Déjà vu bij deze discussiequote:Op maandag 10 maart 2014 08:47 schreef FoXje het volgende:
Old friend for dinner is uit de films. This is my design zou passender zijn.
Ja... ben benieuwd of "this is my design" ooit de TT zal halenquote:
Eens. Sowieso zijn voor mij het karakter Will en de "designs" naast Hannibal en zijn ontmaskering juist de dingen die deze serie boeiend makenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond het begin wel tof eigenlijk (eerste 2 eps). Die vechtscène waarmee we begonnen zal zoals gezegd wel het einde van het seizoen zijn en ik denk dat Hannibal het weleens zou kunnen overleven
Echt een hele mooie vechtscène was dat ook. Choreografie was echt geniaal gewoon
Daarna idd veel rondom Will, maar dat was in S1 ook al en vond ik zeker niet saai. Die psycho met zijn "canvas" was ook wel tof. Die scène met die kerel die zich losmaakte was echt freaky as fuck ook..
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Die scène met die kerel die zich losmaakte was echt freaky as fuck ook..
Ik juist wel, maar dan nog wel een van de meest smerige dingen. Bij zoiets voel je het gewoon echt als die huis zo los schiet..nastyquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.
Ik ben geen "gore-horror" liefhebber (hou wel van "thriller-horror"), maar dat is niet omdat ik daar niet tegen kan, ik vind het vaak "too much" en daardoor eerder lachwekkend. Dit was inderaad best een beetje nasty, thoughquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.
Ik weet niet waarom maar de totempaal in seizoen één vond ik een beetje te ver gaan. Waarschijlijk een esthetisch bezwaar want met het oog had ik dat niet. Toch vind ik het erg leuk dat ze in Hannibal duidelijk hun best doen met het spelletje Lol Met Lijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Forbry het volgende:
Ik vind de "designs" in deze serie sowieso altijd best creepy hoor, maar wel op een "leuke" (interessante/originele) manier eigenlijk...
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar de totempaal in seizoen één vond ik een beetje te ver gaan. Waarschijlijk een esthetisch bezwaar want met het oog had ik dat niet. Toch vind ik het erg leuk dat ze in Hannibal duidelijk hun best doen met het spelletje Lol Met Lijken.
Dat is sowieso een misverstand, Lecter eet iedereenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef wonderer het volgende:
Vind het opeten van het onderbeen wel vreemd. Is Lecter afgestapt van zijn "I only eat the rude" of heb ik iets gemist?
Afgaande op welk canon?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is sowieso een misverstand, Lecter eet iedereen
Ok, dan heb ik dat dus gemist. Ik ga toch van de boeken uit (niet handig, weet ik).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
de serie
maar in de film is het ook niet zo
In het vorig seizoen at hij toch die muzikale neger bv, die was niet rudequote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik dat dus gemist. Ik ga toch van de boeken uit (niet handig, weet ik).
Heeft ie die gegeten? Die moord werd meteen aan hem gelinkt wegens zelfverdediging, kan ie toch niet even een stukje wegsnijden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In het vorig seizoen at hij toch die muzikale neger bv, die was niet rude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik en mijn leger van stokstaartjes.
Er zijn films met quotes, en er is een serie met quotes. Dit topic gaat over de serie. Welke quotes gebruik je dan ?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja... ben benieuwd of "this is my design" ooit de TT zal halen![]()
Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:29 schreef FoXje het volgende:
[..]
Er zijn films met quotes, en er is een serie met quotes. Dit topic gaat over de serie. Welke quotes gebruik je dan ?
Hello. I love your work.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibal
Sowieso, this is my design is niet eens een quote van Hannibal
Niet mee eens. Hannibal de serie, daar praten we over.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibal
JA! Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef SunChaser het volgende:
Goed, terug naar de afleveringen
Vond t raar dat Chilton weer helemaal genezen was
Wie zegt dat het een quote van Hannibal moet zijn? Als het maar uit de serie komt...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie zegt dat een quote uit de serie moet komen, als ie maar herkenbaar is voor mensen die weten wie Hannibal isquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een quote van Hannibal moet zijn? Als het maar uit de serie komt...
Wat jij wil... Ik vind TT's met quotes die niks met de serie te maken hebben gewoon erg stom, maar lig er heus niet wakker van verder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie zegt dat een quote uit de serie moet komen, als ie maar herkenbaar is voor mensen die weten wie Hannibal is
Mijn man ook niet. Ik ben nu overigens bij afl. 11 van seizoen 1, maar vind het niet erg om spoilers te lezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef wonderer het volgende:
Door die gore willen een aantal vrienden van me het niet kijken, terwijl ik zeker weet dat ze het geweldig vinden qua karakterontwikkeling en verhaallijnen.
Ik vind haar er ook opvallend goed uitzien in vergelijking met hoe ik haar eerder/verder ken(de)...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:37 schreef FoXje het volgende:
Gillian Anderson is wel erg geil in deze serie ...
Dit is wel een psychopatic mass murderer... daar zijn ze wat voorzichtiger mee. Al snap ik ook niet waarom hij eerst in een kooi zit en daarna haar handen gewoon kan pakken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik vond het wel typisch dat het justitionele gekkenhuis erg veel plekken heeft om een praatje te maken met de cliënt/gevangene. De kooi, de cel, het terrarium. Krijgen we nog het zwembad of de slangenput of zo? Serieus, wat is er mis met een gevangenissituatie waar er een glasplaat en een telefoon tussen de mensen zit?
Dan nog vind ik het overdreven dat er drie (niet één) sfeervolle locaties zijn waar je de gevangene kunt bezoeken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is wel een psychopatic mass murderer... daar zijn ze wat voorzichtiger mee. Al snap ik ook niet waarom hij eerst in een kooi zit en daarna haar handen gewoon kan pakken.
Yep, ben ik met je eens.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het overdreven dat er drie (niet één) sfeervolle locaties zijn waar je de gevangene kunt bezoeken.
Eens. Vind die "kooien" overigens ook wel erg bizar.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het overdreven dat er drie (niet één) sfeervolle locaties zijn waar je de gevangene kunt bezoeken.
Té mooi in dit geval wmb, zag er zo vreselijk nep uit...quote:Op zondag 16 maart 2014 08:02 schreef FoXje het volgende:
Ik vind de gore (die rechter die zo mooi was gedaan) zeker niet storend. Het is niet gore om het gore, het ziet er mooi uit
Die kooien vind ik erg leuk. Geeft een duidelijk signaal af dat de persoon met wie je een praatje maakt heel naar is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens. Vind die "kooien" overigens ook wel erg bizar.
William Petersenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister episode 1 gezien ga zo aan twee beginnen toffe serie prima setting. Hopelijk maakt Edward Norton / Anthony Hopkins nog een cameo.
Dat zekerquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Die kooien vind ik erg leuk. Geeft een duidelijk signaal af dat de persoon met wie je een praatje maakt heel naar is.
(...)
Ik denk dat uiteindelijk blijkt dat het een ander was en dat de kijker moet denken dat het Lecter is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:53 schreef FoXje het volgende:
Beetje saaie aflevering, maar volgende week hoop ik beter
Ik dacht dat Lecter die bailif en die rechter had vermoord om zo Wil te helpen. Of is er nog een andere moordenaar ?
Vind doodschieten ook niks voor Lecter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk blijkt dat het een ander was en dat de kijker moet denken dat het Lecter is.
Ik ook niet. Hooguit met een kruisboog.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:02 schreef FoXje het volgende:
[..]
Vind doodschieten ook niks voor Lecter.
Ik zat echt mee te leven (in de vorm van "stomme doos, doe nou niet!"quote:Op zondag 23 maart 2014 01:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dat einde van aflevering vier![]()
![]()
'T begint nu wel lekker op gang te komen weer
Had ik ook welquote:Op zondag 23 maart 2014 12:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat echt mee te leven (in de vorm van "stomme doos, doe nou niet!"), dat wil wel wat zeggen
![]()
Ik vind het wel jammer dat ze de manier waarop Will ontdekte dat Lecter de Chesapeake Ripper was hebben losgelaten (hoewel ze een variant gebruikte voor dat blonde meisje in seizoen 1), maar uiteindelijk is dit wel veel en veel beter natuurlijk.
Gaat sowieso dood. Kan gewoon niet anders zou je denkenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Had ik ook welWat denken jullie, zal ze het overleven of niet?
Typisch Hannibal trouwens... mensen doden, maar iemand die dood wil juist weer "tot leven wekken"![]()
Ik vond het best een leuke aflevering, maar toch... sinds Will opgesloten zit vind ik het allemaal wat vaagjes of rommelig of *geen idee hoe ik het precies moet noemen*... meer mensen last van?
Ik denk het eigenlijk ook, kan inderdaad bijna niet anders zou je zeggen...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat sowieso dood. Kan gewoon niet anders zou je denken
Het is wel een beetje rommelig idd. Vorig seizoen draaide het vaak echt om een toffe case en rondom die case had je dan het psychische spel tussen Hannibal en Will (en anderen). Nu Will vastzit is het meer de psyche van Will zelf die centraal staat en dan daarnaast het spel tussen Hannibal en de rest. De cases worden er dan een beetje bijgesleept.
Ben afgehaakt na S2e1, vaag gedoe nu en rommelig, er is zoveel te zien op tv dat ik dit oversla. Homeland s2 ook mee gestopt na t domme end van s1quote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Had ik ook welWat denken jullie, zal ze het overleven of niet?
Typisch Hannibal trouwens... mensen doden, maar iemand die dood wil juist weer "tot leven wekken"![]()
Ik vond het best een leuke aflevering, maar toch... sinds Will opgesloten zit vind ik het allemaal wat vaagjes of rommelig of *geen idee hoe ik het precies moet noemen*... meer mensen last van?
Nog zeven afleveringenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hannibal die overal mee wegkomt mag ook wel wat minder.
Haha je moet niet telkens afhaken op de verkeerde momenten.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ben afgehaakt na S2e1, vaag gedoe nu en rommelig, er is zoveel te zien op tv dat ik dit oversla. Homeland s2 ook mee gestopt na t domme end van s1
Dat vraag ik mij ook wel eens af jaquote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef opreis het volgende:
man man man, wat is het toch een zieke serie. Is het normaal dat ik dit wel gewoon wil blijven kijken?
Vriend! Ik vind het prachtig. Mads Mikkelsen speelt ook wel erg goed.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef opreis het volgende:
man man man, wat is het toch een zieke serie. Is het normaal dat ik dit wel gewoon wil blijven kijken?
in de nacht van zaterdag, je kan ze ook online kijken bij nbc als je een plugin hebt zoals hola/media hint.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komen er nieuwe eps uit eigenlijk Zondag?
Haha die vuilak heel slim inderdaad.quote:
Knallen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik twijfel of ik het ga volgen via de tv of dat ik het hele eerste seizoen morgen er doorheen knal...
Dat vroeg ik me ook af. Maar ik vertrouw er wel op dat dat goed is doordacht.quote:Op zondag 13 april 2014 19:39 schreef opreis het volgende:
Hoe heeft Hannibal het voor elkaar gekregen dat miriam chilton als ripper herkent? :S
Verder weer leuke aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |