Past zeer goed bij haar rol in Hunger Games, zowel bij GoT als bij HG past het haar goedquote:Op donderdag 23 april 2015 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm wel wat.
Aka miss Duckfacequote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef MouzurX het volgende:
Die natalie kan ik echt niet tegen, met der stomme ´foto´kop, alsof ze een beroerte heeft gehad
wtf is een foto kop?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef MouzurX het volgende:
Die natalie kan ik echt niet tegen, met der stomme ´foto´kop, alsof ze een beroerte heeft gehad
Een specifieke gezichtsuitdrukking die een persoon (meestal een vrouw) op iedere foto op precies dezelfde wijze maakt.quote:
Die uitdrukking is haar wel aardig eigen, maar ze legt er idd wel iets het accent op.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een specifieke gezichtsuitdrukking die een persoon (meestal een vrouw) op iedere foto op precies dezelfde wijze maakt.
mag het niet dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:02 schreef TheThirdMark het volgende:
En toch zou ik haar nog steeds doen. Als ik het van mijn vrouw mocht.
Die acteur (Erik de Vogel) kan zo fungeren als recast van Roose Bolton. Is hij meteen weg uit die waardeloze soap. Niet dat de huidige Roose acteur slecht is, maar ach.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vergeet Ludo Sanders niet. Je hebt toch nog een badguy nodig.
Fuck ja, sorry, excuses excuses. Even in mijn enthousiasme een reactie geplaatst op een vraag van een scene die officieel nog geen release gehad heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:19 schreef Mr.Major het volgende:
TheThirdMark, dat is een spoiler er is nog geen aflevering binnen the house of black and white uitgezonden.
Ik denk dat Jaqen wilde testen of Arya daadwerkelijk bij de faceless men wilde, of dat ze nergens anders had om heen te gaan. Hij volgde haar, en toen ze tegen die gasten in durfde gaan, wist hij dat ze geen hulpeloos figuur was. Net als decentrale selecties bij studies haha
http://imgur.com/account/favorites/GiJEpquote:Op vrijdag 24 april 2015 01:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Issie ook in high-res?* Joosie200 nieuwe wallpaper heeft
Natalie Dormer niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Kroelo het volgende:
[..]![]()
Wat heeft zij toch een irritante bek
Jaloersquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Kroelo het volgende:
[..]![]()
Wat heeft zij toch een irritante bek
Wel leuk maar er gebeurde niet bepaald veel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:38 schreef So_Surreal het volgende:
Episode 2 was erg goed
Leuk om te zien dat sommige dingen toch anders gaan dan in de boeken.
Ze heeft ook wel een beetje een raar hoofd, maar ik vind t juist fijn dat ze niet standard pretty girl is. Vind haar nog steeds erg mooi. Plus de roil is schitterendquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:22 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Natalie Dormer niet kunnen waarderen.
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gisteravond aflevering 3 gezien.
Jon Snow
In vroegere tijden was de Night's Watch natuurlijk veel omvangrijker, en waren er duizenden leden gelegerd in Castle Black. Zal dus genoeg ruimte moeten zijn voor een paar honderd/duizend soldatenquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wel raar eigenlijk dat Mance (die een leger van 150.000 man heeft) samen met een flink aantal man gevangen genomen wordt door Stannis, die daarvoor uiteraard ook een aardige stoet mannen mee heeft genomen, die kamperen met z'n allen op Castle Black.
Dan ziet Castle Black er toch best rustig uit als het op dat moment een paar honderd of zelf duizend soldaten en wildlings moet herbergen
Ik heb m ook alvast gekeken, puur omdat ik maandag geen tijd heb (koningsdag).quote:
Ooh dat mag ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m ook alvast gekeken, puur omdat ik maandag geen tijd heb (koningsdag).
Ik voelde me bijna heul kei schuldig.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dat mag ookPersoonlijk wacht ik gewoon tot ik een 1080 versie kan bekijken. Maar om het op die manier in dit topic te plaatsen vind ik gewoon een beetje kinderachtig en nutteloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |