niksquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:59 schreef Bosbeetle het volgende:
jezus ik snap dat nummer al niet in de de breij versie, wat is er zo bijzonder aan.
Ik vind het echt een schitterend nummer en het raakt een snaar bij veel mensen, vandaar de snelle opmars in de Top 2000 en dat het in de top 5 staat van meest gedraaide nummers bij uitvaarten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:59 schreef Bosbeetle het volgende:
jezus ik snap dat nummer al niet in de de breij versie, wat is er zo bijzonder aan.
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind het echt een schitterend nummer en het raakt een snaar bij veel mensen, vandaar de snelle opmars in de Top 2000 en dat het in de top 5 staat van meest gedraaide nummers bij uitvaarten.
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik snap het nietze zegt niet eens wat ze dan bij jou mag
ohja schuilen nou whoepie...
Nee ik heb er niets mee, maar dat hoeft gelukkig ook niet.
Hier van hetzelfde, en die top 2000 notering, daar kan ik al helemaal niet bij. Zal wel te maken hebben met een bepaald Nederlands sentimentisme (is dat een woord), wat ik ontbeer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig.
Ik snap het van Claudia wel van Jeroen niet want Jeroen heeft voor mij een irritante stem. Geen prettig geluid.
Dezelfde reden dat Marco Borsato hier groot is...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef pipster het volgende:
[..]
Hier van hetzelfde, en die top 2000 notering, daar kan ik al helemaal niet bij. Zal wel te maken hebben met een bepaald Nederlands sentimentisme (is dat een woord), wat ik ontbeer.
ik denk vanwegequote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind het echt een prachtig nummer. Ik zie alleen de uitvaart-link niet helemaal; voor mij is dit vooral voor m'n allerdierbaarste vrienden.
quote:Als het einde komt,
En als ik dan bang ben,
Mag ik dan bij jou?
Als het einde komt,
En als ik dan alleen ben,
Mag ik dan bij jou?
Ik ken het liedje....quote:
Volgens mij gaat het vaker en vaker om een 'favoriet' nummer van iemand dan om de inhoudelijke tekst die een uitvaart of de dood moet bevatten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind het echt een prachtig nummer. Ik zie alleen de uitvaart-link niet helemaal; voor mij is dit vooral voor m'n allerdierbaarste vrienden.
En de bij jou kan iemand zijn die ook al overleden is natuurlijk... als je in een hemel gelooft.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ken het liedje....
Ik zie er alleen geen uitvaart-momentje in. Dit zou namelijk de overledene zijn die dit zegt.
Dat zou inderdaad kunnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het vaker en vaker om een 'favoriet' nummer van iemand dan om de inhoudelijke tekst die een uitvaart of de dood moet bevatten.
Ik ben ervoor dat ze op mijn uitvaart draaien wat de nabestaanden leuk vinden. Maar opzich zou ik het nummer van dancing dollekamp met de tekstquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het vaker en vaker om een 'favoriet' nummer van iemand dan om de inhoudelijke tekst die een uitvaart of de dood moet bevatten.
Best wel op mijn uitvaart gedraaid mogen wordenquote:Hey ie'je hier, ik dache da'j dood was.
Hey Ikke hier ik dache da'k dood was.
En dan doe je een enquete?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben ervoor dat ze op mijn uitvaart draaien wat de nabestaanden leuk vinden.
Maakt me niet uit ik ben er niet bij. Ik neem aan dat ze iets draaien wat hen aan mij doet denken dat hoeft niet persee iets te zijn wat ik zelf uitgezocht heb.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan doe je een enquete?
Al ben je er geestelijk niet meer bij gaat denuitvaart toch vooral om jou? De aanwezige komen dan ook voor een herinnering en ter nagedachtenis aan jou?
Gek om dan andere het onderwerp te laten bepalen. Ze gaan toch ook geen spreekbeurt houden over hun favoriete huisdier?
Of misschien ook wel als jij dat wilt
Vorig jaar koos m'n beste vriend dit. Hield het lang droog.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maakt me niet uit ik ben er niet bij. Ik neem aan dat ze iets draaien wat hen aan mij doet denken dat hoeft niet persee iets te zijn wat ik zelf uitgezocht heb.
Proef ik hier een lichte afkeer van homo's wmb heeft dat op FOK! geen plaats. Laten we haar op haar muziek beoordelen niet op haar geaardheid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |