Iemand die het ook kijkt? Vind het mooi gemaakt, wel heftig om zo een inkijk te krijgen in normale levens die veranderen agv die ziektesquote:Anita Witzier vanavond met Liefde Voor Later
Liefde voor later: 22.10 uur Nederland 1
Dat we op een dag sterven weten we allemaal, maar soms komt dat moment veel vroeger dan je gehoopt had. En zeker als je vader of moeder bent en hoort dat je niet lang meer te leven hebt, is de schok groot. Gaat je gezin het redden zonder jou?
In Liefde voor Later volgt Anita Witzier een jaar lang gezinnen voor wie dit schrikbeeld werkelijkheid is geworden. Samen met de zieke ouder bekijkt Anita op welke manier je kan zorgen dat de kinderen, zeker als ze heel jong zijn, zo goed mogelijk onthouden wie papa of mama waren.
Bijvoorbeeld door het maken van een doos vol herinneringen met mama’s favoriete trui waar haar geur aan zit of met een opname van papa’s stem. En door het schrijven van een speciaal dagboek, met bijvoorbeeld tips voor als de oudste zijn eerste vriendinnetje krijgt of een brief met kadootje voor als zoon of dochter gaan trouwen.
De KRO belooft geen somber programma. "Ondanks dat het onderwerp heel serieus is, zal de toon van het programma zo opgewekt en positief mogelijk zijn en wordt Liefde voor Later een portret van alledaagse gezinnen in een uitzonderlijke situatie."
nee, maar ik dus wel.. Echt vrelijk.. Vond het wel lekker om een aantal tranen te laten hahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef Baran09 het volgende:
Ik vond het ook moeilijk om te zien. Het zou je maar gebeuren.
Blijkbaar hebben niet veel mensen hier het gezien
Die armpjes van hem bij laatste beelden in bedquote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef alors het volgende:
Anita is een beetje te lang in de spraytancabine blijven staan![]()
Erikzal ook wel gauw gaan...
Ja, en toen die foto in zijn goede tijd. Die man was echt een schim van zichzelf geworden. 35 nog maar...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die armpjes van hem bij laatste beelden in bed
Hoezo 'wat geeft je het recht'? Die families hebben dat recht toch heel duidelijk gegeven aan alle geïnteresseerden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:33 schreef danos het volgende:
Past wat mij betreft in de ontwikkeling dat er overal maar een camera en presentator bij moet. Hoe mooi je het ook brengt, van mij hoeft het niet zo.
Waarom vinden mensen dit boeiend/mooi om te zien? Mensen die je niet kent in de zwaarste en laatste fase van hun leven, wat geeft je het recht om daar bij te zijn?
Ja wel makkelijk, men geeft toestemming dus wij mogen lekker kijken. Kan men wel goed nadenken? Heeft men familie? Hebben de kijkers en televisiemakers dan geen enkele verantwoordelijkheid?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Hoezo 'wat geeft je het recht'? Die families hebben dat recht toch heel duidelijk gegeven aan alle geïnteresseerden?
Kan men wel goed nadenken???quote:Op zondag 14 juli 2013 18:05 schreef danos het volgende:
[..]
Ja wel makkelijk, men geeft toestemming dus wij mogen lekker kijken. Kan men wel goed nadenken? Heeft men familie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |