heeft deze user gelijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nee.
Robot wars In tegendeel. Was echt 100x beter.
Totaal mee eensquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef dr.dunno het volgende:
ik.
jammer dat het er niet meer is, af en toe zie je nog die slappe aftreksels waarin robotjes door een doolhof moeten rijden enzo, maar het echte knokwerk zie je helaas nergens meer.
idem tractorpulling, monster truck racing, amerikaans worstelen, etc.; allemaal vervangen voor bagger als [RTL8 / SBS6 / NET5 in algemeen], reality shows over niet-boeiende mensen (altijd), etc.
Tractorpulling word nog steeds regelmatig door RTL uitgezonden. De rest is inderdaad helaas verdwenen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef dr.dunno het volgende:
ik.
jammer dat het er niet meer is, af en toe zie je nog die slappe aftreksels waarin robotjes door een doolhof moeten rijden enzo, maar het echte knokwerk zie je helaas nergens meer.
idem tractorpulling, monster truck racing, amerikaans worstelen, etc.; allemaal vervangen voor bagger als [RTL8 / SBS6 / NET5 in algemeen], reality shows over niet-boeiende mensen (altijd), etc.
Hypnodiscquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:22 schreef beertenderrr het volgende:
de echte bazen kennen deze nog wel!
[ afbeelding ]
Worstelen word nog wel eens uitgezonden op Eurosport, maar het kan goed dat dit alleen oude evenementen zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef dr.dunno het volgende:
ik.
Zo sterk was Chaos niet, Toro van Battle Bots was toch een stukkie sterker ^^quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:27 schreef bhm het volgende:
Robot wars
Sir killalot, death metal, mathilda en later kreeg je nog 2 nieuwe huisrobots erbij..
Geweldig!
En CHAOS 2 was natuurlijk de beste deelnemende robot... met panic attack, waarom weet ik al die namen nog
Ik heb het spel hier ook nog ergens liggen
Chaos 2 was wel 'n baas. Maar idd Hypnodisk was ook erg stoer, en zo ook vele anderen. Sir Killalotquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:00 schreef Prosac het volgende:
Ge-wel-dige series dat Robot Wars. Echt van genoten. Hypnodisk, tering wat een brute robot was dat.Dat was het voorbeeld van een toffe battlebot, sloopte volgens mij toen ook Mathilda een keer.
Chaos 2 was natuurlijk een goede robot, maar dat flippen ging wel vervelend, ging niks stuk. Alleen maar racen en zorgen dat hij een punt vond om onder te schuiven.
Tractor Pulliing en Monster Truck wordt volgens mij op zondagochtend nog wel eens op RTL5 uitgezonden.
heel zelden en dan zijn het vrij lame wedstrijden, ingekort tot een half uur.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:30 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Worstelen word nog wel eens uitgezonden op Eurosport, maar het kan goed dat dit alleen oude evenementen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |