Korting op je gasrekening.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zou een schilderij waard zijn van de kunstenaar A. Hitler?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Korting op je gasrekening.
Die is/zijn niet nepquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
Rot op met dat schilderij. Ik wil die blonde doen.
Serieus? Grappig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Adames het volgende:
weet je waar ik laatst achter kwam, die kerel die het aardewerk taxeert heeft zo'n grappige naam die er iets mee te maken had.
ff opzoeken
Was het niet zo dat die kerel die zilver doet, Aardewerk heet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Adames het volgende:
weet je waar ik laatst achter kwam, die kerel die het aardewerk taxeert heeft zo'n grappige naam die er iets mee te maken had.
ff opzoeken
Die is nu in beeld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het niet zo dat die kerel die zilver doet, Aardewerk heet?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ooit een beeldje laten maken van mijn grote voorbeeld Humberto Tan. Ga deze binnenkort ook eens laten taxeren.
[ afbeelding ]
Dat was het, maar hij doet ook wel eens potjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het niet zo dat die kerel die zilver doet, Aardewerk heet?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ooit een beeldje laten maken van mijn grote voorbeeld Humberto Tan. Ga deze binnenkort ook eens laten taxeren.
[ afbeelding ]
Ik keek niet, ik zat te typenquote:
van alle markten thuis, wat een baasquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat was het, maar hij doet ook wel eens potjes.
Ze waren wel een beetje teleurgesteldquote:
Dat compliment maakte een hoop goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze waren wel een beetje teleurgesteld
Zo beter?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Slechte TT trouwens. Zo is niet duidelijk dat dit het 'live'-topic is.
TT-boeler, niet OP.quote:
Die blouse ok...maar dat giletquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Die gele blouse kan echt niet. Met zijn mollen-rommel.
De combi vooral doet het hem.quote:
Haten = verlatenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, lieverds! Ik ben van de potjes, maar vind mannen ook leuk.
Groetjes,
Frans.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, lieverds! Ik ben van de potjes, maar vind mannen ook leuk.
Groetjes,
Frans.
Is van 48quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zou Nelleke zelf inmiddels waard zijn? Die gaat ook al heel wat televisietijdperken mee?
Lijkt een beetje op mijn vroegere biologie leraarquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De combi vooral doet het hem.
Jaap.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind die man die Aziatische kunst taxeert, zo'n snoepje. Lange vent, weet z'n naam niet.
Nelleke is een schat van een vrouw maar heeft errrrug veel aandacht nodig in het programma.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zou Nelleke zelf inmiddels waard zijn? Die gaat ook al heel wat televisietijdperken mee?
quote:Ontdekkingen
In de eerste 25 jaar Tussen kunst en kitsch werden bijzondere vondsten gedaan, waaronder tien etsen van Rembrandt en de op een rommelmarkt gevonden fameuze stokkenstoel van Gerrit Rietveld, waarvan de waarde geschat werd op 63.500 euro. In 2005 werd een schilderij van de Vlaamse schilder Jan van Kessel de Jonge (1612-1679) gevonden, dat door expert John Hoogsteder werd getaxeerd op minstens 100.000 euro. Drie jaar later werd bij televisieopnames in Enschede een schilderij van Pieter Brueghel de Jonge (1564-1638) binnengebracht. Het ronde paneeltje met een doorsnede van 17 cm toont een boerenechtpaar, rustend bij een boom na het hooien. Hoogsteder noemde dit "de vondst van de eeuw." Hij taxeerde het stuk tussen de tachtig en honderdduizend euro.[1]
In 2009 werd er een broche van de Franse edelsmid René Lalique gevonden, die werd getaxeerd op 100.000 euro. De broche is later door de eigenaresse verkocht voor 120.000 euro.[2] In 2011 werd een schilderij met de titel 'Het Kantwerkstertje' van Joost van Geel ontdekt met een taxatiewaarde van 250.000 euro.[3] In 2012 werd een houten voorouderfiguur beeld uit Congo ontdekt met een getaxeerde waarde van 150.000 euro.[4]
Ze is nogal high-maintanance, schijnt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nelleke is een schat van een vrouw maar heeft errrrug veel aandacht nodig in het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |