Op Littlefinger na zitten alle interessante personages wel in of bij Meereen nu, geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Gelukkig hebben we Tyrion nog, anders was het echt huilen met de pet op.
Carice leek nog wel plannen met hem te hebben. 't zou me niks verbazen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef ToT het volgende:
Ja misschien dat het volgende seizoen wel over de Greyjoys en Bran enzo zal gaan, en dat we een heel seizoen moeten wachten om te zien of Jon nog leeft of niet!
Needle gaat vast wel gebruikt worden op een paar specifieke mensen van the Night's Watch hiervoor!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Anders geen hereniging tussen Arya en Jon.
....wat op zich wel weer gek is, als het a song of ice and fire is; there are just 2 gods; the Lord of Light, and the other one.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef DO2 het volgende:
Overigens denk ik wel dat die sluwe toverkol al vanaf het eerste moment bezig is geweest om het systeem van binnenuit te slopen. Die heeft gewoon Stannis' leger gebruikt om zoveel mogelijk schade te berokkenen in Westeros. Op het moment dat Stannis zelf gesloopt was, was ze ook meteen vertrokken.
Er zijn wel meerdere goden, maar The Lord Of Light lijkt wel het meeste op onze eigen God, al die andere goden zijn afgoderij.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
....wat op zich wel weer gek is, als het a song of ice and fire is; there are just 2 gods; the Lord of Light, and the other one.
Ze heeft op deze manier een flink deel van haar eigen kant de dood in gejaagd.
Die ze zelf macht heeft gegeven.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Wordt wel genieten als Cersei wraak gaat nemen op de religekkies.
Ze heeft 4 kinderen gebaard.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Die ze zelf macht heeft gegeven.![]()
Cersei![]()
Wel knap hoe ze dat stunt(of moet ik zeggen naked)-double-lichaam onder cersei hebben geplakt (als dat zo is). Wat ze wel niet kunnen met die techniek van tegenwoordigze hadden wel een iets lekkerdere body uit mogen kiezen maargoed
Ze is een slechte strateeg indd..quote:Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Die ze zelf macht heeft gegeven.![]()
Cersei![]()
Hoe kom je daarbij...quote:Wel knap hoe ze dat stunt(of moet ik zeggen naked)-double-lichaam onder cersei hebben geplakt (als dat zo is). Wat ze wel niet kunnen met die techniek van tegenwoordigze hadden wel een iets lekkerdere body uit mogen kiezen maargoed
Dus voor de casting van die double hebben ze gezocht naar een vrouwelijk persoon met een lichaam vergelijkbaar met dat van iemand die 4 kinderen heeft gebaard.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft 4 kinderen gebaard.(Eentje van Robert, die als kind overleed)
Waarom zou het niet haar eigen lijf kunnen zijn?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:24 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dus voor de casting van die double hebben ze gezocht naar een vrouwelijk persoon met een lichaam vergelijkbaar met dat van iemand die 4 kinderen heeft gebaard.Tsja je moet toch ergens op reageren in deze barre economische tijden met weinig werk
Theon die nu met Sansa weg is, zouden naar de Greyjoys kunnen gaan. Zijn zus heeft hem al proberen te bevrijden. Dan zou het wel eens Greyjoys + de allies van de Starks tegen de Bolton's gaan worden komend seizoen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef ToT het volgende:
Ja misschien dat het volgende seizoen wel over de Greyjoys en Bran enzo zal gaan, en dat we een heel seizoen moeten wachten om te zien of Jon nog leeft of niet!
Ik vind het wel fijn dat Sansa Theon weer wat menselijker heeft gekregen. Het was net zo'n robot geworden door Ramsay.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Theon die nu met Sansa weg is, zouden naar de Greyjoys kunnen gaan. Zijn zus heeft hem al proberen te bevrijden. Dan zou het wel eens Greyjoys + de allies van de Starks tegen de Bolton's gaan worden komend seizoen.
Ik ookquote:Op maandag 15 juni 2015 13:31 schreef Gezicht het volgende:
Ik had trouwens bijna medelijden met Cersei tijdens de walk of shame.
The scene was filmed multiple times – with Lena Headey, with a body double, and with a moving green screen and lighting equipment. The double was nude, while Lena wore a skin-colored dress.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Waarom zou het niet haar eigen lijf kunnen zijn?
Op d'r double dusquote:Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme waarom Jon nou weer dood?!FUCK OLLY!
Cersei heeft wel een lekker lijfZou er een kunstje of twee op kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |