Hmm inderdaad @ dat LoL voor Dany zou kunnen zijn, ook omdat draken vleesgeworden vuur zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
te roeien... en zo een concurrent voor Dany weg te vagen?
Als zij nu dan ook bij the wall is om Jon een Dondarionnet
Meh, meer ijdele hoop. Voor mij is nu alleen Tyrion nog interessant, de rest van de personages vind ik zo nietszeggend.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Jon is natuurlijk gewoon dood. Ik vind het wel schattig dat mensen hier allerlei mooie theorieën op los laten waardoor hij nog kan leven.
Die mensen denken nog dat dit een happy ending heeft, die hebben niet opgelet.
Jon vind ik een van de meest nietszeggende personages die de serie heeft. Ik zal hem niet missenquote:Op maandag 15 juni 2015 11:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Meh, meer ijdele hoop. Voor mij is nu alleen Tyrion nog interessant, de rest van de personages vind ik zo nietszeggend.
* Maanvis kijkt gauw in de boeken of ie een antwoord kan vinden op deze prangende vraag..quote:Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Jon is natuurlijk gewoon dood. Ik vind het wel schattig dat mensen hier allerlei mooie theorieën op los laten waardoor hij nog kan leven.
Ach happy....Jon heeft me eigenlijk nooit echt geboeid. Herrijst hij als Azor Ahai met Lightbringer in z'n klauwen en heerst hij straks over de hele wereld: prima. Blijft hij dood; ook prima.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Waarna Theon Ramsay haar vindt en het feestje weer vrolijk verder gaatquote:Op maandag 15 juni 2015 11:48 schreef timmmmm het volgende:
Stannis twijfel ik wel over. Ik vind het altijd een beetje verdacht als je iemand niet dood ziet gaan. Sansa leeft natuurlijk gewoon nog, die springt lekker in de sneeuw
Mwah ik zie geen reden waarom Brienne mis zou hakken en hem op het laatste moment nog zou sparen. Die is nu echt wel druk bezig de kraaien, wolven en de wormen te voeren!quote:Op maandag 15 juni 2015 11:48 schreef timmmmm het volgende:
Stannis twijfel ik wel over. Ik vind het altijd een beetje verdacht als je iemand niet dood ziet gaan. Sansa leeft natuurlijk gewoon nog, die springt lekker in de sneeuw
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:50 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Waarna Theon haar vindt en het feestje weer vrolijk verder gaat
Ik vond hem altijd het meest interessante, in combinatie met het verhaal aan de wall, dat is uiteindelijk toch waar de serie over gaatquote:Op maandag 15 juni 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jon vind ik een van de meest nietszeggende personages die de serie heeft. Ik zal hem niet missen
Ik denk het ook, ik denk niet dat Brienne hem uit naam van blahblahblah ter dood veroordeeld en dan spaart en haar plicht niet nakomt.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:50 schreef ToT het volgende:
Mwah ik zie geen reden waarom Brienne mis zou hakken en hem op het laatste moment nog zou sparen. Die is nu echt wel druk bezig de kraaien, wolven en de wormen te voeren!
Die heb ik toevallig allemaal gelezen, maar die lopen nu grotendeels gelijk. Vandaar waarschijnlijk dat de theorieën hier steeds slechter worden, mensen kunnen geen 'theorieën' meer spuien dus moeten nu zelf nadenkenquote:Op maandag 15 juni 2015 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis kijkt gauw in de boeken of ie een antwoord kan vinden op deze prangende vraag..
Theon.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]Wie sprong er dan gezellig hand in hand met haar naar beneden?
Ramsay bedoelde ikquote:Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]Wie sprong er dan gezellig hand in hand met haar naar beneden?
"Oh ja, shit! Het is wel de broer van degene die ik gediend heb. Laat ik van nu af aan hem dan maar gaan dienen!"quote:Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik denk het ook, ik denk niet dat Brienne hem uit naam van blahblahblah ter dood veroordeeld en dan spaart en haar plicht niet nakomt.
Lijkt inderdaad onwaarschijnlijk, maar je weet het nooit tot je het lijk zietquote:Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik denk het ook, ik denk niet dat Brienne hem uit naam van blahblahblah ter dood veroordeeld en dan spaart en haar plicht niet nakomt.
Ben wel met je eens. Alleen dan zijn er zoveel toespelingen over Jon die nu "doodlopen". Dat lijkt me dan wel weer onGoTs...quote:Op maandag 15 juni 2015 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Lijkt me erg GoT's. Hoeveel mensen ik wel niet heb zien posten dat Dany en Jon onschendbaar zijn... When you least expect it, wordt er emand afgemaaktquote:Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben wel met je eens. Alleen dan zijn er zoveel toespelingen over Jon die nu "doodlopen". Dat lijkt me dan wel weer onGoTs...
Grote kans alleen dat Ramsay haar vindt samen met een zwaar bewapende Brienne (en een Stannis die zijn hoofd er niet bij heeft) in plaats van hulpeloos alleen.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:50 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Waarna Theon Ramsay haar vindt en het feestje weer vrolijk verder gaat
Nu Dany nog doodquote:Op maandag 15 juni 2015 11:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me erg GoT's. Hoeveel mensen ik wel niet heb zien posten dat Dany en Jon onschendbaar zijn... When you least expect it, wordt er emand afgemaakt
Misschien denkt ze Stannis nodig te hebben om haar plicht jegens Catlyn Stark te vervullen?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad onwaarschijnlijk, maar je weet het nooit tot je het lijk ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |