Dit is de enige serie waarbij ik de Blu-ray heb gepre-ordered. Dat zegt ook wel ietsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:32 schreef Meaghan het volgende:
Dit is echt de enige serie waarbij ik overweeg om alle seizoenen aan te schaffen op dvd. Nuff said
Ik had precies dezelfde gedachte gisteren nadat ik de finale had gezien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:32 schreef Meaghan het volgende:
Dit is echt de enige serie waarbij ik overweeg om alle seizoenen aan te schaffen op dvd. Nuff said
Ja want bijna alle goede series komen daarvandaan. En er zijn er misschien 10/15 goede bezig tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hehe idd. Die kijken liever shows als Under the Dome etc, daar worden ze helemaal geil van in USA.
Maar oh als er een goede show uitkomt waar ze bij moeten opletten dan is het al teveel gevraagd voor dat volk.![]()
Hopen op Netflix dan maar, of een andere partij... maargoed we zullen zien, eerst nog genieten van dit seizoen.
Ik heb afgelopen 2 dagen ook s3 gekeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:06 schreef ddx het volgende:
Ik ontvolg het topic ook weer even, idd lekker alles achter elkaar kijken straks
Vergeet het maar. S1 en S2 waren geweldig sterk. S3 was te kut voor woorden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:59 schreef Geluiden het volgende:
Ik heb de eerste twee seizoenen afgekeken, wat een sterke serie. Vooral het tweede seizoen heb ik intens beleefd. Naast de sfeer en originele, bizarre moorden blijven de dialogen tussen Hannibal en Will het meest spannend. Er wordt zoveel gezegd tussen de zinnen in en je vraagt je continu af of ze van elkaars motieven op de hoogte zijn. De schrijver moet er af en toe wel voor waken dat het dialogen blijven en ze niet enkel semi-filosofische oneliners op elkaar afschieten.
De moorden tussendoor zijn ook fascinerend (die totempaal of bijenman!). Het is alleen jammer dat ze vaak na een half uur onderzoekswerk een spoor vinden en gelijk bij de dader naar binnen lopen, die vaak braaf zit te wachten en gelijk bekent.
Ik heb nu de eerste aflevering van seizoen 3 gezien, maar die moet nog op gang komen. Ik hoop dat het weer net zo'n psychologisch steekspel als het vorige seizoen wordt.
Daar was ik al bang voor. Ik vond het al vreemd om Hannibal ineens in Italië in het leer rond te zien scheuren op een motor. Leek wel alsof ik naar the Da Vinci Code keek. Ik zal het toch nog maar een paar kansen geven. Dat krediet heeft de serie wel verdiend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vergeet het maar. S1 en S2 waren geweldig sterk. S3 was te kut voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |