In DIG staat een topic (beetje oud ondertussen, maar helpt je misschien een beetje onderweg): DIG / DAB radio, wie gebruikt het?quote:Op zondag 15 maart 2015 13:43 schreef zedman het volgende:
Zo te zien is DAB + (nog) niet interessant echt jammer.
En dat natuurlijkquote:Op zondag 15 maart 2015 13:44 schreef Mike het volgende:
Je kunt er natuurlijk altijd een mooi topic over beginnen.
Done.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:33 schreef MarijeH het volgende:
Kan iemand het topicnummer van http://forum.fok.nl/topic/2207686
veranderen in 4929?
Alvast bedankt.
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 april 2015 07:54 schreef hornage het volgende:
Mag dit topic -> TV / [FOK! Movie Trivia] - april 2015 - deel 1 gelinkt worden aan deze reeks -> Topicreeks: FOK! Movie Trivia
Net mijn post aangepastquote:
Neem alleen aan dat (eventuele) nieuwe seizoenen in hetzelfde topic zullen worden besproken? In dat geval is "ALL EPISODES" (zoals ik nu had gedaan) of "FULL SERIES" misschien beter?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:25 schreef JDx het volgende:
We waren inderdaad aan het discusseren hoe je duidelijk kan maken dat het gaat om series die in 1 keer uitkomen en topics die dus spoilers bevatten van meteen het hele seizoen.
Ik dacht zelf iets van [USA][Binge] Titel ofzo.
Of Wellicht iets van PER SEASON ofzo.
Maar dan zet je er in dat geval dát toch gewoon voor? Ik vind het zo persoonlijk veel mooier/duidelijker (Amazon original, Netflix original, etc.) dan "USA". (Eventueel kun je -als daar ruimte voor is?- er nog NL, USA e.d. áchter zetten, als het om een regiogebonden serie gaat).quote:Op woensdag 1 april 2015 13:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar je Bosch bijvoorbeeld was een AMAZON ORIGINAL
Tja, HBO is niet zo'n grote op zichzelf staande speler (bij ons in Nederland en op FOK!) als Netflix dat inmiddels is. De meeste HBO-series worden hier volgens mij ook gedownload. Dat "USA" is (oorspronkelijk) alleen maar bedoeld om onderscheid tussen de uitzendingen in Amerika en de uitzendingen op de Nederlandse televisie te maken, toch? Dat is hier niet aan de orde. Bij andere tv-programma's is het op dit forum ook zo dat de zender waar het te zien is als eerste wordt genoemd, bijvoorbeeld "RTL 4".quote:Op woensdag 1 april 2015 13:25 schreef Karina het volgende:
Is het überhaupt nodig om het 'X original' erbij te zetten? GoT is ook bijvoorbeeld een HBO original, daar staat het toch ook niet bij?
Misschien zoiets:
[USA] Bloodline - alle afleveringen
[USA] Bloodline - compleet
of iets in die trant.
Ja, dat kan natuurlijk ook, maar volgens mij zitten er op dit (sub)forum op zich wel heel veel "Netflixers"... Nou ja, ga er verder ook geen halszaak van maken hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 16:21 schreef JDx het volgende:
Ik heb geen Netflix, dus dat zegt mij weer weinig
Ik zie alleen wanneer ze uitkomen op de torrentsites bijvoorbeeld.
Enige nodige onderscheid lijkt me per episode of per seizoen.
Mja, wellicht is [USA][S01] Bloodline het makkelijkste, kan je over seizoen 1 lullen en wat er gaat gebeuren in seizoen 2. Alleen wat je dan weer doet als seizoen 2 uit is... zoek het maar uit
Ik zie nu dat deze serie ook op de NL Netflix te bekijken is (ik heb zelf geen Netflixquote:Op woensdag 1 april 2015 15:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Tja, HBO is niet zo'n grote op zichzelf staande speler (bij ons in Nederland en op FOK!) als Netflix dat inmiddels is. De meeste HBO-series worden hier volgens mij ook gedownload. Dat "USA" is (oorspronkelijk) alleen maar bedoeld om onderscheid tussen de uitzendingen in Amerika en de uitzendingen op de Nederlandse televisie te maken, toch? Dat is hier niet aan de orde. Bij andere tv-programma's is het op dit forum ook zo dat de zender waar het te zien is als eerste wordt genoemd, bijvoorbeeld "RTL 4".
Nou ja, persoonlijk zou ik het wel fijn/makkelijk vinden als je meteen kunt zien dat het om een "Netflix original" (of "Netflix exclusive") gaat, totaal "vernetflixt" als ik inmiddels ben.Dan is het daarna natuurlijk nog steeds de vraag hoe je de rest duidelijk wilt maken (één aflevering per week of een heel seizoen in één keer), maar dat is mij dan weer een beetje om het even (al vind ik "binge" erbij echt niks, sorry JDx).
Nee, dat "original" zou voor mij eigenlijk ook niet hoeven, maar dat was eigenlijk puur bedoeld om weer verwarring met het álgemene Netflix-topic te voorkomen.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie nu dat deze serie ook op de NL Netflix te bekijken is (ik heb zelf geen Netflix). Onderscheid tussen NL en US is dus inderdaad niet nodig. Ik was in de veronderstelling dat het alleen via de US Netflix te zien was.
Het original zou voor mij niet per se hoeven, het is alleen op Netflix te zien dus ik zou dan voorstellen [NETFLIX] net zoals het door jou aangehaalde voorbeeld RTL4 (programma's op bijv. RTL4 zijn immers OOK alleen op RTL4 te zien).
OK nieuw voorstel:
[NETFLIX]Naam van de serie - complete seizoen 1 (als er dan een nieuw seizoen wordt klaargezet bij Netflix kan evt. de TT aangepast worden naar seizoen 1 en 2 bijv.).
Maar dan zit je met series die niet in 1x er op worden 'gegooid'![]()
Misschien heeft Mike nog slimme ideeen ik kan even niks verzinnen voor die laatste
Mjah dat kun je dan weer zien aan de naam van de serie in de TT en vervolgens de OP zelf lijkt me.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:36 schreef Forbry het volgende:
Nee, dat "original" zou voor mij eigenlijk ook niet hoeven, maar dat was eigenlijk puur bedoeld om weer verwarring met het álgemene Netflix-topic te voorkomen.
Weet niet, vrees dat er dan toch best wat mensen zijn die dat -in ieder geval zo op het eerste gezicht- verwarrend/irritant vinden...quote:Op woensdag 1 april 2015 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat kun je dan weer zien aan de naam van de serie in de TT en vervolgens de OP zelf lijkt me.
Ja, ik had al gezien dat het eigenlijk altijd al een beetje een allegaartje is, maar ik houd wel van een beetje structuur ha-haquote:Op woensdag 1 april 2015 17:04 schreef Karina het volgende:
Misschien doen we gewoon veel te moeilijk.
Als ik in de lijst kijk hier bij FTR zijn er zat series/programma's waar de zender er in de TT niet eens bij staat.
DWDD
Pauw
De Rijdende Rechter
Dr. Who
Zo maar een paar voorbeeldjes.
Oh wat Jdx dus eigenlijk zegt zo een beetjeMaar dan zonder Netflix ervoor. Dat het bij Netflix te zien is kan dan in de OP (wat bij voornoemde voorbeelden ook zo is, daar staat in de OP op welke zender het te zien is, hoe laat, etc.).
Ik houd ook wel van een beetje uniformiteit hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 17:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, ik had al gezien dat het eigenlijk altijd al een beetje een allegaartje is, maar ik houd wel van een beetje structuur ha-ha![]()
Nou ja, als jij er zo over denkt houd ik het bij een Netflix-serie voortaan wel op [NAAM SERIE] en zet ik er in zo'n geval als deze wel "seizoen 1" of iets dergelijks achter (dat USA laat ik dan wel weg, maar NETFLIX ook).
Die is vol, maar hier kun je nog terecht: TV / [RTL4] Obese #34 met een pittig kapsel bij Maryquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
TV / [RTL4] Obese #33 Vanaf 15-9 Hoe Is Het Met..?
Oneer begint binnenkort weer, weet iemand of dit het topic om te posten is?
quote:Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Fylax het volgende:
En als er nou een tijdelijk topic komt voor mensen die de eerste 4 al hebben gezien?
Elke week weer een aflevering erbij.quote:Op maandag 13 april 2015 18:34 schreef Fylax het volgende:
Jammer dat er dan helemaal niet over de andere drie gepraat mag worden.
Het antwoord stond al een paar posts hoger he?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Mag ik een [Tijdelijk] topic openen voor de mensen die zich niet konden beheersen met de uitgelekte Game of Thrones eps en dit zo nodig moeten bespreken?
Overheen gelezen, sorryquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Het antwoord stond al een paar posts hoger he?
Laten we de chaos niet groter maken dan-ie altijd al is en gewoon dit topic houden.
Done. Beetje flauw ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:24 schreef WammesWaggel het volgende:
TV / De Rijdende Rechter #185 BMWtje stuk
Mag dit in een spoiler? voor mij is de lol er zo wel van af
Kickje gemacht. HEEEELE grote kick zelfs zag ikquote:Op donderdag 23 april 2015 20:47 schreef Arcee het volgende:
TV / Draadstaal #5 Met milkshakes banaan in de kipboetiek
Mag deze weer open?
Ze zijn terug.
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
Kickje gemacht. HEEEELE grote kick zelfs zag ik
Done.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wil je er ook nog een reeks van maken? De overige deeltjes staan in de OP.
Ja mijn laptop flipte een beetje dus ik was wat traag met done typenquote:
Dat magquote:Op maandag 4 mei 2015 07:51 schreef hornage het volgende:
Mag dit topic -> TV / [FOK! Movie Trivia] - mei 2015 - deel 1 gekoppeld worden aan deze reeks? -> Topicreeks: FOK! Movie Trivia
Er stond lievekutmods!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:49 schreef Mike het volgende:
Was dat de post met 'kutmods' erin, want dan heb je meteen je antwoord.
Zodra er gespoilerd wordt grijpen we in. De boeken horen er inderdaad niet thuis, maar er zijn gradaties waarin dat erg is. Zo vind ik de discussie over de namen in het Nederlands niet vervelend, maar weer wel als er spoilertags komen over de verschillen tussen de boeken en de serie. Als we echt streng op elke letter zouden moeten gaan letten, wordt het een dagtaak.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
Er stond lievekutmods!
Het ging er mij namelijk om dat er weer lekker vergeleken werd met de boeken en de mods daar niet op handelen.
Wat misschien ook helpt, is deze lijst. Je ziet hier alle tournaments die ooit op FOK! gehouden zijn, inclusief de methoden die mensen toepassen: TV / FTR Tournamentsquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Het is deze week alweer 60 jaar geleden dat de Amerikaanse acteur Clint Eastwood zijn filmdebuut maakte. Ik ga daar sowieso het komende weekend een special aan wijden, maar is het wellicht een idee om eens te gaan peilen wat de favoriete Eastwood-film van de FOK!kers is? Ik heb weinig ervaring met het opzetten van zo'n tournament maar wellicht is er iemand die daarbij kan helpen?
Ah top! Kon deze topic even niet meer terugvinden. Bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat misschien ook helpt, is deze lijst. Je ziet hier alle tournaments die ooit op FOK! gehouden zijn, inclusief de methoden die mensen toepassen: TV / FTR Tournaments
Kijk even bij 'Makers'.
fok!-mod: a way of lifequote:Op woensdag 13 mei 2015 16:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Zodra er gespoilerd wordt grijpen we in. De boeken horen er inderdaad niet thuis, maar er zijn gradaties waarin dat erg is. Zo vind ik de discussie over de namen in het Nederlands niet vervelend, maar weer wel als er spoilertags komen over de verschillen tussen de boeken en de serie. Als we echt streng op elke letter zouden moeten gaan letten, wordt het een dagtaak.
Bedankt.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:45 schreef Mike het volgende:
Valt Normaal tegenwoordig onder 'muziek'?
Anyway, verplaatst.
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had TV / Nationale reisquiz, NPO3 20:30 uur
TT moet NPO 3 zijn
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weerHallo is wel een beetje mager.
Dit USA-topic loopt er: TV / [USA] Hannibal #2 "Having an old friend for dinner"quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nog een Hannibal topic ?
Zit mobiel en kan hem niet vinden.
Dank u weet je trouwens een manier om mobiel topics terug te vinden waar lang niet in is gepost? Ik heb dit probleem namelijk vaker als een topic van page 1 is verdwenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit USA-topic loopt er: TV / [USA] Hannibal #2 "Having an old friend for dinner"
Ik denk dat je je mobiel een ongeluk zoekt. Ik heb 'm nu gewoon via de search (die overigens al een tijd slecht werkt, dus daar is het wachten op een update), maar anders ga ik naar TV en klik daar bv aan dat ik alles wil zien van april tot juni 2015 en zoek dan met CTRL-F.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dank u weet je trouwens een manier om mobiel topics terug te vinden waar lang niet in is gepost? Ik heb dit probleem namelijk vaker als een topic van page 1 is verdwenen.
Wat ik zelf wel doe is 'gewoon' googelen op bijvoorbeeld: Hannibal FOK! Vaak kan ik dan nog wel een oud topic terug vinden als het met de search niet lukt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dank u weet je trouwens een manier om mobiel topics terug te vinden waar lang niet in is gepost? Ik heb dit probleem namelijk vaker als een topic van page 1 is verdwenen.
Staat hij nu.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:19 schreef tong80 het volgende:
Deze hoort in MUZ
MUZ / Jeroen van der Boom in anderhalf uur op één......
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het duurde even voor het kwartje viel bij me
Ik zat gisteren en vandaag al mee te lezen in het topic om te kijken of jullie zelf tot een consensus konden komen. En zowaar dat is geluktquote:
Ik kan me goed voorstellen dat je in dat topic het bloed onder de nagels aan het halen was bij anderen, want het niveau was echt ver te zoeken.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:01 schreef Fylax het volgende:
Mijn post wordt verwijderd maar dat een ER zegt dat ik de lucht die ik inadem niet waard ben blijft staan?
Dus omdat sommige users hypen op iets dat ze willen wat gebeurt, wat ik zovaak zie in een topic, mag een ER!!!!!!!!!!!!!!!! zeggen dat ik het niet waard ben? Lekker is dat, een crewlid die dat tegen een mede-crewlid zegt.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je in dat topic het bloed onder de nagels aan het halen was bij anderen, want het niveau was echt ver te zoeken.
Je post is verwijderd om verdere escalatie te stoppen zodat we weer ontopic kunnen gaan.
Nee, je was een topic aan het verbaggeren, dat staat los van 'iets graag willen dat gebeurt'. Verder kun je als crewlid toch gewoon even een PM/DM sturen of iemand aanspreken achter de schermen? Het lijkt me niet dat ik scheidsrechter hoef te gaan spelen tussen crewleden.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus omdat sommige users hypen op iets dat ze willen wat gebeurt, wat ik zovaak zie in een topic, mag een ER!!!!!!!!!!!!!!!! zeggen dat ik het niet waard ben? Lekker is dat, een crewlid die dat tegen een mede-crewlid zegt.
Ik had het al even geëdit.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet inderdaad toegeven dat ik me uit pure frustratie dat er weer een leuk topic verbaggerd wordt wat heb laten gaan en dingen heb gepost die niet zo netjes waren.
Word er niet boos van als die weggehaald worden, wel word ik er boos van als het topic zo weer vernaggeld wordt.
Mea culpa
ding dong spoiler alertquote:Op maandag 15 juni 2015 10:38 schreef Voszje het volgende:
Op mijn Vkontakte: "Кит пропустит 6 сезон, но вернется в 7 !"
Heb het al in een spoiler gezet.quote:
Dat eerste is onmogelijk, want dan moet alles wat er verder staat weg.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:29 schreef broer het volgende:
Wat doen jullie in zo'n geval? Alle bagger-reacties verwijderen? Een nieuw topic aanmaken?
Nee, dat is niet zo. Het was altijd een topic waarin over de zender, de dj's en de muziek werd gepraat en verder niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:48 schreef Mike het volgende:
Dat eerste is onmogelijk, want dan moet alles wat er verder staat weg.Het is eigenlijk gewoon een slowchattopic, dat als excuus heeft dat er soms ook naar de zender geluisterd wordt.
Misschien is dat wel gemakkelijker.quote:Mocht je echt een topic willen met nieuwtjes over de zender, dan lijkt een nieuw topic me beter/logischer.
Ok, (flink) opgeschoond.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:09 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Het was altijd een topic waarin over de zender, de dj's en de muziek werd gepraat en verder niet.
In een van de vorige delen is het 'overgenomen' door topickapers en sindsdien post er niemand van de KX-luisteraars meer. (Vermoedelijk om de meute niet weer wakker te maken.)
Maar goed:
[..]
Misschien is dat wel gemakkelijker.
Dank u, ik zat weer eens mobiel.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze?
TV / Batman v Superman: Dawn of Justice
Kan je zelf ook doenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:16 schreef Syntos het volgende:
TV / [USA] Vikings #3: Uitje in Parijs.
Kan een mod het topic weer even open kicken?
Oh, nooit geweten dat je daar op kan klikken.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:19 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Kan je zelf ook doen
» Er is al 44 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Heb hem gesloten. Tx.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
TV / Suicide Squad (2016) -> dubbel
you rock!quote:
Dit is wel de goede plek om dit idee aan te brengen iigquote:Op zondag 26 juli 2015 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Een vraagje aan één van de moderators;
In het Zomergasten topic heb ik terloops voorgesteld waarom FOK! niet een wekelijkse Zomergasten-interview gaat maken met bekende FOK!kers waarin zij dan hun (Youtube)fragmenten kunnen laten zien.
Dit idee wordt enthousiast ontvangen, en het lijkt mij eigenlijk ook wel een leuk idee. Ik weet alleen niet zo goed bij wie ik zo'n idee kan aandragen?
Jullie kunnen me vast verder helpen.
Ik voel mezelf niet direct geroepen om die interviews zelf af te nemen. Dat laat ik eerlijk gezegd liever over aan iemand die zich daar meer toe geroepen voelt, dat graag doet, en bovenal daar erg goed in is.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is wel de goede plek om dit idee aan te brengen iig
Je zou die interviews zelf willen afnemen? En er dan een topic over openen, zoiets? Of zit je meer te denken aan een terugkomen item op de FP (in deze rubriek http://frontpage.fok.nl/film).
In ieder geval lijkt het me een leuk ideeIk neem het even mee naar achteren
Kon zijn dat je zelf goed bent in interviews afnemen natuurlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik voel mezelf niet direct geroepen om die interviews zelf af te nemen. Dat laat ik eerlijk gezegd liever over aan iemand die zich daar meer toe geroepen voelt, dat graag doet, en bovenal daar erg goed in is.
Maar ik stel het zo voor me als een topic inderdaad, met daarin uitgeschreven het interview met de Youtube-fragmenten. Of de interviews op film als dat makkelijkere - en toegankelijker - is.
Maar dat je het "naar achteren" neemt vind ik al heel erg fijn. Ik hoop dat het idee tot praktijk komt.
Op de Frontpage kan natuurlijk ook. Ik denk dat je qua layout wel gelijk hebt inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kon zijn dat je zelf goed bent in interviews afnemen natuurlijkWe laten het even weten in ieder geval hoe en of zoiets gerealiseerd kan worden. En wie zich geroepen voelt (en natuurlijk goed in is) om die interviews af te nemen.
Persoonlijk denk ik dat er op de FP wellicht meer mogelijkheden zijn om het er wat 'mooier' uit te laten zien, qua layout e.d. (HTML bijv.). Maar goed. Wie ben ik
Geen idee hoe dat is bij de film/tv liefhebbers eigenlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op de Frontpage kan natuurlijk ook. Ik denk dat je qua layout wel gelijk hebt inderdaad.
Ik kom zelf alleen niet zovaak op de FP, ik weet niet hoe dat onder mede-forummers is?
We laten het weten dat sowieso. En bedankt voor je idee, tofquote:Afijn, ik hoor graag of het idee uitwerking krijgt of dat ik er zelf achteraan moet verder.
Wie helpt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:13 schreef Teslynd het volgende:
Typfout gemaakt. Wie de titel aanvullen met "en"?
Was al verholpen.quote:
Bedankt. Had het niet gezien, doordat ik nogal lang heb zitten prutsen met die lastig leesbare tekst vol links.quote:
Ik dacht het tegen gekomen te hebben, maar kan nu niks vinden. Waarschijnlijk had ik het dan gezien in het Nieuwe Serie-topic: TV / [USA] Nieuwe series #40quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:23 schreef Ryan3 het volgende:
Is er al een topic over Heroes Reborn btw?
Volgens mij begint dat ergens in september dit jaar.
Okee, gaan we tzt topic openen. Ben een late verslaafde aan Heroes (door netflix). 24 september begint Heroes Reborn iig. Thx.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik dacht het tegen gekomen te hebben, maar kan nu niks vinden. Waarschijnlijk had ik het dan gezien in het Nieuwe Serie-topic: TV / [USA] Nieuwe series #40
Dooorrrrrquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:25 schreef Evertjan het volgende:
kan iemand een nieuw topic openen in de DWDD reeks?
Topicreeks: DWDD
Ben er al mee bezig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:32 schreef Max23 het volgende:
Moet dat gespam van Fylax nou echt? 12 topics openen in 10 minuten tijd
quote:
Zijn Bekende Nederlanders die dansen voor geld voor een goed doel nieuw talent?quote:Een talentenjacht is een evenement waarbij gepoogd wordt door middel van een wedstrijd of competitie nieuwe talenten op te sporen. Dit talent kan diverse disciplines bestrijken, zoals uitblinken in sport, muziek, theater of televisiepresentatie.
Ze gaan dansen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Zijn Bekende Nederlanders die dansen voor geld voor een goed doel nieuw talent?
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom nou weer een bestaand topic dicht? Gooi lekker die van Tong dicht.
TV / Tussen Kunst en Kitsch.
Nu krijg je een leeg topic met een goede openingspost! Joepie!quote:Op woensdag 2 september 2015 15:43 schreef Mike het volgende:
Dat topic was niet alleen al een tijd niet gebruikt, het was ook vrij matig qua openingspost en inhoud. Tijd voor een nieuwe start!
WTFquote:Op woensdag 2 september 2015 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu krijg je een leeg topic met een goede openingspost! Joepie!
Dat heb je wel vaker als je een topic opent he?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu krijg je een leeg topic met een goede openingspost! Joepie!
Precies. Met de Karel Appel.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker als je een topic opent he?Komt vast goed vanavond.
staat in culquote:Op zondag 6 september 2015 21:37 schreef Nizno het volgende:
Zie ik het Heel Holland Bakt topic over het hoofd ?
ahhh logischquote:
al gevondenquote:Op zondag 6 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeerde te linken maar het mislukte mobiel
ik durf er niet te posten.....quote:Op zondag 6 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeerde te linken maar het mislukte mobiel
Ze willen taarten met 5 lagen enzo....quote:
Volgende week gewoon meeposten. 'wij' zijn wel meer gewend, bijvoorbeeld croquembouchesquote:Op zondag 6 september 2015 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze willen taarten met 5 lagen enzo....
Ja uhuh, maar verdorie zeg dit is HHB niet MeesterbakkertNL ofzo...quote:Op zondag 6 september 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week gewoon meeposten. 'wij' zijn wel meer gewend, bijvoorbeeld croquembouches
Done.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Kan de TT van TV / The Late Show with Stephen Colbert #2 aangepast worden? Het is voortaan The Late Show with Stephen Colbert.
Dank.
Het is een SHOw met bekende Nederlanders daarom in SHO (net als Sterren Dansen op het IJs en dergelijke), maar volgens mij wist je dat best Maxquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:38 schreef Max23 het volgende:
SHO / [RTL4] Dance Dance Dance
Zou deze naar TV verplaatst kunnen worden?
Ah oke, ja iedereen in het topic wilde dat het verplaatst zou wordenquote:Op zondag 13 september 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een SHOw met bekende Nederlanders daarom in SHO (net als Sterren Dansen op het IJs en dergelijke), maar volgens mij wist je dat best Max
En eigenlijk zou je het in SHO FB moeten vragen natuurlijk.
Ik zag het jaquote:Op zondag 13 september 2015 22:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ah oke, ja iedereen in het topic wilde dat het verplaatst zou worden
Kuch Ryan. Volgens mij is het vandaag 24 septemberquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, gaan we tzt topic openen. Ben een late verslaafde aan Heroes (door netflix). 24 september begint Heroes Reborn iig. Thx.
Gemist.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch Ryan. Volgens mij is het vandaag 24 september
Ik moet heel die serie nog terugkijken, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. 'WIj' kunnen het morgen pas bekijken natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik moet heel die serie nog terugkijken, eerlijk gezegd.
achter de laptop is het lastiger dan op mobiel?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]dan ben je wel even bezig. Als je nog zin hebt om een topic te maken over Heroes Reborn? Anders doe ik het morgenochtend (zit nu achter mijn laptop dan is het wat lastiger).
Nee lastiger dan op mijn pcquote:Op donderdag 24 september 2015 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
achter de laptop is het lastiger dan op mobiel?
ow ik dacht dat het een tikfoutjeachtigiets was, dat het moest zijn want ik zit nu NIET achter mijn laptopquote:Op donderdag 24 september 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee lastiger dan op mijn pcMobiel zou ik dat never nooit voor elkaar krijgen
Nee hoor. Internet wil nog weleens een beetje falen op mijn laptop bijvoorbeeld, dus plaatjes en zo neerzetten doe ik dan bij voorkeur op mijn PC. Maar goed, ik wacht eerst wel even of Ryan er zin in heeft.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het een tikfoutjeachtigiets was, dat het moest zijn want ik zit nu NIET achter mijn laptop
Goede redeneringquote:Op donderdag 24 september 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Internet wil nog weleens een beetje falen op mijn laptop bijvoorbeeld, dus plaatjes en zo neerzetten doe ik dan bij voorkeur op mijn PC. Maar goed, ik wacht eerst wel even of Ryan er zin in heeft.
Doe jij maar ben wel even bezig nog aleer ik deze nieuwe serie ga bekijken en nu sws hevige discussie met mijn vrouw (over een muis of zoals zij zegt een rat die het huis is binnengedrongen...).quote:Op donderdag 24 september 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]dan ben je wel even bezig. Als je nog zin hebt om een topic te maken over Heroes Reborn? Anders doe ik het morgenochtend (zit nu achter mijn laptop dan is het wat lastiger).
Prima doe ik. En succes met je muizenjacht (hopelijk geen ratquote:Op donderdag 24 september 2015 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe jij maar ben wel even bezig nog aleer ik deze nieuwe serie ga bekijken en nu sws hevige discussie met mijn vrouw (over een muis of zoals zij zegt een rat die het huis is binnengedrongen...).
Ja, Amber is gek joh, ze denkt dat het een rat is. Nou, krijg je lekker ziektes. Ratten komen hier ook niet voor, is gewoon een muis... af en toe heeft ze alleen redeneringen dan vliegt mijn hoofd er gewoon af.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Prima doe ik. En succes met je muizenjacht (hopelijk geen rat).
Ja ik kijk pas in de loop van de dag, maar het topic maak ik morgenochten alvast. Ben ook benieuwd of het net zo leuk is als de vorige.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Amber is gek joh, ze denkt dat het een rat is. Nou, krijg je lekker ziektes. Ratten komen hier ook niet voor, is gewoon een muis... af en toe heeft ze alleen redeneringen dan vliegt mijn hoofd er gewoon af.
Maar okee, ben benieuwd...
Benieuwd.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kijk pas in de loop van de dag, maar het topic maak ik morgenochten alvast. Ben ook benieuwd of het net zo leuk is als de vorige.
Nou ja, mag hopen dat jouw partner niet ineens zegt dat ratten eigenlijk wel aardige beestjes zijn, die in je huiskamer mogen bivakkeren als het koud wordt....quote:Jij en Nizno zijn net zulke grote kletskousen![]()
Huisratjes zijn volgens mij wel leuk hoor. Denk dat de kans dat hier ratten zitten misschien wel aanwezig is trouwens, of hier in de buurt iig. Oude huizen en af en toe open vuilniszakken buiten. Heb ze gelukkig nooit gezien.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Benieuwd.
[..]
Nou ja, mag hopen dat jouw partner niet ineens zegt dat ratten eigenlijk wel aardige beestjes zijn, die in je huiskamer mogen bivakkeren als het koud wordt....
Ja, Amber heeft ooit een huisratje gehad toen ze jong was, heb dat argument nog niet gebruikt, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze daarom het gevaar van een rat niet inziet...quote:Op donderdag 24 september 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Huisratjes zijn volgens mij wel leuk hoor. Denk dat de kans dat hier ratten zitten misschien wel aanwezig is trouwens, of hier in de buurt iig. Oude huizen en af en toe open vuilniszakken buiten. Heb ze gelukkig nooit gezien.
Muisjes heb ik weleens gezien hier. En gehoordtrippeltrappel
assmpfsmazsmphquote:Op donderdag 24 september 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij en Nizno zijn net zulke grote kletskousen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:17 schreef Nizno het volgende:
En liefde voor later?
Dat is een topic uit 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TV / NED1 - Liefde voor Later - Met een meelevende Anita
Nooit van dat programma gehoord trouwens![]()
top! goed gevonden. Mycroft gaf mij geen goed antwoord.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een topic uit 2013![]()
Nooit van dat programma gehoord trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zoek gewoon met de zoekfunctie en dan op titel en in forum Film/tv etc.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
top! goed gevonden. Mycroft gaf mij geen goed antwoord.
Zal volgende week het topic even opduikelen als het programma niet net op zijn einde is van de aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm, ja oke dat had ik zelf ook kunnen doen. Nou ja thanks in elk geval!!quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon met de zoekfunctie en dan op titel en in forum Film/tv etc.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, ja oke dat had ik zelf ook kunnen doen. Nou ja thanks in elk geval!!No problemo. Als ik het dan niet kan vinden dan is het meestal met google wel te vinden als het bestaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de eerste serie is er zeker een om terug te kijken, als je het niet erg vindt om af en toe een traantje weg te pinken.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een topic uit 2013![]()
Nooit van dat programma gehoord trouwens
Goed dat je in het topic zei dat je het hier gevraagd hadquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
Mag de TT van De Rijdende Rechter veranderd worden in Meneer Yang?
Dankjequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed dat je in het topic zei dat je het hier gevraagd hadDoe ik.
Done.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:48 schreef Arn0 het volgende:
TV / Mythbusters / Discovery Channel
Kan dit topic terug open? Er is al te lang niet meer in gepost denk ik.
Eentje is dicht, die van septemberquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:38 schreef Forbry het volgende:
Hoi,
Misschien kan/moet er ééntje van deze dicht?:
TV / Peaky Blinders
TV / Peaky Blinders
Thanx!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Eentje is dicht, die van september
Ik kijk morgenochtend nog even zit nu weer mobielquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Thanx!Die je hebt gesloten (die andere was idd eerder, dus dat snap ik wel) had wel een veel mooiere/uitgebreidere OP, zou je die misschien over kunnen/willen hevelen?
Als dat te veel moeite is, laat maar hoor. Zo belangrijk is het verder niet.
Is goed, bedankt alvast.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend nog even zit nu weer mobiel
Sorry zie je post nu pas. Maar voor diegenen die ook op zoek zijn, WIDM staat in RLS:quote:Op donderdag 12 november 2015 15:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben misschien echt blind, maar ik kan nergens het Wie is de Mol topic/onderdeel vinden?
*Laat maar. Eindelijk gevonden, na serieus 10 minuten zoeken.![]()
Done. Grootste kick ever denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan deze open, de serie krijgt een reboot van 4 lange afleveringen![]()
TV / [USA] Gilmore Girls
Beste kick ever ook, Gilmore Girlsquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Done. Grootste kick ever denk ik
Ik heb de titel ietsjes aangepast en getracht een reeks te maken maar ik kwam er niet precies uit welke bij elkaar hoordenDus het is een reeks van de laatste 2 topics geworden.
Ik heb even gezocht maar kon alleen een oud topic vinden over Zweedse series en nog iets over Zweedse crimeseries. Dus wat mij betreft, ga je gang. Wie weet komen er nog wat oude of onbekende series naar boven die haast niemand kent.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef megamandy het volgende:
Weet iemand hier of er al een verzamel topic is voor Scandinavische films/series? De laatste jaren zijn dit soort series steeds meer een groot succes en o.a. Bron/Broen werd hier op FOK! gevolgd.
Ook was er afgelopen week een artikel over te vinden in de NRC (http://www.nrc.nl/next/20(...)-ijsschotsen-1561671) en zoals daar te lezen is was er tijdens het Lumière Crime Festival in Utrecht ook aandacht voor.
Als het er niet is zou ik het graag willen openen
Dankje voor het zoekenquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht maar kon alleen een oud topic vinden over Zweedse series en nog iets over Zweedse crimeseries. Dus wat mij betreft, ga je gang. Wie weet komen er nog wat oude of onbekende series naar boven die haast niemand kent.
Voor zover mij bekend zijn er geen topics over, dus voel je vrij er een te openen.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand of er een topic is over realityseries uit Alaska? Daar worden er veel van gemaakt tegenwoordig: Alaska: the last frontier, Railroad Alaska, Life Below Zero, Yukon Men, etc.
Zou er animo zijn voor een verzameltopic?
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand of er een topic is over realityseries uit Alaska? Daar worden er veel van gemaakt tegenwoordig: Alaska: the last frontier, Railroad Alaska, Life Below Zero, Yukon Men, etc.
Zou er animo zijn voor een verzameltopic?
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend zijn er geen topics over, dus voel je vrij er een te openen.
Ok! Ik ga binnenkort even tijd vrijmaken om een OP in elkaar te knutselenquote:
Ik plaatste het gewoon netjes in een spoiler. Slaat echt nergens op om dat te verwijderen.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Een andere mod heeft je bericht weggehaald omdat het ook nergens op slaat om zomaar de belangrijkste plotpoints uit een film neer te plempen.
Voor verder commentaar het FB-topic gebruiken aub.
Hoe meer mensen de film hebben gezien, hoe onleesbaarder het topic wordt met spoiler-tags. Ik heb in de titel ook even (spoilers) gezet...het lijkt me gewoon niet handig als je de film nog niet gezien hebt om dat topic te gaan lezen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:01 schreef Fylax het volgende:
Is er serieus besloten dat in het Star wars topic geen spoilertags meer gebruikt hoeven te worden?
Je kickt het oude topic zelf en reageert erinquote:Op maandag 28 december 2015 18:17 schreef tong80 het volgende:
TV / Oudejaarsconference 2015.....Herman Finkers. NPO1 (VARA)
Topic uit 2014 heeft voorrang.
TV / Herman Finkers doet oudejaarsconference 2015
Ha ha ha ha.
Te triest.
Humor is je nog steeds niet gegeven. Ik kickte hem voor de lol. Lees eens goed terug.quote:Op maandag 28 december 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kickt het oude topic zelf en reageert erinPlus je geeft zelf aan in het 'nieuwe' topic dat er al een topic is... Dus ik begrijp niet helemaal wat het probleem is. Als er een dubbel topic is, blijft de oude in de regel open en gaat de nieuwe dicht. Eventueel kan de TT van de 'oude' aangepast worden?
Beetje verwarrend om hem te kicken als er net een nieuwe was... en er heeft erna nog iemand gereageerd.quote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Humor is je nog steeds niet gegeven. Ik kickte hem voor de lol. Lees eens goed terug.
Niks verwarrends aan lijkt me.quote:Op maandag 28 december 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje verwarrend om hem te kicken als er net een nieuwe was... en er heeft erna nog iemand gereageerd.
Twee topics over hetzelfde onderwerp vind ik persoonlijk wat verwarrend. Maar goed, wat is eigenlijk de vraag want dat is me niet helemaal duidelijk. Oude dicht en nieuwe open? Je bent zelf TS van beide topics dus zeg het maar.quote:
Ik zie dat het topic vol is, en er is dus blijkbaar nog geen nieuw deel gemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:02 schreef Vlindur het volgende:
Waarom zit er een slot op The Blacklist?
nou zeg. Zonet waren er heus nog maar 268 posts oidquote:Op woensdag 30 december 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zie dat het topic vol is, en er is dus blijkbaar nog geen nieuw deel gemaakt.
Ik zat ook mobiel en kon geen nieuwe openen, maar deel #2 is er nuquote:Op woensdag 30 december 2015 21:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
nou zeg. Zonet waren er heus nog maar 268 posts oid![]()
Heus!
Ik open binnenkort wel nieuwe als niemand anders dat doet. Mobiel is dat onhandig.
Dat is lief van je Karina, maar deel 2 js al gemaakt. Gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook mobiel en kon geen nieuwe openen, maar deel #2 is er nu
Ja maar niet in de reeks vandaar dat ik het niet zagquote:Op vrijdag 1 januari 2016 11:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is lief van je Karina, maar deel 2 js al gemaakt. Gelukkig nieuwjaar
Dank je, insgelijksquote:Op maandag 4 januari 2016 17:21 schreef wolfrolf het volgende:
Heee mods! De beste wensen, NU MAG HET NOG!!!!!!!!
Done. En wat gek.quote:Vraagje: Kan 1 van jullie dit topic TV / [Pathe Unlimited] #65 The Hateful Force Bridge Spectreculaire Revenant reeksen in deze reeks Topicreeks: Pathe Unlimited ?
Er stond bij het laatste topic geen "open nieuw deel" knop (meer), vandaar.
Thanks!
Heb gereageerd in het topic. De IMDB opmerkingen kunnen wmb wel hoor, je kunt het tenslotte niet zo een goede docu vinden.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:23 schreef Monolith het volgende:
TV / Netflix: Making a Murderer de bizarste serie die je ooit zult zien #3
Moet dat getroll nou?
Oh het ging mij niet om die IMDb opmerking hoor, maar om die andere posts die niets toevoegen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb gereageerd in het topic. De IMDB opmerkingen kunnen wmb wel hoor, je kunt het tenslotte niet zo een goede docu vinden.
Ah gewoon negeren of een vraag stellen dat werkt meestal wel, vooral dat laatste heb ik het idee.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh het ging mij niet om die IMDb opmerking hoor, maar om die andere posts die niets toevoegen.
Kom op Tong, jij kunt best typen, doe er tekst bij in een OP. Een platje is zo lekker standaard en net niets.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:28 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha
TV / Beau......Wie ?.......
Karina bestaat uit on-liners en SC.
Sommige topics zijn leuker zonder woorden. Het is nooit goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kom op Tong, jij kunt best typen, doe er tekst bij in een OP. Een platje is zo lekker standaard en net niets.
Je maakt genoeg posts op een dag dus daarvan slijt je toetsenbord toch al. Dan kun je ook wel wat letters laten verslijten
Dat was ook de reden dat hij is gesloten. De one-liner dan, niet de SC.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:28 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha
TV / Beau......Wie ?.......
Karina bestaat uit one-liners en SC.
Als je de Star Wars-discussie de nek om wil draaien moet je vooral users verspreiden over verschillende topics. Het gaat al redelijk traag en dat zal het helemaal gaan als je mensen in verschillende topics laat praten over het zelfde onderwerp.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef Mike het volgende:
Titel even aangepast. Dit topic blijft gewoon voor The Force Awakens en geen algemeen Star Wars-topic. Voor Rogue One kan gewoon een ander topic gebruikt worden natuurlijk. Niet iedereen die 1 film heeft gezien zit hier natuurlijk te wachten op een discussie over het hele Star Wars-universum.
Eventuele discussie erover graag in het Feedback-topic.
Ik zou niet weten waarom. Alle Marvel-superheldenfilms hebben toch ook hun eigen topic terwijl het 1 wereld is?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je de Star Wars-discussie de nek om wil draaien moet je vooral users verspreiden over verschillende topics. Het gaat al redelijk traag en dat zal het helemaal gaan als je mensen in verschillende topics laat praten over het zelfde onderwerp.
gr
Gekoppeld.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:59 schreef robin007bond het volgende:
TV / Arm in Nederland? Eigen schuld! #2: Waar we mensen uit huis zetten
Kan deze misschien gekoppeld worden met het vorige topic?
TV / Arm in Nederland? Eigen schuld!
Het zal voor veel mensen op hetzelfde neer komen, maar je hebt wel een punt, dus weer geopend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef tong80 het volgende:
TV / Wat vinden jullie de beste Nederlandse TV-serie aller tijden ?
Die van Karina gaat over de laatste 25 jaar
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zal voor veel mensen op hetzelfde neer komen, maar je hebt wel een punt, dus weer geopend.
Ik heb het aangepast al heb ik geen idee wat het isquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wil een modje de TT van TV / Off Gridder reality series veranderen in Off gridder reality series?
Mensen die zonder elektra enzo wonen wonen off the gridquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast al heb ik geen idee wat het is
Ah op die manier, zoals de lui in de nieuwe serie, Outsiders.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mensen die zonder elektra enzo wonen wonen off the grid
Dank je!
Aangepast!quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:19 schreef hornage het volgende:
Mag februari in de titel van onderstaand topic veranderd worden naar maart?
TV / [FOK! Movie Trivia] - Maart - deel 8
Aangepast!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
TV / [USA] Vikings #4: Paris 2.0
Deel #4 please.
Snelle service.quote:
Nou zag ik toevallig dat in dat topic mijn laatste post van gisteravond was geëdit door Mike, enige was volgens mij veranderd is, is dat alles uit de spoiler tag gehaald is, maar als dat niet meer de bedoeling is, is het dan wellicht niet handiger de OP aan te passen? Hoef je ook niet steeds te blijven vegenquote:Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken.
1 | [url=http://radioplus.be/#/stubru]Luister live![/url] |
Ik kan je niet zo 1 2 3 zeggen waarom Mike dit heeft gewijzigd, ik laat hem hier even op antwoorden.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vraagje over het "Welke film heb jij pas gezien" topic.
Done.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand het luister live! linkje in de OP vervangen:
TV / [StuBru #7] Met heel veel goede muziek!
[ code verwijderd ]
Je had je hele review in een spoiler gezet, terwijl je amper spoilers in je stuk had staan. Het leest natuurlijk niet als iedereen z'n review maar in spoilertags zou zetten. Soms zet iemand 1 regeltje in spoilertags, maar natuurlijk nooit een heel verhaal.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vraagje over het "Welke film heb jij pas gezien" topic.
Aangepast!quote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef Arcee het volgende:
TV / Mr. Frank Visser doet Uitspraak #2
#2 graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |