Heel netjes van je dat je een bedankje weggeeft, jij geeft wel het goede voorbeeld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dank aan de mods dat er even ingegrepen is.
In het verleden zijn het vaker of alleen maar users geweest die vooral in F&L actief waren mod geweest. Ging altijd prima. Laforest, Molurus, Haushofer, Triggershot, en nog zoveel anderen, waren heel actief hier en konden prima onpartijdig modereren. Maar zoals Dotteke aangaf kan Yvonne prima users screenen (als ik het zo mag noemen) voor de functie van moderator.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef dop het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk voor het overgrote deel van de f&l vaste klanten.
Hier heb je volgens mij een mod nodig die zelf niet deel neemt aan de discussie.
Heel charmant, zo'n complimentje weggeven. Je bent een voorbeeld voor anderen. Kontlikkerij is niks voor jou, gelukkig maar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Kerelx het volgende:
[..]
In het verleden zijn het vaker of alleen maar users geweest die vooral in F&L actief waren mod geweest. Ging altijd prima. Laforest, Molurus, Haushofer, Triggershot, en nog zoveel anderen, waren heel actief hier en konden prima onpartijdig modereren. Maar zoals Dotteke aangaf kan Yvonne prima users screenen (als ik het zo mag noemen) voor de functie van moderator.
zo lang is kerelx nog niet hierquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef Kerelx het volgende:
[..]
In het verleden zijn het vaker of alleen maar users geweest die vooral in F&L actief waren mod geweest. Ging altijd prima. Laforest, Molurus, Haushofer, Triggershot, en nog zoveel anderen, waren heel actief hier en konden prima onpartijdig modereren.
Ik impliceer ook niet anders, ik geef het aan omdat het de onpartijdigheid (of de mogelijke twijfel daar aan) ten goede zou komen.quote:Maar zoals Dotteke aangaf kan Yvonne prima users screenen (als ik het zo mag noemen) voor de functie van moderator.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:51 schreef Panterjong het volgende:
[..]
'Als' is inderdaad niet van toepassing.
Verder zal het me allemaal een worst wezen heel die mening van je.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:50 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Dat mijn mening je een worst zal wezen geeft mij toch wel aan dat je niet naar de inhoud kijkt, maar naar wie wat post. Je zit er dan emotioneel in en dat maakt discussiėren niet prettig of rationeel. Verder reageer je natuurlijk zelf op mijn post (met een stroman).
En uiteraard spuit 11 die zich er ook mee moet bemoeien:quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nou de reden is achter de reactie van Panterjong. Wat is er nou 'giftig' in Kerelx's reactie?quote:woensdag 19 februari 2025 15:18 schreef Bassie48 het volgende:[/b]
[..]
Houd eens op met die flauwekul.
Ik voel me nu niet echt geroepen verantwoording af te leggen aan iemand die mij vanuit een sektarische basis satanisch noemt, mensen op allerlei wijzen kleineert en ondanks ingrijpen van mods niet van ophouden weet door andere users uit te schelden met termen als 'Spuit 11'.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Eerlijkheidshalve moeten we denk ik toch echt even terug naar wat nou de oorzaak was van deze uitwisseling:
[..]
[..]
[..]
En uiteraard spuit 11 die zich er ook mee moet bemoeien:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nou de reden is achter de reactie van Panterjong. Wat is er nou 'giftig' in Kerelx's reactie?
Niets. Dus dit is het soort gedrag dat ertoe leidt dat we als kleine kinderen om een mod moeten zeuren.
Het is wmb stieren en vervelen. Niveau basisschool.
Objectief gezien is er helemaal niets giftigs aan zijn reactie. Dus het zou eigenlijk wel prettig zijn als je aangeeft wat je nou eigenlijk dwarszit en waarom je het nodig of gerechtvaardigd vindt om zo te reageren. Het lijkt namelijk nergens op te slaan en gewoon een beetje ordinair gescheld te zijn. Om vervolgens hier een potje te huilen dat wij ruzie zoeken. Vreemde gedachtenkronkels allemaal, ik kan het moeilijk serieus nemen. Maar het is dan ook niet echt serieus bedoeld, is het wel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet echt geroepen verantwoording af te leggen aan iemand die mij vanuit een sektarische basis satanisch noemt, mensen op allerlei wijzen kleineert en ondanks ingrijpen van mods niet van ophouden weet door andere users uit te schelden met termen als 'Spuit 11'.
Echt... je scheld zelf iemand uit voor Spuit 11 en dan moet ik jou uitleg gaan geven. Notabene aan iemand die mij uitscheld voor trol, me satanisch noemt en mn opleiding tot op het bot afkraakt op basis van vage aannamen. Wie denk je dat je bent, de Heilige moeder van het kindeke Jezus zelf? Ga toch weg man, je zit gewoon weer te trollen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Objectief gezien is er helemaal niets giftigs aan zijn reactie. Dus het zou eigenlijk wel prettig zijn als je aangeeft wat je nou eigenlijk dwarszit en waarom je het nodig of gerechtvaardigd vindt om zo te reageren. Het lijkt namelijk nergens op te slaan behalve een beetje ordinair gescheld.
Ga toch gewoon ergens anders stieren, joh.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:55 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Echt... je scheld zelf iemand uit voor Spuit 11 en dan moet ik jou uitleg gaan geven. Notabene iemand die mij uitscheld voor trol, me satanisch noemt en mn opleiding tot op het bot afkraakt op basis van vage aannamen. Wie denk je dat je bent, de Heilige moeder van het kindeke Jezus zelf? Ga toch weg man, je zit gewoon weer te trollen.
Indien nog niemand zich gemeld heeft en als iedereen het ermee eens is wil ik het wel proberen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:48 schreef yvonne het volgende:
Hierbij meteen een vraag. Is er onder jullie iemand die mod zou willen worden hier?
Objectief gezien is er helemaal niets spuit-elferigs aan zijn reactie. Dus het zou eigenlijk wel prettig zijn als je aangeeft wat je nou eigenlijk dwarszit en waarom je het nodig of gerechtvaardigd vindt om zo te reageren. Het lijkt namelijk nergens op te slaan en gewoon een beetje ordinair gescheld te zijn. Om vervolgens hier een potje te huilen dat wij ruzie zoeken. Vreemde gedachtenkronkels allemaal, ik kan het moeilijk serieus nemen. Maar het is dan ook niet echt serieus bedoeld, is het wel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ga toch gewoon ergens anders stieren, joh.
Graag. Jij bent wel relaxt...quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Indien nog niemand zich gemeld heeft en als iedereen het ermee eens is wil ik het wel proberen.
Ik ben dagelijks aanwezig dus dat is een plus maar heb verder nimmer gemodereerd dus weet ik niet of ik de juiste persoon daarvoor ben.
Graag, dat zou fijn zijn. Maar ik benijd je niet, er zijn een handjevol users met wie een fijne discussie onmogelijk is. En dat is jammer want (bijna) alle onderwerpen in F&L zijn interessant genoeg om op een volwassen manier van gedachten te wisselen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Indien nog niemand zich gemeld heeft en als iedereen het ermee eens is wil ik het wel proberen.
Ik ben dagelijks aanwezig dus dat is een plus maar heb verder nimmer gemodereerd dus weet ik niet of ik de juiste persoon daarvoor ben.
Heb jij maar 3 vingers?quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:24 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Graag, dat zou fijn zijn. Maar ik benijd je niet, er zijn een handjevol users met wie een fijne discussie onmogelijk is. En dat is jammer want (bijna) alle onderwerpen in F&L zijn interessant genoeg om op een volwassen manier van gedachten te wisselen.
Ik kan het alleen maar aanmoedigen, maar dan ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij met de bovenstaande casus zou omgaan (dus van post #7).quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf niet als voorbeeld, jij bent immers de grootste ruziezoeker.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar aanmoedigen, maar dan ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij met de bovenstaande casus zou omgaan (dus van post #7).
Interpreteer jij Kerelx's post als 'giftig' en de reacties van PJ en B daarop als redelijk en in harmonie met de regels van dit subforum?
Gewoon om een idee te krijgen wat we kunnen verwachten en ook voor jezelf om te zien hoe je met dit soort dingen zou omgaan.
@bedachtzaam en dit?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf niet als voorbeeld, jij bent immers de grootste ruziezoeker.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:24 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf niet als voorbeeld, jij bent immers de grootste ruziezoeker.
En waarom die ene post van kereltjex terwijl die constant aan het trollen is?
Ik moet maar proberen te denken dont feed de trolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |