abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:13:11 #51
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137929783
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister episode 1 gezien ga zo aan twee beginnen toffe serie prima setting. Hopelijk maakt Edward Norton / Anthony Hopkins nog een cameo.
William Petersen *O* de eerste Will Graham.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_137932920
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:26 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Die kooien vind ik erg leuk. Geeft een duidelijk signaal af dat de persoon met wie je een praatje maakt heel naar is.

(...)
Dat zeker :Y :D maar ik kan me bijna niet voorstellen dat zoiets echt bestaat eigenlijk...
Tails tell tales
  donderdag 20 maart 2014 @ 01:03:47 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137953521
Zojuist episode 8 gezien, Nog steeds prima serie, Alleen krijgt Hannibal een beetje mary sue trekjes,
Zo als waarom als hij tegenover een andere killer staat die voorbereid is om hem te vermoorden waarom wint hij dan toch?

En als Jack En William zo goed zijn.. waarom heeft geen van beide dan door dat de serenade voor Hannibal was ? Ik vraag me ook af hoe lang je een serie kan rekken op deze manier gezien ik nu bij episode 8 al deze kant tekeningen ga zetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:32:46 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_137961068
Ik dacht dat een Mary Sue een insert van de schrijfster was (mannelijke very Gary Stu), niet een "almachtig" personage.

Lecter heeft bijna niets menselijks, ik vind het wel logisch dat hij alsnog wint (en hij komt er ook niet zonder kleerscheuren vanaf, tenslotte) en Jack en Will hebben een blinde vlek.

In tegenstelling tot Dexter (vergelijkbare situatie) maakt Lecter amper fouten en niemand verwacht dat hij tot dat soort dingen in staat is. Het past ook niet bij wie hij is, altijd strak in het pak en voorkomend en charmant.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:53:14 #55
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_137995134
Beetje saaie aflevering, maar volgende week hoop ik beter :)
Ik dacht dat Lecter die bailif en die rechter had vermoord om zo Wil te helpen. Of is er nog een andere moordenaar ?
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:39:16 #56
71919 wonderer
pi_137995902
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:53 schreef FoXje het volgende:
Beetje saaie aflevering, maar volgende week hoop ik beter :)
Ik dacht dat Lecter die bailif en die rechter had vermoord om zo Wil te helpen. Of is er nog een andere moordenaar ?
Ik denk dat uiteindelijk blijkt dat het een ander was en dat de kijker moet denken dat het Lecter is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:02:57 #57
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_137996390
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik denk dat uiteindelijk blijkt dat het een ander was en dat de kijker moet denken dat het Lecter is.
Vind doodschieten ook niks voor Lecter.
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:14:01 #58
71919 wonderer
pi_137996642
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:02 schreef FoXje het volgende:

[..]

Vind doodschieten ook niks voor Lecter.
Ik ook niet. Hooguit met een kruisboog.
pi_138064153
Dat einde van aflevering vier :o _O_

'T begint nu wel lekker op gang te komen weer _O_
-XOXO-
  zondag 23 maart 2014 @ 12:59:45 #60
71919 wonderer
pi_138070127
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dat einde van aflevering vier :o _O_

'T begint nu wel lekker op gang te komen weer _O_
Ik zat echt mee te leven (in de vorm van "stomme doos, doe nou niet!" :')), dat wil wel wat zeggen :D

Ik vind het wel jammer dat ze de manier waarop Will ontdekte dat Lecter de Chesapeake Ripper was hebben losgelaten (hoewel ze een variant gebruikte voor dat blonde meisje in seizoen 1), maar uiteindelijk is dit wel veel en veel beter natuurlijk.
pi_138092908
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:59 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik zat echt mee te leven (in de vorm van "stomme doos, doe nou niet!" :')), dat wil wel wat zeggen :D

Ik vind het wel jammer dat ze de manier waarop Will ontdekte dat Lecter de Chesapeake Ripper was hebben losgelaten (hoewel ze een variant gebruikte voor dat blonde meisje in seizoen 1), maar uiteindelijk is dit wel veel en veel beter natuurlijk.
Had ik ook wel :Y Wat denken jullie, zal ze het overleven of niet?

Typisch Hannibal trouwens... mensen doden, maar iemand die dood wil juist weer "tot leven wekken" :')

Ik vond het best een leuke aflevering, maar toch... sinds Will opgesloten zit vind ik het allemaal wat vaagjes of rommelig of *geen idee hoe ik het precies moet noemen*... meer mensen last van?
Tails tell tales
pi_138093565
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Typisch Hannibal trouwens... mensen doden, maar iemand die dood wil juist weer "tot leven wekken" :')

Ik vond het best een leuke aflevering, maar toch... sinds Will opgesloten zit vind ik het allemaal wat vaagjes of rommelig of *geen idee hoe ik het precies moet noemen*... meer mensen last van?
Gaat sowieso dood. Kan gewoon niet anders zou je denken :P

Het is wel een beetje rommelig idd. Vorig seizoen draaide het vaak echt om een toffe case en rondom die case had je dan het psychische spel tussen Hannibal en Will (en anderen). Nu Will vastzit is het meer de psyche van Will zelf die centraal staat en dan daarnaast het spel tussen Hannibal en de rest. De cases worden er dan een beetje bijgesleept.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_138093792
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gaat sowieso dood. Kan gewoon niet anders zou je denken :P

Het is wel een beetje rommelig idd. Vorig seizoen draaide het vaak echt om een toffe case en rondom die case had je dan het psychische spel tussen Hannibal en Will (en anderen). Nu Will vastzit is het meer de psyche van Will zelf die centraal staat en dan daarnaast het spel tussen Hannibal en de rest. De cases worden er dan een beetje bijgesleept.
Ik denk het eigenlijk ook, kan inderdaad bijna niet anders zou je zeggen...

Eens, maar ook de "psyche Will"- en "Hannibal-de rest"-gedeeltes vind ik veel rommeliger/vager dan in het eerste seizoen...
Tails tell tales
  maandag 24 maart 2014 @ 08:06:23 #64
71919 wonderer
pi_138104462
Ik denk dat het deels een afspiegeling is van hoe Will zich voelt. Overigens vind ik het zelf nog wel meevallen, er wordt alleen vaak nadrukkelijk "niks" gezegd, wat sinds Sherlock volgens mij heel populair is, maar dan moet je wel goed kunnen verstaan wat ze WEL zeggen dan dat vind ik lastig, er wordt echt veel gemompeld en onduidelijk gearticuleerd door sommige mensen.
  Redactie Frontpage maandag 24 maart 2014 @ 08:13:00 #65
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138104518
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ben afgehaakt na S2e1, vaag gedoe nu en rommelig, er is zoveel te zien op tv dat ik dit oversla. Homeland s2 ook mee gestopt na t domme end van s1
  maandag 24 maart 2014 @ 14:36:21 #66
268260 Dr.Mikey
pi_138114131
Hannibal die overal mee wegkomt mag ook wel wat minder.
R.I.P DTS.
  maandag 24 maart 2014 @ 14:38:01 #67
71919 wonderer
pi_138114193
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hannibal die overal mee wegkomt mag ook wel wat minder.
Nog zeven afleveringen ;) Denk ik, volgens mij gaan ze in seizoen drie verder met Red Dragon, toch?
  maandag 24 maart 2014 @ 14:47:19 #68
268260 Dr.Mikey
pi_138114535
Net de seizoen finale gezien.Will zit nu dus onyerecht vast en gaat straks weer vrolijk aan het werl met Jack en co die hem nu onterecht vast houden. Beetje apart is dat.
R.I.P DTS.
  maandag 24 maart 2014 @ 22:27:54 #69
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_138137586
Jezus, net de laatste aflevering gezien.

Ik krijg nog eens een psychose van deze serie :')
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  maandag 24 maart 2014 @ 22:28:31 #70
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_138137641
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ben afgehaakt na S2e1, vaag gedoe nu en rommelig, er is zoveel te zien op tv dat ik dit oversla. Homeland s2 ook mee gestopt na t domme end van s1
Haha je moet niet telkens afhaken op de verkeerde momenten.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:18:18 #71
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_138168490
Hannibal mijn held. wat een psychopaat! Hij was wel erg snel.
opgezegd@fok.nl
pi_138289527
Man, die Wendigo blijft echt creepy.

Oh en de laatste nieuwe aflevering is denk ik mijn favoriete aflevering tot nu toe. Wat een einde. _O_
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:05:43 #73
71919 wonderer
pi_138295028
Ik wist helemaal niet dat gideon het had overleefd :D aangename verrassing. En mooi dat de orderly de monoloog uit sotl uitsprak.
pi_138337831
Rest in piece(s)... ehhh... peace, Beverly :D

Sterke aflevering vond ik het _O_

Tof gesprek ook tussen Hannibal en Gideon (al snapte ik dat niet zo goed?) en wel een spectaculair einde!
Tails tell tales
pi_138338616
man man man, wat is het toch een zieke serie. Is het normaal dat ik dit wel gewoon wil blijven kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')