Done.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Kan de TT van TV / The Late Show with Stephen Colbert #2 aangepast worden? Het is voortaan The Late Show with Stephen Colbert.
Dank.
Het is een SHOw met bekende Nederlanders daarom in SHO (net als Sterren Dansen op het IJs en dergelijke), maar volgens mij wist je dat best Maxquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:38 schreef Max23 het volgende:
SHO / [RTL4] Dance Dance Dance
Zou deze naar TV verplaatst kunnen worden?
Ah oke, ja iedereen in het topic wilde dat het verplaatst zou wordenquote:Op zondag 13 september 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een SHOw met bekende Nederlanders daarom in SHO (net als Sterren Dansen op het IJs en dergelijke), maar volgens mij wist je dat best Max
En eigenlijk zou je het in SHO FB moeten vragen natuurlijk.
Ik zag het jaquote:Op zondag 13 september 2015 22:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ah oke, ja iedereen in het topic wilde dat het verplaatst zou worden
Kuch Ryan. Volgens mij is het vandaag 24 septemberquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, gaan we tzt topic openen. Ben een late verslaafde aan Heroes (door netflix). 24 september begint Heroes Reborn iig. Thx.
Gemist.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch Ryan. Volgens mij is het vandaag 24 september
Ik moet heel die serie nog terugkijken, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. 'WIj' kunnen het morgen pas bekijken natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik moet heel die serie nog terugkijken, eerlijk gezegd.
achter de laptop is het lastiger dan op mobiel?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]dan ben je wel even bezig. Als je nog zin hebt om een topic te maken over Heroes Reborn? Anders doe ik het morgenochtend (zit nu achter mijn laptop dan is het wat lastiger).
Nee lastiger dan op mijn pcquote:Op donderdag 24 september 2015 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
achter de laptop is het lastiger dan op mobiel?
ow ik dacht dat het een tikfoutjeachtigiets was, dat het moest zijn want ik zit nu NIET achter mijn laptopquote:Op donderdag 24 september 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee lastiger dan op mijn pcMobiel zou ik dat never nooit voor elkaar krijgen
Nee hoor. Internet wil nog weleens een beetje falen op mijn laptop bijvoorbeeld, dus plaatjes en zo neerzetten doe ik dan bij voorkeur op mijn PC. Maar goed, ik wacht eerst wel even of Ryan er zin in heeft.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het een tikfoutjeachtigiets was, dat het moest zijn want ik zit nu NIET achter mijn laptop
Goede redeneringquote:Op donderdag 24 september 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Internet wil nog weleens een beetje falen op mijn laptop bijvoorbeeld, dus plaatjes en zo neerzetten doe ik dan bij voorkeur op mijn PC. Maar goed, ik wacht eerst wel even of Ryan er zin in heeft.
Doe jij maar ben wel even bezig nog aleer ik deze nieuwe serie ga bekijken en nu sws hevige discussie met mijn vrouw (over een muis of zoals zij zegt een rat die het huis is binnengedrongen...).quote:Op donderdag 24 september 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]dan ben je wel even bezig. Als je nog zin hebt om een topic te maken over Heroes Reborn? Anders doe ik het morgenochtend (zit nu achter mijn laptop dan is het wat lastiger).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |