Hopelijk brengt Melisandre Jon terug met de Lord of Light.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:29 schreef Shakkara het volgende:
Zo kennen we GOT weer, bloed en naakt!
Wel jammer dat er van veel karakters te veel onduidelijkheid is of ze het wel of niet overleven, ik haat cliffhangers.
Ja of ze brengt hem naar die gast die mensen kan genezen en dan hebben de boekenwurmen hun stoneheart maar dan net iets anders.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:32 schreef brojo het volgende:
[..]
Hopelijk brengt Melisandre Jon terug met de Lord of Light.
Dit, de lord of light is gewoon een demoon en als je mensen aan hem offert krijg je powers.quote:Op maandag 15 juni 2015 07:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat Mel nog een paar flinke stappen boven Thoros staat. Vergeet niet dat ze allebei priesters van dezelfde orde zijn. Het is niet dat Thoros een gereformeerd Lightfollower is en Mel orthodox ofzo. Ze werken voor dezelfde kerk. Daarnaast zegt Thoros zelf dat hij geen mensen terug brengt, maar dat de Lord of Light dat doet.
En ik heb eigenlijk niet het idee dat de opoffering van Shireen voor Stannis gebruikt is.
Cliffhangers zijn niet erg, alleen normaal moet je enkele maanden, wachten. Bij Got moet je bijna een jaar wachtenquote:Op maandag 15 juni 2015 09:29 schreef Shakkara het volgende:
Zo kennen we GOT weer, bloed en naakt!
Wel jammer dat er van veel karakters te veel onduidelijkheid is of ze het wel of niet overleven, ik haat cliffhangers.
Dat is inderdaad wat Sellswords betekent...quote:Op maandag 15 juni 2015 08:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het waren ook vooral de sellswords die weg gingen. Ik vond dat wel een leuk detail. Dat zijn waarschijnlijk de mensen die nooit loyaal aan House Baratheon zijn geweest en dat geloof niet aanhingen. Die waren er voor het geld.
Had jij verwacht dat ze er aandacht aan zouden besteden dat die Stannis gingen verlaten dan?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:46 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat Sellswords betekent...
Zij had het vergif voor Myrcella op haar lippen. Zij zoende Myr en de rest weten wequote:Op maandag 15 juni 2015 09:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
En waarom kreeg Ellaria ook een bloedneus?
Nee, het ging mij erom dat je sellswords beschreef, terwijl uit de naam al vrij duidelijk is dat die er waren voor het geld.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat ze er aandacht aan zouden besteden dat die Stannis gingen verlaten dan?
Ah, top, bedankt!quote:Op maandag 15 juni 2015 09:51 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Zij had het vergif voor Myrcella op haar lippen. Zij zoende Myr en de rest weten we
?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik wilde trouwens mijn pener uit mijn broek halen toen Cersei haar kleren uit deed maar toen zag ik dat het gewoon dikke nep was.
Ik weet niet wat het was, CGI of wat, maar het lichaam van Lena Headey was het in ieder geval niet.quote:
Nope, andere actrice maar dan het hoofd van Heady erop geplakt.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, CGI of wat, maar het lichaam van Lena Headey was het in ieder geval niet.
De actrice heeft veel tatoeages op haar rug die bedekt moesten worden oid, maar voor de rest...quote:Op maandag 15 juni 2015 09:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, CGI of wat, maar het lichaam van Lena Headey was het in ieder geval niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |