Jaloersquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Kroelo het volgende:
[..]![]()
Wat heeft zij toch een irritante bek
Wel leuk maar er gebeurde niet bepaald veel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:38 schreef So_Surreal het volgende:
Episode 2 was erg goed
Leuk om te zien dat sommige dingen toch anders gaan dan in de boeken.
Ze heeft ook wel een beetje een raar hoofd, maar ik vind t juist fijn dat ze niet standard pretty girl is. Vind haar nog steeds erg mooi. Plus de roil is schitterendquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:22 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Natalie Dormer niet kunnen waarderen.
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gisteravond aflevering 3 gezien.
Jon Snow
In vroegere tijden was de Night's Watch natuurlijk veel omvangrijker, en waren er duizenden leden gelegerd in Castle Black. Zal dus genoeg ruimte moeten zijn voor een paar honderd/duizend soldatenquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wel raar eigenlijk dat Mance (die een leger van 150.000 man heeft) samen met een flink aantal man gevangen genomen wordt door Stannis, die daarvoor uiteraard ook een aardige stoet mannen mee heeft genomen, die kamperen met z'n allen op Castle Black.
Dan ziet Castle Black er toch best rustig uit als het op dat moment een paar honderd of zelf duizend soldaten en wildlings moet herbergen
Ik heb m ook alvast gekeken, puur omdat ik maandag geen tijd heb (koningsdag).quote:
Ooh dat mag ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m ook alvast gekeken, puur omdat ik maandag geen tijd heb (koningsdag).
Ik voelde me bijna heul kei schuldig.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dat mag ookPersoonlijk wacht ik gewoon tot ik een 1080 versie kan bekijken. Maar om het op die manier in dit topic te plaatsen vind ik gewoon een beetje kinderachtig en nutteloos
Ik had de versie gedownload via Popcorntime (gewoon magneetje aanklikken en laten laten door utorrent) en toen even de Engelse ondertitels gedownload anders mis ik dingen. Deze op de iPad gekeken, maar ik heb niks gemerkt van slecht beeld.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dat mag ookPersoonlijk wacht ik gewoon tot ik een 1080 versie kan bekijken. Maar om het op die manier in dit topic te plaatsen vind ik gewoon een beetje kinderachtig en nutteloos
totdat je de 1080p zietquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had de versie gedownload via Popcorntime (gewoon magneetje aanklikken en laten laten door utorrent) en toen even de Engelse ondertitels gedownload anders mis ik dingen. Deze op de iPad gekeken, maar ik heb niks gemerkt van slecht beeld.
Ik ben samen met mijn vrouw van voor af aan weer begonnen, nu in seizoen 2. Dus die zie ik tegen die tijd wel in 1080p met NL ondertitels.quote:
Romantischquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben samen met mijn vrouw van voor af aan weer begonnen, nu in seizoen 2. Dus die zie ik tegen die tijd wel in 1080p met NL ondertitels.
Je kan ook downloaden met popcorntimequote:Op vrijdag 24 april 2015 15:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had de versie gedownload via Popcorntime (gewoon magneetje aanklikken en laten laten door utorrent) en toen even de Engelse ondertitels gedownload anders mis ik dingen. Deze op de iPad gekeken, maar ik heb niks gemerkt van slecht beeld.
Hij zegt alleen maar dat hij de aflevering heeft gezien, net zoals jij gewoon zegt dat je dat niet doet. Wat zit je nou moeilijk te doenquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja sowieso viel me met de bestorming door de wildlings enzo ook al op dat er maar erg weinig van hen te zien waren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wel raar eigenlijk dat Mance (die een leger van 150.000 man heeft) samen met een flink aantal man gevangen genomen wordt door Stannis, die daarvoor uiteraard ook een aardige stoet mannen mee heeft genomen, die kamperen met z'n allen op Castle Black.
Dan ziet Castle Black er toch best rustig uit als het op dat moment een paar honderd of zelf duizend soldaten en wildlings moet herbergen
Dat was toch ook maar een gedeelte?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso viel me met de bestorming door de wildlings enzo ook al op dat er maar erg weinig van hen te zien waren.
Sommige veldslagen zijn gigantisch uitgebreid te zien, anderen lijken vrij weinig voor te stellen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was toch ook maar een gedeelte?
Dan nog; zagen jullie er 150.000?quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:26 schreef Re het volgende:
die zitten gewoon in kampen rondom, zoals bij elke veldslagen..., past idd niet 150.000 man in een kasteeltje
nee maar die zag je ook niet bij de vorige veldslagen, en zoals Jon al zei, ze waren aan het testen of het kasteel zich hield, en zoalng je die muur niet hebt beslecht kun je er ook niet met 150,000 man voor gaan staanquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dan nog; zagen jullie er 150.000?
En als je een leger van 150.000 hebt, val je dan echt met maar zo weinig aan?
Zoiets ja en dat leger is ongetraind. Stel boeren met hooivorken. Dat en wat er in castle black zit is vrijwel alleen de top. Je kan lastig 2 legers kwijt in een kasteel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wildling leger was toch in totaal 100.000 man, met daarbij ook kinderen en ouderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |