles met neerkijken op. En dan was mijn eerste reactie, hoe kom jij aan zo'n hoog diploma.
Kijk bijvoorbeeld naar ontgroeningen bij universiteiten. Dat zijn toch maar even mensen met 6 jaar VWO in hun zak. Daarbij kan ik nog niet eens in hun schaduw lopen met mijn mavootje. Toch haalde ik hoge scores bij IQ-tests bij sollicitaties. Dus ik vraag me af of IQ wel vergelijkbaar is met opleidingsniveau.

Hier bij FOK! loopt ook eentje rond met een universitaire opleiding en bij elke post van hem ben ik weer stomverbaasd. Een niveau van lik m'n vestje, zo uit de volksbuurt. Soms denk ik wel eens, heeft die vent nou gewoon zitten liegen over een bul?
pi_218416868
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:29 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Op mijn werk is iedereen universitair opgeleid, velen met dubbele afgeronde universitaire studies. Ik ben de enige die geen bul heeft. Ondanks al die gestudeerdheid zie ik enorme verschillen. Ik zie tussen collega's vrouwenhaters, PVV-stemmers en zelfs aanhangers van dictaturen. De vrouwenhaters, daar ben ik nog het meest om verbaasd. Tijdens een biertje in de kroeg leerde ik hun ware aard kennen over hoe ze over vrouwen dachten. Had niets met wraak te maken, maar alles met neerkijken op. En dan was mijn eerste reactie, hoe kom jij aan zo'n hoog diploma.
Kijk bijvoorbeeld naar ontgroeningen bij universiteiten. Dat zijn toch maar even mensen met 6 jaar VWO in hun zak. Daarbij kan ik nog niet eens in hun schaduw lopen met mijn mavootje. Toch haalde ik hoge scores bij IQ-tests bij sollicitaties. Dus ik vraag me af of IQ wel vergelijkbaar is met opleidingsniveau.

Hier bij FOK! loopt ook eentje rond met een universitaire opleiding en bij elke post van hem ben ik weer stomverbaasd. Een niveau van lik m'n vestje, zo uit de volksbuurt. Soms denk ik wel eens, heeft die vent nou gewoon zitten liegen over een bul?
Ben je vóór of tégen het willen ontkrachten van BNW of TRU onderwerpen? :)
pi_218417426
F&L / 2 miljard doden

Door dit open te laten sta je toe dat iemand die overduidelijk psychisch niet in orde is zichzelf voor de leeuwen gooit. Dat lijkt me onethisch.
  maandag 4 augustus 2025 @ 21:40:40 #250
510276 Geldprintkabouter
Clandestiene puntmuts
pi_218419472
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:38 schreef Jigzoz het volgende:
F&L / 2 miljard doden

Door dit open te laten sta je toe dat iemand die overduidelijk psychisch niet in orde is zichzelf voor de leeuwen gooit. Dat lijkt me onethisch.
Heel erg mee eens. Hoe kan het nou dat je exact mijn woorden gebruikt? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')