Done. Beetje flauw ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:24 schreef WammesWaggel het volgende:
TV / De Rijdende Rechter #185 BMWtje stuk
Mag dit in een spoiler? voor mij is de lol er zo wel van af
Kickje gemacht. HEEEELE grote kick zelfs zag ikquote:Op donderdag 23 april 2015 20:47 schreef Arcee het volgende:
TV / Draadstaal #5 Met milkshakes banaan in de kipboetiek
Mag deze weer open?
Ze zijn terug.
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
Kickje gemacht. HEEEELE grote kick zelfs zag ik
Done.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wil je er ook nog een reeks van maken? De overige deeltjes staan in de OP.
Ja mijn laptop flipte een beetje dus ik was wat traag met done typenquote:
Dat magquote:Op maandag 4 mei 2015 07:51 schreef hornage het volgende:
Mag dit topic -> TV / [FOK! Movie Trivia] - mei 2015 - deel 1 gekoppeld worden aan deze reeks? -> Topicreeks: FOK! Movie Trivia
Er stond lievekutmods!quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:49 schreef Mike het volgende:
Was dat de post met 'kutmods' erin, want dan heb je meteen je antwoord.
Zodra er gespoilerd wordt grijpen we in. De boeken horen er inderdaad niet thuis, maar er zijn gradaties waarin dat erg is. Zo vind ik de discussie over de namen in het Nederlands niet vervelend, maar weer wel als er spoilertags komen over de verschillen tussen de boeken en de serie. Als we echt streng op elke letter zouden moeten gaan letten, wordt het een dagtaak.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
Er stond lievekutmods!
Het ging er mij namelijk om dat er weer lekker vergeleken werd met de boeken en de mods daar niet op handelen.
Wat misschien ook helpt, is deze lijst. Je ziet hier alle tournaments die ooit op FOK! gehouden zijn, inclusief de methoden die mensen toepassen: TV / FTR Tournamentsquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Het is deze week alweer 60 jaar geleden dat de Amerikaanse acteur Clint Eastwood zijn filmdebuut maakte. Ik ga daar sowieso het komende weekend een special aan wijden, maar is het wellicht een idee om eens te gaan peilen wat de favoriete Eastwood-film van de FOK!kers is? Ik heb weinig ervaring met het opzetten van zo'n tournament maar wellicht is er iemand die daarbij kan helpen?
Ah top! Kon deze topic even niet meer terugvinden. Bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat misschien ook helpt, is deze lijst. Je ziet hier alle tournaments die ooit op FOK! gehouden zijn, inclusief de methoden die mensen toepassen: TV / FTR Tournaments
Kijk even bij 'Makers'.
fok!-mod: a way of lifequote:Op woensdag 13 mei 2015 16:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Zodra er gespoilerd wordt grijpen we in. De boeken horen er inderdaad niet thuis, maar er zijn gradaties waarin dat erg is. Zo vind ik de discussie over de namen in het Nederlands niet vervelend, maar weer wel als er spoilertags komen over de verschillen tussen de boeken en de serie. Als we echt streng op elke letter zouden moeten gaan letten, wordt het een dagtaak.
Bedankt.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:45 schreef Mike het volgende:
Valt Normaal tegenwoordig onder 'muziek'?
Anyway, verplaatst.
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had TV / Nationale reisquiz, NPO3 20:30 uur
TT moet NPO 3 zijn
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weerHallo is wel een beetje mager.
Dit USA-topic loopt er: TV / [USA] Hannibal #2 "Having an old friend for dinner"quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nog een Hannibal topic ?
Zit mobiel en kan hem niet vinden.
Dank u weet je trouwens een manier om mobiel topics terug te vinden waar lang niet in is gepost? Ik heb dit probleem namelijk vaker als een topic van page 1 is verdwenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit USA-topic loopt er: TV / [USA] Hannibal #2 "Having an old friend for dinner"
Ik denk dat je je mobiel een ongeluk zoekt. Ik heb 'm nu gewoon via de search (die overigens al een tijd slecht werkt, dus daar is het wachten op een update), maar anders ga ik naar TV en klik daar bv aan dat ik alles wil zien van april tot juni 2015 en zoek dan met CTRL-F.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dank u weet je trouwens een manier om mobiel topics terug te vinden waar lang niet in is gepost? Ik heb dit probleem namelijk vaker als een topic van page 1 is verdwenen.
Wat ik zelf wel doe is 'gewoon' googelen op bijvoorbeeld: Hannibal FOK! Vaak kan ik dan nog wel een oud topic terug vinden als het met de search niet lukt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dank u weet je trouwens een manier om mobiel topics terug te vinden waar lang niet in is gepost? Ik heb dit probleem namelijk vaker als een topic van page 1 is verdwenen.
Staat hij nu.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:19 schreef tong80 het volgende:
Deze hoort in MUZ
MUZ / Jeroen van der Boom in anderhalf uur op één......
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het duurde even voor het kwartje viel bij me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |