Déjà vu bij deze discussiequote:Op maandag 10 maart 2014 08:47 schreef FoXje het volgende:
Old friend for dinner is uit de films. This is my design zou passender zijn.
Ja... ben benieuwd of "this is my design" ooit de TT zal halenquote:
Eens. Sowieso zijn voor mij het karakter Will en de "designs" naast Hannibal en zijn ontmaskering juist de dingen die deze serie boeiend makenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond het begin wel tof eigenlijk (eerste 2 eps). Die vechtscène waarmee we begonnen zal zoals gezegd wel het einde van het seizoen zijn en ik denk dat Hannibal het weleens zou kunnen overleven
Echt een hele mooie vechtscène was dat ook. Choreografie was echt geniaal gewoon
Daarna idd veel rondom Will, maar dat was in S1 ook al en vond ik zeker niet saai. Die psycho met zijn "canvas" was ook wel tof. Die scène met die kerel die zich losmaakte was echt freaky as fuck ook..
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Die scène met die kerel die zich losmaakte was echt freaky as fuck ook..
Ik juist wel, maar dan nog wel een van de meest smerige dingen. Bij zoiets voel je het gewoon echt als die huis zo los schiet..nastyquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.
Ik ben geen "gore-horror" liefhebber (hou wel van "thriller-horror"), maar dat is niet omdat ik daar niet tegen kan, ik vind het vaak "too much" en daardoor eerder lachwekkend. Dit was inderaad best een beetje nasty, thoughquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.
Ik weet niet waarom maar de totempaal in seizoen één vond ik een beetje te ver gaan. Waarschijlijk een esthetisch bezwaar want met het oog had ik dat niet. Toch vind ik het erg leuk dat ze in Hannibal duidelijk hun best doen met het spelletje Lol Met Lijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Forbry het volgende:
Ik vind de "designs" in deze serie sowieso altijd best creepy hoor, maar wel op een "leuke" (interessante/originele) manier eigenlijk...
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar de totempaal in seizoen één vond ik een beetje te ver gaan. Waarschijlijk een esthetisch bezwaar want met het oog had ik dat niet. Toch vind ik het erg leuk dat ze in Hannibal duidelijk hun best doen met het spelletje Lol Met Lijken.
Dat is sowieso een misverstand, Lecter eet iedereenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef wonderer het volgende:
Vind het opeten van het onderbeen wel vreemd. Is Lecter afgestapt van zijn "I only eat the rude" of heb ik iets gemist?
Afgaande op welk canon?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is sowieso een misverstand, Lecter eet iedereen
Ok, dan heb ik dat dus gemist. Ik ga toch van de boeken uit (niet handig, weet ik).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
de serie
maar in de film is het ook niet zo
In het vorig seizoen at hij toch die muzikale neger bv, die was niet rudequote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik dat dus gemist. Ik ga toch van de boeken uit (niet handig, weet ik).
Heeft ie die gegeten? Die moord werd meteen aan hem gelinkt wegens zelfverdediging, kan ie toch niet even een stukje wegsnijden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In het vorig seizoen at hij toch die muzikale neger bv, die was niet rude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik en mijn leger van stokstaartjes.
Er zijn films met quotes, en er is een serie met quotes. Dit topic gaat over de serie. Welke quotes gebruik je dan ?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja... ben benieuwd of "this is my design" ooit de TT zal halen![]()
Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:29 schreef FoXje het volgende:
[..]
Er zijn films met quotes, en er is een serie met quotes. Dit topic gaat over de serie. Welke quotes gebruik je dan ?
Hello. I love your work.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibal
Sowieso, this is my design is niet eens een quote van Hannibal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |