Had wel gelezen in een interview met Kit dat Jon Snow niet meer terugkomt, hoop het toch van niet zegquote:Op maandag 15 juni 2015 10:38 schreef Voszje het volgende:
Op mijn Vkontakte: "Кит пропустит 6 сезон, но вернется в 7 !"
Kit zal het zesde seizoen missen, maar terugkomen in het 7e seizoen!
Ja... right... Hoe weten ze dat in godsnaam.
Dit dus, alleen Tyrion heb ik nog om voor te juichen.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb nu dus eigenlijk gewoon niets meer om voor te kijken.
Stannis kon het na S09 sowieso shaken en nu Jon dood is (ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat Melissandre hem even komt reviven alsof er niks aan de hand is) bestaat de serie bijna alleen nog maar uit antagonists of karakters die mijn inziens niet zo heel interessant zijn (Arya, Sansa).
Ow ik had niet gezien dat ze er bij stond. Vannacht kut geslapen en de aflevering gekeken terwijl er nog roze olifantjes rond m'n hoofd aan het dansen waren.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens. Plus ze zinspeelden hier iets te duidelijk op. Dus ik had het verwacht. Maar ik zie niet in hoe Mel nu even snel Jon kan reviven als we zagen dat Bedric vrijwel instant geholpen werd met een gebed. Mel stond in de buurt en deed helemaal niks. Stond erbij en keek ernaar.
Theorieën die ik hoor is dat nu Jon dood is hij zijn Nights Watch Oath, als in zijn leven geven voor The Watch, voldaan heeft. Als hij weer tot leven wordt gewekt door the Lord of Light aka Melisandre kan hij gaan en staan waar hij wil. Als de R + L = J klopt is hij naast Daenerys een van de voornaamste kandidaten voor de Iron Throne.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb nu dus eigenlijk gewoon niets meer om voor te kijken.
Stannis kon het na S09 sowieso shaken en nu Jon dood is (ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat Melissandre hem even komt reviven alsof er niks aan de hand is) bestaat de serie bijna alleen nog maar uit antagonists of karakters die mijn inziens niet zo heel interessant zijn (Arya, Sansa).
Dit hoop ik toch, en dan om te beginnen eens even alles afmaken op weg naar de troon die zijn familie vermoord hebben. Dan Daenerys en Jon trouwen, en samen op de troonquote:Op maandag 15 juni 2015 11:12 schreef Ooku het volgende:
[..]
Theorieën die ik hoor is dat nu Jon dood is hij zijn Nights Watch Oath, als in zijn leven geven voor The Watch, voldaan heeft. Als hij weer tot leven wordt gewekt door the Lord of Light aka Melisandre kan hij gaan en staan waar hij wil. Als de R + L = J klopt is hij naast Daenerys een van de voornaamste kandidaten voor de Iron Throne.
Kortgezegd, ik kan niet wachten op seizoen 6
Ze werd binnen gelaten even voordat Jon naar buiten werd geleid door Olly.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had niet gezien dat ze er bij stond. Vannacht kut geslapen en de aflevering gekeken terwijl er nog roze olifantjes rond m'n hoofd aan het dansen waren.
Vanmiddag nog maar een keertje kijken dus.
Zou een leukquote:Op maandag 15 juni 2015 11:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dit hoop ik toch, en dan om te beginnen eens even alles afmaken op weg naar de troon die zijn familie vermoord hebben. Dan Daenerys en Jon trouwen, en samen op de troon
Ja ze kwam castle Black binnen, maar ze was toch niet bij de moord zelf aanwezig?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze werd binnen gelaten even voordat Jon naar buiten werd geleid dood Olly.
En Theon en Sansa trouwen voor de claim op het noorden, Sansa houd toch niet meer zo van seks, dan heeft ze een goeie aan Theonquote:
Ik had eigenlijk verwacht dat we nog een glimps van Melisandre zouden krijgen bij Jon met iets van vuur. Al helemaal nadat we dat bloed van Jon zagen. Fire and Bloodquote:Op maandag 15 juni 2015 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze kwam castle Black binnen, maar ze was toch niet bij de moord zelf aanwezig?
Ik ging er wel van uit dat ze op het kabaal af zou komen aan het begin van het nieuwe seizoen en hem tot leven zou wekken, maar als er gezegd is dat hij dus écht dood is, is die kans dus ehhh....ietsjes kleiner!
Als Azor Ahai?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:23 schreef DO2 het volgende:
Jon moest sterven om als nieuw herrezen te kunnen worden. Zo gaat dat soms, met mensen die de wereld van de ondergang dienen te redden. Daar zijn we nog niet vanaf. Het is ook geen toeval dat die rode toverkol opeens in de buurt is, natuurlijk.
Er was ook al bekend dat hun verhaal in de boeken nog niet verder ging en dat het dus even 'op' was.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:26 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik las ergens dat ze niet gecast waren voor dit seizoen en dat mensen het daardoor al wisten.
The followers of the Lord of Light also believe in the coming of a chosen warrior to combat the coming darkness, The Prince That Was Promised, who is prophesied to be reborn "amidst smoke and salt" and wield the sword Lightbringer.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:23 schreef DO2 het volgende:
Jon moest sterven om als nieuw herrezen te kunnen worden. Zo gaat dat soms, met mensen die de wereld van de ondergang dienen te redden. Daar zijn we nog niet vanaf. Het is ook geen toeval dat die rode toverkol opeens in de buurt is, natuurlijk.
Ja inderdaad, daar heb je gelijk in, maar aan de andere kant is het af en toe wel eens eerder gebeurd dat dingen heel anders liepen dan hoe de hele verhaallijn liep en waar het naar toe leek te gaan!quote:Op maandag 15 juni 2015 11:40 schreef Gezicht het volgende:
Na even wat bijgelezen te hebben heb ik ook wat meer hoop op een soort van resurrection van Jon gekregen, af en toe die momentjes met Jon en Melissandre moeten toch wel iets betekenen. Wachten op maart 2016 dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |