Jammer dat ze niet de boeken blijven volgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Funzel het volgende:
[..]
Die laten ze nu gewoon helemaal zitten lijkt het wel. Net als Thoros en Beric bijvoorbeeld.
Dat snap ik nou echt niet he. Als boeklezer weet ik al dat ze een hoop karakters hebben weggelaten of hebben samen gevoegd met andere karakters omdat het anders te onoverzichtelijk wordt. Maar als ze dan de moeite nemen om karakters wel toe te voegen en te introduceren dan verwacht je eigenlijk wel dat ze gebruikt worden. Maar zelfs dan schrappen ze gewoon een paar episodes later de hele verhaallijn en karakters. Dan had je die toch ook net zo goed kunnen samenvoegen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Funzel het volgende:
[..]
Die laten ze nu gewoon helemaal zitten lijkt het wel. Net als Thoros en Beric bijvoorbeeld.
Ze weten nog niet helemaal wat ze met de verhaallijn in de Riverlands willen denk ik. Dit seizoen komen we er ook niet meer terug vrees ik. Is het bekend waar de Blackfish heen is? Je zou aan nemen dat hij naar Riverrun gevlucht is na the red wedding maar is daar al iets duidelijk over geworden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Funzel het volgende:
[..]
Die staat inmiddels als WW aan het hoofd van het leger dooien wat de muur gaat bestormen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef Tokamak het volgende:
Over vermiste personen gesproken, zullen we Benjen Stark ooit nog terug zien?
Die heeft een handje geholpen bij de fist of the first man. Zijn beste beentje voorgezet zelfs.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef Tokamak het volgende:
Dat was voornamelijk een politiek excuus om koning te worden, verder is de bloedband veel te ver weg. Baratheon's zien er ook heel anders uit dan de Targaryen's.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Er zit Targaryenbloed in de Baratheonfamilie. De oprichter van House Baratheon was een halfbroer van de Aegon Targaryen en de oma van Robert volgens mij ook.
Maar misschien dat het in deze wereld voor magie genoeg is voor wat toffe magie. Misschien zou het bloed van Daenerys of Jon nog voor veel meer spektakel zorgen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 02:34 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk een politiek excuus om koning te worden, verder is de bloedband veel te ver weg. Baratheon's zien er ook heel anders uit dan de Targaryen's.
Kasteel Zwartquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Nederlandse namen
Ben wel benieuwd hoe al die plaatsen genoemd worden.
Kasteel Zwart
Koningsstekje
Kastenrots
Rivierweg
Winterval
Wildelingen
Hoop houden dat hij gewoon met koude handen rondzwerft ten noorden van the wallquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:39 schreef Tokamak het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:20 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Hoop houden dat hij gewoon met koude handen rondzwerft ten noorden van the wall
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Margaery is Marjorij in het Nederlandsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
Wat hebben ze van Sansa, Tyrion, Daenarys en Margaery gemaakt dan?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Margaery is Marjorij in het Nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |