abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 8 maart 2014 @ 23:09:24 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  maandag 10 maart 2014 @ 08:47:08 #2
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_137572532
Old friend for dinner is uit de films. This is my design zou passender zijn.
opgezegd@fok.nl
  Redactie Frontpage maandag 10 maart 2014 @ 10:57:59 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137575092
Ik vond Ep1 van S2 echt vreselijk, 75 procent van de tijd ging over de psyche van Will, ik wil gewoon een case zien

Ik haak misschien wel af
pi_137575193
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 08:47 schreef FoXje het volgende:
Old friend for dinner is uit de films. This is my design zou passender zijn.
Déjà vu bij deze discussie :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_137595462
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Déjà vu bij deze discussie :D
Ja... ben benieuwd of "this is my design" ooit de TT zal halen :P

Ik ben niet echt negatief, maar moet er nog wel inkomen. Dat had ik het eerste seizoen echter ook, toen vond ik het ook pas tegen het einde echt (en dan meteen: heel) boeiend worden. Verwacht dat nu ook, zodra de ontmaskering van Hannibal wat concretere vormen gaat aannemen...
Tails tell tales
pi_137598813
Ik vond het begin wel tof eigenlijk (eerste 2 eps). Die vechtscène waarmee we begonnen zal zoals gezegd wel het einde van het seizoen zijn en ik denk dat Hannibal het weleens zou kunnen overleven :P

Echt een hele mooie vechtscène was dat ook. Choreografie was echt geniaal gewoon :D

Daarna idd veel rondom Will, maar dat was in S1 ook al en vond ik zeker niet saai. Die psycho met zijn "canvas" was ook wel tof. Die scène met die kerel die zich losmaakte was echt freaky as fuck ook..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_137599198
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond het begin wel tof eigenlijk (eerste 2 eps). Die vechtscène waarmee we begonnen zal zoals gezegd wel het einde van het seizoen zijn en ik denk dat Hannibal het weleens zou kunnen overleven :P

Echt een hele mooie vechtscène was dat ook. Choreografie was echt geniaal gewoon :D

Daarna idd veel rondom Will, maar dat was in S1 ook al en vond ik zeker niet saai. Die psycho met zijn "canvas" was ook wel tof. Die scène met die kerel die zich losmaakte was echt freaky as fuck ook..
Eens. Sowieso zijn voor mij het karakter Will en de "designs" naast Hannibal en zijn ontmaskering juist de dingen die deze serie boeiend maken :Y
Tails tell tales
pi_137599301
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Die scène met die kerel die zich losmaakte was echt freaky as fuck ook..
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_137599369
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.
Ik juist wel, maar dan nog wel een van de meest smerige dingen. Bij zoiets voel je het gewoon echt als die huis zo los schiet..nasty :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_137599929
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ik ben geen "gore-horror" liefhebber (hou wel van "thriller-horror"), maar dat is niet omdat ik daar niet tegen kan, ik vind het vaak "too much" en daardoor eerder lachwekkend. Dit was inderaad best een beetje nasty, though :Y

Ik vind de "designs" in deze serie sowieso altijd best creepy hoor, maar wel op een "leuke" (interessante/originele) manier eigenlijk...
Tails tell tales
pi_137600236
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Forbry het volgende:

Ik vind de "designs" in deze serie sowieso altijd best creepy hoor, maar wel op een "leuke" (interessante/originele) manier eigenlijk...
Ik weet niet waarom maar de totempaal in seizoen één vond ik een beetje te ver gaan. Waarschijlijk een esthetisch bezwaar want met het oog had ik dat niet. Toch vind ik het erg leuk dat ze in Hannibal duidelijk hun best doen met het spelletje Lol Met Lijken.
pi_137600689
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:19 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom maar de totempaal in seizoen één vond ik een beetje te ver gaan. Waarschijlijk een esthetisch bezwaar want met het oog had ik dat niet. Toch vind ik het erg leuk dat ze in Hannibal duidelijk hun best doen met het spelletje Lol Met Lijken.
:D ja _O- Hoewel ik ze boeiend vond, staan alle "designs" mij niet meer zo heel helder voor de geest eigenlijk. Ik vond dat "tuintje" wel "gaaf" geloof ik...
Tails tell tales
  dinsdag 11 maart 2014 @ 12:56:22 #13
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_137614039
Door die gore willen een aantal vrienden van me het niet kijken, terwijl ik zeker weet dat ze het geweldig vinden qua karakterontwikkeling en verhaallijnen.

Ik ben erg benieuwd naar wat er nu precies is gebeurd in het verleden met Hannibal en Du Maurier, wat zij weet en denkt en voelt over hem, en hoe die rechtszaak zal gaan straks. Ik vind het tof dat dit seizoen een consequentie is van het eerste, dat is niet vaak genoeg naar mijn zin. Heb dan ook totaal geen behoefte aan "freak murder of the week".

Vind het opeten van het onderbeen wel vreemd. Is Lecter afgestapt van zijn "I only eat the rude" of heb ik iets gemist?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Frontpage dinsdag 11 maart 2014 @ 12:57:44 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137614086
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef wonderer het volgende:

Vind het opeten van het onderbeen wel vreemd. Is Lecter afgestapt van zijn "I only eat the rude" of heb ik iets gemist?
Dat is sowieso een misverstand, Lecter eet iedereen
  dinsdag 11 maart 2014 @ 12:58:39 #15
71919 wonderer
pi_137614113
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat is sowieso een misverstand, Lecter eet iedereen
Afgaande op welk canon?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  Redactie Frontpage dinsdag 11 maart 2014 @ 13:01:08 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137614199
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Afgaande op welk canon?
de serie

maar in de film is het ook niet zo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:01:57 #17
71919 wonderer
pi_137614223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef SunChaser het volgende:

[..]

de serie

maar in de film is het ook niet zo
Ok, dan heb ik dat dus gemist. Ik ga toch van de boeken uit (niet handig, weet ik).

En jawel, in Hannibal vertelt Barney aan Clarice over de "free-range rude".
  Redactie Frontpage dinsdag 11 maart 2014 @ 13:02:38 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137614236
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ok, dan heb ik dat dus gemist. Ik ga toch van de boeken uit (niet handig, weet ik).
In het vorig seizoen at hij toch die muzikale neger bv, die was niet rude
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:03:29 #19
71919 wonderer
pi_137614258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

In het vorig seizoen at hij toch die muzikale neger bv, die was niet rude
Heeft ie die gegeten? Die moord werd meteen aan hem gelinkt wegens zelfverdediging, kan ie toch niet even een stukje wegsnijden?
pi_137614334
Wat die laatste aflevering betreft...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:08:04 #21
71919 wonderer
pi_137614406
Nee, zijn rol zou zijn dat hij de Mona Lisa laat glimlachen, omdat precies dat 100% weergeeft wat de kunstenaar er eigenlijk mee bedoelde, volgens mij.
pi_137614554
Mmm. Ik weet het niet. Er zit toch iets onkies aan het vertellen aan een kunstenaar hoe hij zijn werk moet doen (zelfs al is het een goed idee).
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:29:02 #23
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_137616935
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja... ben benieuwd of "this is my design" ooit de TT zal halen :P

Er zijn films met quotes, en er is een serie met quotes. Dit topic gaat over de serie. Welke quotes gebruik je dan ?
opgezegd@fok.nl
  Redactie Frontpage dinsdag 11 maart 2014 @ 14:39:16 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137617280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:29 schreef FoXje het volgende:

[..]

Er zijn films met quotes, en er is een serie met quotes. Dit topic gaat over de serie. Welke quotes gebruik je dan ?
Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibal

Sowieso, this is my design is niet eens een quote van Hannibal
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:57:43 #25
71919 wonderer
pi_137619821
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibal

Sowieso, this is my design is niet eens een quote van Hannibal
Hello. I love your work.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')