Nouja, dat je de hele tijd posts gaat zitten spammen waarvan je denkt dat ik dat zou willen verbergen oid, wat totaal niet het geval was overigens, dan ben je wel degelijk bezig met "het dwars proberen te liggen" (in je eigen hoofd dan, want tis verre van mijn bedoeling en dat is het ook nooit geweest, om dat te verbergen, en jij leek heel duidelijk te denken van wel)..quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:45 schreef _Kerelx het volgende:
[..]
Ja dat ben ik. Vandaar dat ik ook dezelfde gebruikersnaam gebruik. Ik doe dit niet om je het leven zuur te maken. Je kan dat ook wel merken aan mijn manier van schrijven. De "echte Kerelx" zal dan ook niet inloggen en het tegendeel kunnen bewijzen, zoals je vraagt, omdat ik dat account door de passmailer heb gehaald.
Het eerste wat meneer doet met zijn volgende kloon is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:50 schreef Mijk het volgende:
[..]
Nouja, dat je de hele tijd posts gaat zitten spammen waarvan je denkt dat ik dat zou willen verbergen oid, wat totaal niet het geval was overigens, dan ben je wel degelijk bezig met "het dwars proberen te liggen" (in je eigen hoofd dan, want tis verre van mijn bedoeling en dat is het ook nooit geweest, om dat te verbergen, en jij leek heel duidelijk te denken van wel)..
Goed, verder ga ik hier niet op in, je liep expres te zieken, mods hebben behoorlijk wat werk gehad aan jou, dus je kunt jezelf in de spiegel aankijken voor de reden waarom je accounts deleted worden.
Lekker offtopic met gestrekt been er in.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:29 schreef _Kerelx het volgende:
[..]
En daar ben je weer. Ik dacht je zei dat je hier weg ging? Maar zoals gewoonlijk kom je na een paar dagen weer terug.
Deleted.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:15 schreef dop het volgende:
[..]
Het eerste wat meneer doet met zijn volgende kloon is.
[..]
Lekker offtopic met gestrekt been er in.
_Kerelx in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 15
En dan straks hier weer lekker huilen.
Volgens mij is deze regel hier van toepassing:quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:53 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Mensen zijn in staat om van alles en nog wat te verzinnen. Of het allemaal de toets van de werkelijkheid doorstaat is vaak twijfelachtig. Kijk naar al die godsdienstdwazen, door hun gemankeerde hersenprocessen beweren ze van alles. Ze noemen dat geloof maar in werkelijkheid slaat het allemaal nergens op.
Ik vind dit wel heel erg hypocriet. Jij en Vincent_student begonnen als eerst met de verdachtmaking richting mij en persoonlijke aanvallen, en nu huil je zelf als ik Vincent_student ‘herinner’ aan zijn eigen woord dat hij hier niet meer zou posten. Dat is niet off-topic noch met een gestrekt been in komen, want in hetzelfde topic heeft Vincent meerdere keren aangegeven te stoppen met posten, dat zou dan ook off-topic zijn. En ik kom daarmee echt niet met een “gestrekt been” in, maar herinner hem gewoon om zich aan zijn woord te houden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:15 schreef dop het volgende:
[..]
Het eerste wat meneer doet met zijn volgende kloon is.
[..]
Lekker offtopic met gestrekt been er in.
_Kerelx in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 15
En dan straks hier weer lekker huilen.
Ik spam niet en lig niet dwars. Er wordt een eenzijdig verhaal verteld over mij, waar ik op reageer. En omdat je meedeed met de aanval op mij, i.p.v. ertegen op te treden, hou ik je een spiegel voor betreft het nemen van een andere account. Jij hebt niks te verbergen met je nieuwe account, net zo min ik.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:50 schreef Mijk het volgende:
[..]
Nouja, dat je de hele tijd posts gaat zitten spammen waarvan je denkt dat ik dat zou willen verbergen oid, wat totaal niet het geval was overigens, dan ben je wel degelijk bezig met "het dwars proberen te liggen" (in je eigen hoofd dan, want tis verre van mijn bedoeling en dat is het ook nooit geweest, om dat te verbergen, en jij leek heel duidelijk te denken van wel)..
Goed, verder ga ik hier niet op in, je liep expres te zieken, mods hebben behoorlijk wat werk gehad aan jou, dus je kunt jezelf in de spiegel aankijken voor de reden waarom je accounts deleted worden.
Ik ben het helemaal met je eens. Kijk ook hoe hij discussieert met anderen. Er valt totaal niet met hem te praten. Hij staat open voor niemand en meneer heeft allemaal gelijk en anderen snappen het niet en als het niet in zijn straatje past dan is het altijd "Ik weet niet waar je het over hebt". Een ontzettend onsympathieke jongen. Als christen schaam ik me ook voor hem.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:44 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik heb nergens een nazi-vergelijking gebruikt. Nergens heb ik je een hond genoemd. Wat zit je nou weer te liegen?
Je bent geen sukkel omdat je een gelovige bent, integendeel. Ik zie een gelovige als iemand die behoefte heeft aan duidelijkheid en vastigheid in zijn of haar woelige wereld. En dat is een goed ding, niet mijn ding maar het is wel goed,
Er zijn vele redenen waarom ik een bloedhekel aan je heb. Maar dat snap je toch niet want luisteren is niet jouw ding. Je negeert werkelijk elk argument dat niet in jouw vieze straatje past. Je bent volgens mij in ieder geval geen hond of nazi maar een griezelige haatzaaier die onverdraagzaam is tegen alles en iedereen die niet in jouw compleet van de pot gerukte sprookjes gelooft. Je bent een schande voor het christelijk geloof. Grieven, kwetsen en arrogant zijn, is jouw ding, niet de mijne. Je zegt dat je de weg van Jezus volgt maar ik lees de teksten van iemand met een duivelse inborst.
Wil je dat ik aardig tegen jou doe? Ik zou zeggen, begin eens eens jouw houding te veranderen op dit forum. Maar goed, dat doe je toch niet want jouw Jezus luistert al lang niet meer naar jou. Alle hoop is verdwenen.
Dit is mijn mening en daar zal je het mee moeten doen.
Geen idee wie je bent, heb ik je hier eerder gezien?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:04 schreef -Kerelx het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg hypocriet. Jij en Vincent_student begonnen als eerst met de verdachtmaking richting mij en persoonlijke aanvallen, en nu huil je zelf als ik Vincent_student ‘herinner’ aan zijn eigen woord dat hij hier niet meer zou posten. Dat is niet off-topic noch met een gestrekt been in komen, want in hetzelfde topic heeft Vincent meerdere keren aangegeven te stoppen met posten, dat zou dan ook off-topic zijn. En ik kom daarmee echt niet met een “gestrekt been” in, maar herinner hem gewoon om zich aan zijn woord te houden.
Door dit hier aan te halen huil je toch wel zelf met je troll-account.
Sorry maar ik maak hier toch echt bezwaar tegen. Ik ben niet degenen die anderen uitmaakt voor dwazen, idioten, haatzaaiers, antisemiet, racist, die insinueert dat anderen op het graf van de paus dansen, dat een user klonen aanmaakt, dat anderen nepchristenen of wat dan ook nep zijn, dat mijn geloof alleen maar onzinnige hersenspinsels zijn, of de uitingen van andere geestelijke problemen. Ik ben niet degene die openlijk negatief over anderen praat, maar zodra ik in gesprek ga met die persoon begin te dreigen dat ik die persoon ga rapporteren omdat het mij niet aanstaat wat diegene zegt. Ik ben niet diegene die verwacht dat andere users mijn ongevraagde adviezen aannemen of leuk vinden, of daar op zitten te wachten. Ik verwacht niet dat andere mensen heel hun manier van doen en denken aanpassen omdat ik dat nu eenmaal zo wil, en omdat ik anders met mijn voeten ga stampen omdat het niet meer leuk is. Ik ben in letterlijk 1 of 2 topics actief, hoe zou ik de sfeer van het hele subforum verpesten? Door mijn kijk op zaken te geven in een topic over het geloof? Veel van de users hier, waaronder jij zelf, zijn ontzettend onverdraagzaam en intolerant, en ook respectloos naar anderen toe, en proberen ook niet te begrijpen wat ik of een ander met een andere mening zegt of bedoelt te zeggen. Dat jullie het onderling prima kunnen vinden is natuurlijk logisch, want soort zoekt soort, maar je hoeft mij niet te verwijten dat ik hier 'de sfeer verpest' of iets dergelijks, dat doen jullie zelf met jullie eigen haatdragende, intolerante houding en dubieuze postgedrag, vol persoonlijke aanvallen en gebrek aan respect voor mensen met andere meningen. Hierboven geeft een user openlijk aan dat hij gewoon een hekel aan mij heeft. En waarom? Omdat ik in andere dingen geloof en dat niet onder stoelen of banken steek en niet zomaar voor zoete koek andermans mening slik, en omdat ik erop wijs dat die persoon zich respectloos gedraagt en de regels overtreedt. Als het aan jullie ligt, komen hier alleen users posten waar je het mee eens bent, dan ben je een 'goed en leuk persoon'. Steek de hand eens in eigen boezem Vincent. Dit is niet de eerste keer waarin je mij op zo'n manier openlijk aanvalt. Denk je dat ik dan op jouw goedbedoelde adviezen over communicatie zit te wachten? Omdat je zo'n goed voorbeeld geeft van een goede, respectvolle communicator denk je? Ik vind het ronduit giftig en ook niet eerlijk of waarheidsgetrouw wat je doet en houd mij daar liever verre van.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:23 schreef Vincent_student het volgende:
@:Kerelx , @:Kerelx. , -@:Kerelx , @:Kerelx- @:.Kerelx (Ik werk alvast in de toekomst)
Volgens mij had ik die post verwijdert. Maar goed, vragen mag je altijd. Maar het is nog steeds mijn eigen zaak. Maar punt is wel dat het tijdens jullie afwezigheid (met Ali) alles weer eindelijk normaal werd in dit subforum en nu zijn jullie weer terug en de sfeer is weer naar de filistijnen. Dat is het grote bezwaar,
Nee, het zal mij een worst zijn hoe je gelooft, echt. Het is hoe je communiceert. Het is jammer dat je gewoon niet luistert en de hulp die je aangeboden wordt afwijst. Het gaat echt niet om je geloof, maar het communiceren met anderen, daar kan heel veel aan verbeterd worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
En waarom? Omdat ik in andere dingen geloof en dat niet onder stoelen of banken steek
Ik wil geen hulp van iemand die verdachtmakingen plaatst over klonen, die constant in mijn afwezigheid en aanwezigheid mijn woorden verdraait, die mijn persoon bekritiseert, die met zijn voeten begint te stampen als iemand iets zegt wat hem niet aanstaat, die doet alsof ik hier de sfeer verziek terwijl ik zelf juist constant persoonlijk direct en indirect wordt aangevallen, enzovoorts. Voor mij zijn dat allemaal tekenen van een grondig gebrek aan inzicht, en dat stimuleert bij mij geen vertrouwen. Accepteer dat en move on.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:53 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee, het zal mij een worst zijn hoe je gelooft, echt. Het is hoe je communiceert. Het is jammer dat je gewoon niet luistert en de hulp die je aangeboden wordt afwijst. Het gaat echt niet om je geloof, maar het communiceren met anderen, daar kan heel veel aan verbeterd worden.
Dat ik je rapporteerde, was omdat je verzocht om op te houden met vuren van posts op me. Je beschuldigt anderen ervan zaken te verdraaien, maar dat doe jij zelf.
Laat maar. Er valt geen land met je bezeilen. Veel succes verder. Ik wil je erg graag helpen, één op één gesprek, mocht je dat willen, je bent altijd welkom.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp van iemand die verdachtmakingen plaatst over klonen, die constant in mijn afwezigheid en aanwezigheid mijn woorden verdraait, die mijn persoon bekritiseert, die met zijn voeten begint te stampen als iemand iets zegt wat hem niet aanstaat, die doet alsof ik hier de sfeer verziek terwijl ik zelf juist constant persoonlijk direct en indirect wordt aangevallen, enzovoorts. Voor mij zijn dat allemaal tekenen van een grondig gebrek aan inzicht, en dat stimuleert bij mij geen vertrouwen. Accepteer dat en move on.
Hier weer, 'vuren van posten'. Wat een onzin toch. Je zoekt zelf de confrontatie op, Vincent. Als je er niet tegen kan dat ik je een weerwoord geef, moet je dat niet doen.
Ik deed niet mee met de aanval, ik noemde louter dat het "niet zo vreemd is dat iemand denkt dat je een kloon bent, omdat je een account van 2 dagen oud had met 3 posts"... verder gaan we geen discussie voeren hierover, ja ik ben EggsTC, ja dat mag, ja jij mag ook een kloon, maar wees dan niet verbaasd als dat gezegd wordt. Ja, je hebt ongeveer 10x dezelfde post hier neergezet waar mods dus steeds moesten ingrijpen en veel moesten verwijderen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:05 schreef -Kerelx het volgende:
[..]
Ik spam niet en lig niet dwars. Er wordt een eenzijdig verhaal verteld over mij, waar ik op reageer. En omdat je meedeed met de aanval op mij, i.p.v. ertegen op te treden, hou ik je een spiegel voor betreft het nemen van een andere account. Jij hebt niks te verbergen met je nieuwe account, net zo min ik.
Je liep zelf expres te zieken en mijn posts te verwijderen die gewoon normaal waren, dus hield ik je gewoon weer een spiegel voor. Je hebt zelf een nieuwe account genomen EggsTC, en doet mee met de verdachtmakingen, dus doe ik dat ook bij jou. En dan te bedenken dat ik je wees op deze mod functie.
Waarom zou ik jouw hulp willen? Heb ik daar ooit om gevraagd, of een teken gegeven dat ik daar op zit te wachten?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Laat maar. Er valt geen land met je bezeilen. Veel succes verder. Ik wil je erg graag helpen, één op één gesprek, mocht je dat willen, je bent altijd welkom.
Ok. Het was uit een goed hart.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw hulp willen? Heb ik daar ooit om gevraagd, of een teken gegeven dat ik daar op zit te wachten?
Waarom zou ik hulp willen van iemand die zich zo opstelt naar mij zoals jij doet? Vijandig, aanvallend, roddels verspreiden, mijn persoon bekritiseren, proberen mij een ban aan te smeren. Nu ook weer je laatste bericht in het topic. Wat denk je nou, dat je dan als een sympathieke vent overkomt waar ik wel een leuk gesprekje mee wil voeren, of advies van wil? Nee, totaal niet. Als je dat niet snapt, ontbreekt het aan zelfreflectie ben ik bang.
Ik spreek je nu hard toe, maar daar heb je het toch echt zelf naar gemaakt met je eigen gedrag.
Dat betwijfel ik dus. Omdat je constant allerlei smerige dingen doet en zegt. Bij mij komt het meer over als een soort controledrang. Ik moet doen zoals jij wil, anders word je boos of verpest ik de sfeer. Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:42 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ok. Het was uit een goed hart.
Dat is echt niet het geval. Zullen we nu afsluiten? Maar, zoals ik al zei, mijn deur staat altijd open.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus. Omdat je constant allerlei smerige dingen doet en zegt.
Ik verzoek jou vriendelijk om te stoppen met over mij te praten of mijn persoon te bekritiseren en gewoon als een volwassen kerel een inhoudelijk gesprek met mij te voeren. Ik zit niet te wachten op goedbedoelde adviezen of een aanbod van hulp, ik wil gewoon dat je mij respecteert en me in mijn waarde laat, en met mij een gesprek op de inhoud voert. De rest heb ik nu geen interesse in.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:44 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is echt niet het geval. Zullen we nu afsluiten? Maar, zoals ik al zei, mijn deur staat altijd open.
Als ik de laatste pagina teruglees, ben jij degene die hier vijandelijk zit te doen, en niet Vincent. Dus ik weet niet, maar ga even PM verder , hij steekt zn hand zelfs daarvoor uit, om eea op te lossen.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik verzoek jou vriendelijk om te stoppen met over mij te praten of mijn persoon te bekritiseren en gewoon als een volwassen kerel een inhoudelijk gesprek met mij te voeren. Ik zit niet te wachten op goedbedoelde adviezen of een aanbod van hulp, ik wil gewoon dat je mij respecteert en me in mijn waarde laat, en met mij een gesprek op de inhoud voert. De rest heb ik nu geen interesse in.
Welke laatste pagina? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:47 schreef Mijk het volgende:
[..]
Als ik de laatste pagina teruglees, ben jij degene die hier vijandelijk zit te doen, en niet Vincent. Dus ik weet niet, maar ga even PM verder , hij steekt zn hand zelfs daarvoor uit, om eea op te lossen.
Je weigert dat, dat is je goed recht, maar je zit vervolgens wel gal te spuien over hem. Dus ga PM, of laat het rusten, 1 vd 2 gaarne.
Deze pagina.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Welke laatste pagina? Waar heb je het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |