Okee, gaan we tzt topic openen. Ben een late verslaafde aan Heroes (door netflix). 24 september begint Heroes Reborn iig. Thx.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik dacht het tegen gekomen te hebben, maar kan nu niks vinden. Waarschijnlijk had ik het dan gezien in het Nieuwe Serie-topic: TV / [USA] Nieuwe series #40
Dooorrrrrquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:25 schreef Evertjan het volgende:
kan iemand een nieuw topic openen in de DWDD reeks?
Topicreeks: DWDD
Ben er al mee bezig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:32 schreef Max23 het volgende:
Moet dat gespam van Fylax nou echt? 12 topics openen in 10 minuten tijd
quote:
Zijn Bekende Nederlanders die dansen voor geld voor een goed doel nieuw talent?quote:Een talentenjacht is een evenement waarbij gepoogd wordt door middel van een wedstrijd of competitie nieuwe talenten op te sporen. Dit talent kan diverse disciplines bestrijken, zoals uitblinken in sport, muziek, theater of televisiepresentatie.
Ze gaan dansen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Zijn Bekende Nederlanders die dansen voor geld voor een goed doel nieuw talent?
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom nou weer een bestaand topic dicht? Gooi lekker die van Tong dicht.
TV / Tussen Kunst en Kitsch.
Nu krijg je een leeg topic met een goede openingspost! Joepie!quote:Op woensdag 2 september 2015 15:43 schreef Mike het volgende:
Dat topic was niet alleen al een tijd niet gebruikt, het was ook vrij matig qua openingspost en inhoud. Tijd voor een nieuwe start!
WTFquote:Op woensdag 2 september 2015 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu krijg je een leeg topic met een goede openingspost! Joepie!
Dat heb je wel vaker als je een topic opent he?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu krijg je een leeg topic met een goede openingspost! Joepie!
Precies. Met de Karel Appel.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker als je een topic opent he?Komt vast goed vanavond.
staat in culquote:Op zondag 6 september 2015 21:37 schreef Nizno het volgende:
Zie ik het Heel Holland Bakt topic over het hoofd ?
ahhh logischquote:
al gevondenquote:Op zondag 6 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeerde te linken maar het mislukte mobiel
ik durf er niet te posten.....quote:Op zondag 6 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeerde te linken maar het mislukte mobiel
Ze willen taarten met 5 lagen enzo....quote:
Volgende week gewoon meeposten. 'wij' zijn wel meer gewend, bijvoorbeeld croquembouchesquote:Op zondag 6 september 2015 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze willen taarten met 5 lagen enzo....
Ja uhuh, maar verdorie zeg dit is HHB niet MeesterbakkertNL ofzo...quote:Op zondag 6 september 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week gewoon meeposten. 'wij' zijn wel meer gewend, bijvoorbeeld croquembouches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |