En ze is nog tof ook!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met lang haar is ze gewoon hartstikke leuk
Ze wil faceless worden. Daarvoor moest ze ophouden met bestaan. Iig als de persoon waar ze voor door het leven ging. Daar in die achterpaadjes wist ze niets meer, was verloren.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Dat is apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iig, wederom, mijn interpretatie
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 24-04-2015 00:30:50 ]http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Ik dacht eerst altijd dat Faceless zijn een gave was (net als een warg zijn) en niet iets wat je kon lerenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze wil faceless worden. Daarvoor moest ze ophouden met bestaan. Iig als de persoon waar ze voor door het leven ging. Daar in die achterpaadjes wist ze niets meer, was verloren.
Dat was de eerste stap. Zag je later ook in het gebouw, dat verder gingen met het ''strippen'' van haar persoonlijkheden.
Iig, wederom, mijn interpretatie
Ja van een paar jaar terug alweerquote:Op donderdag 23 april 2015 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Zolang is haar haar nog lang niet.. Is oude foto neem ik aan?
Past zeer goed bij haar rol in Hunger Games, zowel bij GoT als bij HG past het haar goedquote:Op donderdag 23 april 2015 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm wel wat.
Aka miss Duckfacequote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef MouzurX het volgende:
Die natalie kan ik echt niet tegen, met der stomme ´foto´kop, alsof ze een beroerte heeft gehad
wtf is een foto kop?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef MouzurX het volgende:
Die natalie kan ik echt niet tegen, met der stomme ´foto´kop, alsof ze een beroerte heeft gehad
Een specifieke gezichtsuitdrukking die een persoon (meestal een vrouw) op iedere foto op precies dezelfde wijze maakt.quote:
Die uitdrukking is haar wel aardig eigen, maar ze legt er idd wel iets het accent op.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een specifieke gezichtsuitdrukking die een persoon (meestal een vrouw) op iedere foto op precies dezelfde wijze maakt.
mag het niet dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:02 schreef TheThirdMark het volgende:
En toch zou ik haar nog steeds doen. Als ik het van mijn vrouw mocht.
Die acteur (Erik de Vogel) kan zo fungeren als recast van Roose Bolton. Is hij meteen weg uit die waardeloze soap. Niet dat de huidige Roose acteur slecht is, maar ach.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vergeet Ludo Sanders niet. Je hebt toch nog een badguy nodig.
Fuck ja, sorry, excuses excuses. Even in mijn enthousiasme een reactie geplaatst op een vraag van een scene die officieel nog geen release gehad heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:19 schreef Mr.Major het volgende:
TheThirdMark, dat is een spoiler er is nog geen aflevering binnen the house of black and white uitgezonden.
Ik denk dat Jaqen wilde testen of Arya daadwerkelijk bij de faceless men wilde, of dat ze nergens anders had om heen te gaan. Hij volgde haar, en toen ze tegen die gasten in durfde gaan, wist hij dat ze geen hulpeloos figuur was. Net als decentrale selecties bij studies haha
http://imgur.com/account/favorites/GiJEpquote:Op vrijdag 24 april 2015 01:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Issie ook in high-res?* Joosie200 nieuwe wallpaper heeft
Natalie Dormer niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Kroelo het volgende:
[..]![]()
Wat heeft zij toch een irritante bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |