Ik heb haar al een paar keer naakt gezien, die tetten leken er zelfs niet eens een beetje op.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De actrice heeft veel tatoeages op haar rug die bedekt moesten worden oid, maar voor de rest...
Misschien is ze in de tussentijd moeder gewordenquote:Op maandag 15 juni 2015 10:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb haar al een paar keer naakt gezien, die tetten leken er zelfs niet eens een beetje op.
Hoe durf ik, fijn dat je me er even op wees. Voor hetzelfde geld raakt de inkt van Fok! op met al die overbodige bevestigingen van dingen die overduidelijk zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:55 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee, het ging mij erom dat je sellswords beschreef, terwijl uit de naam al vrij duidelijk is dat die er waren voor het geld.
Was gewoon een body double van Cersei, niet Lena Headey dus.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Misschien is ze in de tussentijd moeder geworden
Hoe vaak denken mensen wel niet "Waarom hebben we dat niet eerder gedaan?".quote:Op maandag 15 juni 2015 09:56 schreef Richestorags het volgende:
Ik vind dat er trouwens wel een lichte inconsistentie in het verhaal m.b.t. Jon zit. Ze vinden hem een verrader omdat hij de Wildlings binnenliet en doodden hem daarvoor. Waarom hem niet gewoon buiten de muur houden samen met de Wildlings? Nu heb je kans dat de Wildlings zich bedreigd voelen en met hun grotere aantal zich tegen de Nightwatch gaan keren.
In de hoop dat iemand die haar zoekt het zal vinden.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:10 schreef Joosie200 het volgende: Waarom gooide ze haar ring in het gras, wou ze niet dat anderen zouden ontdekken dat Khal Drogo die haar gegeven had?
Klinkt plausibel. Maar dan hebben Daario en Jorah nog een heule hike te gaan. Sowieso had ik juist nu Drogon verwacht, lui stuk onbenul.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:20 schreef brojo het volgende:
[..]
In de hoop dat iemand die haar zoekt het zou vinden.
Nicetwitter:Maisie_Williams twitterde op maandag 15-06-2015 om 08:47:01I'm doing a live @Twitter Q&A today with @GameofThrones at 10:30PM BST..Tweet your questions using #AskGoT http://t.co/Jv4EGbhiUV reageer retweet
Frankenjon? Je bedoelt Jon Stoneheart?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:24 schreef Joosie200 het volgende:
Of komt Jon nu terug als FrankenJon Stark en gaat ie even full beserk on the Boltons en roeit ie de hele Night's Watch uit just for funAls de Mountain terug kan komen, dan Jon toch ook zeker. Maar dan zou Trant dat ook moeten kunnen
Nicetwitter:Maisie_Williams twitterde op maandag 15-06-2015 om 08:47:01I'm doing a live @Twitter Q&A today with @GameofThrones at 10:30PM BST..Tweet your questions using #AskGoT http://t.co/Jv4EGbhiUV reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 10:29 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie het even niet meer zitten allemaal.
Dunno iig geen wight of ww maar gewoon als klassieke undead.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Frankenjon? Je bedoelt Jon Stoneheart?
Sorry, maar volgens mij is geen enkele verhaallijn ten einde. We weten niet of Stannis dood is, Margaery is nog steeds gevangen, Cersei zint op wraak met haar nieuwe monster, Jon lijkt dood te zijn maar er is nog een Red Priest in zicht, Danaerys is er nog, Sansa en Theon...quote:Op maandag 15 juni 2015 10:19 schreef Joosie200 het volgende:
Je merkt wel duidelijk dat dit een andere aflevering 10 was dan ooit tevoren. Puur tig verhaallijnen laten eindigen, zonder ze een nieuwe start te verschaffen. Als Trant duidelijk lek als een mandje is, dan moet dat voor Jon toch ook gelden?
Zal wel zoiets wordenquote:Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dunno iig geen wight of ww maar gewoon als klassieke undead.
[ afbeelding ]
Zeg nooit nooit, wie wordt de nieuwste villain![]()
Beric, oh ja! Ook door een Red Priest tot leven gewekt!quote:Op maandag 15 juni 2015 10:31 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zal wel zoiets worden![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar zo weten we ook niet of the Hound dood is, Syrio Forel nog leeft, waar Benjen Stark nu echt uit hangt. Dan nog mag je toch verwachten dat Brienne haar eed nu wel heeft ingelost, Margaery nog onbekend, Jon duidelijk dood want wat die Beric dude kon was ook in luttele seconde nadat de Hound hem gekilld had, ik zag Melisandre nog geen aanstalte maken om die handelingen te imiteren. Dany is terug naar seizoen 1quote:Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij is geen enkele verhaallijn ten einde. We weten niet of Stannis dood is, Margaery is nog steeds gevangen, Cersei zint op wraak met haar nieuwe monster, Jon lijkt dood te zijn maar er is nog een Red Priest in zicht, Danaerys is er nog, Sansa en Theon...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: In spoiler gezet.
[ Bericht 21% gewijzigd door Mommychilgrad op 15-06-2015 11:11:18 ]Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
En dan gesloopt worden door brienne de taartquote:Op maandag 15 juni 2015 10:46 schreef DO2 het volgende:
Halve leger kwijt. Vrouw opgehangen. Melisandre die ertussenuit knijpt.
Goedemorgen, Stannis!.
De grootste boekspoilers zijn volgens mij allemaal geweest nu. Dus totdat George RR Martin boek zes uitbrengt zijn er geen enorme boekspoilers meer, hooguit verhaallijnen die anders verlopen in de boeken.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:48 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Zijn we nu, zoals er vorige week werd geroepen, de boeken geheel bij dan wel voorbij?
Maar heb ik nu "de keuze" gemist waar alle boekliefhebbers het vorige week over hadden. Deze episode zou een flinke "keuze" moeten zijn.. die niet in de boeken was. Of zou dat weer een grote spoiler zijn...quote:Op maandag 15 juni 2015 10:53 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De grootste boekspoilers zijn volgens mij allemaal geweest nu. Dus totdat George RR Martin boek zes uitbrengt zijn er geen enorme boekspoilers meer, hooguit verhaallijnen die anders verlopen in de boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja. We gaan het zien.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Mwaaah, ik denk dat Stannis nog leeft eerlijk gezegd. Ik denk niet dat ze zo'n belangrijk karakter off screen doden.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:53 schreef Shakkara het volgende:
[..]
En dan gesloopt worden door brienne de taart
Nou ik vond Olly's beweegredenen wel heel erg begrijpelijk; zijn ouders zijn voor zijn ogen afgeslacht en hij is naar castle Black gestuurd terwijl de "I fucking hate" Thenns zijn ouders aan het slachten waren om hen vervolgens op te gaan peuzelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dunno iig geen wight of ww maar gewoon als klassieke undead.
[ afbeelding ]
Zeg nooit nooit, wie wordt de nieuwste villain![]()
Oja het is jon he niet johnquote:
Eens. Plus ze zinspeelden hier iets te duidelijk op. Dus ik had het verwacht. Maar ik zie niet in hoe Mel nu even snel Jon kan reviven als we zagen dat Bedric vrijwel instant geholpen werd met een gebed. Mel stond in de buurt en deed helemaal niks. Stond erbij en keek ernaar.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik vond Olly's beweegredenen wel heel erg begrijpelijk; zijn ouders zijn voor zijn ogen afgeslacht en hij is naar castle Black gestuurd terwijl de "I fucking hate" Thenns zijn ouders aan het slachten waren om hen vervolgens op te gaan peuzelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |