Dat vraag ik mij ook wel eens af jaquote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef opreis het volgende:
man man man, wat is het toch een zieke serie. Is het normaal dat ik dit wel gewoon wil blijven kijken?
Vriend! Ik vind het prachtig. Mads Mikkelsen speelt ook wel erg goed.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef opreis het volgende:
man man man, wat is het toch een zieke serie. Is het normaal dat ik dit wel gewoon wil blijven kijken?
in de nacht van zaterdag, je kan ze ook online kijken bij nbc als je een plugin hebt zoals hola/media hint.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komen er nieuwe eps uit eigenlijk Zondag?
Haha die vuilak heel slim inderdaad.quote:
Knallen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik twijfel of ik het ga volgen via de tv of dat ik het hele eerste seizoen morgen er doorheen knal...
Dat vroeg ik me ook af. Maar ik vertrouw er wel op dat dat goed is doordacht.quote:Op zondag 13 april 2014 19:39 schreef opreis het volgende:
Hoe heeft Hannibal het voor elkaar gekregen dat miriam chilton als ripper herkent? :S
Verder weer leuke aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |