Die moeten naar het Songfestival, winnen, en dan afscheid nemen.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
Eén van de hoogtepunten uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die moeten naar het Songfestival, winnen, en dan afscheid nemen.
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die moeten naar het Songfestival, winnen, en dan afscheid nemen.
Kan iemand mij eens vertellen wat dat precies in houdt? Toevallig stond ik laatst met 2 mensen uit die regio een biertje te drinken en die hadden het er ook over en konden het me niet echt duidelijk maken wat dat nou eigenlijk precies is.quote:
Alles wat onder de noemer plezier maken en bier drinken kan vallen in een hele brede zin.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan iemand mij eens vertellen wat dat precies in houdt? Toevallig stond ik laatst met 2 mensen uit die regio een biertje te drinken en die hadden het er ook over en konden het me niet echt duidelijk maken wat dat nou eigenlijk precies is.
Iemand?
Alles wat goed is.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan iemand mij eens vertellen wat dat precies in houdt? Toevallig stond ik laatst met 2 mensen uit die regio een biertje te drinken en die hadden het er ook over en konden het me niet echt duidelijk maken wat dat nou eigenlijk precies is.
Iemand?
Docu is ook mooi om te kijken als je niks met de band hebt.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |