Heel netjes van je dat je een bedankje weggeeft, jij geeft wel het goede voorbeeld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dank aan de mods dat er even ingegrepen is.
In het verleden zijn het vaker of alleen maar users geweest die vooral in F&L actief waren mod geweest. Ging altijd prima. Laforest, Molurus, Haushofer, Triggershot, en nog zoveel anderen, waren heel actief hier en konden prima onpartijdig modereren. Maar zoals Dotteke aangaf kan Yvonne prima users screenen (als ik het zo mag noemen) voor de functie van moderator.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef dop het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk voor het overgrote deel van de f&l vaste klanten.
Hier heb je volgens mij een mod nodig die zelf niet deel neemt aan de discussie.
Heel charmant, zo'n complimentje weggeven. Je bent een voorbeeld voor anderen. Kontlikkerij is niks voor jou, gelukkig maar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Kerelx het volgende:
[..]
In het verleden zijn het vaker of alleen maar users geweest die vooral in F&L actief waren mod geweest. Ging altijd prima. Laforest, Molurus, Haushofer, Triggershot, en nog zoveel anderen, waren heel actief hier en konden prima onpartijdig modereren. Maar zoals Dotteke aangaf kan Yvonne prima users screenen (als ik het zo mag noemen) voor de functie van moderator.
zo lang is kerelx nog niet hierquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Kerelx het volgende:
[..]
In het verleden zijn het vaker of alleen maar users geweest die vooral in F&L actief waren mod geweest. Ging altijd prima. Laforest, Molurus, Haushofer, Triggershot, en nog zoveel anderen, waren heel actief hier en konden prima onpartijdig modereren.
Ik impliceer ook niet anders, ik geef het aan omdat het de onpartijdigheid (of de mogelijke twijfel daar aan) ten goede zou komen.quote:Maar zoals Dotteke aangaf kan Yvonne prima users screenen (als ik het zo mag noemen) voor de functie van moderator.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:51 schreef Panterjong het volgende:
[..]
'Als' is inderdaad niet van toepassing.
Verder zal het me allemaal een worst wezen heel die mening van je.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:50 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Dat mijn mening je een worst zal wezen geeft mij toch wel aan dat je niet naar de inhoud kijkt, maar naar wie wat post. Je zit er dan emotioneel in en dat maakt discussiëren niet prettig of rationeel. Verder reageer je natuurlijk zelf op mijn post (met een stroman).
En uiteraard spuit 11 die zich er ook mee moet bemoeien:quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nou de reden is achter de reactie van Panterjong. Wat is er nou 'giftig' in Kerelx's reactie?quote:woensdag 19 februari 2025 15:18 schreef Bassie48 het volgende:[/b]
[..]
Houd eens op met die flauwekul.
Ik voel me nu niet echt geroepen verantwoording af te leggen aan iemand die mij vanuit een sektarische basis satanisch noemt, mensen op allerlei wijzen kleineert en ondanks ingrijpen van mods niet van ophouden weet door andere users uit te schelden met termen als 'Spuit 11'.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Eerlijkheidshalve moeten we denk ik toch echt even terug naar wat nou de oorzaak was van deze uitwisseling:
[..]
[..]
[..]
En uiteraard spuit 11 die zich er ook mee moet bemoeien:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nou de reden is achter de reactie van Panterjong. Wat is er nou 'giftig' in Kerelx's reactie?
Niets. Dus dit is het soort gedrag dat ertoe leidt dat we als kleine kinderen om een mod moeten zeuren.
Het is wmb stieren en vervelen. Niveau basisschool.
Objectief gezien is er helemaal niets giftigs aan zijn reactie. Dus het zou eigenlijk wel prettig zijn als je aangeeft wat je nou eigenlijk dwarszit en waarom je het nodig of gerechtvaardigd vindt om zo te reageren. Het lijkt namelijk nergens op te slaan en gewoon een beetje ordinair gescheld te zijn. Om vervolgens hier een potje te huilen dat wij ruzie zoeken. Vreemde gedachtenkronkels allemaal, ik kan het moeilijk serieus nemen. Maar het is dan ook niet echt serieus bedoeld, is het wel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet echt geroepen verantwoording af te leggen aan iemand die mij vanuit een sektarische basis satanisch noemt, mensen op allerlei wijzen kleineert en ondanks ingrijpen van mods niet van ophouden weet door andere users uit te schelden met termen als 'Spuit 11'.
Echt... je scheld zelf iemand uit voor Spuit 11 en dan moet ik jou uitleg gaan geven. Notabene aan iemand die mij uitscheld voor trol, me satanisch noemt en mn opleiding tot op het bot afkraakt op basis van vage aannamen. Wie denk je dat je bent, de Heilige moeder van het kindeke Jezus zelf? Ga toch weg man, je zit gewoon weer te trollen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Objectief gezien is er helemaal niets giftigs aan zijn reactie. Dus het zou eigenlijk wel prettig zijn als je aangeeft wat je nou eigenlijk dwarszit en waarom je het nodig of gerechtvaardigd vindt om zo te reageren. Het lijkt namelijk nergens op te slaan behalve een beetje ordinair gescheld.
Ga toch gewoon ergens anders stieren, joh.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:55 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Echt... je scheld zelf iemand uit voor Spuit 11 en dan moet ik jou uitleg gaan geven. Notabene iemand die mij uitscheld voor trol, me satanisch noemt en mn opleiding tot op het bot afkraakt op basis van vage aannamen. Wie denk je dat je bent, de Heilige moeder van het kindeke Jezus zelf? Ga toch weg man, je zit gewoon weer te trollen.
Indien nog niemand zich gemeld heeft en als iedereen het ermee eens is wil ik het wel proberen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:48 schreef yvonne het volgende:
Hierbij meteen een vraag. Is er onder jullie iemand die mod zou willen worden hier?
Objectief gezien is er helemaal niets spuit-elferigs aan zijn reactie. Dus het zou eigenlijk wel prettig zijn als je aangeeft wat je nou eigenlijk dwarszit en waarom je het nodig of gerechtvaardigd vindt om zo te reageren. Het lijkt namelijk nergens op te slaan en gewoon een beetje ordinair gescheld te zijn. Om vervolgens hier een potje te huilen dat wij ruzie zoeken. Vreemde gedachtenkronkels allemaal, ik kan het moeilijk serieus nemen. Maar het is dan ook niet echt serieus bedoeld, is het wel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ga toch gewoon ergens anders stieren, joh.
Graag. Jij bent wel relaxt...quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Indien nog niemand zich gemeld heeft en als iedereen het ermee eens is wil ik het wel proberen.
Ik ben dagelijks aanwezig dus dat is een plus maar heb verder nimmer gemodereerd dus weet ik niet of ik de juiste persoon daarvoor ben.
Graag, dat zou fijn zijn. Maar ik benijd je niet, er zijn een handjevol users met wie een fijne discussie onmogelijk is. En dat is jammer want (bijna) alle onderwerpen in F&L zijn interessant genoeg om op een volwassen manier van gedachten te wisselen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Indien nog niemand zich gemeld heeft en als iedereen het ermee eens is wil ik het wel proberen.
Ik ben dagelijks aanwezig dus dat is een plus maar heb verder nimmer gemodereerd dus weet ik niet of ik de juiste persoon daarvoor ben.
Heb jij maar 3 vingers?quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Graag, dat zou fijn zijn. Maar ik benijd je niet, er zijn een handjevol users met wie een fijne discussie onmogelijk is. En dat is jammer want (bijna) alle onderwerpen in F&L zijn interessant genoeg om op een volwassen manier van gedachten te wisselen.
Ik kan het alleen maar aanmoedigen, maar dan ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij met de bovenstaande casus zou omgaan (dus van post #7).quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf niet als voorbeeld, jij bent immers de grootste ruziezoeker.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar aanmoedigen, maar dan ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij met de bovenstaande casus zou omgaan (dus van post #7).
Interpreteer jij Kerelx's post als 'giftig' en de reacties van PJ en B daarop als redelijk en in harmonie met de regels van dit subforum?
Gewoon om een idee te krijgen wat we kunnen verwachten en ook voor jezelf om te zien hoe je met dit soort dingen zou omgaan.
@bedachtzaam en dit?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf niet als voorbeeld, jij bent immers de grootste ruziezoeker.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf niet als voorbeeld, jij bent immers de grootste ruziezoeker.
En waarom die ene post van kereltjex terwijl die constant aan het trollen is?
Ik moet maar proberen te denken dont feed de trolquote:
Voor trolgedrag is dit topic niet bedoeld. Het uiten van persoonlijke rancune kun je via de dm doen als je wilt of via de verlink-button.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
@:bedachtzaam en de opmerking dat Kerelx 'constant aan het trollen' is. Ben je dat met PJ eens?
Het lijkt me wel verstandig om hier even voor te gaan zitten voordat je die verantwoordelijkheid op je neemt.
Houd eens op met die flauwekul.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
@:bedachtzaam en de opmerking dat Kerelx 'constant aan het trollen' is. Ben je dat met PJ eens?
Het lijkt me wel verstandig om hier even voor te gaan zitten voordat je die verantwoordelijkheid op je neemt.
Hou nu eens op, het is wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Fijn dat je het wilt doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ben blij dat een mod nu streng optreedt. Dat was wel hard nodig. Alle welwillende users zijn - denk ik - bereid om te doen wat je van ons vraagt. Maar ik heb er een hard hoofd in dat de onwelwillenden zich hieraan willen houden. De geschiedenis van dit forum leert ons een harde les.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou nu eens op, het is wel genoeg geweest.
En dat telt voor iedereen.
Dit is niet bedoeld om te stoken. Uiteindelijk ging het om deze uitwisseling, die kenmerkend is voor het soort uitwisselingen wat voor problemen zorgt. Die staat er nog steeds, er is niets uitgekomen. Het lijkt me nou niet echt zinnig om dat te negeren, een mod aan te stellen en door te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou nu eens op, het is wel genoeg geweest.
En dat telt voor iedereen.
Nou het korte antwoord is dat ik dergelijke reacties die op de man zijn zou verwijderen, wie het ook is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit is niet bedoeld om te stoken. Uiteindelijk ging het om deze uitwisseling. Die staat er nog steeds, er is niets uitgekomen. Het lijkt me nou niet echt zinnig om dat te negeren, een mod aan te stellen en door te gaan.
Het is niet aan jou om iemand aan te wijzen die in jou ogen trolt, dat maakt een Mod, FA of een admin wel uitquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit is niet bedoeld om te stoken. Uiteindelijk ging het om deze uitwisseling, die kenmerkend is voor het soort uitwisselingen wat voor problemen zorgt. Die staat er nog steeds, er is niets uitgekomen. Het lijkt me nou niet echt zinnig om dat te negeren, een mod aan te stellen en door te gaan.
Je bent helemaal geen verantwoording schuldig aan de users hoe jij iets zou gaan doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou het korte antwoord is dat ik dergelijke reacties die op de man zijn zou verwijderen, wie het ook is.
Wat ik denk of vind doet er natuurlijk niet toe want van belang is een goede sfeer en inhoudelijke discussie.
Fijn, ik neem vandaag of morgen even per pm contact met je op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit klinkt als muziek in mijn oren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou het korte antwoord is dat ik dergelijke reacties die op de man zijn zou verwijderen, wie het ook is.
Wat ik denk of vind doet er natuurlijk niet toe want van belang is een goede sfeer en inhoudelijke discussie.
Met Ali heb ik ook eens zo'n 'soort discussie' gevoerd. Ik stelde hem toen voor om eens in discussie te gaan met een paar wetenschappers van diverse vakgebieden om zijn denkbeelden te toetsen aan wetenschappelijke criteria. Dat vond hij niet nodig. Hij gebruikte als argument dat "die duizenden wetenschappers die elk decennialang onderzoek hebben gedaan in hun vakgebied" (bijv. paleontologie, genetica, moleculaire biologie, embryologie, evolutiebiologie en kosmologie) het allemaal verkeerd zagen wat betreft het ontstaan van leven en evolutie omdat hij de afgelopen 20 jaar "heel wat kennis had opgedaan op internet en zo ook zijn inzichten had gekregen"quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:30 schreef Haushofer het volgende:
Het is in mijn ogen volslagen belachelijk om als leek ("ik heb wel eens een fossiel in een museum gezien!") te pretenderen dat al die duizenden experts er naast zitten
Of Ali kloons gebruikt weet ik ook niet (ik heb aanhalingstekens gebruikt) maar het is wel opvallend dat Kerelx pas geregistreerd staat vanaf 31 december 2024 en dat hij mij meteen allerlei akkefietjes verweet die ik in in het verleden met Ali had. Waarschijnlijk is dit sektelid ingehuurd door Ali. Kan Bayesiaanse statistiek hier een oplossing voor bieden of ben ik het slachtoffer van apofenie?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:53 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk niet dat Ali hier kloons gebruikt, en we hoeven het niet telkens over zijn persoon te hebben.
Ook denk ik niet dat Fok! een forum is om hard te modereren op pseudowetenschap zoals creationisme. Dan wordt het hier ook heel stil, vrees ik. Ik denk dat het prima is als creationisten hier hun ideeën willen spuien, net als mensen die andere gevestigde wetenschap willen bekritiseren. Dat is ook de kern van wetenschap, en leert je tevens iets over methodiek.
't Is alleen dat ik persoonlijk er na 20 jaar wel klaar mee ben.
Het lijkt mij vergezocht. Maar nog belangrijker: dit soort zaken hoeven niet telkens weer te worden besproken. DM een mod of zet een TR als het storend wordt en laat het daar verder bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:15 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Of Ali kloons gebruikt weet ik ook niet (ik heb aanhalingstekens gebruikt) maar het is wel opvallend dat Kerelx pas geregistreerd staat vanaf 31 december 2024 en dat hij mij meteen allerlei akkefietjes verweet die ik in in het verleden met Ali had. Waarschijnlijk is dit sektelid ingehuurd door Ali. Kan Bayesiaanse statistiek hier een oplossing voor bieden of ben ik het slachtoffer van apofenie?
20 jaar is erg lang, je hebt je steentje wel bijgedragen.
Je geeft aan dat we elkaar moeten negeren, wat ik best wil naleven, maar het moet wel wederzijds zijn. Ik ga hem niet eenzijdig negeren, want op die manier kan hij zijn gang blijven gaan en sneren blijven uitdelen en ik moet me maar inhouden. Zie hier weer:quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Heren het is nu wel klaar toch?
Negeer elkaar gewoon
Beter zet je een tr bij de posten. Ik zit nu in de 🚗 onderweg naar huis( rij niet zelf). Kijk zo even als ik achter de laptop zitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:37 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Je geeft aan dat we elkaar moeten negeren, wat ik best wil naleven, maar het moet wel wederzijds zijn. Ik ga hem niet eenzijdig negeren, want op die manier kan hij zijn gang blijven gaan en sneren blijven uitdelen en ik moet me maar inhouden. Zie hier weer:
Bassie48 in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 7
Tja, ik neem je niet echt serieus net zoals jij mij niet serieus neemt. Als ik je gekwetst heb en je tere zieltje aan het huilen is, dan spijt mij dat zeer. Dat was echt niet mijn bedoeling. Het was slechts bedoeld als pedagogische ingreep. Ik heb je totaal verkeerd ingeschat, je bent kennelijk meer dan een digitaal verschijnsel maar een fijngevoelige, dolend wezentje van vlees en bloed. Dat was ik even vergeten. Anyway, mijn welgemeende excuses en alle goeds gewenst in je creationistische wereldje.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:37 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Je geeft aan dat we elkaar moeten negeren, wat ik best wil naleven, maar het moet wel wederzijds zijn. Ik ga hem niet eenzijdig negeren, want op die manier kan hij zijn gang blijven gaan en sneren blijven uitdelen en ik moet me maar inhouden. Zie hier weer:
Bassie48 in F&L / De waarheid over de Islam, het Christendom, deel 7
Ondanks je moderatie en waarschuwing blijft hij helaas doorgaan in FB zie hierboven.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter zet je een tr bij de posten. Ik zit nu in de 🚗 onderweg naar huis( rij niet zelf). Kijk zo even als ik achter de laptop zit
Dit is de pot die de ketel verwijt, terwijl je zelf enkele maanden (6 augustus 2024) geregistreerd bent. Verdenk ik je van het zijn van een kloontje van bijv. Panterjong, omdat je hem vaak liket en napraat? Nee. Waarom niet? Omdat ik geen roddelblad niveau hanteer, maar inhoudelijk reageer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:15 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Of Ali kloons gebruikt weet ik ook niet (ik heb aanhalingstekens gebruikt) maar het is wel opvallend dat Kerelx pas geregistreerd staat vanaf 31 december 2024
Ik weet wel dat je antideel / zefi bent hoor. Dat ik ooit iemand heb ontmoet die beweert dat mensen geen hersenen nodig hebben zal ik nooit vergeten...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:31 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Dit is de pot die de ketel verwijt, terwijl je zelf enkele maanden (6 augustus 2024) geregistreerd bent. Verdenk ik je van het zijn van een kloontje van bijv. Panterjong, omdat je hem vaak liket en napraat? Nee. Waarom niet? Omdat ik geen roddelblad niveau hanteer, maar inhoudelijk reageer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |