Ik durf te wedden dat die ook nog doodgaat.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:54 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk wel belachelijk, alle toffe personages gaan dood en alleen dat sexy blonde sound of music kind blijft leven.
Ja idd, ik had wel verwacht dat iemand uit het publiek zou springen en haar zou neersteken ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:54 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk wel belachelijk, alle toffe personages gaan dood en alleen dat sexy blonde sound of music kind blijft leven.
En dat ze op zijn minst half dood is gedurende aflevering 10.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ja idd, ik had wel verwacht dat iemand uit het publiek zou springen en haar zou neersteken ofzo.
Hmm ik zit even na te denken; ik denk dus dat Mellisandre Stannis bewust de dood heeft ingejaagd en zijn bloedlijn ook heeft beëindigd door zijn dochtertje op de brandstapel te zetten.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben wel met je eens. Alleen dan zijn er zoveel toespelingen over Jon die nu "doodlopen". Dat lijkt me dan wel weer onGoTs...
Ah, dus jon is wel per definitie dood..... maar Sansa die vanaf *weet ik hoeveel meter* een muur af springt springt in de zachte sneeuw en leeft verderquote:Op maandag 15 juni 2015 11:48 schreef timmmmm het volgende:
Stannis twijfel ik wel over. Ik vind het altijd een beetje verdacht als je iemand niet dood ziet gaan. Sansa leeft natuurlijk gewoon nog, die springt lekker in de sneeuw
Dan hoop ik wel dat the Lord of Light secondenlijm heeft om Stannis z'n hoofd er weer op te plakken!quote:Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Shakkara het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat Meli straks Stannis gaat opwekken in plaats van Jon.
Even Jon's bloed ophalen...
Goeie!quote:Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Martinofiets het volgende:
Ik hoop dat Jon niet echt dood is. Ik moet steeds denken aan Aemon die zei "Kill the boy, and let the man be born". Iets geeft mij hoop dat dit precies is wat er gebeurd
Kwam ook naar voren toen ze die false idols op het strand aan het verbranden waren en Stannis dat zwaard uit het vuur trok.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:57 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ah, dus jon is wel per definitie dood..... maar Sansa die vanaf *weet ik hoeveel meter* een muur af springt springt in de zachte sneeuw en leeft verder![]()
Dat is juist de kracht van deze serie, je weet het gewoonweg nooit![]()
Is Azor Ahai overigens zo'n boeken-ding, of ik heb ik niet goed opgeletWordt dit nu opeens boekentopic?
Jon Snow is Azor Ahai volgens mijquote:Op maandag 15 juni 2015 11:35 schreef ToT het volgende:
Ik geloof nooit dat Mellisandre Stannis serieus op de troon wilde krijgen. Ik denk dat ze vanaf dag 1 hem zo gemanipuleerd heeft om roekeloze dingen te gaan doen om hem zo te verzwakken en uit de weg te ruimen, en er tegelijk er voor te zorgen dat zijn bloedlijn ook eindigde.
Hij was een false king.
Waarom is ze terug gegaan naar castle Black? Omdat dat de dichtstbijzijnde veilige plek was, of had ze in de vlammen gezien wat er met Jon zou gebeuren?
Ik had ook wel half verwacht dat ze naar de Boltons zou rijden omdat ze al die tijd stiekem voor hen werkte, maar die hebben weer niks met the lord of Light natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het interesseert me persoonlijk geen ene reet, maar ik zie die resurrectie wel gebeuren. En zo gek is die gedachte niet, want er zijn in Winterwonderland wel gekkere dingen gebeurd.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Jon is natuurlijk gewoon dood. Ik vind het wel schattig dat mensen hier allerlei mooie theorieën op los laten waardoor hij nog kan leven.
Die mensen denken nog dat dit een happy ending heeft, die hebben niet opgelet.
*gasp*quote:Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Martinofiets het volgende:
Ik hoop dat Jon niet echt dood is. Ik moet steeds denken aan Aemon die zei "Kill the boy, and let the man be born". Iets geeft mij hoop dat dit precies is wat er gebeurd
Ah dat laatste stukkie was ik weer ff vergeten!quote:Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Jon Snow is Azor Ahai volgens mij
Over Lightbringer:
Prophecy
It has been foretold in the books at Asshai that when the stars bleed and the cold winds blow, a warrior shall draw from the fire a burning sword. That sword will be Lightbringer. The one who draws it will be Azor Ahai reborn.
Stannis' Lightbringer
Under the direction of Melisandre, Stannis Baratheon attempted to take the mantle of Azor Ahai by plunging a sword into a pyre of burning relics of the Seven. When he pulled the sword out, it glowed with a magical light, but close inspection revealed that the sword was not actually hot.[1] According to Maester Aemon, the real Lightbringer both shone and radiated heat.[2]
Stannis had dus niet de echte Lightbringer, dus Stannis is niet Azor Ahai.
According to prophecy, in ancient books of Asshai[3] from over five thousand years ago, Azor Ahai is to be reborn again as a champion sent by R'hllor.[5] This will occur after a long summer when an evil, cold darkness descends upon the world.[3] It is said that wielding Lightbringer once again, Azor Ahai will stand against the Others and if he fails, the world fails with him.
Bij "Others" en "The world fails with him" word gehint naar de "Others" zoals ze bekend zijn bij de Wildlings, oftewel the White Walkers.
Je hebt geen lijk gezien, en ik kan me niet voorstellen dat ze Sansa op zo'n manier tot een eind laten komen. Sansa's dood hadden ze evenveel aandacht gegeven als die van Jon, denk ik zo.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:57 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ah, dus jon is wel per definitie dood..... maar Sansa die vanaf *weet ik hoeveel meter* een muur af springt springt in de zachte sneeuw en leeft verder![]()
Dat is juist de kracht van deze serie, je weet het gewoonweg nooit![]()
Is Azor Ahai overigens zo'n boeken-ding, of ik heb ik niet goed opgeletWordt dit nu opeens boekentopic?
Ik durf erom te wedden dat dat niet gaat gebeurenquote:Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het interesseert me persoonlijk geen ene reet, maar ik zie die resurrectie wel gebeuren. En zo gek is die gedachte niet, want er zijn in Winterwonderland wel gekkere dingen gebeurd.
Ah ik zie naam voor het eerst.. maar lees op GoT wiki dat hij ook niet zo genoemd is in de serie.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwam ook naar voren toen ze die false idols op het strand aan het verbranden waren en Stannis dat zwaard uit het vuur trok.Hun eerste scène in de serie.
ff in een spoiler gezet, heb de boeken nooit gelezen dus zou het niet weten. Net begonnen met eigenlijk uit te zoeken wie de Lord of Light is en daar kwam ik dus op de wiki die gegevens tegenquote:Op maandag 15 juni 2015 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat laatste stukkie was ik weer ff vergeten!
Maar dit is wel allemaal boekmateriaal.
Volgens mij wel; ik ben nu die scène opnieuw aan het kijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ah ik zie naam voor het eerst.. maar lees op GoT wiki dat hij ook niet zo genoemd is in de serie.
Edit: toch?![]()
Die gaat niet dood, Dany is het lievelingetje van de schrijvers met plot armor van een meter dik. Ze krijgt nu gewoon uit het niets weer een gratis leger tot haar beschikking.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die ook nog doodgaat.
Dit inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gaat niet dood, Dany is het lievelingetje van de schrijvers met plot armor van een meter dik. Ze krijgt nu gewoon uit het niets weer een gratis leger tot haar beschikking.
Ga ik de komende weken ook eens doen met een notitieblok en het verhaal van Jon eens goed volgen, volgens mij heb ik toch wat kleine hints gemistquote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel; ik ben nu die scène opnieuw aan het kijken.
Er zijn veel filmpjes op Youtube te vinden over al die hints, maar velen zijn wel op de boeken gebaseerd.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ga ik de komende weken ook eens doen met een notitieblok en het verhaal van Jon eens goed volgen, volgens mij heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |