Ik snap sowieso niet helemaal wat daar nu gebeurde in die tempel met alle gezichten.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:09 schreef ToT het volgende:
Dacht men van Jon ook.
En over Arya hoor ik niemand klagen.
Lol met jouw usernamequote:Op maandag 15 juni 2015 12:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet helemaal wat daar nu gebeurde in die tempel met alle gezichten.
quote:Op maandag 15 juni 2015 12:15 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Lol met jouw username
Arya had een gezicht gejat omdat Meryn haar hem heeft zien achtervolgen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet helemaal wat daar nu gebeurde in die tempel met alle gezichten.
En nog over Jon, naar mijn idee draait de hele serie om het verhaal over the Wall en de White Walkers die eraan zitten te komen, de familiestruggles over de Iron Throne zijn bijzaak. Kan toch niet dat ze Jon dan zomaar afslachten en geen ander personage bij the Wall plaatsen om bij wijze van spreke zijn plaats in te nemen?
quote:Op maandag 15 juni 2015 12:15 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Lol met jouw username
Ik denk niet dat het lang duurt voor Jaime en Bronn in de gaten hebben wie hier verantwoordelijk voor is. Bronn kent immers de werking van het gif dat je er een bloedneus van krijgt en linkt het meteen aan de sandsnakes. Vraag is wat gaan ze er aan doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:51 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Zij had het vergif voor Myrcella op haar lippen. Zij zoende Myr en de rest weten we
Dit gebeurde erg onverwacht aangezien hij in de val is gelokt, dus rook het beest geen onraad.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:22 schreef Mani89 het volgende:
En waar was de hont van Jon om hem te redden? Of was het geld op.
Iddquote:Op maandag 15 juni 2015 12:15 schreef ToT het volgende:
Het is wel zo dat als the Lord of Light mensen weer tot leven brengt, er altijd "een stukje" achter blijft. En aangezien hij een redelijk ernstig geval van darmperforatie heeft na al die messteken, zal het Azor Ahai met spijsverteringsproblemen worden!
O was dat de reden dat hij er dus 3 kon killenquote:Op maandag 15 juni 2015 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Arya had een gezicht gejat omdat Meryn haar hem heeft zien achtervolgen.
In die tempel hadden ze uiteraard door wat ze gedaan had, en die god des doods wil altijd balans: toen ze Jaqen H'Ghar n die 2 anderen gered had, moesten er 3 anderen voor dood.
Ze hebben al een gijzelaar.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het lang duurt voor Jaime en Bronn in de gaten hebben wie hier verantwoordelijk voor is. Bronn kent immers de werking van het gif dat je er een bloedneus van krijgt en linkt het meteen aan de sandsnakes. Vraag is wat gaan ze er aan doen.
Nee hij heeft letterlijk gezegd dat ze de god 3 doden heeft ontnomen en dat er 3 voor terug in de plaats moeten komen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:25 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Idd![]()
[..]
O was dat de reden dat hij er dus 3 kon killenIk dacht dat het een of andere masterassassin was die zegmaar uit dank voor haar hulp 3 man zou killen naar wens... niet op een balans op te maken.
Heb ik weer niet goed opgelet of zijn jullie zo wijs door de boeken
![]()
Overigens heeft Arya toch veel te veel gevoelens, wraakgevoelens e.d. om "niemand" te zijn? Dan moet je dat toch min of meer loslaten? Dat zouden ze toch in die tempel moeten zien om te zien dat ze totaal niet geschikt is voor - wat die functie ook voor moge stellen (want wat ze precies doen? alleen balans maken?) - in ieder geval niemand te zijn.
Oke, niet opgelet.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij heeft letterlijk gezegd dat ze de god 3 doden heeft ontnomen en dat er 3 voor terug in de plaats moeten komen.
Ah oke thanks.. maargoed als puntje bij paaltje komt zou ze het nooit kunnen worden toch. De enige reden waarom ze daar is, is omdat ze net zoals die vent op willekeur iedereen wil kunnen doden.. of in ieder geval d'r lijstje. Zolang ze dat lijstje heeft en nog zegmaar dingen "wil" in haar leven kan ze nooit niemand worden right?quote:En in de tempel: ze leert er te liegen. Met dat zieke kleine meisje toonde ze al aan dat ze het goed begon te leren en toen ze Meryn Trant op de dokken had gezien, merkte je al dat Jaqen niet helemaal precies wist of ze nou de waarheid vertelde over die ene verzekeringsgozer (the thin man) of niet. Er was sowieso twijfel over of ze idd echt klaar was om alles achter zich te laten om niemand te worden, en nu werd dus idd duidelijk dat ze er dus niet klaar voor was.
Verder over wat ze in die tempel doen; in de boeken staat er wel iets uitleg over, maar echt heel gek veel wijzer wordt je er ook niet van. Er is te lezen hoe het tot stand is gekomen, maar waarom ze echt "niemand" moeten zijn of waarom er balans moet zijn, weet ik niet.
True, maar zolang ze niet "niemand" is, zal ze blind blijven door het misbruiken van dat gezicht.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:36 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Oke, niet opgelet.Of in ieder geval niet gemerkt dat hij het letterlijk zo bedoelde.
[..]
Ah oke thanks.. maargoed als puntje bij paaltje komt zou ze het nooit kunnen worden toch. De enige reden waarom ze daar is, is omdat ze net zoals die vent op willekeur iedereen wil kunnen doden.. of in ieder geval d'r lijstje. Zolang ze dat lijstje heeft en nog zegmaar dingen "wil" in haar leven kan ze nooit niemand worden right?
Goeie!quote:Op maandag 15 juni 2015 12:36 schreef DO2 het volgende:
Voor iemand die claimt niemand te zijn vond een zekere iemand het een tijdje terug toch nog verdomd vervelend om helemaal niemand te doden:
Ik ben bang voor je dat Dany wel zal blijven leven tot in ieder geval de finale. Alles lijkt er namelijk op dat het een vuur tegenover vorst gevecht gaat worden. Het dodenrijk van de White walkers dat met de dag groeit tegenover Dany wat in een zekere zin ook groeit met haar draken die groeien, een leger dat groeit " met pieken en dalen"quote:Op maandag 15 juni 2015 11:54 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk wel belachelijk, alle toffe personages gaan dood en alleen dat sexy blonde sound of music kind blijft leven. Je weet wel, met die draakjes die al tjilpend op haar schouders gaan zitten als ze de wonderschone natuur van slavers bay bezingt.
En dat is in de boeken anders neem ik aan?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:47 schreef ToT het volgende:
Ik vond het overigens wel verdomd zwak gedaan dat Brienne PRECIES op het moment voordat Sansa de kaars aanstak wegliep.
Er gebeuren iets te veel toevallige samenlopen van omstandigheden, zoals toen ook met de Sandsnakes in de Water gardens.
Ik was Bran al helemaal vergeten na een heel seizoen zonder hem.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:51 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
En dat is in de boeken anders neem ik aan?
Overigens heeft iedereen het over het dodenrijk/white walkers en dany... maar het is onmogelijk dat Brandon Stark geen extreem belangrijke rol gaat spelen. Immers; he will fly. Erg benieuwd naar zijn rol! Dit seizoen was voor mij bijna een zoethoudertje voor Brandon's verhaal.
Bedanktquote:Op maandag 15 juni 2015 12:51 schreef Odaiba het volgende:
Heb volgens mij alles gehad nu. Kijk alweer uit naar Seizoen 6!
Bran neemt echt wel een draak over!quote:Op maandag 15 juni 2015 12:51 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
En dat is in de boeken anders neem ik aan?
Overigens heeft iedereen het over het dodenrijk/white walkers en dany... maar het is onmogelijk dat Brandon Stark geen extreem belangrijke rol gaat spelen. Immers; he will fly. Erg benieuwd naar zijn rol! Dit seizoen was voor mij bijna een zoethoudertje voor Brandon's verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verhaallijnen lopen nu zo anders dat er bijna niets meer te spoileren valt. (Sowieso omdat op een paar belangrijke dingen van the Iron Islands na eigenlijk alles nu wel in de serie gebeurd is.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |