abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2025 @ 13:10:05 #126
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217463715
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:02 schreef Kerelx. het volgende:

[..]
Stop toch een met je getrol en gejank.
Kom op kerelx, je weet zelf toch wel dat je raar doet.
Rest your mind in distant wilderness
Take your time and concentrate on it
Take a stand and make your hand a fist
We got a reason to resist
pi_217463757
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:10 schreef Panterjong het volgende:

[..]
Kom op kerelx, je weet zelf toch wel dat je raar doet.
Je doet zelf raar door elke keer in verschillende topics te reageren met de zinsnede "loop niet te trollen " op users die serieus reageren, en dat voor iemand die nota bene 2 kinderen heeft. Echt, schaam je hoe je hier als een kleuter loopt te trollen en users loopt te beschuldigen van datgene waar je zelf schuldig aan maakt.
  vrijdag 25 april 2025 @ 13:18:59 #128
545 dop
:copyright: dop
pi_217463774
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 12:58 schreef Kerelx. het volgende:

[..]
Je gaat hier vrolijk verder met je verdachtmakingen, in nota bene FA, nadat Mijk een post heeft weggehaald die dat deed.
welke post?, @Mijk heeft niets weg gehaald van mij, maar mocht hij dit wel doen omdat deze discussie in het andere topic offtopic is dan vind ik dat prima.

Ik heb in ruim 25jaar fok 2 notes en 1 waarschuwing zo ongeveer.
Mijn Posts zijn zeer regelmatig en over een grote variatie aan topics door de jaren heen.
Maar jij mag roepen dat ik een kloon ben, als dat je blij maakt.

Met dit gedrag zullen andere users je vast nog makkelijker links laten liggen. Als dat is wat je wil bereiken succes.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_217463865
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:18 schreef dop het volgende:

[..]
welke post?, @:mijk heeft niets weg gehaald van mij, maar mocht hij dit wel doen omdat deze discussie in het andere topic offtopic is dan vind ik dat prima.

Ik heb in ruim 25jaar fok 2 notes en 1 waarschuwing zo ongeveer.
Mijn Posts zijn zeer regelmatig en over een grote variatie aan topics door de jaren heen.
Maar jij mag roepen dat ik een kloon ben, als dat je blij maakt.

Met dit gedrag zullen andere users je vast nog makkelijker links laten liggen. Als dat is wat je wil bereiken succes.
Ik heb het niet over jouw post, maar die van Vincent_student die verwijderd is omdat hij begon met het verdacht maken van mij en deze roddel tour begon. Wat doe jij? Jij gaat vrolijk daarmee verder in het andere topic én hier in FB, omdat je niks te vrezen hebt met je troll-account. Je hebt er vast zat naast deze.

Wat wil je daarmee bewijzen? Je hebt troll-accounts, en dop is er een van, en je kan niks anders bewijzen.
Hoe voelt dat nou, die spiegel? Leuk he? Geniet ervan.

Als je reflectie in de spiegel niet bevalt, verander je eigen gedrag dan.
  vrijdag 25 april 2025 @ 13:31:15 #130
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217463874
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:17 schreef Kerelx. het volgende:

[..]
Je doet zelf raar door elke keer in verschillende topics te reageren met de zinsnede "loop niet te trollen " op users die serieus reageren, en dat voor iemand die nota bene 2 kinderen heeft. Echt, schaam je hoe je hier als een kleuter loopt te trollen en users loopt te beschuldigen van datgene waar je zelf schuldig aan maakt.
Welke users?
pi_217463920
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:17 schreef Kerelx. het volgende:
dat voor iemand die nota bene 2 kinderen heeft
Zo, dit is echt grof.
pi_217463940
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:30 schreef Kerelx. het volgende:

[..]
Ik heb het niet over jouw post, maar die van Vincent_student die verwijderd is omdat hij begon met het verdacht maken van mij en deze roddel tour begon. Wat doe jij? Jij gaat vrolijk daarmee verder in het andere topic én hier in FB, omdat je niks te vrezen hebt met je troll-account. Je hebt er vast zat naast deze.

Wat wil je daarmee bewijzen? Je hebt troll-accounts, en dop is er een van, en je kan niks anders bewijzen.

Joh, hou je een beetje in. Laat het toch rusten. Je maakt het zo alleen maar erger. We hadden hier een paar weken rust en alles begint weer van voor af aan. En dat nog wel in een religieus subforum. Best erg.
  vrijdag 25 april 2025 @ 13:49:34 #133
545 dop
pi_217463997
quote:

[..]

ik heb vrij duidelijk aan gegeven welk deel van jouw gedrag ik ongepast vind, daar reageer je niet op verder prima, zal er geen nacht minder om slapen. Verder laat ik het aan de mods
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
  vrijdag 25 april 2025 @ 13:54:39 #134
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217464043
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:43 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Joh, hou je een beetje in. Laat het toch rusten. Je maakt het zo alleen maar erger. We hadden hier een paar weken rust en alles begint weer van voor af aan. En dat nog wel in een religieus subforum. Best erg.
Ja dat is wel jammer. Ali en Kerelx verzieken de boel weer.
pi_217464212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:54 schreef Panterjong het volgende:

[..]
Klopt, het zijn de twee ergste forumverpesters die er zijn. Wekenlang was het hier leuk en konden we beschaafd met elkaar van gedachten wisselen. Nu voeren de ruziezoekers weer de boventoon. Van Kerelx had ik niks anders verwacht, van Ali de vrome christen valt mij dit bar tegen. Hij denkt dat hij de weg van Jezus volgt maar het is voor iedereen duidelijk dat hij Satan aanbidt.
pi_217464337
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:43 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Nee, dat doe jij door je reacties hier weer. Je hebt zelf die roddel opgerakeld en laat het niet rusten en maakt het alleen maar erger. We hadden hier inderdaad een paar weken rust tot jij weer met die roddels begon. Schijnheilige.
pi_217464356
Ik ben nog geen week terug en binnen 2 dagen begint hetzelfde riedeltje weer: kloon-accounts, haatzaaier, religiegek, nepchristen, je verpest het forum, enz.

Ik zal mij inhouden maar ik hoop wel dat hier objectief naar gekeken wordt.
pi_217464359
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:49 schreef dop het volgende:

[..]
ik heb vrij duidelijk aan gegeven welk deel van jouw gedrag ik ongepast vind, daar reageer je niet op verder prima, zal er geen nacht minder om slapen. Verder laat ik het aan de mods
En ik heb duidelijk aangegeven welk deel van jouw gedrag ik ongepast vind. Ik heb geen ongepast gedrag vertoond en reageer alleen op roddels en het spelen op de man, waarbij men voorbij aan de inhoud gaat.
pi_217464364
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:54 schreef Panterjong het volgende:

[..]
Dat doe jij met de rest hier, trol.
  vrijdag 25 april 2025 @ 14:39:04 #140
545 dop
pi_217464434
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 14:30 schreef Kerelx. het volgende:

[..]
En ik heb duidelijk aangegeven welk deel van jouw gedrag ik ongepast vind. Ik heb geen ongepast gedrag vertoond en reageer alleen op roddels en het spelen op de man, waarbij men voorbij aan de inhoud gaat.
Met die paar post van je op dit nieuwe account is het vrij snel duidelijk hoe weinig inhoud jij hebt, maar bedankt voor het inzicht.
  vrijdag 25 april 2025 @ 15:11:22 #141
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217464749
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 14:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik ben nog geen week terug en binnen 2 dagen begint hetzelfde riedeltje weer: kloon-accounts, haatzaaier, religiegek, nepchristen, je verpest het forum, enz.

Ik zal mij inhouden maar ik hoop wel dat hier objectief naar gekeken wordt.
Tja als jij het forum verziekt dan verziek jij get forum. Het is zoals het is.

Het begon met het door jou voortzetten van je haat-campagne naar katholieken toe.

In dit topic beschuldig je me ook weer vals.
  vrijdag 25 april 2025 @ 15:12:09 #142
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217464760
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 14:30 schreef Kerelx. het volgende:

[..]
Dat doe jij met de rest hier, trol.
Schelden is niet nodig hoor.

Zou je nog antwoord willen geven op mijn vraag of zullen we concluderen dat het een valse beschuldiging is.
  vrijdag 25 april 2025 @ 15:12:28 #143
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217464762
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef Panterjong het volgende:

[..]
Tja als jij het forum verziekt dan verziek jij het forum. Het is zoals het is.

Het begon met het door jou voortzetten van je haat-campagne naar katholieken toe.

Moderator vrijdag 25 april 2025 @ 15:14:23 #144
57816 crew  Mijk
BAM
pi_217464786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 13:02 schreef Kerelx. het volgende:

[..]
Stop toch een met je getrol en gejank.
Nu even klaar jongens, ik ga ff eea bekijken.
As above, so below.
  vrijdag 25 april 2025 @ 15:15:11 #145
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217464795
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:14 schreef Mijk het volgende:

[..]
Nu even klaar jongens, ik ga ff eea bekijken.
Dank je.
pi_217464866
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 14:27 schreef Kerelx. het volgende:

[..]
Nee, dat doe jij door je reacties hier weer. Je hebt zelf die roddel opgerakeld en laat het niet rusten en maakt het alleen maar erger. We hadden hier inderdaad een paar weken rust tot jij weer met die roddels begon. Schijnheilige.
Ik heb mijn excuses aangeboden. Ik heb toegegeven dat ik verkeerd zat.
  Moderator vrijdag 25 april 2025 @ 15:43:28 #147
57816 crew  Mijk
BAM
pi_217464997
quote:

[..]

Denk dat je even moet beseffen, dat het niet zo'n vreemde reactie is van vincent, als je account 2 dagen terug is aangemaakt, en er slechts 3 posts waren op dat moment. Nu is het offtopic van vincent idd, maar je zou er in principe niet gek van op moeten kijken dát men dit als clone bestempeld ("clone van wie" even daarbuiten gelaten, da's verder irrelevant op t moment, de "waarom" is interessanter).

Maar zoals gezegd, we kijken even eea na.
As above, so below.
pi_217465506
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef Panterjong het volgende:

[..]
Tja als jij het forum verziekt dan verziek jij get forum. Het is zoals het is.

De waarheid is natuurlijk dat je zelf begon met haatzaaien naar aanleiding van het overlijden van de paus waardoor volgens jou 'leden van een bepaald ander geloof' 'feest zouden vieren' en dergelijke, berichten die ook zijn aangepast door een mod. Terwijl ik er zelf geen woord over gezegd had en er ook niks over gezegd heb.

Dus wie verpest hier nou de sfeer en wie zaait er nou haat? Dat ben je toch echt zelf.

Dat geklaag dat het 'rustig was' en nu het door mij weer bonje zou zijn, is ook echt omkeren. Ik heb mij gewoon normaal gedragen en niets aanstootgevends gezegd of wat dan ook. Maar ik krijg wel weer de drek over mij heen van dezelfde users als altijd, die zich blijkbaar niet door enige regel of maatregelen geremd voelen.

Feit is ook dat het hier jarenlang in wezen best goed ging, tot enkele users hier ongeveer een jaar geleden heel actief werden. Pas sinds hun aanwijzigheid op dit subforum escaleert het constant. Dat is de realiteit.

Verder kan ik het ook allemaal negeren, maar dit verdient wel zichtbaarheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 25-04-2025 17:19:35 ]
  Moderator vrijdag 25 april 2025 @ 17:01:11 #149
57816 crew  Mijk
BAM
pi_217465678
@Kerelx mag komen posten onder z'n normale account als hij dat zou willen, ipv Kerelx[punt].

Graag nu clonespeculatie stoppen, van alle kanten.

Bedankt.
As above, so below.
  vrijdag 25 april 2025 @ 17:50:33 #150
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_217466049
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 16:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
De waarheid is natuurlijk dat je zelf begon met haatzaaien naar aanleiding van het overlijden van de paus waardoor volgens jou 'leden van een bepaald ander geloof' 'feest zouden vieren' en dergelijke, berichten die ook zijn aangepast door een mod. Terwijl ik er zelf geen woord over gezegd had en er ook niks over gezegd heb.

Dus wie verpest hier nou de sfeer en wie zaait er nou haat? Dat ben je toch echt zelf.

Dat geklaag dat het 'rustig was' en nu het door mij weer bonje zou zijn, is ook echt omkeren. Ik heb mij gewoon normaal gedragen en niets aanstootgevends gezegd of wat dan ook. Maar ik krijg wel weer de drek over mij heen van dezelfde users als altijd, die zich blijkbaar niet door enige regel of maatregelen geremd voelen.

Feit is ook dat het hier jarenlang in wezen best goed ging, tot enkele users hier ongeveer een jaar geleden heel actief werden. Pas sinds hun aanwijzigheid op dit subforum escaleert het constant. Dat is de realiteit.

Verder kan ik het ook allemaal negeren, maar dit verdient wel zichtbaarheid.
Die post waarin je de katholieke kerk beschuldigde had niets met mij van doen. Die kwam gewoon voort uit je drang om haat te zaaien naar katholieken toe.

Voor wat betreft mijn opmerking. Eerder heb je de paus 'antichrist' genoemd en de gehele katholieke gemeenschap heb je meerdere keren weggezet als satanisch. Het is verder een feit dat een deel van de leer van de adventskerk er op gericht is de katholieke gemeenschap te haten. Er is daar zelfs een hele theologie door de adventskerk omheen gebouwd waar jij, gezien je uitingen, je mee hebt laten indoctrineren.
De gedachte dat de dood van deze satan zou leiden tot feestvreugde bij de adventskerk is daarom zo gek nog niet. Wat dat met haatzaaien te maken heeft ontgaat me.

Zou je me nog even willen laten weten waarom je me vals beschuldigd? Waar, hoe en wanneer heb ik precies gezegd dat je een kloon van kerelx bent? Wat is de reden van deze valse beschuldiging?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')