Korting op je gasrekening.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zou een schilderij waard zijn van de kunstenaar A. Hitler?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Korting op je gasrekening.
Die is/zijn niet nepquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
Rot op met dat schilderij. Ik wil die blonde doen.
Serieus? Grappig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Adames het volgende:
weet je waar ik laatst achter kwam, die kerel die het aardewerk taxeert heeft zo'n grappige naam die er iets mee te maken had.
ff opzoeken
Was het niet zo dat die kerel die zilver doet, Aardewerk heet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Adames het volgende:
weet je waar ik laatst achter kwam, die kerel die het aardewerk taxeert heeft zo'n grappige naam die er iets mee te maken had.
ff opzoeken
Die is nu in beeld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het niet zo dat die kerel die zilver doet, Aardewerk heet?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ooit een beeldje laten maken van mijn grote voorbeeld Humberto Tan. Ga deze binnenkort ook eens laten taxeren.
[ afbeelding ]
Dat was het, maar hij doet ook wel eens potjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het niet zo dat die kerel die zilver doet, Aardewerk heet?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ooit een beeldje laten maken van mijn grote voorbeeld Humberto Tan. Ga deze binnenkort ook eens laten taxeren.
[ afbeelding ]
Ik keek niet, ik zat te typenquote:
van alle markten thuis, wat een baasquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat was het, maar hij doet ook wel eens potjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |