De Khal van die khalasar kent Daenerys ook wel zonder ring.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:29 schreef Mr.Major het volgende:
Daarom deed ze haar ring ook af denk ik, zodat ze niet wisten wie ze was/ dat ze rijk/ van adel was
Dat is toch ook het idee van die orde.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dat gezeik met die Jaqen ookNiemand die precies weet wat daar gebeurt allemaal.
Dat zou echt EPIC zijn als DEZE shot het einde was geweest!quote:Op maandag 15 juni 2015 14:12 schreef chiren het volgende:
oa deze foto was begin vorige week al gelekt, ik als boekenlezer had gehoopt dat hij dus ook echt al zou gaan wargenIn z'n direwolf
[ afbeelding ]
Boy viel de laatste seconde me tegen
Ik denk ook dat we Jon zeker niet moeten afschrijven...quote:Op maandag 15 juni 2015 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou echt EPIC zijn als DEZE shot het einde was geweest!
Hij in het lichaam van Ghost!
zoiets?quote:Op
maandag 15 juni 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat de OP nog een update krijgt van afgelopen seizoen
Als een vrouw van > 100 kilo die gezworen heeft je van kant te maken met haar Valerian steel zwaard op je inhakt, kan het wel eens negatieve gevolgen voor je gezondheid hebben.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Van Stannis weten we het toch nog niet zeker?
Ik ben er idd eerder zeker van dat Stannis dood is dan dat Jon dat is.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als een vrouw van > 100 kilo die gezworen heeft je van kant te maken met haar Valerian steel zwaard op je inhakt, kan het wel eens negatieve gevolgen voor je gezondheid hebben.
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:48 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik ben er idd eerder zeker van dat Stannis dood is dan dat Jon dat is.
Als, ja. Maar niemand heeft dat gezien.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Als een vrouw van > 100 kilo die gezworen heeft je van kant te maken met haar Valerian steel zwaard op je inhakt, kan het wel eens negatieve gevolgen voor je gezondheid hebben.
Het zwaaien van het zwaard naar hem toe nadat ze hem ter dood heeft veroordeeld is wel te zien, maar okee: alles is mogelijk natuurlijk. Maar is van alle anderen in de OP wél 100% zeker dat ze dood zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:50 schreef Aristoteless het volgende:
Dit blijft altijd een discussie geval. Ander zullen zeggen dat ik ook Sansa en Theon erbij moet voegen. Weer Andere roepen weer (met een theorie in de hand) dan Jon niet dood is. Ik heb hem gemaakt wat het meest waarschijnlijk is. Ook bij andere seizoenen heb je gevallen die niet helemaal duidelijk zijn (is de Hound dood?). we kunnen hem natuurlijk altijd aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |