abonnement Unibet Coolblue
pi_153540567




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.






Mei 2014 - Khaleesi ©



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
(she/her)
pi_153540704
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 04:15 schreef HexHunter het volgende:

Geen idee wie er nou echt dacht dat een stel verkrachters, dieven en ander tuig bij elkaar een betrouwbaar leger maakt maar die gasten kunnen helemaal niks behalve elkaar verraden.
Ja, dat heb ik al zo vaak gedacht :Y

En Jon is niet dood joh :D Dat moeten wij allemaal denken, maar ik geloof er helemaal niets van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin maandag 15 juni 2015 @ 06:59:20 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_153540811
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 05:59 schreef Isabeau het volgende:

En Jon is niet dood joh :D Dat moeten wij allemaal denken, maar ik geloof er helemaal niets van.
Het lastige is dat het nu een jaar lang alles ontwijken wordt als je dat pas in 6x01 wil ontdekken. Maar ik denk dat het door reguliere communicatie (trailers, interviews over Haringtons betrokkenheid bij de serie) toch wel zal uitlekken of hij terugkeert of niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_153540827
Wat de familie Stark betreft, het zit ze ook echt niet mee zeg;

Even een inventarisatie tussen de twee gezworen vijanden.

De Stark familie

Ned Stark dood
Catelyn dood
Robb dood
Alisa dood
Jon dood
Sansa dood
Ayra blind
Brann kreupel
Rickson leeft nog
Benjen dood

en dan nu de Lannister familie

Tywin Lannister dood
Cersei leeft nog
Tyrion leeft nog
Jaime leeft nog
Lancel leeft nog?
Joffrey dood godzijdank
Tommen leeft nog
myrcella dood

met de ironie dat geen enkele Lannister gedood is door de hand van een Stark.
  maandag 15 juni 2015 @ 07:28:29 #5
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_153540909
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:05 schreef MakkieR het volgende:
Wat de familie Stark betreft, het zit ze ook echt niet mee zeg;

Even een inventarisatie tussen de twee gezworen vijanden.

De Stark familie

Ned Stark dood
Catelyn dood
Robb dood
Alisa dood
Jon dood
Sansa dood
Ayra blind
Brann kreupel
Rickson leeft nog
Benjen dood

en dan nu de Lannister familie

Tywin Lannister dood
Cersei leeft nog
Tyrion leeft nog
Jaime leeft nog
Lancel leeft nog?
Joffrey dood godzijdank
Tommen leeft nog
myrcella dood

met de ironie dat geen enkele Lannister gedood is door de hand van een Stark.
Sansa dood is lang niet zeker.

Verder vond ik het maar een kutaflevering. Ze hebben alle verhaallijnen aan bod laten komen maar geen van alle afgesloten (behalve die last minute snitch van Jon). Toen ze zo bleven inzoomen op zijn hoofd kreeg ik heel even het idee dat zijn ogen ineens blauw zouden worden :')
  maandag 15 juni 2015 @ 07:38:44 #6
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153540959
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 04:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Mel is thoros niet
Ik denk dat Mel nog een paar flinke stappen boven Thoros staat. Vergeet niet dat ze allebei priesters van dezelfde orde zijn. Het is niet dat Thoros een gereformeerd Lightfollower is en Mel orthodox ofzo. Ze werken voor dezelfde kerk. Daarnaast zegt Thoros zelf dat hij geen mensen terug brengt, maar dat de Lord of Light dat doet.

En ik heb eigenlijk niet het idee dat de opoffering van Shireen voor Stannis gebruikt is.

[ Bericht 4% gewijzigd door BaasBanaan op 15-06-2015 07:43:51 ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 07:48:22 #7
42184 crew  DaMart
pi_153541014
Wat een aflevering...

Theon die eindelijk van zich afbijt _O_. Die sneeuwlaag was vast wel dik genoeg om de val van Sansa en hem te breken en hun leven te redden.

Cerseis walk of shame *O*. Eindelijk krijgt ze wat ze verdiend. Al vermoed ik dat ze Tommen gaat opjutten om die gelovigen af te slachten.

Stannis :o. Die slag om Winterfell viel zo wel een beetje tegen, kwam mij wat afgeraffeld over met zo'n opbouw daarnaartoe gedurende het seizoen. Brienne heeft dan wel eindelijk haar gewenste wraak voor Renley.

En dat einde :o. Iets zegt me dat Jon niet echt dood gaat... Melisandre is er immers ook nog en ik vermoed dat zij nog wel een trucje heeft om hem te redden. Zonder Jon is die hele wall immers ook niet echt boeiend meer. Er blijven daar dan amper interessante personages over :P.

En nu weer heel lang wachten op het vervolg ;(.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 15 juni 2015 @ 07:51:47 #8
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153541033
Ik vraag me trouwens wel af of de schrijvers echt denken dat ze zo'n cliffhanger over Jon een jaar geheim kunnen houden. Het is 2015, informatie reist veel te snel. Ik ben er, helaas, vrij zeker van dat we voor S06E01 al zeker weten of Jon inderdaad terug komt. En niet in de zin van "Ik weet zeker dat ze Jon nog nodig hebben voor het verhaal", maar in de zin van "Kit werkt nog voor Game of Thrones".
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 07:52:57 #9
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_153541044
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:51 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of de schrijvers echt denken dat ze zo'n cliffhanger over Jon een jaar geheim kunnen houden. Het is 2015, informatie reist veel te snel. Ik ben er, helaas, vrij zeker van dat we voor S06E01 al zeker weten of Jon inderdaad terug komt. En niet in de zin van "Ik weet zeker dat ze Jon nog nodig hebben voor het verhaal", maar in de zin van "Kit werkt nog voor Game of Thrones".
Gewoon voor de begrafenis alleen
  maandag 15 juni 2015 @ 07:54:31 #10
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153541057
quote:
12s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:52 schreef Momo... het volgende:

[..]

Gewoon voor de begrafenis alleen
Ik zal dat wel heel vaak tegen mezelf gaan zeggen om me daarvan te overtuigen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 15 juni 2015 @ 08:01:12 #11
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153541102
Ik vond het oprollen van het verhaal van Stannis iets te snel gaan trouwens. Maar ik zou ook niet weten welk gevecht ik liever geskipt zou hebben om meer geld en tijd te hebben voor Stannis vs. Roose.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153541107
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:48 schreef DaMart het volgende:
Wat een aflevering...

Theon die eindelijk van zich afbijt _O_. Die sneeuwlaag was vast wel dik genoeg om de val van Sansa en hem te breken en hun leven te redden.

Cerseis walk of shame *O*. Eindelijk krijgt ze wat ze verdiend. Al vermoed ik dat ze Tommen gaat opjutten om die gelovigen af te slachten.

Stannis :o. Die slag om Winterfell viel zo wel een beetje tegen, kwam mij wat afgeraffeld over met zo'n opbouw daarnaartoe gedurende het seizoen. Brienne heeft dan wel eindelijk haar gewenste wraak voor Renley.

En dat einde :o. Iets zegt me dat Jon niet echt dood gaat... Melisandre is er immers ook nog en ik vermoed dat zij nog wel een trucje heeft om hem te redden. Zonder Jon is die hele wall immers ook niet echt boeiend meer. Er blijven daar dan amper interessante personages over :P.

En nu weer heel lang wachten op het vervolg ;(.
Mellisandra is onderweg naar The Wall, ik hoop het ontzettend dat Jon terugkomt, en dan niet in een lame ass worg manier maar als Jon. Ik weet gewoon niet meer voor wie ik moet juichen :(

Maar de dood van Jon, mits Mel hem terug kan halen (want er is iets met Jon gezien het gedrag van Mel om hem heen), kan bevrijdend werken. His watch has ended, er houd hem nu niets meer tegen om de wall te verlaten, dat is één. Ten tweede, mits Sansa overleefd, en ook Jon, en Stannis is dood, kunnen ze het gebied van Stannis claimen en daar kan Sansa beroep doen op de naam Stark met Jon als leger aanvoerder zoals Robb. Maar ja we zullen het zien.

Aan de andere kant, het is GOT, hoe alles gaat, waarom zou zoiets goed aflopen. De grootste smeerlap komt op de throne:



Voor komend seizoen hoop ik Jon terug, en die vormt een team met Mel & Sansa, mits ze allen nog leven :')

En voor nu, team Littlefinger :P
  maandag 15 juni 2015 @ 08:04:49 #13
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153541129
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Mellisandra is onderweg naar The Wall, ik hoop het ontzettend dat Jon terugkomt, en dan niet in een lame ass worg manier maar als Jon. Ik weet gewoon niet meer voor wie ik moet juichen :(

Maar de dood van Jon, mits Mel hem terug kan halen (want er is iets met Jon gezien het gedrag van Mel om hem heen), kan bevrijdend werken. His watch has ended, er houd hem nu niets meer tegen om de wall te verlaten, dat is één. Ten tweede, mits Sansa overleefd, en ook Jon, en Stannis is dood, kunnen ze het gebied van Stannis claimen en daar kan Sansa beroep doen op de naam Stark met Jon als leger aanvoerder zoals Robb. Maar ja we zullen het zien.

Aan de andere kant, het is GOT, hoe alles gaat, waarom zou zoiets goed aflopen. De grootste smeerlap komt op de throne:

[ afbeelding ]

Voor komend seizoen hoop ik Jon terug, en die vormt een team met Mel & Sansa, mits ze allen nog leven :')

En voor nu, team Littlefinger :P
Wat bedoel je met het gebied van Stannis? Dragonstone? :?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153541143
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat bedoel je met het gebied van Stannis? Dragonstone? :?
Ja, als Stannis dood is, en zijn enige erfgenaam, wie heeft er nu recht op dat gebied. Volgens mij niemand, totdat iemand het opeist, als Mel en Jon een team gaan vormen (mits Jon blijft leven of teruggehaald word dmv. The lord of light) kan Jon het opeisen met Mel aan zijn zijde. Want wat moet hij nog bij de Wall, behalve de verraders uitroeien :P
pi_153541154
En weer zo'n faaalalaaaaa-overwinning voor de Boltons.

Wel goed dat het gros van het leger bij Stannis is vertrokken. Ik vond het al ongeloofwaardig dat iedereen daar maar een beetje stond te duimendraaien bij The Roast of Shireen... Blijkbaar vonden toch minder mensen dat OK, dan door die scène geïnsinueerd...

Ik vermoed dat Melissandre naar the wall is getrokken, juist om Jon nieuw leven in te blazen. Ik denk ook dat Sansa en Arya niet dood zijn. Sansa en Reek sprongen wel op een raar plekje. Dat zal niet zonder reden zijn. Arya leert door het blind zijn misschien beter om niemand te zijn oid?

Ik snap niet zo goed hoe de verhoudingen nu liggen tussen the faith en the crown. Het feit dat ze Cersei zomaar even thuis laten chillen houdt toch in dat zij iig denken dat ze haar daar elk moment weer kunnen oppikken als het haar zo uitkomt?

En o ja, wat was dat met Dany? Is dat nou een khallesar die op haar af kwam galopperen? Waarom was ze ineens all-Heidi in d'r eentje falallaaaa door het gras aan het dansen? En was dat haar ring van Drogo?

(God ik moet het vanavond nog een keer (of 12) kijken hoor ik al wel. Nu eerst werken!)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_153541170
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:38 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat Mel nog een paar flinke stappen boven Thoros staat. Vergeet niet dat ze allebei priesters van dezelfde orde zijn. Het is niet dat Thoros een gereformeerd Lightfollower is en Mel orthodox ofzo. Ze werken voor dezelfde kerk. Daarnaast zegt Thoros zelf dat hij geen mensen terug brengt, maar dat de Lord of Light dat doet.

En ik heb eigenlijk niet het idee dat de opoffering van Shireen voor Stannis gebruikt is.
Hmm, dit zou kunnen. Mel zou dan gefaald hebben mbt. Stannis. Het kan zijn dat zij meer zag in Jon dan in Stannis. Interessante theorie, over 10 maanden weten we het :P
  maandag 15 juni 2015 @ 08:09:33 #17
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_153541171
Jon wordt herboren als white walker en gaat het ijsleger aanvoeren tegen uiteindelijk de draken van Dany.

#TeamWhiteWalkers
  maandag 15 juni 2015 @ 08:09:38 #18
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153541173
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ja, als Stannis dood is, en zijn enige erfgenaam, wie heeft er nu recht op dat gebied. Volgens mij niemand, totdat iemand het opeist, als Mel en Jon een team gaan vormen (mits Jon blijft leven of teruggehaald word dmv. The lord of light) kan Jon het opeisen met Mel aan zijn zijde. Want wat moet hij nog bij de Wall, behalve de verraders uitroeien :P
Maar waarom zouden mensen hem als leider accepteren daar? Hij heeft totaal geen familiebanden. Dan lijkt het mij logischer dat het een of andere achterneef van Stannis wordt, of dat de koning er een nieuwe familie voor aanwijst.

Tenzij mensen in Stannis' land nog diehard religieus zijn, zelfs na het verlies. Dan kan Mel inderdaad kiezen wie zijn opvolger wordt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 15 juni 2015 @ 08:11:16 #19
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153541185
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
En weer zo'n faaalalaaaaa-overwinning voor de Boltons.

Wel goed dat het gros van het leger bij Stannis is vertrokken. Ik vond het al ongeloofwaardig dat iedereen daar maar een beetje stond te duimendraaien bij The Roast of Shireen... Blijkbaar vonden toch minder mensen dat OK, dan door die scène geïnsinueerd...
Het waren ook vooral de sellswords die weg gingen. Ik vond dat wel een leuk detail. Dat zijn waarschijnlijk de mensen die nooit loyaal aan House Baratheon zijn geweest en dat geloof niet aanhingen. Die waren er voor het geld.

quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

Arya leert door het blind zijn misschien beter om niemand te zijn oid?


Oh natuurlijk! :o Stom dat ik daar niet bij stil stond. Ze zeiden nog iets over het zien van gezichten, hoe dat iets verneukte. Als ze geen gezichten ziet... nice.

Het gebeurde ook toen ze haar eigen gezicht zag. Zou het een soort symboliek zijn dat ze zichzelf niet meer mag zien? Om niemand te zijn, moet ze zichzelf niet meer zien.

[ Bericht 17% gewijzigd door BaasBanaan op 15-06-2015 08:24:23 ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153541197
Misschien krijgen we in S6 wel nieuwe duo's, gezien we niet weten wie er echt dood is.

- Sansa en Theon (samen onderweg naar House of Greyjoy)
- Mel en Jon
- Brienne en Stannis :P Brienne die genade heeft getoond voor Stannis, en nu samen op pad gaan :P
pi_153541226
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:09 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar waarom zouden mensen hem als leider accepteren daar? Hij heeft totaal geen familiebanden. Dan lijkt het mij logischer dat het een of andere achterneef van Stannis wordt, of dat de koning er een nieuwe familie voor aanwijst.

Tenzij mensen in Stannis' land nog diehard religieus zijn, zelfs na het verlies. Dan kan Mel inderdaad kiezen wie zijn opvolger wordt.
Ik weet het niet, is ook allemaal gissen. Ik hoop gewoon dat Jon het overleefd, hij heeft in tegenstelling tot Robb wel eer zoals Ned die had zoals met zijn verplichtingen mbt. The Wall. Hij heeft in ieder geval eer, en hij was nooit weggegaan bij The Wall. Hij kan nu weg bij The Wall omdat hij er tot zijn dood moest blijven, en als hij dood is en Mel haalt hem terug kan het interessant worden hoe hij zich gaat ontwikkelen.

En dragonstone is onbeheerd, dus hij zou mooi zijn.
  maandag 15 juni 2015 @ 08:21:03 #22
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153541248
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik weet het niet, is ook allemaal gissen. Ik hoop gewoon dat Jon het overleefd, hij heeft in tegenstelling tot Robb wel eer zoals Ned die had zoals met zijn verplichtingen mbt. The Wall. Hij heeft in ieder geval eer, en hij was nooit weggegaan bij The Wall. Hij kan nu weg bij The Wall omdat hij er tot zijn dood moest blijven, en als hij dood is en Mel haalt hem terug kan het interessant worden hoe hij zich gaat ontwikkelen.

En dragonstone is onbeheerd, dus hij zou mooi zijn.
Natuurlijk is het gissen, daar zit ik hier voor. :)

Maar Mel is ook wel erg anti-White Walker, dus als het al zou gebeuren, dan hooguit om Jon later met meer mensen naar the Wall te sturen. Zelf verwacht ik meer een Bericachtig scenario. Dat crows bij the Wall (of the wildlings) spontaan bekeren.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153541288
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 06:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het lastige is dat het nu een jaar lang alles ontwijken wordt als je dat pas in 6x01 wil ontdekken. Maar ik denk dat het door reguliere communicatie (trailers, interviews over Haringtons betrokkenheid bij de serie) toch wel zal uitlekken of hij terugkeert of niet.
Ze zouden in Juli beginnen met filmen, maar van de websites haal je nog 0,0 info:

Returning starring cast
All starring cast members whose characters survive the events of Season 5 are expected to return for the sixth season.


:')
pi_153541925
Slechte aflevering, ik vrees voor de komende seizoenen.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_153541988
Dany is weer terug bij af (voorlopig) :P
  maandag 15 juni 2015 @ 09:29:35 #26
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153542093
Zo kennen we GOT weer, bloed en naakt!

Wel jammer dat er van veel karakters te veel onduidelijkheid is of ze het wel of niet overleven, ik haat cliffhangers.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_153542140
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:29 schreef Shakkara het volgende:
Zo kennen we GOT weer, bloed en naakt!

Wel jammer dat er van veel karakters te veel onduidelijkheid is of ze het wel of niet overleven, ik haat cliffhangers.
Hopelijk brengt Melisandre Jon terug met de Lord of Light.
  maandag 15 juni 2015 @ 09:33:14 #28
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153542155
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:32 schreef brojo het volgende:

[..]

Hopelijk brengt Melisandre Jon terug met de Lord of Light.
Ja of ze brengt hem naar die gast die mensen kan genezen en dan hebben de boekenwurmen hun stoneheart maar dan net iets anders.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 15 juni 2015 @ 09:43:58 #29
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153542300
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:38 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat Mel nog een paar flinke stappen boven Thoros staat. Vergeet niet dat ze allebei priesters van dezelfde orde zijn. Het is niet dat Thoros een gereformeerd Lightfollower is en Mel orthodox ofzo. Ze werken voor dezelfde kerk. Daarnaast zegt Thoros zelf dat hij geen mensen terug brengt, maar dat de Lord of Light dat doet.

En ik heb eigenlijk niet het idee dat de opoffering van Shireen voor Stannis gebruikt is.
Dit, de lord of light is gewoon een demoon en als je mensen aan hem offert krijg je powers.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_153542305
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:24 schreef brojo het volgende:
Dany is weer terug bij af (voorlopig) :P
Of ze heeft een leger erbij.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 09:44:26 #31
74056 crew  ToT
pi_153542312
Hehehe interessante aflevering! :D

Ik denk wel dat Melissandre Jon terug brengt; waarom hebben ze haar anders terug laten komen?

Maar nog wat: had GRRM niet gezegd dat mensen haar en Varys totaal verkeerd inschatten?
Ik heb het idee dat zij juist bewust Stannis ten gronde heeft gebracht. Waarom weet ik niet, maar dat hele gedoe van dat hij het vlammend zwaard uit het vuur trok kwam me al erg geforceerd over om de profetie uit te laten komen. Daarnaast zijn meerdere van haar voorspellingen niet of anders uitgekomen als ze voorspeld had, en uiteraard hoe het afgelopen is, is absoluut niet zoals ze voorspeld had.

En dat ze hem op het laatst verliet zegt natuurlijk genoeg! :)
pi_153542335
Aardig wat (implied) doden. Ben benieuwd wie we terugzien volgend seizoen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_153542336
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:29 schreef Shakkara het volgende:
Zo kennen we GOT weer, bloed en naakt!

Wel jammer dat er van veel karakters te veel onduidelijkheid is of ze het wel of niet overleven, ik haat cliffhangers.
Cliffhangers zijn niet erg, alleen normaal moet je enkele maanden, wachten. Bij Got moet je bijna een jaar wachten :')
pi_153542343
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:11 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het waren ook vooral de sellswords die weg gingen. Ik vond dat wel een leuk detail. Dat zijn waarschijnlijk de mensen die nooit loyaal aan House Baratheon zijn geweest en dat geloof niet aanhingen. Die waren er voor het geld.
Dat is inderdaad wat Sellswords betekent...
pi_153542344
Dit is wat ik zie gebeuren:

Jon is dood, zijn Watch is nu over, hij is niet meer gebonden aan de Watch. Zonder Jon is het verbond van the Nights Watch en de wildlings kapot. In principe schrijven ze zichzelf nu af. Wildlings vallen de Nights Watch aan en maken ze helemaal kapot. Mel wekt Jon op en samen met de wildlings heeft hij nu een mooi leger. Op naar Winterfell?

Oh ja, VARYS *O*
  maandag 15 juni 2015 @ 09:47:30 #36
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_153542366
Deze scene kwam me heel bekend voor.



Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_153542381
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:47 schreef Mani89 het volgende:
Deze scene kwam me heel bekend voor.
Ik moest ook direct aan Charizard denken :D
  maandag 15 juni 2015 @ 09:49:25 #38
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153542394
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:46 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat Sellswords betekent...
Had jij verwacht dat ze er aandacht aan zouden besteden dat die Stannis gingen verlaten dan?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153542401
Is Stannis dood is eigenlijk het enige wat me interesseert.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_153542409
En waarom kreeg Ellaria ook een bloedneus?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_153542417
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
En waarom kreeg Ellaria ook een bloedneus?
Zij had het vergif voor Myrcella op haar lippen. Zij zoende Myr en de rest weten we ;)
  maandag 15 juni 2015 @ 09:52:07 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153542430
Waarom heeft Jon geen disneydraken die hem komen redden ;(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_153542448
Wel jammer dat ze die supersoldaat introduceerden meteen na de walk of shame trouwens. Dat nam de kracht van het moment weg.
pi_153542468
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:49 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Had jij verwacht dat ze er aandacht aan zouden besteden dat die Stannis gingen verlaten dan?
Nee, het ging mij erom dat je sellswords beschreef, terwijl uit de naam al vrij duidelijk is dat die er waren voor het geld.
  maandag 15 juni 2015 @ 09:56:18 #45
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_153542487
Ik vind dat er trouwens wel een lichte inconsistentie in het verhaal m.b.t. Jon zit. Ze vinden hem een verrader omdat hij de Wildlings binnenliet en doodden hem daarvoor. Waarom hem niet gewoon buiten de muur houden samen met de Wildlings? Nu heb je kans dat de Wildlings zich bedreigd voelen en met hun grotere aantal zich tegen de Nightwatch gaan keren.
  maandag 15 juni 2015 @ 09:56:20 #46
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_153542488
Ik wilde trouwens mijn pener uit mijn broek halen toen Cersei haar kleren uit deed maar toen zag ik dat het gewoon dikke nep was. -O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_153542506
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:51 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Zij had het vergif voor Myrcella op haar lippen. Zij zoende Myr en de rest weten we ;)
Ah, top, bedankt!

quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik wilde trouwens mijn pener uit mijn broek halen toen Cersei haar kleren uit deed maar toen zag ik dat het gewoon dikke nep was. -O-
?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 15 juni 2015 @ 09:58:24 #48
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_153542514
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]

?
Ik weet niet wat het was, CGI of wat, maar het lichaam van Lena Headey was het in ieder geval niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_153542518
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het was, CGI of wat, maar het lichaam van Lena Headey was het in ieder geval niet.
Nope, andere actrice maar dan het hoofd van Heady erop geplakt.
pi_153542526
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het was, CGI of wat, maar het lichaam van Lena Headey was het in ieder geval niet.
De actrice heeft veel tatoeages op haar rug die bedekt moesten worden oid, maar voor de rest...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 15 juni 2015 @ 10:00:31 #51
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_153542537
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

De actrice heeft veel tatoeages op haar rug die bedekt moesten worden oid, maar voor de rest...
Ik heb haar al een paar keer naakt gezien, die tetten leken er zelfs niet eens een beetje op.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_153542550
Jon :'( :'( Al kan ik het me gewoon niet voorstellen dat hij echt dood is. :{

Wat wilde Myranda eigenlijk doen? Een pijl in Sansa schieten? :?
  maandag 15 juni 2015 @ 10:02:43 #53
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153542555
O mijn God.
pi_153542572
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik heb haar al een paar keer naakt gezien, die tetten leken er zelfs niet eens een beetje op.
Misschien is ze in de tussentijd moeder geworden
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 15 juni 2015 @ 10:05:02 #55
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153542591
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:55 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Nee, het ging mij erom dat je sellswords beschreef, terwijl uit de naam al vrij duidelijk is dat die er waren voor het geld.
Hoe durf ik, fijn dat je me er even op wees. Voor hetzelfde geld raakt de inkt van Fok! op met al die overbodige bevestigingen van dingen die overduidelijk zijn.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153542638
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Misschien is ze in de tussentijd moeder geworden
Was gewoon een body double van Cersei, niet Lena Headey dus.
  maandag 15 juni 2015 @ 10:08:55 #57
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153542664
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:56 schreef Richestorags het volgende:
Ik vind dat er trouwens wel een lichte inconsistentie in het verhaal m.b.t. Jon zit. Ze vinden hem een verrader omdat hij de Wildlings binnenliet en doodden hem daarvoor. Waarom hem niet gewoon buiten de muur houden samen met de Wildlings? Nu heb je kans dat de Wildlings zich bedreigd voelen en met hun grotere aantal zich tegen de Nightwatch gaan keren.
Hoe vaak denken mensen wel niet "Waarom hebben we dat niet eerder gedaan?". ;)

Dat is niet inconsistent, dat is menselijk. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153542710
Dat moment met Arya, wait whut... so freaky met Jacqen die zichzelf omlegt + al die gezichten inclusief die van Arya zelf :X
Dat moment met Arya die Trant lek prikt though *O*
Dat moment met Dany en Drogon, deed mij idd ook denken aan Charizard :D
Maar dat moment dat Dany al die Khal Drogo luitjes weer ziet, dacht even: ha, lunchtijd voor Drogon. Zoveel paarden kwamen in die vallei naar beneden maar neen dus. Waarom gooide ze haar ring in het gras, wou ze niet dat anderen zouden ontdekken dat Khal Drogo die haar gegeven had?
Varys en Tyrion back together ^O^
Bronn en Tyene, he sure wants a bad pussy lol ~O>
Dat Oberyn's weduwe gewoon een kus des doods uitdeelt aan Myrcella, didn't saw that one coming :o
Die walk of shame, zo overduidelijk stunt double, sowieso vanaf het moment dat het haar eraf ging. Totaal niet Lena like. Voor de extra schaamte had het mij mooi geleken als Tommen naast de small council had gestaan overigens :+ Frankenstein Mountain heeft dus als een Vox een silent treatment ondergaan hmm? Cersei krijgt haar wraak nog wel in seizoen 6 ;(
Dat Selyse zichzelf wat zou aandoen had ik wel verwacht, niet hoe. En die Melisandre, wat een verraadster/overloopster. Al dat gezwets over haar god en haar voorspellingen, maar zodra ze ziet dat Stannis in de minderheid staat maar meteen richting Castle Black :') Brienne heeft haar wraak.
Sansa en Theon on the run, naja in een vrije val en of ze na zo'n smak nog vrolijk opstaan en weer doorgaan... Miranda is duidelijk dood though :*
:') Night's Watch :') Waar is Ghost als Jon hem echt nodig heeft :'(
mag het weten
  maandag 15 juni 2015 @ 10:12:51 #59
444149 Eejit
What's the craic?
pi_153542743
Die scene tussen Tyrion en Varys, dat is precies wat ik dit seizoen heb gemist... net zoals Littlefinger trouwens.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
  maandag 15 juni 2015 @ 10:15:59 #60
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153542787
Varys in Meereen vond ik ook wel vet.
  maandag 15 juni 2015 @ 10:17:01 #61
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153542803
Ik vond die walk of shame eigenlijk best lullig, ik kreeg een beetje medelijden met Cersei...
  maandag 15 juni 2015 @ 10:17:20 #62
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_153542805
Godverdomme Jon.....
pi_153542839
Je merkt wel duidelijk dat dit een andere aflevering 10 was dan ooit tevoren. Puur tig verhaallijnen laten eindigen, zonder ze een nieuwe start te verschaffen. Als Trant duidelijk lek als een mandje is, dan moet dat voor Jon toch ook gelden? :{
mag het weten
pi_153542872
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:10 schreef Joosie200 het volgende: Waarom gooide ze haar ring in het gras, wou ze niet dat anderen zouden ontdekken dat Khal Drogo die haar gegeven had?
In de hoop dat iemand die haar zoekt het zal vinden.
pi_153542878
#TeamJon&Stannis :'(
pi_153542894
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:20 schreef brojo het volgende:

[..]

In de hoop dat iemand die haar zoekt het zou vinden.
Klinkt plausibel. Maar dan hebben Daario en Jorah nog een heule hike te gaan. Sowieso had ik juist nu Drogon verwacht, lui stuk onbenul. o|O Heb je zoveel paarden om te verorberen helemaal in je uppie, kom je niet }:|
mag het weten
  maandag 15 juni 2015 @ 10:22:46 #67
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153542909
WHAT THE FUCK JUST HAPPENED :( :( :( :( :( :'( :'( :'( :'( ;( :( :{ :{ :o :o :o
Flesje bier
pi_153542916
Whattefaahaaak :(
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_153542925
Gelukkig zit Melisandre daar met haar Lord of Light shizzle. Jon keert terug als Jon Stark-Targaryen en gaat helemaal los op Westeros. :'(
pi_153542944
Of komt Jon nu terug als FrankenJon Stark en gaat ie even full beserk on the Boltons en roeit ie de hele Night's Watch uit just for fun :P Als de Mountain terug kan komen, dan Jon toch ook zeker. Maar dan zou Trant dat ook moeten kunnen :{w

Maisie_Williams twitterde op maandag 15-06-2015 om 08:47:01 I'm doing a live @Twitter Q&A today with @GameofThrones at 10:30PM BST..Tweet your questions using #AskGoT http://t.co/Jv4EGbhiUV reageer retweet
Nice 8-)
mag het weten
  maandag 15 juni 2015 @ 10:29:03 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153543015
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:24 schreef Joosie200 het volgende:
Of komt Jon nu terug als FrankenJon Stark en gaat ie even full beserk on the Boltons en roeit ie de hele Night's Watch uit just for fun :P Als de Mountain terug kan komen, dan Jon toch ook zeker. Maar dan zou Trant dat ook moeten kunnen :{w

Maisie_Williams twitterde op maandag 15-06-2015 om 08:47:01 I'm doing a live @Twitter Q&A today with @GameofThrones at 10:30PM BST..Tweet your questions using #AskGoT http://t.co/Jv4EGbhiUV reageer retweet
Nice 8-)
Frankenjon? Je bedoelt Jon Stoneheart?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 15 juni 2015 @ 10:29:22 #72
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153543018
Ik zie het even niet meer zitten allemaal.
Flesje bier
  maandag 15 juni 2015 @ 10:29:59 #73
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153543027
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:29 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie het even niet meer zitten allemaal.
:D
pi_153543029
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Frankenjon? Je bedoelt Jon Stoneheart?
Dunno iig geen wight of ww maar gewoon als klassieke undead.



Zeg nooit nooit, wie wordt de nieuwste villain :(
mag het weten
pi_153543037
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:19 schreef Joosie200 het volgende:
Je merkt wel duidelijk dat dit een andere aflevering 10 was dan ooit tevoren. Puur tig verhaallijnen laten eindigen, zonder ze een nieuwe start te verschaffen. Als Trant duidelijk lek als een mandje is, dan moet dat voor Jon toch ook gelden? :{
Sorry, maar volgens mij is geen enkele verhaallijn ten einde. We weten niet of Stannis dood is, Margaery is nog steeds gevangen, Cersei zint op wraak met haar nieuwe monster, Jon lijkt dood te zijn maar er is nog een Red Priest in zicht, Danaerys is er nog, Sansa en Theon...
pi_153543045
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dunno iig geen wight of ww maar gewoon als klassieke undead.

[ afbeelding ]

Zeg nooit nooit, wie wordt de nieuwste villain :(
Zal wel zoiets worden ^O^
pi_153543056
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:31 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zal wel zoiets worden ^O^
[ afbeelding ]
Beric, oh ja! Ook door een Red Priest tot leven gewekt!
  maandag 15 juni 2015 @ 10:35:28 #78
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153543112
Jaime die blij is dat zijn dochter hem ook als vader wil en het eigenlijk al wist... dochter dood. Maar dat was te verwachten, met de eerste aflevering in het achterhoofd. Ik wist gewoon dat die kus niets goeds betekende. 8-)
pi_153543117
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Sorry, maar volgens mij is geen enkele verhaallijn ten einde. We weten niet of Stannis dood is, Margaery is nog steeds gevangen, Cersei zint op wraak met haar nieuwe monster, Jon lijkt dood te zijn maar er is nog een Red Priest in zicht, Danaerys is er nog, Sansa en Theon...
Nee, maar zo weten we ook niet of the Hound dood is, Syrio Forel nog leeft, waar Benjen Stark nu echt uit hangt. Dan nog mag je toch verwachten dat Brienne haar eed nu wel heeft ingelost, Margaery nog onbekend, Jon duidelijk dood want wat die Beric dude kon was ook in luttele seconde nadat de Hound hem gekilld had, ik zag Melisandre nog geen aanstalte maken om die handelingen te imiteren. Dany is terug naar seizoen 1 |:( Qua Sansa/Theon, rinse and repeat toen Theon on the run was voor Ramsey? Leuk die Starks, Ned dood, Cat dood, Robb dood, Jon wss dood, Arya blind, Brandon crippled, Sansa ook (zo'n pak sneeuw kan ook meer richting ijs gaan en dan maak je geen zachte landing) which leaves us with Rickon ;(
mag het weten
pi_153543162
Ik denk dat Sansa en Stannis nog leven. Jon ben ik niet zo zeker van
  maandag 15 juni 2015 @ 10:38:51 #81
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153543172
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: In spoiler gezet.

[ Bericht 21% gewijzigd door niepleuje op 15-06-2015 11:11:18 ]
pi_153543187
Ik denk dat wanneer Stannis nog leeft Brienne dood is...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_153543191
Gaat ook snel met die Baratheons trouwens. Pa, ma en dochtertje foetsie. Sansa leeft vast nog, maar verwacht dat die kreupel verder mag. Jon zal het wel overleven, de manier waarop daar ben ik benieuwd naar.
mag het weten
pi_153543250
En wat als Jon het niet overleefd, als ze dan nog Tyrion killen in s6 dan kap ik met kijken van GoT :(
  maandag 15 juni 2015 @ 10:42:55 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153543270
Wat is ie stoer he :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 15 juni 2015 @ 10:46:31 #86
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153543342
Halve leger kwijt. Vrouw opgehangen. Melisandre die ertussenuit knijpt.

Goedemorgen, Stannis! :D.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_153543376
  maandag 15 juni 2015 @ 10:48:47 #88
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153543389
Zijn we nu, zoals er vorige week werd geroepen, de boeken geheel bij dan wel voorbij?

Helaas had ik al een spoiler gelezen dat John Snow neer/doodgestoken zou worden. Echter was het een random spoiler ergens dus dan weet je het nog niet zeker. Maar het was voor mijn gevoel ook niet zo'n grote spoiler, je kon het hele seizoen al zien dat dat kleine mannetje wat bij John Snow zou flikken.... ik had het al eerder verwacht dan in de laatste episode eerlijk gezegd. Misschien omdat ik al wat gelezen had dat het niet zo'n impact had, was het voor de niet wetende van deze spoiler wel verrassend??

Verder.. tsja.. gebeurde wel veel in deze aflevering maar je kreeg meer vragen dan antwoorden en dan kan je weer drie kwart jaar wachten. :+
pi_153543447

Hier moest ik meteen aan denken toen Stannis Selyse zag hangen :@
mag het weten
  maandag 15 juni 2015 @ 10:53:02 #90
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153543481
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:46 schreef DO2 het volgende:
Halve leger kwijt. Vrouw opgehangen. Melisandre die ertussenuit knijpt.

Goedemorgen, Stannis! :D.
En dan gesloopt worden door brienne de taart :')
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_153543490
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:48 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Zijn we nu, zoals er vorige week werd geroepen, de boeken geheel bij dan wel voorbij?
De grootste boekspoilers zijn volgens mij allemaal geweest nu. Dus totdat George RR Martin boek zes uitbrengt zijn er geen enorme boekspoilers meer, hooguit verhaallijnen die anders verlopen in de boeken.
  maandag 15 juni 2015 @ 10:55:19 #92
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153543532
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:53 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De grootste boekspoilers zijn volgens mij allemaal geweest nu. Dus totdat George RR Martin boek zes uitbrengt zijn er geen enorme boekspoilers meer, hooguit verhaallijnen die anders verlopen in de boeken.
Maar heb ik nu "de keuze" gemist waar alle boekliefhebbers het vorige week over hadden. Deze episode zou een flinke "keuze" moeten zijn.. die niet in de boeken was. Of zou dat weer een grote spoiler zijn... :{

Hele aflevering gewacht op "de grote keuze" :{ :{
  maandag 15 juni 2015 @ 10:57:55 #93
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153543601
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. We gaan het zien. :+
  maandag 15 juni 2015 @ 10:58:26 #94
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_153543612
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:53 schreef Shakkara het volgende:

[..]

En dan gesloopt worden door brienne de taart :')
Mwaaah, ik denk dat Stannis nog leeft eerlijk gezegd. Ik denk niet dat ze zo'n belangrijk karakter off screen doden.
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 11:03:33 #95
257132 crew  Awsom
pi_153543706
Stannis :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jon :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Dat Olly maar gauw van die muur mag vallen. :(
  maandag 15 juni 2015 @ 11:04:51 #96
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153543734
Ik heb nu dus eigenlijk gewoon niets meer om voor te kijken. :')

Stannis kon het na S09 sowieso shaken en nu Jon dood is (ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat Melissandre hem even komt reviven alsof er niks aan de hand is) bestaat de serie bijna alleen nog maar uit antagonists of karakters die mijn inziens niet zo heel interessant zijn (Arya, Sansa).
Flesje bier
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:05:00 #97
74056 crew  ToT
pi_153543738
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dunno iig geen wight of ww maar gewoon als klassieke undead.

[ afbeelding ]

Zeg nooit nooit, wie wordt de nieuwste villain :(
Nou ik vond Olly's beweegredenen wel heel erg begrijpelijk; zijn ouders zijn voor zijn ogen afgeslacht en hij is naar castle Black gestuurd terwijl de "I fucking hate" Thenns zijn ouders aan het slachten waren om hen vervolgens op te gaan peuzelen. :)
  maandag 15 juni 2015 @ 11:05:22 #98
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153543748
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:57 schreef Voszje het volgende:

Tja. We gaan het zien. :+
Oja het is jon he niet john :+ ... maar eerlijk, hoe kan hij niet dood zijn. Tenzij er iets bovennatuurlijks gebeurt en hij een of andere verklaarbare dan wel onverklaarbare healing/onsterfelijkheid heeft... is hij zo dood als een pier na al die messteken en bloedverlies. Dat was de hele scene. Of je moet het reëel vinden dat hij nog binnen heel kort tijdsbestek wordt gevonden en opgelapt min of meer ter plekke.
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 11:06:40 #99
257132 crew  Awsom
pi_153543812
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Nou ik vond Olly's beweegredenen wel heel erg begrijpelijk; zijn ouders zijn voor zijn ogen afgeslacht en hij is naar castle Black gestuurd terwijl de "I fucking hate" Thenns zijn ouders aan het slachten waren om hen vervolgens op te gaan peuzelen. :)
Eens. Plus ze zinspeelden hier iets te duidelijk op. Dus ik had het verwacht. Maar ik zie niet in hoe Mel nu even snel Jon kan reviven als we zagen dat Bedric vrijwel instant geholpen werd met een gebed. Mel stond in de buurt en deed helemaal niks. Stond erbij en keek ernaar.
mag het weten
pi_153543813
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:38 schreef Voszje het volgende:
Op mijn Vkontakte: "Кит пропустит 6 сезон, но вернется в 7 !"
Kit zal het zesde seizoen missen, maar terugkomen in het 7e seizoen!

Ja... right... Hoe weten ze dat in godsnaam.
Had wel gelezen in een interview met Kit dat Jon Snow niet meer terugkomt, hoop het toch van niet zeg :(
pi_153543829
Noooooooooo, Jon :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_153543871
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb nu dus eigenlijk gewoon niets meer om voor te kijken. :')

Stannis kon het na S09 sowieso shaken en nu Jon dood is (ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat Melissandre hem even komt reviven alsof er niks aan de hand is) bestaat de serie bijna alleen nog maar uit antagonists of karakters die mijn inziens niet zo heel interessant zijn (Arya, Sansa).
Dit dus, alleen Tyrion heb ik nog om voor te juichen.

Ach en tot de tijd dat we een andere favoriet hebben:

#TeamLittlefinger *O*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:11:45 #104
74056 crew  ToT
pi_153543880
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:09 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eens. Plus ze zinspeelden hier iets te duidelijk op. Dus ik had het verwacht. Maar ik zie niet in hoe Mel nu even snel Jon kan reviven als we zagen dat Bedric vrijwel instant geholpen werd met een gebed. Mel stond in de buurt en deed helemaal niks. Stond erbij en keek ernaar.
Ow ik had niet gezien dat ze er bij stond. Vannacht kut geslapen en de aflevering gekeken terwijl er nog roze olifantjes rond m'n hoofd aan het dansen waren.
Vanmiddag nog maar een keertje kijken dus. :P
pi_153543899
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb nu dus eigenlijk gewoon niets meer om voor te kijken. :')

Stannis kon het na S09 sowieso shaken en nu Jon dood is (ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat Melissandre hem even komt reviven alsof er niks aan de hand is) bestaat de serie bijna alleen nog maar uit antagonists of karakters die mijn inziens niet zo heel interessant zijn (Arya, Sansa).
Theorieën die ik hoor is dat nu Jon dood is hij zijn Nights Watch Oath, als in zijn leven geven voor The Watch, voldaan heeft. Als hij weer tot leven wordt gewekt door the Lord of Light aka Melisandre kan hij gaan en staan waar hij wil. Als de R + L = J klopt is hij naast Daenerys een van de voornaamste kandidaten voor de Iron Throne.

Kortgezegd, ik kan niet wachten op seizoen 6 :'(
pi_153543926
Jammer.. als die echt tot leven word gewekt weten we dat wel als de over een paar maanden beginnen met filmen.. meh
hhhhh
pi_153543933
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:12 schreef Ooku het volgende:

[..]

Theorieën die ik hoor is dat nu Jon dood is hij zijn Nights Watch Oath, als in zijn leven geven voor The Watch, voldaan heeft. Als hij weer tot leven wordt gewekt door the Lord of Light aka Melisandre kan hij gaan en staan waar hij wil. Als de R + L = J klopt is hij naast Daenerys een van de voornaamste kandidaten voor de Iron Throne.

Kortgezegd, ik kan niet wachten op seizoen 6 :'(
Dit hoop ik toch, en dan om te beginnen eens even alles afmaken op weg naar de troon die zijn familie vermoord hebben. Dan Daenerys en Jon trouwen, en samen op de troon *;
pi_153543937
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Ow ik had niet gezien dat ze er bij stond. Vannacht kut geslapen en de aflevering gekeken terwijl er nog roze olifantjes rond m'n hoofd aan het dansen waren.
Vanmiddag nog maar een keertje kijken dus. :P
Ze werd binnen gelaten even voordat Jon naar buiten werd geleid door Olly. :)
mag het weten
pi_153543948
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dit hoop ik toch, en dan om te beginnen eens even alles afmaken op weg naar de troon die zijn familie vermoord hebben. Dan Daenerys en Jon trouwen, en samen op de troon *;
Zou een leuk *; zijn inderdaad
mag het weten
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:16:39 #110
74056 crew  ToT
pi_153543958
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:14 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ze werd binnen gelaten even voordat Jon naar buiten werd geleid dood Olly. :)
Ja ze kwam castle Black binnen, maar ze was toch niet bij de moord zelf aanwezig? :?

Ik ging er wel van uit dat ze op het kabaal af zou komen aan het begin van het nieuwe seizoen en hem tot leven zou wekken, maar als er gezegd is dat hij dus écht dood is, is die kans dus ehhh....ietsjes kleiner! :P
pi_153543971
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zou een leuk *; zijn inderdaad
En Theon en Sansa trouwen voor de claim op het noorden, Sansa houd toch niet meer zo van seks, dan heeft ze een goeie aan Theon :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:18:12 #112
74056 crew  ToT
pi_153543985
Zou wel interessant zijn als Jon als whight terug zou komen met Valerian steel in z'n hand! :D
pi_153543997
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja ze kwam castle Black binnen, maar ze was toch niet bij de moord zelf aanwezig? :?

Ik ging er wel van uit dat ze op het kabaal af zou komen aan het begin van het nieuwe seizoen en hem tot leven zou wekken, maar als er gezegd is dat hij dus écht dood is, is die kans dus ehhh....ietsjes kleiner! :P
Ik had eigenlijk verwacht dat we nog een glimps van Melisandre zouden krijgen bij Jon met iets van vuur. Al helemaal nadat we dat bloed van Jon zagen. Fire and Blood
  maandag 15 juni 2015 @ 11:21:43 #114
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153544055
Oja, was helemaal vergeten dat Lord of Light ofzo was die tot leven kon wekken he die ene gast in z'n fapcave :+ :+ zit gewoon zoveel tijd tussen die seizoenen dat je shit vergeet. 8)7 Al vraag ik me af of het gebeurt, dat is idd een mogelijkheid. :D

Wanneer komt dat volgende boek uit dan? Hopelijk niet voor seizoen 6... want al dat mogelijke geboek-spoil heb ik maar nooit wat gevonden. Nu kun je eindelijk (?) min of meer het internet over surfen zonder op je hoede te hoeven zijn *O* .
  maandag 15 juni 2015 @ 11:23:02 #115
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153544083
Jon moest sterven om als nieuw herrezen te kunnen worden. Zo gaat dat soms, met mensen die de wereld van de ondergang dienen te redden. Daar zijn we nog niet vanaf. Het is ook geen toeval dat die rode toverkol opeens in de buurt is, natuurlijk.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 15 juni 2015 @ 11:26:38 #116
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153544165
Wel jammer dat dit hele seiz. niks hebben gezien van misschien wel het meest interessante en mysterieuze verhaal; die stark kids bij the children. Juist daar eindigden ze vorig seizoen mee.. Ik las ergens dat ze niet gecast waren voor dit seizoen en dat mensen het daardoor al wisten. Waarom zou je dat van te voren willen weten :{ "O ik ga kijken wie er wel of niet gecast zijn dan weet ik al min of meer wat we wel en niet kunnen verwachten" :{ :{
pi_153544203

Laat ik het zo zeggen. Als Jon door Mel gerevived zou worden had ik een soortgelijk fragment verwacht. En dat bleef uit, de plas met bloed werd groter..
mag het weten
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:28:58 #118
74056 crew  ToT
pi_153544210
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:23 schreef DO2 het volgende:
Jon moest sterven om als nieuw herrezen te kunnen worden. Zo gaat dat soms, met mensen die de wereld van de ondergang dienen te redden. Daar zijn we nog niet vanaf. Het is ook geen toeval dat die rode toverkol opeens in de buurt is, natuurlijk.
Als Azor Ahai?
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 11:31:04 #119
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_153544252
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:26 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik las ergens dat ze niet gecast waren voor dit seizoen en dat mensen het daardoor al wisten.
Er was ook al bekend dat hun verhaal in de boeken nog niet verder ging en dat het dus even 'op' was.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_153544273
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:23 schreef DO2 het volgende:
Jon moest sterven om als nieuw herrezen te kunnen worden. Zo gaat dat soms, met mensen die de wereld van de ondergang dienen te redden. Daar zijn we nog niet vanaf. Het is ook geen toeval dat die rode toverkol opeens in de buurt is, natuurlijk.
The followers of the Lord of Light also believe in the coming of a chosen warrior to combat the coming darkness, The Prince That Was Promised, who is prophesied to be reborn "amidst smoke and salt" and wield the sword Lightbringer.

Dit in combinatie dat we niet weten wie de moeder van Jon Snow is, en misschien ook wel niet wie de vader van Jon Snow is (nooit bewezen dat het Ned is, en Ned leek niet de persoon om vreemd te gaan). Daarbij hoe Mel naar Jon keek, en je gewoon wist dat ze iets zag in hem, er is een soort opbouw geweest tussen die twee dit seizoen, het zou raar zijn als daar niets mee gedaan werd. Jon's verhaal is nog lang niet tot einde, die komt terug volgens mij :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:35:29 #121
74056 crew  ToT
pi_153544348
Ik geloof nooit dat Mellisandre Stannis serieus op de troon wilde krijgen. Ik denk dat ze vanaf dag 1 hem zo gemanipuleerd heeft om roekeloze dingen te gaan doen om hem zo te verzwakken en uit de weg te ruimen, en er tegelijk er voor te zorgen dat zijn bloedlijn ook eindigde.
Hij was een false king.

Waarom is ze terug gegaan naar castle Black? Omdat dat de dichtstbijzijnde veilige plek was, of had ze in de vlammen gezien wat er met Jon zou gebeuren?
Ik had ook wel half verwacht dat ze naar de Boltons zou rijden omdat ze al die tijd stiekem voor hen werkte, maar die hebben weer niks met the lord of Light natuurlijk.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:36:12 #122
74056 crew  ToT
pi_153544359
Ik vond trouwens wat je van Frankenmountain kon zien bij z'n ogen er al wel vet epic uitzien! :D
  maandag 15 juni 2015 @ 11:40:53 #123
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153544436
Na even wat bijgelezen te hebben heb ik ook wat meer hoop op een soort van resurrection van Jon gekregen, af en toe die momentjes met Jon en Melissandre moeten toch wel iets betekenen. Wachten op maart 2016 dan maar :')
Flesje bier
pi_153544489
We zagen zo'n priesteres van the lord of light, toen Tyrion onderweg was. Zij riep iedereen openlijk op Dany te volgen... dat zou inhouden dat LoL=team Dany..?

Die gedachtengang volgend... wat als de acties van Mel (shadowmonster to the kiiiiill, the roast of Shireen ed) puur acties waren om de bloedlijn Stannis in 1 klap uit te roeien... en zo een concurrent voor Dany weg te vagen?

Als zij nu dan ook bij the wall is om Jon een Dondarionnetje te laten pullen... zou dat impliceren dat the LoL jon en dany als hetzelfde team ziet...?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:43:15 #125
74056 crew  ToT
pi_153544498
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:40 schreef Gezicht het volgende:
Na even wat bijgelezen te hebben heb ik ook wat meer hoop op een soort van resurrection van Jon gekregen, af en toe die momentjes met Jon en Melissandre moeten toch wel iets betekenen. Wachten op maart 2016 dan maar :')
Ja inderdaad, daar heb je gelijk in, maar aan de andere kant is het af en toe wel eens eerder gebeurd dat dingen heel anders liepen dan hoe de hele verhaallijn liep en waar het naar toe leek te gaan! _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:45:13 #126
74056 crew  ToT
pi_153544532
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
te roeien... en zo een concurrent voor Dany weg te vagen?

Als zij nu dan ook bij the wall is om Jon een Dondarionnet
Hmm inderdaad @ dat LoL voor Dany zou kunnen zijn, ook omdat draken vleesgeworden vuur zijn.
Ik dacht eerst dat de LoL grip op 1 van haar draken zou krijgen en dat Bran een andere in zijn macht zou krijgen, terwijl Dany zelf de derde hield. Maar dit is ook wel een interessante gedachtegang. :Y
  maandag 15 juni 2015 @ 11:47:01 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153544562
Jon is natuurlijk gewoon dood. Ik vind het wel schattig dat mensen hier allerlei mooie theorieën op los laten waardoor hij nog kan leven.

Die mensen denken nog dat dit een happy ending heeft, die hebben niet opgelet.
Laffe huichelaar
pi_153544596
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Jon is natuurlijk gewoon dood. Ik vind het wel schattig dat mensen hier allerlei mooie theorieën op los laten waardoor hij nog kan leven.

Die mensen denken nog dat dit een happy ending heeft, die hebben niet opgelet.
Meh, meer ijdele hoop. Voor mij is nu alleen Tyrion nog interessant, de rest van de personages vind ik zo nietszeggend.
* Verwijderd *
  maandag 15 juni 2015 @ 11:48:45 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153544605
Stannis twijfel ik wel over. Ik vind het altijd een beetje verdacht als je iemand niet dood ziet gaan. Sansa leeft natuurlijk gewoon nog, die springt lekker in de sneeuw
Laffe huichelaar
  maandag 15 juni 2015 @ 11:49:26 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153544617
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:48 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Meh, meer ijdele hoop. Voor mij is nu alleen Tyrion nog interessant, de rest van de personages vind ik zo nietszeggend.
Jon vind ik een van de meest nietszeggende personages die de serie heeft. Ik zal hem niet missen
Laffe huichelaar
  maandag 15 juni 2015 @ 11:49:47 #131
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153544625
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Jon is natuurlijk gewoon dood. Ik vind het wel schattig dat mensen hier allerlei mooie theorieën op los laten waardoor hij nog kan leven.

Die mensen denken nog dat dit een happy ending heeft, die hebben niet opgelet.
* Maanvis kijkt gauw in de boeken of ie een antwoord kan vinden op deze prangende vraag..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:49:49 #132
74056 crew  ToT
pi_153544626
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Jon is natuurlijk gewoon dood. Ik vind het wel schattig dat mensen hier allerlei mooie theorieën op los laten waardoor hij nog kan leven.

Die mensen denken nog dat dit een happy ending heeft, die hebben niet opgelet.
Ach happy....Jon heeft me eigenlijk nooit echt geboeid. Herrijst hij als Azor Ahai met Lightbringer in z'n klauwen en heerst hij straks over de hele wereld: prima. Blijft hij dood; ook prima. _O-
  maandag 15 juni 2015 @ 11:50:16 #133
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153544635
quote:
11s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:48 schreef timmmmm het volgende:
Stannis twijfel ik wel over. Ik vind het altijd een beetje verdacht als je iemand niet dood ziet gaan. Sansa leeft natuurlijk gewoon nog, die springt lekker in de sneeuw
Waarna Theon Ramsay haar vindt en het feestje weer vrolijk verder gaat :D
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:50:56 #134
74056 crew  ToT
pi_153544647
quote:
11s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:48 schreef timmmmm het volgende:
Stannis twijfel ik wel over. Ik vind het altijd een beetje verdacht als je iemand niet dood ziet gaan. Sansa leeft natuurlijk gewoon nog, die springt lekker in de sneeuw
Mwah ik zie geen reden waarom Brienne mis zou hakken en hem op het laatste moment nog zou sparen. Die is nu echt wel druk bezig de kraaien, wolven en de wormen te voeren! :Y
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:51:32 #135
74056 crew  ToT
pi_153544663
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:50 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Waarna Theon haar vindt en het feestje weer vrolijk verder gaat :D
:? Wie sprong er dan gezellig hand in hand met haar naar beneden?
pi_153544666
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jon vind ik een van de meest nietszeggende personages die de serie heeft. Ik zal hem niet missen
Ik vond hem altijd het meest interessante, in combinatie met het verhaal aan de wall, dat is uiteindelijk toch waar de serie over gaat ;). Dat gezeur over die Iron Throne kan me niet zo boeien eerlijk gezegd.
* Verwijderd *
  maandag 15 juni 2015 @ 11:51:51 #137
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153544669
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:50 schreef ToT het volgende:
Mwah ik zie geen reden waarom Brienne mis zou hakken en hem op het laatste moment nog zou sparen. Die is nu echt wel druk bezig de kraaien, wolven en de wormen te voeren! :Y
Ik denk het ook, ik denk niet dat Brienne hem uit naam van blahblahblah ter dood veroordeeld en dan spaart en haar plicht niet nakomt.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 15 juni 2015 @ 11:51:55 #138
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153544674
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

* Maanvis kijkt gauw in de boeken of ie een antwoord kan vinden op deze prangende vraag..
Die heb ik toevallig allemaal gelezen, maar die lopen nu grotendeels gelijk. Vandaar waarschijnlijk dat de theorieën hier steeds slechter worden, mensen kunnen geen 'theorieën' meer spuien dus moeten nu zelf nadenken
Laffe huichelaar
pi_153544690
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef ToT het volgende:

[..]

:? Wie sprong er dan gezellig hand in hand met haar naar beneden?
Theon.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 juni 2015 @ 11:52:28 #140
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153544691
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef ToT het volgende:

[..]

:? Wie sprong er dan gezellig hand in hand met haar naar beneden?
Ramsay bedoelde ik :(
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:52:35 #141
74056 crew  ToT
pi_153544694
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Ik denk het ook, ik denk niet dat Brienne hem uit naam van blahblahblah ter dood veroordeeld en dan spaart en haar plicht niet nakomt.
"Oh ja, shit! Het is wel de broer van degene die ik gediend heb. Laat ik van nu af aan hem dan maar gaan dienen!" :T
  maandag 15 juni 2015 @ 11:53:05 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153544707
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Ik denk het ook, ik denk niet dat Brienne hem uit naam van blahblahblah ter dood veroordeeld en dan spaart en haar plicht niet nakomt.
Lijkt inderdaad onwaarschijnlijk, maar je weet het nooit tot je het lijk ziet :')
Laffe huichelaar
pi_153544712
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Jon is natuurlijk gewoon dood. Ik vind het wel schattig dat mensen hier allerlei mooie theorieën op los laten waardoor hij nog kan leven.

Die mensen denken nog dat dit een happy ending heeft, die hebben niet opgelet.
Ben wel met je eens. Alleen dan zijn er zoveel toespelingen over Jon die nu "doodlopen". Dat lijkt me dan wel weer onGoTs...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:53:14 #144
74056 crew  ToT
pi_153544714
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Theon.
Reek, maar vooruit! :P Dus waarom hij haar ineens zou vinden, snap ik ff niet.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:53:19 #145
74056 crew  ToT
pi_153544719
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:52 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Ramsay bedoelde ik :(
Ah! _O-
  maandag 15 juni 2015 @ 11:54:25 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153544743
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ben wel met je eens. Alleen dan zijn er zoveel toespelingen over Jon die nu "doodlopen". Dat lijkt me dan wel weer onGoTs...
Lijkt me erg GoT's. Hoeveel mensen ik wel niet heb zien posten dat Dany en Jon onschendbaar zijn... When you least expect it, wordt er emand afgemaakt
Laffe huichelaar
  maandag 15 juni 2015 @ 11:54:27 #147
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153544744
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:50 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Waarna Theon Ramsay haar vindt en het feestje weer vrolijk verder gaat :D
Grote kans alleen dat Ramsay haar vindt samen met een zwaar bewapende Brienne (en een Stannis die zijn hoofd er niet bij heeft) in plaats van hulpeloos alleen.

quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lijkt me erg GoT's. Hoeveel mensen ik wel niet heb zien posten dat Dany en Jon onschendbaar zijn... When you least expect it, wordt er emand afgemaakt
Nu Dany nog dood :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_153544746
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lijkt inderdaad onwaarschijnlijk, maar je weet het nooit tot je het lijk ziet :')
Misschien denkt ze Stannis nodig te hebben om haar plicht jegens Catlyn Stark te vervullen?
  maandag 15 juni 2015 @ 11:54:43 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153544749
Eigenlijk wel belachelijk, alle toffe personages gaan dood en alleen dat sexy blonde sound of music kind blijft leven. Je weet wel, met die draakjes die al tjilpend op haar schouders gaan zitten als ze de wonderschone natuur van slavers bay bezingt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 15 juni 2015 @ 11:55:06 #150
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153544761
Het kan natuurlijk ook zijn dat Meli straks Stannis gaat opwekken in plaats van Jon.

Even Jon's bloed ophalen...
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 15 juni 2015 @ 11:55:14 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153544764
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:54 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk wel belachelijk, alle toffe personages gaan dood en alleen dat sexy blonde sound of music kind blijft leven.
Ik durf te wedden dat die ook nog doodgaat.
Laffe huichelaar
  maandag 15 juni 2015 @ 11:55:32 #152
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153544770
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:54 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk wel belachelijk, alle toffe personages gaan dood en alleen dat sexy blonde sound of music kind blijft leven.
Ja idd, ik had wel verwacht dat iemand uit het publiek zou springen en haar zou neersteken ofzo.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_153544782
Ik hoop dat Jon niet echt dood is. Ik moet steeds denken aan Aemon die zei "Kill the boy, and let the man be born". Iets geeft mij hoop dat dit precies is wat er gebeurd :)
  maandag 15 juni 2015 @ 11:57:23 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153544834
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Ja idd, ik had wel verwacht dat iemand uit het publiek zou springen en haar zou neersteken ofzo.
En dat ze op zijn minst half dood is gedurende aflevering 10.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:57:36 #155
74056 crew  ToT
pi_153544839
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ben wel met je eens. Alleen dan zijn er zoveel toespelingen over Jon die nu "doodlopen". Dat lijkt me dan wel weer onGoTs...
Hmm ik zit even na te denken; ik denk dus dat Mellisandre Stannis bewust de dood heeft ingejaagd en zijn bloedlijn ook heeft beëindigd door zijn dochtertje op de brandstapel te zetten.
Het hele gedoe rondom de Wildlings aan de andere kant van de muur krijgen kan ook allemaal bij haar grand plan gehoord hebben, en dat ze ook in de vlammen gezien heeft dat Jon ook gedood zou worden als gevolg daarvan. Als Jon echt een Targaryan zou zijn, heeft ze op die manier meteen weer een eventuele toekomstige false king gedood. Hij heeft wel gezworden op the wall te blijven, maar het was een te groot risico hem te laten leven als Dany de ware was voor the lord of light.
  maandag 15 juni 2015 @ 11:57:49 #156
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153544843
quote:
11s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:48 schreef timmmmm het volgende:
Stannis twijfel ik wel over. Ik vind het altijd een beetje verdacht als je iemand niet dood ziet gaan. Sansa leeft natuurlijk gewoon nog, die springt lekker in de sneeuw
Ah, dus jon is wel per definitie dood..... maar Sansa die vanaf *weet ik hoeveel meter* een muur af springt springt in de zachte sneeuw en leeft verder :+

Dat is juist de kracht van deze serie, je weet het gewoonweg nooit :+

Is Azor Ahai overigens zo'n boeken-ding, of ik heb ik niet goed opgelet :{ Wordt dit nu opeens boekentopic?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:59:15 #157
74056 crew  ToT
pi_153544891
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Shakkara het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat Meli straks Stannis gaat opwekken in plaats van Jon.

Even Jon's bloed ophalen...
Dan hoop ik wel dat the Lord of Light secondenlijm heeft om Stannis z'n hoofd er weer op te plakken! :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 11:59:26 #158
74056 crew  ToT
pi_153544899
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Martinofiets het volgende:
Ik hoop dat Jon niet echt dood is. Ik moet steeds denken aan Aemon die zei "Kill the boy, and let the man be born". Iets geeft mij hoop dat dit precies is wat er gebeurd :)
Goeie! :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:00:26 #159
74056 crew  ToT
pi_153544941
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:57 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ah, dus jon is wel per definitie dood..... maar Sansa die vanaf *weet ik hoeveel meter* een muur af springt springt in de zachte sneeuw en leeft verder :+

Dat is juist de kracht van deze serie, je weet het gewoonweg nooit :+

Is Azor Ahai overigens zo'n boeken-ding, of ik heb ik niet goed opgelet :{ Wordt dit nu opeens boekentopic?
Kwam ook naar voren toen ze die false idols op het strand aan het verbranden waren en Stannis dat zwaard uit het vuur trok. :) Hun eerste scène in de serie.
pi_153544943
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:35 schreef ToT het volgende:
Ik geloof nooit dat Mellisandre Stannis serieus op de troon wilde krijgen. Ik denk dat ze vanaf dag 1 hem zo gemanipuleerd heeft om roekeloze dingen te gaan doen om hem zo te verzwakken en uit de weg te ruimen, en er tegelijk er voor te zorgen dat zijn bloedlijn ook eindigde.
Hij was een false king.

Waarom is ze terug gegaan naar castle Black? Omdat dat de dichtstbijzijnde veilige plek was, of had ze in de vlammen gezien wat er met Jon zou gebeuren?
Ik had ook wel half verwacht dat ze naar de Boltons zou rijden omdat ze al die tijd stiekem voor hen werkte, maar die hebben weer niks met the lord of Light natuurlijk.
Jon Snow is Azor Ahai volgens mij :P

Uitleg:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 juni 2015 @ 12:00:56 #161
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153544954
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Jon is natuurlijk gewoon dood. Ik vind het wel schattig dat mensen hier allerlei mooie theorieën op los laten waardoor hij nog kan leven.

Die mensen denken nog dat dit een happy ending heeft, die hebben niet opgelet.
Het interesseert me persoonlijk geen ene reet, maar ik zie die resurrectie wel gebeuren. En zo gek is die gedachte niet, want er zijn in Winterwonderland wel gekkere dingen gebeurd.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_153544972
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Martinofiets het volgende:
Ik hoop dat Jon niet echt dood is. Ik moet steeds denken aan Aemon die zei "Kill the boy, and let the man be born". Iets geeft mij hoop dat dit precies is wat er gebeurd :)
*gasp*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:02:05 #163
74056 crew  ToT
pi_153544988
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Jon Snow is Azor Ahai volgens mij :P

Over Lightbringer:

Prophecy
It has been foretold in the books at Asshai that when the stars bleed and the cold winds blow, a warrior shall draw from the fire a burning sword. That sword will be Lightbringer. The one who draws it will be Azor Ahai reborn.

Stannis' Lightbringer
Under the direction of Melisandre, Stannis Baratheon attempted to take the mantle of Azor Ahai by plunging a sword into a pyre of burning relics of the Seven. When he pulled the sword out, it glowed with a magical light, but close inspection revealed that the sword was not actually hot.[1] According to Maester Aemon, the real Lightbringer both shone and radiated heat.[2]

Stannis had dus niet de echte Lightbringer, dus Stannis is niet Azor Ahai.

According to prophecy, in ancient books of Asshai[3] from over five thousand years ago, Azor Ahai is to be reborn again as a champion sent by R'hllor.[5] This will occur after a long summer when an evil, cold darkness descends upon the world.[3] It is said that wielding Lightbringer once again, Azor Ahai will stand against the Others and if he fails, the world fails with him.

Bij "Others" en "The world fails with him" word gehint naar de "Others" zoals ze bekend zijn bij de Wildlings, oftewel the White Walkers.
Ah dat laatste stukkie was ik weer ff vergeten! :)
Maar dit is wel allemaal boekmateriaal. :Y
  maandag 15 juni 2015 @ 12:02:54 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153545010
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:57 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ah, dus jon is wel per definitie dood..... maar Sansa die vanaf *weet ik hoeveel meter* een muur af springt springt in de zachte sneeuw en leeft verder :+

Dat is juist de kracht van deze serie, je weet het gewoonweg nooit :+

Is Azor Ahai overigens zo'n boeken-ding, of ik heb ik niet goed opgelet :{ Wordt dit nu opeens boekentopic?
Je hebt geen lijk gezien, en ik kan me niet voorstellen dat ze Sansa op zo'n manier tot een eind laten komen. Sansa's dood hadden ze evenveel aandacht gegeven als die van Jon, denk ik zo.

Maar je hebt gelijk, Sansa en/of Theon kan heel goed gewoon de nek gebroken zijn. Zou zomaar kunnen. Maar wanneer je iemand dood hebt zien bloeden, betekent dat in deze serie gewoon dat ie hartstikke dood is. Het zou me daarentegen niets verbazen als we hem nog met blauwe ogen terug gaan zien
Laffe huichelaar
  maandag 15 juni 2015 @ 12:03:49 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153545027
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef DO2 het volgende:

[..]

Het interesseert me persoonlijk geen ene reet, maar ik zie die resurrectie wel gebeuren. En zo gek is die gedachte niet, want er zijn in Winterwonderland wel gekkere dingen gebeurd.
Ik durf erom te wedden dat dat niet gaat gebeuren
Laffe huichelaar
  maandag 15 juni 2015 @ 12:03:50 #166
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153545028
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Kwam ook naar voren toen ze die false idols op het strand aan het verbranden waren en Stannis dat zwaard uit het vuur trok. :) Hun eerste scène in de serie.
Ah ik zie naam voor het eerst.. maar lees op GoT wiki dat hij ook niet zo genoemd is in de serie.
Edit: toch? :+
pi_153545041
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah dat laatste stukkie was ik weer ff vergeten! :)
Maar dit is wel allemaal boekmateriaal. :Y
ff in een spoiler gezet, heb de boeken nooit gelezen dus zou het niet weten. Net begonnen met eigenlijk uit te zoeken wie de Lord of Light is en daar kwam ik dus op de wiki die gegevens tegen :P
pi_153545075
Ik zou het de eerste badassactie van Sansa vinden als ze echt gewoon zelfmoord heeft gepleegd :D

Maar dat zal wel niet :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:06:38 #169
74056 crew  ToT
pi_153545116
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ah ik zie naam voor het eerst.. maar lees op GoT wiki dat hij ook niet zo genoemd is in de serie.
Edit: toch? :+
Volgens mij wel; ik ben nu die scène opnieuw aan het kijken. :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:07:32 #170
74056 crew  ToT
pi_153545142

Lightbringer wordt wel genoemd... "Your sword awaits you."
Hmmm nee, de naam wordt niet genoemd idd!
  maandag 15 juni 2015 @ 12:08:27 #171
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_153545164
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat die ook nog doodgaat.
Die gaat niet dood, Dany is het lievelingetje van de schrijvers met plot armor van een meter dik. Ze krijgt nu gewoon uit het niets weer een gratis leger tot haar beschikking.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 15 juni 2015 @ 12:08:54 #172
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153545187
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Die gaat niet dood, Dany is het lievelingetje van de schrijvers met plot armor van een meter dik. Ze krijgt nu gewoon uit het niets weer een gratis leger tot haar beschikking.
Dit inderdaad :r
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:09:26 #173
74056 crew  ToT
pi_153545203
Dacht men van Jon ook. :P

En over Arya hoor ik niemand klagen. ;)
pi_153545217
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij wel; ik ben nu die scène opnieuw aan het kijken. :P
Ga ik de komende weken ook eens doen met een notitieblok en het verhaal van Jon eens goed volgen, volgens mij heb ik toch wat kleine hints gemist :P maar het feit dat nog niets bekend is over de moeder van Jon, en eigenlijk ook de vader. Ned wou er geen woord over zeggen, hij ging weg en kwam terug met een baby.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:10:35 #175
74056 crew  ToT
pi_153545240
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Ga ik de komende weken ook eens doen met een notitieblok en het verhaal van Jon eens goed volgen, volgens mij heb
Er zijn veel filmpjes op Youtube te vinden over al die hints, maar velen zijn wel op de boeken gebaseerd. :)
pi_153545271
Jon always comes back, die zien we nog wel terug.
  maandag 15 juni 2015 @ 12:14:03 #177
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153545355
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:09 schreef ToT het volgende:
Dacht men van Jon ook. :P

En over Arya hoor ik niemand klagen. ;)
Ik snap sowieso niet helemaal wat daar nu gebeurde in die tempel met alle gezichten.

En nog over Jon, naar mijn idee draait de hele serie om het verhaal over the Wall en de White Walkers die eraan zitten te komen, de familiestruggles over de Iron Throne zijn bijzaak. Kan toch niet dat ze Jon dan zomaar afslachten en geen ander personage bij the Wall plaatsen om bij wijze van spreke zijn plaats in te nemen?
Flesje bier
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:15:02 #178
74056 crew  ToT
pi_153545385
Het is wel zo dat als the Lord of Light mensen weer tot leven brengt, er altijd "een stukje" achter blijft. En aangezien hij een redelijk ernstig geval van darmperforatie heeft na al die messteken, zal het Azor Ahai met spijsverteringsproblemen worden! :P
  maandag 15 juni 2015 @ 12:15:16 #179
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153545393
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet helemaal wat daar nu gebeurde in die tempel met alle gezichten.
Lol met jouw username _O-
pi_153545419
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:15 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Lol met jouw username _O-
:D _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:18:34 #181
74056 crew  ToT
pi_153545511
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet helemaal wat daar nu gebeurde in die tempel met alle gezichten.

En nog over Jon, naar mijn idee draait de hele serie om het verhaal over the Wall en de White Walkers die eraan zitten te komen, de familiestruggles over de Iron Throne zijn bijzaak. Kan toch niet dat ze Jon dan zomaar afslachten en geen ander personage bij the Wall plaatsen om bij wijze van spreke zijn plaats in te nemen?
Arya had een gezicht gejat omdat Meryn haar hem heeft zien achtervolgen.
In die tempel hadden ze uiteraard door wat ze gedaan had, en die god des doods wil altijd balans: toen ze Jaqen H'Ghar n die 2 anderen gered had, moesten er 3 anderen voor dood.
Nu had ze iemand gedood die niet gedood moest worden, dus moest er iemand anders voor dood.....ehh......klinkt toch wel als een andere situatie, maar fuck it! :P
Die man nam zijn eigen leven in plaats van het hare omdat......you know......stuff! :D

Misschien was die vent al heel oud en zagen ze veel potentie in haar of zo. :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:18:46 #182
74056 crew  ToT
pi_153545517
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:15 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Lol met jouw username _O-
_O- idd ja! :D
  maandag 15 juni 2015 @ 12:22:18 #183
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_153545608
En waar was de hont van Jon om hem te redden? Of was het geld op.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_153545662
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:51 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Zij had het vergif voor Myrcella op haar lippen. Zij zoende Myr en de rest weten we ;)
Ik denk niet dat het lang duurt voor Jaime en Bronn in de gaten hebben wie hier verantwoordelijk voor is. Bronn kent immers de werking van het gif dat je er een bloedneus van krijgt en linkt het meteen aan de sandsnakes. Vraag is wat gaan ze er aan doen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:24:23 #185
74056 crew  ToT
pi_153545669
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:22 schreef Mani89 het volgende:
En waar was de hont van Jon om hem te redden? Of was het geld op.
Dit gebeurde erg onverwacht aangezien hij in de val is gelokt, dus rook het beest geen onraad.
Jon riep ook niet "Ghost! To me!" en wachtte rustig af terwijl ze één voor één op hun beurt wachtten om op hem in te steken. :)
  maandag 15 juni 2015 @ 12:25:29 #186
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153545697
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:15 schreef ToT het volgende:
Het is wel zo dat als the Lord of Light mensen weer tot leven brengt, er altijd "een stukje" achter blijft. En aangezien hij een redelijk ernstig geval van darmperforatie heeft na al die messteken, zal het Azor Ahai met spijsverteringsproblemen worden! :P
Idd _O- _O-

quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Arya had een gezicht gejat omdat Meryn haar hem heeft zien achtervolgen.
In die tempel hadden ze uiteraard door wat ze gedaan had, en die god des doods wil altijd balans: toen ze Jaqen H'Ghar n die 2 anderen gered had, moesten er 3 anderen voor dood.
O was dat de reden dat hij er dus 3 kon killen :+ Ik dacht dat het een of andere masterassassin was die zegmaar uit dank voor haar hulp 3 man zou killen naar wens... niet op een balans op te maken. :{ Heb ik weer niet goed opgelet of zijn jullie zo wijs door de boeken :')

Overigens heeft Arya toch veel te veel gevoelens, wraakgevoelens e.d. om "niemand" te zijn? Dan moet je dat toch min of meer loslaten? Dat zouden ze toch in die tempel moeten zien om te zien dat ze totaal niet geschikt is voor - wat die functie ook voor moge stellen (want wat ze precies doen? alleen balans maken?) - in ieder geval niemand te zijn.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:25:46 #187
74056 crew  ToT
pi_153545703
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:24 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het lang duurt voor Jaime en Bronn in de gaten hebben wie hier verantwoordelijk voor is. Bronn kent immers de werking van het gif dat je er een bloedneus van krijgt en linkt het meteen aan de sandsnakes. Vraag is wat gaan ze er aan doen.
Ze hebben al een gijzelaar.
Verder zal Cersei er uiteraard achter komen. Ik vermoed dat ze FrankenMountain naar hen toe zal sturen; ze heeft door haar vernedering echt geen macht meer en zal Tommen waarschijnlijk niet kunnen overhalen het leger er op af te sturen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:30:06 #188
74056 crew  ToT
pi_153545787
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:25 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Idd _O- _O-

[..]

O was dat de reden dat hij er dus 3 kon killen :+ Ik dacht dat het een of andere masterassassin was die zegmaar uit dank voor haar hulp 3 man zou killen naar wens... niet op een balans op te maken. :{ Heb ik weer niet goed opgelet of zijn jullie zo wijs door de boeken :')

Overigens heeft Arya toch veel te veel gevoelens, wraakgevoelens e.d. om "niemand" te zijn? Dan moet je dat toch min of meer loslaten? Dat zouden ze toch in die tempel moeten zien om te zien dat ze totaal niet geschikt is voor - wat die functie ook voor moge stellen (want wat ze precies doen? alleen balans maken?) - in ieder geval niemand te zijn.
Nee hij heeft letterlijk gezegd dat ze de god 3 doden heeft ontnomen en dat er 3 voor terug in de plaats moeten komen. :)
En in de tempel: ze leert er te liegen. Met dat zieke kleine meisje toonde ze al aan dat ze het goed begon te leren en toen ze Meryn Trant op de dokken had gezien, merkte je al dat Jaqen niet helemaal precies wist of ze nou de waarheid vertelde over die ene verzekeringsgozer (the thin man) of niet. Er was sowieso twijfel over of ze idd echt klaar was om alles achter zich te laten om niemand te worden, en nu werd dus idd duidelijk dat ze er dus niet klaar voor was.

Verder over wat ze in die tempel doen; in de boeken staat er wel iets uitleg over, maar echt heel gek veel wijzer wordt je er ook niet van. Er is te lezen hoe het tot stand is gekomen, maar waarom ze echt "niemand" moeten zijn of waarom er balans moet zijn, weet ik niet.
  maandag 15 juni 2015 @ 12:36:32 #189
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153545933
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee hij heeft letterlijk gezegd dat ze de god 3 doden heeft ontnomen en dat er 3 voor terug in de plaats moeten komen. :)
Oke, niet opgelet. :+ Of in ieder geval niet gemerkt dat hij het letterlijk zo bedoelde.

quote:
En in de tempel: ze leert er te liegen. Met dat zieke kleine meisje toonde ze al aan dat ze het goed begon te leren en toen ze Meryn Trant op de dokken had gezien, merkte je al dat Jaqen niet helemaal precies wist of ze nou de waarheid vertelde over die ene verzekeringsgozer (the thin man) of niet. Er was sowieso twijfel over of ze idd echt klaar was om alles achter zich te laten om niemand te worden, en nu werd dus idd duidelijk dat ze er dus niet klaar voor was.

Verder over wat ze in die tempel doen; in de boeken staat er wel iets uitleg over, maar echt heel gek veel wijzer wordt je er ook niet van. Er is te lezen hoe het tot stand is gekomen, maar waarom ze echt "niemand" moeten zijn of waarom er balans moet zijn, weet ik niet.
Ah oke thanks.. maargoed als puntje bij paaltje komt zou ze het nooit kunnen worden toch. De enige reden waarom ze daar is, is omdat ze net zoals die vent op willekeur iedereen wil kunnen doden.. of in ieder geval d'r lijstje. Zolang ze dat lijstje heeft en nog zegmaar dingen "wil" in haar leven kan ze nooit niemand worden right?
  maandag 15 juni 2015 @ 12:36:52 #190
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153545940
Voor iemand die claimt niemand te zijn vond een zekere iemand het een tijdje terug toch nog verdomd vervelend om helemaal niemand te doden:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:37:38 #191
74056 crew  ToT
pi_153545962
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:36 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Oke, niet opgelet. :+ Of in ieder geval niet gemerkt dat hij het letterlijk zo bedoelde.

[..]

Ah oke thanks.. maargoed als puntje bij paaltje komt zou ze het nooit kunnen worden toch. De enige reden waarom ze daar is, is omdat ze net zoals die vent op willekeur iedereen wil kunnen doden.. of in ieder geval d'r lijstje. Zolang ze dat lijstje heeft en nog zegmaar dingen "wil" in haar leven kan ze nooit niemand worden right?
True, maar zolang ze niet "niemand" is, zal ze blind blijven door het misbruiken van dat gezicht.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:38:10 #192
74056 crew  ToT
pi_153545975
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:36 schreef DO2 het volgende:
Voor iemand die claimt niemand te zijn vond een zekere iemand het een tijdje terug toch nog verdomd vervelend om helemaal niemand te doden:

Goeie! :D
pi_153546068
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:54 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk wel belachelijk, alle toffe personages gaan dood en alleen dat sexy blonde sound of music kind blijft leven. Je weet wel, met die draakjes die al tjilpend op haar schouders gaan zitten als ze de wonderschone natuur van slavers bay bezingt.
Ik ben bang voor je dat Dany wel zal blijven leven tot in ieder geval de finale. Alles lijkt er namelijk op dat het een vuur tegenover vorst gevecht gaat worden. Het dodenrijk van de White walkers dat met de dag groeit tegenover Dany wat in een zekere zin ook groeit met haar draken die groeien, een leger dat groeit " met pieken en dalen"
Aan de andere kant hebben we wel hier te maken met GoT logica ;)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:47:07 #194
74056 crew  ToT
pi_153546203
Ik vond het overigens wel verdomd zwak gedaan dat Brienne PRECIES op het moment voordat Sansa de kaars aanstak wegliep.
Er gebeuren iets te veel toevallige samenlopen van omstandigheden, zoals toen ook met de Sandsnakes in de Water gardens.
pi_153546211
Neeee :'(
pi_153546312
Damn wat een aflevering...

Sansa heeft zichzelf inderdaad maar zelf bevrijd en een kaars aangestoken. Sommige vonden die een paar weken geleden nog een scenario dat niet zou gebeuren. Theon en Sansa gaan dus nu op de vlucht.

Stannis is uitgespeeld, maar geloof niet dat Briene hem heeft geëxecuteerd. Dus we zien hem nog wel terug volgend seizoen, maar zonder familie, zonder Melisandre, zonder leger.

Geen idee of het wat gebeurd is een straf voor Arya was of dat ze nu een volwaardig lid is van The Faceless Man society. Komt allemaal wel goed igg.

Tyrion, zal een machtsbasis bouwen in Mereen samen met Varys. Die zal uiteindelijk gebruikt worden om Daenerys te bevrijden van de Dothraki.

Daenerys is dus gevangen genomen door de Dothraki, maar of Drogon nog wat van zich laat zien, geen idee, zo niet, dan wordt ze wel bevrijdt door haar vrienden.

Myrcella hoeft ook niet persee dood te zijn, als Bronn of haar vriendje nog ergens een potion heeft weten te bemachtigen. Jaime zal iig pissed zijn en er zal zeker een oorlog uitbreken tussen huis Martel en Lannister.

Cercei is flink vernederd, maar ze liep erdoor heen met de gedachte om de Red Keep te halen en vanuit daar haar stappen te nemen om wraak te nemen op al die religieuze gekken. Die hebben het volk echter achter zich, dus ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. Met The Mountain++ komt het wel goed, maar zal waarschijnlijk definitief het loodje leggen volgend seizoen.

Jon Snow wordt in de seizoensopener gewoon gered door Melisandre en The Lord of Light, dus hij is niet echt klaar in Game of Thrones. Melisandre is niet voor niets haastig naar The Night Watch gegaan, ze heeft dingen gezien in het vuur.

Heb volgens mij alles gehad nu. Kijk alweer uit naar Seizoen 6!
  maandag 15 juni 2015 @ 12:51:16 #197
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153546313
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:47 schreef ToT het volgende:
Ik vond het overigens wel verdomd zwak gedaan dat Brienne PRECIES op het moment voordat Sansa de kaars aanstak wegliep.
Er gebeuren iets te veel toevallige samenlopen van omstandigheden, zoals toen ook met de Sandsnakes in de Water gardens.
En dat is in de boeken anders neem ik aan?
Overigens heeft iedereen het over het dodenrijk/white walkers en dany... maar het is onmogelijk dat Brandon Stark geen extreem belangrijke rol gaat spelen. Immers; he will fly. Erg benieuwd naar zijn rol! Dit seizoen was voor mij bijna een zoethoudertje voor Brandon's verhaal.
  maandag 15 juni 2015 @ 12:52:10 #198
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153546335
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:51 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

En dat is in de boeken anders neem ik aan?
Overigens heeft iedereen het over het dodenrijk/white walkers en dany... maar het is onmogelijk dat Brandon Stark geen extreem belangrijke rol gaat spelen. Immers; he will fly. Erg benieuwd naar zijn rol! Dit seizoen was voor mij bijna een zoethoudertje voor Brandon's verhaal.
Ik was Bran al helemaal vergeten na een heel seizoen zonder hem. :') Maar hij zal idd ook een belangrijke rol gaan spelen, zij het in de oorlog tegen de White Walkers of op een andere manier.
Flesje bier
  maandag 15 juni 2015 @ 12:53:57 #199
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153546381
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:51 schreef Odaiba het volgende:
Heb volgens mij alles gehad nu. Kijk alweer uit naar Seizoen 6!
Bedankt :{ nu hoef ik seizoen 6 dus niet meer te zien :+
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:55:02 #200
74056 crew  ToT
pi_153546406
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:51 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

En dat is in de boeken anders neem ik aan?
Overigens heeft iedereen het over het dodenrijk/white walkers en dany... maar het is onmogelijk dat Brandon Stark geen extreem belangrijke rol gaat spelen. Immers; he will fly. Erg benieuwd naar zijn rol! Dit seizoen was voor mij bijna een zoethoudertje voor Brandon's verhaal.
Bran neemt echt wel een draak over! :Y

En in de boeken gaat het idd echt COMPLEET anders! _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verhaallijnen lopen nu zo anders dat er bijna niets meer te spoileren valt. (Sowieso omdat op een paar belangrijke dingen van the Iron Islands na eigenlijk alles nu wel in de serie gebeurd is.)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:58:19 #201
74056 crew  ToT
pi_153546488
Ja misschien dat het volgende seizoen wel over de Greyjoys en Bran enzo zal gaan, en dat we een heel seizoen moeten wachten om te zien of Jon nog leeft of niet! _O-
pi_153546502
Gelukkig hebben we Tyrion nog, anders was het echt huilen met de pet op. ;(
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 12:59:44 #203
74056 crew  ToT
pi_153546524
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Gelukkig hebben we Tyrion nog, anders was het echt huilen met de pet op. ;(
Op Littlefinger na zitten alle interessante personages wel in of bij Meereen nu, geloof ik.
pi_153546527
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef ToT het volgende:
Ja misschien dat het volgende seizoen wel over de Greyjoys en Bran enzo zal gaan, en dat we een heel seizoen moeten wachten om te zien of Jon nog leeft of niet! _O-
Carice leek nog wel plannen met hem te hebben. 't zou me niks verbazen. :Y
pi_153546548
Anders geen hereniging tussen Arya en Jon. :'(
pi_153546581
Wordt wel genieten als Cersei wraak gaat nemen op de religekkies. *O*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 13:02:20 #207
74056 crew  ToT
pi_153546587
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Anders geen hereniging tussen Arya en Jon. :'(
Needle gaat vast wel gebruikt worden op een paar specifieke mensen van the Night's Watch hiervoor! :Y
  maandag 15 juni 2015 @ 13:06:38 #208
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153546688
Overigens denk ik wel dat die sluwe toverkol al vanaf het eerste moment bezig is geweest om het systeem van binnenuit te slopen. Die heeft gewoon Stannis' leger gebruikt om zoveel mogelijk schade te berokkenen in Westeros. Op het moment dat Stannis zelf gesloopt was, was ze ook meteen vertrokken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 13:08:33 #209
74056 crew  ToT
pi_153546738
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef DO2 het volgende:
Overigens denk ik wel dat die sluwe toverkol al vanaf het eerste moment bezig is geweest om het systeem van binnenuit te slopen. Die heeft gewoon Stannis' leger gebruikt om zoveel mogelijk schade te berokkenen in Westeros. Op het moment dat Stannis zelf gesloopt was, was ze ook meteen vertrokken.
....wat op zich wel weer gek is, als het a song of ice and fire is; there are just 2 gods; the Lord of Light, and the other one.
Ze heeft op deze manier een flink deel van haar eigen kant de dood in gejaagd.
pi_153546841
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:08 schreef ToT het volgende:

[..]

....wat op zich wel weer gek is, als het a song of ice and fire is; there are just 2 gods; the Lord of Light, and the other one.
Ze heeft op deze manier een flink deel van haar eigen kant de dood in gejaagd.
Er zijn wel meerdere goden, maar The Lord Of Light lijkt wel het meeste op onze eigen God, al die andere goden zijn afgoderij.
  maandag 15 juni 2015 @ 13:14:11 #211
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153546873
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Wordt wel genieten als Cersei wraak gaat nemen op de religekkies. *O*
Die ze zelf macht heeft gegeven. :|W
Cersei :|W

Wel knap hoe ze dat stunt(of moet ik zeggen naked)-double-lichaam onder cersei hebben geplakt (als dat zo is). Wat ze wel niet kunnen met die techniek van tegenwoordig :+ ze hadden wel een iets lekkerdere body uit mogen kiezen maargoed :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 13:19:40 #212
74056 crew  ToT
pi_153547050
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Die ze zelf macht heeft gegeven. :|W
Cersei :|W

Wel knap hoe ze dat stunt(of moet ik zeggen naked)-double-lichaam onder cersei hebben geplakt (als dat zo is). Wat ze wel niet kunnen met die techniek van tegenwoordig :+ ze hadden wel een iets lekkerdere body uit mogen kiezen maargoed :)
Ze heeft 4 kinderen gebaard. :P (Eentje van Robert, die als kind overleed)
pi_153547057
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Die ze zelf macht heeft gegeven. :|W
Cersei :|W
Ze is een slechte strateeg indd..

quote:
Wel knap hoe ze dat stunt(of moet ik zeggen naked)-double-lichaam onder cersei hebben geplakt (als dat zo is). Wat ze wel niet kunnen met die techniek van tegenwoordig :+ ze hadden wel een iets lekkerdere body uit mogen kiezen maargoed :)
Hoe kom je daarbij...
pi_153547084
Hoor trouwens niemand over ser meryn xD
  maandag 15 juni 2015 @ 13:22:50 #215
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153547120
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:20 schreef Odaiba het volgende:
Hoor trouwens niemand over ser meryn xD
Was dan ook maar matig gedaan.
Laffe huichelaar
pi_153547146
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Was dan ook maar matig gedaan.
Vertel?
  maandag 15 juni 2015 @ 13:24:39 #217
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153547156
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze heeft 4 kinderen gebaard. :P (Eentje van Robert, die als kind overleed)
Dus voor de casting van die double hebben ze gezocht naar een vrouwelijk persoon met een lichaam vergelijkbaar met dat van iemand die 4 kinderen heeft gebaard. :+ Tsja je moet toch ergens op reageren in deze barre economische tijden met weinig werk ;)
pi_153547252
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:24 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Dus voor de casting van die double hebben ze gezocht naar een vrouwelijk persoon met een lichaam vergelijkbaar met dat van iemand die 4 kinderen heeft gebaard. :+ Tsja je moet toch ergens op reageren in deze barre economische tijden met weinig werk ;)
Waarom zou het niet haar eigen lijf kunnen zijn?
pi_153547257
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef ToT het volgende:
Ja misschien dat het volgende seizoen wel over de Greyjoys en Bran enzo zal gaan, en dat we een heel seizoen moeten wachten om te zien of Jon nog leeft of niet! _O-
Theon die nu met Sansa weg is, zouden naar de Greyjoys kunnen gaan. Zijn zus heeft hem al proberen te bevrijden. Dan zou het wel eens Greyjoys + de allies van de Starks tegen de Bolton's gaan worden komend seizoen.
  roze maandag 15 juni 2015 @ 13:29:45 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153547291
Poeh, goede aflevering weer O+

Jammer van Jon Snow. Tof om te zien dat Sansa & Theon eindelijk samen gaan vluchten (wat ik al meteen zag aankomen toen Sansa daar aan kwam in het kasteel paar afleveringen terug). Ben benieuwd hoe het met Brienne en Stannis afloopt, net als Arya. Volgend seizoen mag snel komen :7

Straks gaat Sansa op zoek naar Jon omdat ze te horen had gekregen dat hij nog leeft?
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 15 juni 2015 @ 13:30:31 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153547306
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Theon die nu met Sansa weg is, zouden naar de Greyjoys kunnen gaan. Zijn zus heeft hem al proberen te bevrijden. Dan zou het wel eens Greyjoys + de allies van de Starks tegen de Bolton's gaan worden komend seizoen.
Ik vind het wel fijn dat Sansa Theon weer wat menselijker heeft gekregen. Het was net zo'n robot geworden door Ramsay.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 15 juni 2015 @ 13:31:52 #222
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153547338
Ik had trouwens bijna medelijden met Cersei tijdens de walk of shame. :')
Flesje bier
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 13:32:35 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153547356
Godverdomme waarom Jon nou weer dood?! :{ FUCK OLLY! :(

Cersei heeft wel een lekker lijf :9 Zou er een kunstje of twee op kunnen doen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  roze maandag 15 juni 2015 @ 13:32:58 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153547365
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:31 schreef Gezicht het volgende:
Ik had trouwens bijna medelijden met Cersei tijdens de walk of shame. :')
Ik ook :@ Maar stiekem hoopte ik ook dat het uit de hand zou lopen.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 15 juni 2015 @ 13:36:22 #225
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153547453
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:28 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Waarom zou het niet haar eigen lijf kunnen zijn?
The scene was filmed multiple times – with Lena Headey, with a body double, and with a moving green screen and lighting equipment. The double was nude, while Lena wore a skin-colored dress.

bron

Slechts één van de google uitkomsten. (Wat een paupere site overigens, van het checken van de set alvast spoilers krijgen :+ )

quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme waarom Jon nou weer dood?! :{ FUCK OLLY! :(

Cersei heeft wel een lekker lijf :9 Zou er een kunstje of twee op kunnen doen.
Op d'r double dus _O-
  roze maandag 15 juni 2015 @ 13:37:27 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153547478
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:36 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Op d'r double dus _O-
Haha je kun het idd duidelijk zien op sommige momenten :+
Your beauty never ever scared me.
pi_153547487
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cersei heeft wel een lekker lijf
Dat was een body double.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 15 juni 2015 @ 13:39:09 #228
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153547528
Hoop voor Drizzt dat op die double een beetje een goede kop zit _O-
pi_153547549
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:36 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

The scene was filmed multiple times – with Lena Headey, with a body double, and with a moving green screen and lighting equipment. The double was nude, while Lena wore a skin-colored dress.

bron

Slechts één van de google uitkomsten. (Wat een paupere site overigens, van het checken van de set alvast spoilers krijgen :+ )

[..]

Op d'r double dus _O-
Ow, laat die hele scene dan maar. Props voor de body double.

Vidn dit best wel lame, body doubles die gebruikt worden voor naaktscènes ipv stunts. xD
pi_153547650
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  roze maandag 15 juni 2015 @ 13:44:44 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153547681
Hoop dat de OP nog een update krijgt van afgelopen seizoen
Your beauty never ever scared me.
  maandag 15 juni 2015 @ 13:47:18 #232
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153547743
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ow, laat die hele scene dan maar. Props voor de body double.

Vidn dit best wel lame, body doubles die gebruikt worden voor naaktscènes ipv stunts. xD
Lena Headey wil gewoon geen naaktscènes doen, en dat moet je respecteren. Ik vind overigens dat ze het super hebben opgelost met die body double zo, is vrijwel niks van te merken dat het trucage is.
Flesje bier
pi_153547791
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:43 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wilde Myranda nou uiteindelijk doen voordat Theon haar drukt? Niet Sansa doden toch?
  maandag 15 juni 2015 @ 13:54:54 #234
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153547906
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:49 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wat wilde Myranda nou uiteindelijk doen voordat Theon haar drukt? Niet Sansa doden toch?
Wel op haar schieten maar haar niet doden denk ik.
Flesje bier
pi_153547912
En ik denken dat Jon het tot het einde zou uithouden, ik leer het ook nooit. :')
pi_153547937
Ik hoopte dat er nog iets zou gebeuren terwijl Jon daar lag te bloeden... maar nee :(
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 13:57:49 #237
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153547983
Ik ging echt zo van :o toen ik het woord TRAITOR zag staan en dacht "Fuuuuuuuuuuuuuuuck!, Alliser Doren, jij klootzak!"
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153547993
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:47 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Lena Headey wil gewoon geen naaktscènes doen, en dat moet je respecteren. Ik vind overigens dat ze het super hebben opgelost met die body double zo, is vrijwel niks van te merken dat het trucage is.
Dat is ook prima omdat het script per seizoen natuurlijk bekend wordt. Ik heb het niet doorgehad dus goed gedaan. Dit is ook niet een normale naaktscène, ook al is het nep schijt en kots
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 13:59:53 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153548027
Ah, lees net ergens dat Lena zwanger is en dat dat nogal lastig te verbergen is als ze naakt moest gaan. Achja, in mijn fantasie blijft het Cersei die ik zag lopen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153548140
Had wel meer verwacht van een aflevering die 'het internet zou breken'. Wel genoeg voer voor wilde voorspellingen over volgend seizoen, maar door die uitspraak had ik meer schokkende dingen verwacht. Niveau Red Wedding of erger.
What Would Goku Do
pi_153548179
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef viagraap het volgende:
Had wel meer verwacht van een aflevering die 'het internet zou breken'. Wel genoeg voer voor wilde voorspellingen over volgend seizoen, maar door die uitspraak had ik meer schokkende dingen verwacht. Niveau Red Wedding of erger.
Jon is een stuk populairder dan Robb was :)
pi_153548331
oa deze foto was begin vorige week al gelekt, ik als boekenlezer had gehoopt dat hij dus ook echt al zou gaan wargen :D In z'n direwolf



Boy viel de laatste seconde me tegen :(
(Y)
pi_153548333
wmb was de verbranding van Shireen een stuk heftiger dan de Red Wedding
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:23:23 #245
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153548554
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:47 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind overigens dat ze het super hebben opgelost met die body double zo, is vrijwel niks van te merken dat het trucage is.
Mwah kon het wel duidelijk zien, ook bij het haar eraf halen. Zag meerdere keren duidelijk dat het niet Lena was die daar zat-stond-liep.
Your beauty never ever scared me.
pi_153548585
VALAR MORGHULIS

Het aantal doden liep dit seizoen een beetje achter. tot de laatste aflevering....
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:27:57 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153548639
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
En o ja, wat was dat met Dany? Is dat nou een khallesar die op haar af kwam galopperen? Waarom was ze ineens all-Heidi in d'r eentje falallaaaa door het gras aan het dansen? En was dat haar ring van Drogo?
Dit vroeg ik mij ook af.
Your beauty never ever scared me.
pi_153548669
Wat een kutaflevering, zoveel dingen afgeraffeld.

Sowieso door het aantal verhaallijnen kunnen ze eigenlijk doen wat ze willen. Kijk dit seizoen waar die hele Bran niet meer in is voorgekomen. In theorie kan je deze serie nog seizoen lang uitmelken.
Voor mij is de rode draad in ieder geval langzamerhand aan het verdwijnen en dat maakt het kijken veel minder leuk. Maargoed, zal wel vloeken in de kerk zijn enzo.
pi_153548674
Werd Daenarys niet gevangen genomen? Daarom deed ze haar ring ook af denk ik, zodat ze niet wisten wie ze was/ dat ze rijk/ van adel was
pi_153548730
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:29 schreef Mr.Major het volgende:
Werd Daenarys niet gevangen genomen? Daarom deed ze haar ring ook af denk ik, zodat ze niet wisten wie ze was/ dat ze rijk/ van adel was
Een teken voor Jorah/Daario?
pi_153548733
Brienne aan het gas bitte
pi_153548749
Ik dacht juist dat dany een beetje op onderzoek ging om te kijken waar Drogon haar in hemelsnaam had gebracht.
En ik dacht dat ze die ring afdeed zodat ze niet konden zien dat zij ooit een khaleesi was.
Als ik het goed heb onthouden was er veel van Drogo's khalasar weggegaan nadat die heks bloodmagic had toegepast op Drogo. En dat als ze andere khalasar tegen zouden komen, ze allemaal vermoord zouden worden.
Dacht dat Jorah haar dat toen vertelde, ze kon niet zomaar aansluiten bij een andere khalasar.
Ik vond die hele groep die haar omsingelde juist heel dreigend en helemaal niet zo van, joepie Dany krijgt een nieuw leger in haar schoot geworden.
Tralalalaaa
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:33:57 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153548786
Ik vond einde van vorige seizoen wel mooier, met Arya op die boot enz. Dat Jon Snow dood ging vond ik wel jammer maar ik zag het wel aankomen eigenlijk. Hoewel mijn vriend telkens dacht dat Jon een grote rol zou hebben bij de strijd tegen de White Walkers.
Your beauty never ever scared me.
pi_153548806
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:29 schreef Mr.Major het volgende:
Daarom deed ze haar ring ook af denk ik, zodat ze niet wisten wie ze was/ dat ze rijk/ van adel was
De Khal van die khalasar kent Daenerys ook wel zonder ring. :) Had meer het idee dat het een teken zou zijn zodat Daario e.d. haar zouden kunnen vinden.
pi_153548810
Dat gezeik met die Jaqen ook :') Niemand die precies weet wat daar gebeurt allemaal.
pi_153548830
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dat gezeik met die Jaqen ook :') Niemand die precies weet wat daar gebeurt allemaal.
Dat is toch ook het idee van die orde.
Net zoals niemand precies weet wat Melli nou kan.
Of wat die draken allemaal kunnen.
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:36:49 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153548849
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:21 schreef Khaleesi het volgende:
Zou jij misschien de OP kunnen updaten? O+ -kijkt lief-
Your beauty never ever scared me.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:38:12 #258
74056 crew  ToT
pi_153548881
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:12 schreef chiren het volgende:
oa deze foto was begin vorige week al gelekt, ik als boekenlezer had gehoopt dat hij dus ook echt al zou gaan wargen :D In z'n direwolf

[ afbeelding ]

Boy viel de laatste seconde me tegen :(
Dat zou echt EPIC zijn als DEZE shot het einde was geweest! _O_
Hij in het lichaam van Ghost! _O_
pi_153548931
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zou echt EPIC zijn als DEZE shot het einde was geweest! _O_
Hij in het lichaam van Ghost! _O_
Ik denk ook dat we Jon zeker niet moeten afschrijven...
(Y)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:39:55 #260
74056 crew  ToT
pi_153548937
Alleen wel net iets te klef dat Jaime's dochter vlak voor haar dood net vertelt dat ze blij is dat hij d'r vader is enzo. Oh well....was wel lief natuurlijk. :)
pi_153548981
Ik heb even iets gefikst

quote:
17s.gif Op
maandag 15 juni 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:

Hoop dat de OP nog een update krijgt van afgelopen seizoen
zoiets?
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:46:04 #262
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549092
Van Stannis weten we het toch nog niet zeker? :@
Your beauty never ever scared me.
pi_153549106
Zolang we niet zeker weten of Jon en Stannis dood zijn weet ik niet of het zo slim is de OP te updaten met deze info...
(Y)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:47:23 #264
74056 crew  ToT
pi_153549117
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Van Stannis weten we het toch nog niet zeker? :@
Als een vrouw van > 100 kilo die gezworen heeft je van kant te maken met haar Valerian steel zwaard op je inhakt, kan het wel eens negatieve gevolgen voor je gezondheid hebben.
pi_153549137
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Als een vrouw van > 100 kilo die gezworen heeft je van kant te maken met haar Valerian steel zwaard op je inhakt, kan het wel eens negatieve gevolgen voor je gezondheid hebben.
Ik ben er idd eerder zeker van dat Stannis dood is dan dat Jon dat is.
(Y)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:48:35 #266
74056 crew  ToT
pi_153549147
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:48 schreef chiren het volgende:

[..]

Ik ben er idd eerder zeker van dat Stannis dood is dan dat Jon dat is.
:Y idd
  maandag 15 juni 2015 @ 14:48:40 #267
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153549150
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Als een vrouw van > 100 kilo die gezworen heeft je van kant te maken met haar Valerian steel zwaard op je inhakt, kan het wel eens negatieve gevolgen voor je gezondheid hebben.
Als, ja. Maar niemand heeft dat gezien.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:49:19 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549168
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:48 schreef DO2 het volgende:

[..]

Als, ja. Maar niemand heeft dat gezien.
Dit dus.
Your beauty never ever scared me.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:49:45 #269
74056 crew  ToT
pi_153549177
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:48 schreef DO2 het volgende:

[..]

Als, ja. Maar niemand heeft dat gezien.
Het zwaaien van het zwaard naar hem toe nadat ze hem ter dood heeft veroordeeld is wel te zien, maar okee: alles is mogelijk natuurlijk. Maar is van alle anderen in de OP wél 100% zeker dat ze dood zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153549182
Inderdaad, van een aantal personage is hun dood nog zeer speculatief.
pi_153549188
Het is ook wel frappant dat ze alle deaths zo gruwelijk mogelijk in beeld brengen, maar dat ze net de dood van Stannis buiten beeld laten :)
(Y)
pi_153549193
Dit blijft altijd een discussie geval. Ander zullen zeggen dat ik ook Sansa en Theon erbij moet voegen. Weer Andere roepen weer (met een theorie in de hand) dan Jon niet dood is. Ik heb hem gemaakt wat het meest waarschijnlijk is. Ook bij andere seizoenen heb je gevallen die niet helemaal duidelijk zijn (is de Hound dood?). we kunnen hem natuurlijk altijd aanpassen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:50:28 #273
74056 crew  ToT
pi_153549196
Syrio heb je bijvoorbeeld ook niet echt dood zien gaan. :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:50:54 #274
74056 crew  ToT
pi_153549208
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:50 schreef Aristoteless het volgende:
Dit blijft altijd een discussie geval. Ander zullen zeggen dat ik ook Sansa en Theon erbij moet voegen. Weer Andere roepen weer (met een theorie in de hand) dan Jon niet dood is. Ik heb hem gemaakt wat het meest waarschijnlijk is. Ook bij andere seizoenen heb je gevallen die niet helemaal duidelijk zijn (is de Hound dood?). we kunnen hem natuurlijk altijd aanpassen
^O^ Prima!
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:51:19 #275
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549216
Ze willen gewoon dat wij fans nu 10 maanden lang gaan discussiëren met elkaar 'Leeft die nog? Of niet?'
Your beauty never ever scared me.
pi_153549218
Ja, wie weet sloeg ze wel boven z'n hoofd omdat ze hem niet kon doden en nodig denkt te hebben om Sansa te kunnen redden. Ofzo.
Van de meeste major characters maken ze er wel een punt van dat ze dood zijn, dat je het dus ziet op het scherm.
Tralalalaaa
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:52:02 #277
74056 crew  ToT
pi_153549226
_O- Wel droog, House Baratheon als overledene er tussen zetten! :D
't is wel zo, ja! (Als Stannis idd echt dood is.)
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:52:25 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549238
Maar ik ga er vanuit dat Sansa en Theon het wel overleeft hebben.
Your beauty never ever scared me.
pi_153549240
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:50 schreef Aristoteless het volgende:
Dit blijft altijd een discussie geval. Ander zullen zeggen dat ik ook Sansa en Theon erbij moet voegen. Weer Andere roepen weer (met een theorie in de hand) dan Jon niet dood is. Ik heb hem gemaakt wat het meest waarschijnlijk is. Ook bij andere seizoenen heb je gevallen die niet helemaal duidelijk zijn (is de Hound dood?). we kunnen hem natuurlijk altijd aanpassen
Gelijk heb je. Bedankt voor de moeite ^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:52:48 #280
74056 crew  ToT
pi_153549249
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, wie weet sloeg ze wel boven z'n hoofd omdat ze hem niet kon doden en nodig denkt te hebben om Sansa te kunnen redden. Ofzo.
Van de meeste major characters maken ze er wel een punt van dat ze dood zijn, dat je het dus ziet op het scherm.
Dat was idd wat ik op dat moment zelf wel verwachtte, maar dat zou wel een ongelooflijk lame wending zijn aan het begin van het volgende seizoen.
  maandag 15 juni 2015 @ 14:52:51 #281
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153549250
Als we dingen zo gaan interpreteren zijn er nog zo veel personages die stiekem nog ergens in leven zijn, bijv. Syrio of the Hound en zo volgens mij nog wel wat anderen.
Flesje bier
pi_153549256
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga er vanuit dat Sansa en Theon het wel overleeft hebben.
Ze keken ook niet voor niks naar benden, daar ligt vast en hoop sneew. Theon kan natuurlijk de pech hebben net op een rots in de sneeuw te vallen.
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:54:34 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549287
Wat was nou het laatste wat we van Little Finger hadden gezien/gehoord dit seizoen?
Your beauty never ever scared me.
pi_153549294
Sansa en Theon kennen natuurlijk Winterfell wel, dus het zou mogelijk kunnen zijn dat ze wisten dat je daar naar beneden kan springen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:55:25 #285
74056 crew  ToT
pi_153549306
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Wat was nou het laatste wat we van Little Finger hadden gezien/gehoord dit seizoen?
Hij had nog een knappe boy voor the queen of thorns. :)
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:55:41 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549312
Wie weet komen Sansa en Theon Brienne wel tegen buiten het kasteel :) En misschien wilt Sansa nu haar hulp wel.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:55:57 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549315
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij had nog een knappe boy voor the queen of thorns. :)
Oh ja, klopt dat was het! Thanks :)
Your beauty never ever scared me.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:56:07 #288
74056 crew  ToT
pi_153549320
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Wie weet komen Sansa en Theon Brienne wel tegen buiten het kasteel :) En misschien wilt Sansa nu haar hulp wel.
Dat lijkt idd wel het meest voor de hand liggend nu. :Y
  maandag 15 juni 2015 @ 14:56:13 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_153549322
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:52 schreef Gezicht het volgende:
Als we dingen zo gaan interpreteren zijn er nog zo veel personages die stiekem nog ergens in leven zijn, bijv. Syrio of the Hound en zo volgens mij nog wel wat anderen.
The Hound leeft ook nog gewoon.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:56:39 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549329
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat lijkt idd wel het meest voor de hand liggend nu. :Y
'Sorry Brienne dat ik je hulp niet wou, maar nu wil ik het wel :D'
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:57:05 #291
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549335
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

The Hound leeft ook nog gewoon.
Misschien is nu inmiddels ook een soort zombie/frankensteinachtig wezen haha.
Your beauty never ever scared me.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:57:27 #292
74056 crew  ToT
pi_153549341
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:55 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh ja, klopt dat was het! Thanks :)
^O^ No prob!

quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

The Hound leeft ook nog gewoon.
Denk ik ook wel, hoewel hij verdomd veel uit te leggen zou hebben hoe hij gevonden en geholpen is, want "unless there is a maester on the other side of the hill, I'm done for!" of zoiets. :)
pi_153549346
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Misschien is nu inmiddels ook een soort zombie/frankensteinachtig wezen haha.
Dat is/was The Mountain :{w
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:57:49 #294
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549350
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:57 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat is/was The Mountain :{w
I know.
Your beauty never ever scared me.
pi_153549354
Nouja van Sandor Clegane hoop ik ook gewoon heel naïef dat ie nog leeft :')
Dat er idd een maester kiekeboe speelde vanachter een rots vandaan :')

Jon ga ik van uit dat Melisandre hetzelfde doet als wat Thoros of Myr deed bij Beric Dondarrion, hoewel hij (Jon) er best wel morsdood bij lag.
Maargoed the Hound kliefde ook z'n zwaard door Dondarrion heen en die doet het ook nog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyways. Ramsey had wel gelijk.
Tralalalaaa
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:58:45 #296
74056 crew  ToT
pi_153549367
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:56 schreef Amarantha het volgende:

[..]

'Sorry Brienne dat ik je hulp niet wou, maar nu wil ik het wel :D'
Ach komt ze tenminste eindelijk bij iemand die haar niet wil afrossen of cadeau wil doen / verkopen / whatever.
Wie weet leert Brienne haar wel zwaardvechten met harnas aan enzo! _O- _O- _O- Kan Podrick haar mooi helpen.
  roze maandag 15 juni 2015 @ 14:59:26 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549381
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach komt ze tenminste eindelijk bij iemand die haar niet wil afrossen of cadeau wil doen / verkopen / whatever.
Wie weet leert Brienne haar wel zwaardvechten met harnas aan enzo! _O- _O- _O- Kan Podrick haar mooi helpen.
Sansa en zwaardvechten. Dat wil ik wel zien :7 Zal wel nooit gebeuren maar wie weet.. haha.
Your beauty never ever scared me.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 14:59:43 #298
74056 crew  ToT
pi_153549390
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja van Sandor Clegane hoop ik ook gewoon heel naïef dat ie nog leeft :')
Dat er idd een maester kiekeboe speelde vanachter een rots vandaan :')

Jon ga ik van uit dat Melisandre hetzelfde doet als wat Thoros of Myr deed bij Beric Dondarrion, hoewel hij (Jon) er best wel morsdood bij lag.
Maargoed the Hound kliefde ook z'n zwaard door Dondarrion heen en die doet het ook nog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyways. Ramsey had wel gelijk.
Dat is wel een HEUL grote spoiler! :P Maar je hebt wel gelijk! :Y
  roze maandag 15 juni 2015 @ 15:00:07 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153549397
Volgend jaar ga ik alles opnieuw kijken. Weet ik tenminste in seizoen 6 nog de details van de eerste seizoenen.
Your beauty never ever scared me.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 juni 2015 @ 15:00:20 #300
74056 crew  ToT
pi_153549402
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:59 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Sansa en zwaardvechten. Dat wil ik wel zien :7 Zal wel nooit gebeuren maar wie weet.. haha.
Whehehe zie ik ook niet zo ontzettend snel gebeuren, nee! _O- Sansa versus the Hound! :D Dat zou ik wel willen zien!
  maandag 15 juni 2015 @ 15:00:24 #301
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_153549404
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Die gaat niet dood, Dany is het lievelingetje van de schrijvers met plot armor van een meter dik. Ze krijgt nu gewoon uit het niets weer een gratis leger tot haar beschikking.
Laatste seizoen haalt ze denk ik wel, maar dood gaat ze
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')